Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2018

ΤΗΣ ΠΙΤΣΑΣ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ…..




Του Γιάννη Σχίζα
Δημοσιεύεται στην ΑΥΓΗ τις 15.9.18

Εις «τας πίτσας» - που έλεγε σε μια αποστροφή λόγου του ο Βασίλης Λεβέντης, (η πίτσα, της πιτσός, τας πίτσας, κλπ. = ουσιαστικό τρίτης κλίσεως)  την  εποχή που κάποιοι κακόγουστοι  παρήγγελλαν για λογαριασμό του πίτσες σε πολλά μαγαζιά ταυτόχρονα– έχω αναφερθεί και  παλιότερα….Παλιότερα επίσης αναφέρθηκα  σε  μια «Παραγγελία πίτσας το 2030» -   αξιοποιώντας  άγνωστη πηγή του διαδικτύου – της οποίας έκανε χρήση και ο (αρμοδιότερος όλων…)  αείμνηστος Τζίμης Πανούσης ….Αφήνω βέβαια στην άκρη μια καταπληκτική ιστορία περί απαλλοτριώσεως τεμαχίων πίτσας από γυναίκες που το παίζουν λιτοδίαιτες(!) – εύρημα του Θανάση Διαμαντόπουλου…

Τώρα περνάω σε  μια άλλη ιστορία περί πιτσών  , με μια δοσολογία… φεμινιστικού πνεύματος!  - που  προέρχεται πάλι από  άγνωστη πηγή του διαδικτύου….


Αυτός:  «Θα παραγγείλω πίτσα. Θέλεις κι εσύ να σου παραγγείλω κάτι; Αυτή : «Όχι»   Αυτός : «ΟΚ»

Αυτή: «…ή άραγε να παραγγείλω;»

Αυτός: «Τι να σου παραγγείλω;»

Αυτή: «Δεν ξέρω»  Αυτός: «Τι δεν ξέρεις; Το αν θέλεις κάτι;»

Αυτή: «Όχι»  Αυτός: «Πεινάς;»

Αυτή:  «Δεν έχω ιδέα, μπορεί κάπως….»

Αυτός: «Τι σημαίνει κάπως;»

Αυτή: «Σημαίνει ότι δεν είμαι σίγουρη…»

Αυτός: «Εγώ όταν πεινάσω το καταλαβαίνω»

Αυτή: «Μπορεί να πεινάσω μετά»

Αυτός: «Τότε να σου παραγγείλω κάτι…»

Αυτή: «Και αν δεν πεινάσω;»  Αυτός: «Τότε μην το φας»

Αυτή: «Μα θα είναι σπατάλη»  Αυτός: «Το φυλάς για αύριο»

Αυτή: «Και αν δεν έχω αύριο όρεξη για πίτσα;»

Αυτός: «Η πίτσα τρώγεται πάντα»

Αυτή :«Εγώ δεν την τρώω» Αυτός :«Τότε διάλεξε κάτι άλλο»

Αυτή: «Δεν έχω όρεξη για κάτι άλλο τώρα»  Αυτός: «Τότε πίτσα;»

Αυτή: «Όχι»    Αυτός :«Επομένως τίποτα;»

Αυτή: «Άχ….δεν ξέρω…»   Αυτός: «Με έχεις τρελάνει…»

Αυτή: «Γιατί δεν παραγγέλνεις για σένα;»

Αυτός: ‘Όπως νομίζεις..»

Αυτή: «Αλλά πάρε την πίτσα με το ζαμπόν»

Αυτός: «Μα δεν μου αρέσει το ζαμπόν»

Αυτή: «Εμένα όμως μου αρέσει»

Αυτός: «Νομίζω είπες να παραγγείλω για ΜΕΝΑ !»

Αυτή: «Αυτό να κάνεις!» Αυτός: «Και τότε γιατί με ζαμπόν;»

Αυτή: «Στην περίπτωση που θα πεινάσω »

Αυτός: «Ε…και;» Αυτή: «Νομίζεις ότι θα φάω κάτι που δεν μου αρέσει;»

Αυτός : «Γιατί να φας εσύ;»  Αυτή: «Και γιατί όχι;»

Αυτός: «Μια στιγμή  ……θα παραγγείλω εγώ για ΜΕΝΑ κάτι που να μπορείς να φας ΕΣΥ, αν και εφόσον πεινάσεις; »

Αυτή: «Ακριβώς !»   Αυτός: «Και τι θα φάω ΕΓΩ , σε παρακαλώ;»

Αυτή: «Μα σου είπα, μπορεί να μην πεινάσω…»




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου