Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Έχω χάσει τρεις σημαντικές φωτογραφίες στη ζωή μου

Η πρώτη ήταν τρία σκυλιά του δρόμου που λόγω ψοφόκρυου  είχαν μπει στη  ζεστή  αίθουσα αναχωρήσεων του παλιού Δυτικού Αεροδρομίου, στο Ελληνικό.
Δίπλα τους πέρναγαν πολλοί και διάφοροι, με σειρήτια, με γραβάτες και επίσημες αμφιέσεις, με αστυνομικές και αεροπορικές στολές. Όμως κανένας τους δεν έδειχνε ενοχλημένος από τη παρουσία τους, oπότε  αυτά κάθονταν σε στάσεις πλήρους αράγματος, κατευχαριστημένα.
Κι εγώ αισθανόμουν σχεδόν  υπερήφανος για το πόσο πονόψυχοι μπορεί κάποτε  να είναι οι άνθρωποι αυτής της χώρας..  
Οι άλλες δυο φωτογραφίες ήταν επίσης σημαντικές, αλλά η ανάκλησή τους στη μνήμη μου  είναι πιο δύσκολη.
Η πρώτη  είχε σαν θέμα τη ταμπέλα ενός φαγάδικου στο Καρπενήσι – ήταν περίπου ένα  «Ό,τι γουστάρετε» :  Δηλαδή ήταν μια κανονική ηθική αυτουργία για την εκδήλωση κυριαρχικών αισθημάτων, του είδους αυτού που εξωτερίκευσε  ο Βούλγαρης στο επεισόδιο «Βιετνάμ» από το έργο του «Όλα είναι δρόμος», με ένα  θαμώνα νυχτερινού κέντρου να πληρώνει, να σπάει  ,  και εν τέλει να καίει  το σύμπαν σκυλάδικο….. Η  δεύτερη  αφορούσε  μια διαφήμιση μπουζί Ιταλικής Εταιρείας – όπου το (ως γνωστόν στενόμακρο) ανταλλακτικό πλαισιωνόταν  από μια μισόγυμνη κοπέλα με μισοξεσκισμένα ρούχα  και  υπότιτλο «Όπως σας αρέσει». Το ερώτημα ήταν αρσενικό και απολύτως  εύλογο : Το μπουζί ή το κορμί;

Και για να το παίξω και λίγο Αλέξανδρος Δουμάς, που έβαζε τίτλο  «Τρεις σωματοφύλακες» εννοώντας τέσσερεις -  υπάρχει και μια τέταρτη φωτογραφία,  που έχω αλλά και δεν έχω,  γιατί είναι από εκείνα τα κυλιόμενα ηλεκτρονικά άλμπουμ. Θέμα της είναι κάποια σερβιτόρα της Τσεχίας που σερβίρει γυμνή τους πελάτες. Τι αίσχος, αυτή η εκχώρηση προσωπικού δικαιώματος (γυμνότητα) για την δημιουργία σικάτης και φωτογραφίσιμης κατάστασης !   
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου