Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

Θανάσης Βαλτινός : Ημερολόγιο της Αλοννήσου




Ψηφιακό μυθιστόρημα με CD 
Φιλολογική επιμέλεια – επίμετρο: Κωστής Δανόπουλος 
Βιβλιοπωλείον της Εστίας. Πρώτη έκδοση: Οκτώβριος 2017
Σειρά: Σύγχρονη Ελληνική Πεζογραφία    
Σελ. 136, 13 x 20.5,  τιμή: 12 ευρώ
ISBN: 978-960-05-1709-5


Και πονάω, ξέρεις πού. Ανεπαίσθητα αλλά αρκετά ώστε να μην μπορώ να το αγνοήσω. Ένας λεπτός πόνος που με διαβρώνει. Ξεκινάει από αριστερά, επίμονος και πάει κυκλικά πίσω στα νεφρά, ανεβαίνει στον αυχένα με χτυπάει στο αυτί και ξαναγυρίζει προς τα κάτω. Με τυλίγει ζικ-ζακ στα πλευρά μου και καταλήγει πάλι στις σάλπιγγες αλλά χωρίς ένταση. Οι σάλπιγγές μου είναι άδειες. Μπρούτζινες και γυαλισμένες αλλά άδειες και ο ήχος τους φυσάει στα κόκκαλά μου σα φωνή αδύναμη. Φυσάει σα φωνή αυτός ο ήχος αλλά δεν μπορώ να τον ακούσω δεν μπορώ να ανταποκριθώ. Τέτοιο παίδεμα. Ίσως επειδή είμαι αριστερόχειρ. Είναι μια αναποδιά αλλά δεν αισθάνομαι σημαδεμένη. Δεν αισθάνομαι να έχω τη στάμπα στο μέτωπο. Είναι απλώς αποτέλεσμα ευαισθησίας.

Ο Θανάσης Βαλτινός έχει γράψει μυθιστορήματα, διηγήματα, όπως και σενάρια για τον κινηματογράφο. Έχει επίσης μεταφράσει αρχαίους τραγικούς (Αισχύλου, Ορέστεια, Ευριπίδη, Τρωάδες, Μήδεια.
Τα βιβλία του κυκλοφορούν από τις εκδόσεις της Εστίας.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου