Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2020

"ΒΑΣΟΣ Ν. ΠΤΩΧΟΠΟΥΛΛΟΣ - Στη μάνα μου θα πάω"

 ,

Eκδόσεις Αιγαίον και εκδόσεις Κουκκίδα, 279 σελίδων.
Υπότιτλος:
"Ιστορίες με τραγούδια - Γιαλούσα - Μαρκέϊτ - Λονδίνο - Θεσσαλονίκη - Λευκωσία".
Αφιερωμένο ολόκληρο το βιβλίο
στον Λάκη Πίγγουρα, που χάσαμε τον Οκτώβριο του 2019.
Κάθε δυο-τρεις σελίδες και ξεχωριστό κεφάλαιο,
ξεχωριστά αφιερωμένο το καθένα σε διαφορετικά πρόσωπα, τόσα πολλά που πιάννουν μισό περίπου τηλεφωνικό κατάλογο.
Στον πρόλογό του γράφει και τα εξής:
..."Δεν έγραψα με σκοπό να χωρίσω ζευγάρια ούτε για να προσβάλω κανένα ούτε για να σκανδαλίσω το κοινό. Ούτε έγραψα για τη ζωή μου στα πάτρια εδάφη. Τα πιο σημαντικά πράγματα είναι δικά μου, δεν τα μοιράζομαι τόσο εύκολα. Τα βιβλία μου δεν είναι αυτοβιογραφικά, μα μη νομίζετε ότι ισχυρίζομαι πως είναι λογοτεχνία. Δεν ξέρω τι είναι. Κάποτε λογοτεχνίζω, κάποτε γράφω
ιστορίες κι άλλες φορές προσπαθώ να διασκεδάσω τις αδυναμίες μου. Τώρα που με αυτό το βιβλίο κλείνω έναν κύκλο, έναν κύκλο ζωής, μπορώ με ειλικρίνεια να καταθέσω ξανά και ξανά πως αγάπησα, παραπάνω από τη μουσική, μόνο τη Γιαλούσα και την Ελλάδα. Όταν λέω αγάπησα, προφανώς δεν εννοώ το τοπίο, αλλά κάτι πιο βαθύ, πιο άπιαστο, τους ποιητές μας, τους αγίους μας και τους ήρωές μας. Παραμένω ανένδοτος ενωτικός, ο μεγάλος μου έρωτας υπήρξε η 'Ενωσις, 'τζι ας γινεί το γαίμαν μας αυλάτζιιν', που λέει κι ο ποιητής μας"...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου