Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

Στον κινηματογράφο "Αλκυονίδα", κλασικοί γαλλικοί θησαυροί


ΠΕΜΠΤΗ 19/11
22.00  ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΝΙΑ, του ΑΛΑΙΝ ΡΕΝΕ
22.30 ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΤΡΟ​, του ΦΡΑΝΣΟΥΑ ΤΡΥΦΩ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 20/11
22.00  ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ, του ΖΑΝ ΚΟΚΤΩ
23.00  ΑΤΑΛΑΝΤΗ, του ΖΑΝ ΒΙΓΚΟ
00.30  Η ΩΡΑΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ, του ΛΟΥΙΣ ΜΠΟΥΝΙΟΥΕΛ

ΣΑΒΒΑΤΟ 21/11
15.00 Η ΔΙΑΘΗΚΗ ΤΟΥ ΟΡΦΕΑ, του ΖΑΝ ΚΟΚΤΩ
16.30 Η ΕΛΕΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΤΗΣ, του ΖΑΝ ΡΕΝΟΥΑΡ
22.00 ΡΙΦΙΦΙ, του ΖΥΛ ΝΤΑΣΣΕΝ

ΚΥΡΙΑΚΗ 22/11
11.00 ΨΗΛΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ, του ΡΟΜΕΝ ΓΚΟΥΠΙΛ
12.30 ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ, του ΜΑΡΣΕΛ ΚΑΡΝΕ
16.00 Η ΑΓΝΩΣΤΗ ΚΥΡΙΑ, του ΜΑΞ ΟΦΙΛΣ
22.00 ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΡΟΔΟΥ, του ΖΑΝ ΖΑΚ ΑΝΟ

ΔΕΥΤΕΡΑ 23/11
16.30  ΜΑΞ ΛΙΝΤΕΡ, του ΜΑΞ ΛΙΝΤΕΡ
22.00  ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ, του ΖΑΝ ΛΥΚ ΓΚΟΝΤΑΡ
22.45  ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ΣΤΑ 30,  του ΡΟΜΕΝ ΓΚΟΥΠΙΛ

ΤΡΙΤΗ 24/11
16.30 Η ΣΚΥΛΑ, του ΖΑΝ ΡΕΝΟΥΑΡ
22.00 ΤΟ ΜΙΣΟΣ, του ΜΑΤΙΕ ΚΑΣΟΒΙΤΣ
22.45 ΑΛΦΑΒΙΛ, του ΖΑΝ ΛΥΚ ΓΚΟΝΤΑΡ

ΤΕΤΑΡΤΗ 25/11
16.30 ΑΤΑΛΑΝΤΗ, του ΖΑΝ ΒΙΓΚΟ
22.00 400 ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ, του ΦΡΑΝΣΟΥΑ ΤΡΥΦΩ
22.45 ΤΡΕΛΟΣ ΠΙΕΡΟ, του ΖΑΝ ΛΥΚ ΓΚΟΝΤΑΡ



ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΝΙΑ, του ΑΛΑΙΝ ΡΕΝΕ
 Το συγκλονιστικότερο ντοκουμέντο που έχει ποτέ γυριστεί για τα στρατόπεδα συγκέντρωσης των ναζί.
Ένα αριστουργηματικό ντοκιμαντέρ για τα στρατόπεδα συγκέντρωσης του Β’ Παγκοσμίου πολέμου, το ντοκουμέντο για τη θηριωδία των Ναζί, με τη φιλοσοφική ματιά του μεγάλου Γάλλου σκηνοθέτη.


ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΤΡΟ​, του ΦΡΑΝΣΟΥΑ ΤΡΥΦΩ
ΚΑΤΡΙΝ ΝΤΕΝΕΒ ΖΕΡΑΡ ΝΤΕΠΑΡΝΤΙΕ
«Η μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του ΦΡΑΝΣΟΥΑ ΤΡΙΦΟ
με δύο ιερά τέρατα του γαλλικού σινεμά στο απόγειο της λάμψης τους»
Μια περίφημη ευρωπαϊκή ταινία, ατμοσφαιρική, ρομαντική, ρεαλιστική, αλλά και ονειρική, τόσο για τον έρωτα στα δύσκολα χρόνια του πολέμου, όσο και για τον γοητευτικό κόσμο του θεάτρου, κι όλα αυτά με το «μαγικό ραβδάκι» ενός ανθρώπου που λάτρευε τη μαγεία της εικόνας γενικότερα, τον ανεπανάληπτο ΦΡΑΝΣΟΥΑ ΤΡΥΦΟ.


ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ, του ΖΑΝ ΚΟΚΤΩ
Ονειρικές εικόνες από το "ταξίδι" ενός ποιητή στην πίσω πλευρά του καθρέφτη και στο ίδιο του το υποσυνείδητο. Η πρώτη ταινία του ποιητή, ζωγράφου και θεατρικού συγγραφέα Ζαν Κοκτώ (1889-1963) ενώνει συνειρμικά τέσσερις ονειρικές σεκάνς, προσπαθώντας -σαφώς επηρεασμένη από το σουρεαλιστικό κίνημα- να οικοδομήσει μια γεμάτη συμβολισμούς, ποιητική ατμόσφαιρα. 


ΑΤΑΛΑΝΤΗ, του ΖΑΝ ΒΙΓΚΟ
Ένα μαγικό ποταμίσιο παραμύθι για τη Ζιλιέτ και τον Ζαν, ένα νιόπαντρο ζευγάρι που μπαρκάρουν ακολουθώντας την παλίρροια που θλιστεσα τους οδηγήσει στο Παρίσι. Ποιητικός ρεαλισμός, λυρισμός και κωμικά επεισόδια  σε μια ταινία που επηρέασε σε μεγάλο βαθμό  το σύνολο του γαλλικού, αλλά και παγκόσμιου σινεμά. Μια από τις μεγαλύτερες σπουδές στον έρωτα με ονειρικές σκηνές και σουρεαλιστικά στοιχεία. . Η δομή της ταινίας, χαρακτηριστική μιας μεταβατικής εποχής από τον βουβό στον ομιλούντα κινηματογράφο.

Η ΩΡΑΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ, του ΛΟΥΙΣ ΜΠΟΥΝΙΟΥΕΛ
ΚΑΤΡΙΝ ΝΤΕΝΕΒ-ΖΑΝ ΣΟΡΕΛ-ΜΙΣΕΛ ΠΙΚΟΛΙ

Η ταινία που στάθηκε η μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του πιο γνωστού αναρχικού διανοούμενου Λουίς Μπουνιουέλ. Μια σουρεαλιστική ιστορία, που παρουσιάζει μια ευυπόληπτη γυναίκα της μεσοαστικής τάξης να εργάζεται σε πορνείο. Για άλλη μια φορά δε διστάζει να ασκήσει έντονη κριτική στον καθωσπρεπισμό της αστικής τάξης αλλά και να εκφράσει μια συγκεκαλυμμένη απέχθεια προς τον κλήρο και παραμένει σταθερός στην εμμονή του με τη στέρηση και ιδιαίτερα τη σεξουαλική. Η ερμηνεία της εκθαμβωτικής Κατρίν Ντενέβ είναι εξαιρετική. Καταφέρνει με μοναδικό τρόπο να συνδυάσει τη σεξουαλική ψυχρότητα με τη διαστροφή.
Η ΔΙΑΘΗΚΗ ΤΟΥ ΟΡΦΕΑ, του ΖΑΝ ΚΟΚΤΩ
Στη Διαθήκη του Ορφέα ο πρωταγωνιστής είναι ο ίδιος ο Κοκτώ, ο οποίος ταξιδεύει με κάθε ποιητική ελευθερία στους χώρους και τα χρόνια που έζησε. Κατά το ταξίδι αυτό ξετυλίγονται  όλες οι αναμνήσεις του ποιητή.Η σουρεαλιστική αυτή ταινία αποτελεί την περίληψη σε εικόνες της ζωής του ποιητή. Όλα τα στοιχεία της ζωής του Cocteau βρίσκονται σ’ αυτή την εικονική διαθήκη. Πολλοί διάσημοι φίλοι του (Picasso, Yul Brynner, Jean Marais, Charles Aznavour) ερμηνεύουν τους διάφορους ρόλους.
Η ΕΛΕΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΤΗΣ, του ΖΑΝ ΡΕΝΟΥΑΡ
ΙΝΓΚΡΙΝΤ ΜΠΕΡΓΚΜΑΝ-ΜΕΛ ΦΕΡΕΡ-ΖΑΝ ΜΑΡΕ
Η Έλενα (Ίνγκριντ Μπέργκμαν) υποδύεται μία επιπόλαια και άστατη Πολωνή πριγκίπισσα η οποία αν και εξαθλιωμένη οικονομικά, βρίσκεται στο Παρίσι ραγίζοντας τις καρδιές των αστών ανδρών σε κάθε ευκαιρία. Ερωτεύεται τον γοητευτικό Χένρι (Μελ Φερέρ), αλλά τον αφήνει για να παντρευτεί ένα πλούσιο μεσήλικα βιομήχανο. Οι μετοχές της ανεβαίνουν και πάλι όταν ένας διάσημος στρατηγός (Ζαν Μαρέ), δεν την ερωτεύεται απλά, αλλά μοιάζει θαμπωμένος μαζί της.

ΡΙΦΙΦΙ, του ΖΥΛ ΝΤΑΣΣΕΝ
«Ένα από τα σημαντικότερα film noir της παγκόσμιας κινηματογραφίας»
Ύστερα από πέντε χρόνια κάθειρξης ο Τόνι Στεφανουά θα ξαναβρεθεί με τους πρώην συνεργάτες του. Στην αρχή αρνείται να συμμετάσχει στη ληστεία ενός μεγάλου κοσμηματοπωλείου που του προτείνεται, αλλά στη συνέχεια μπαίνει στο κόλπο εφαρμόζοντας το μεγαλοφυές σχέδιό του: Να εισέλθουν στο πολυτελές μαγαζί από μια τρύπα που θα ανοίξουν στο ταβάνι του.

ΨΗΛΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ, του ΡΟΜΕΝ ΓΚΟΥΠΙΛ
Ο θρύλος του γαλλικού Μάη του ΄68 και δημιουργός του ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ΣΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑ, Ρομέν Γκουπίλ, παρουσιάζει την καινούργια του ταινία με πρωταγωνίστρια μια μικρή μαθήτρια, την Μιλάνα και τους φίλους της, για να μιλήσει για τα σύγχρονα καυτά προβλήματα της ξενοφοβίας, της μετανάστευσης και της άχαρης κυβερνητικής πολιτικής, που μέχρι τώρα καταστρέφει ζωές ανθρώπων που αναζητούν μια ελπίδα για μια καλύτερη ζωή στην πολυπολιτισμική Ευρώπη. Σε μια εποχή ξενοφοβίας και παράνοιας, στην οποία ούτε μια σχολική τάξη δεν θεωρείται ασφαλές μέρος για όσους δεν έχουν γεννηθεί στη Γαλλία, η πολύ-πολιτισμική κοινότητα αστυνομοκρατείται και ομάδες αξιωματικών παρελαύνουν στους δρόμους θυμίζοντας τους χειρότερους Οργουελικούς εφιάλτες.

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ, του ΜΑΡΣΕΛ ΚΑΡΝΕ
Παρίσι, 1840, Λεωφόρος του Εγκλήματος. Μέσα στο πολύβουο πλήθος που συνωστίζεται γύρω από τα θεάματα, μια ελεύθερη γυναίκα, η Γκαράνς, γίνεται το αντικείμενο του πόθου ενός πρωτοπόρου, αλλά και συνεσταλμένου μίμου, του Μπαπτίστ. Εκείνος την ερωτεύεται παράφορα και με μια εξαιρετική παντομίμα την γλιτώνει από τη φυλακή. Ένας τέτοιος έρωτας όμως δεν είναι εφικτός. Η γοητευτική Γκαράνς προσελκύει πολλούς άντρες δίπλα της και ο ρομαντικός Μπαπτίστ δεν δέχεται τίποτα από το απόλυτο! Σύντομα τους δύο τους χωρίζουν άλλοι έρωτες. Ο Λασνέρ, ο Φρεντερίκ Λεμαίτρ και ο πάμπλουτος κόμης Εντουάρ διεκδικούν την Γκαράνς και η πιστή, ερωτευμένη Ναταλί τον Μπατίστ. Φαίνεται πως οι ζωές τους είναι καταδικασμένες να εξελίσσονται παράλληλα. Όμως, το πάθος του Μπαπτίστ φαίνεται να παραμένει άσβεστο και να φουντώνει περισσότερο όσο περνά ο καιρός…

Η ΑΓΝΩΣΤΗ ΚΥΡΙΑ, του ΜΑΞ ΟΦΙΛΣ
Η Λουίζ πουλάει τα πανάκριβα σκουλαρίκια που της χάρισε ο σύζυγός της για να καλύψει κάποιο χρέος ισχυριζόμενη ότι κλάπηκαν. Όμως, επιστρέφουν στα χέρια της από ένα θαυμαστή της, τον Βιτόριο ντε Σίκα στο ρόλο του Ντονάτι, και αποκτούν ογκώδη συμβολική αξία. Μετακινούνται, χαρίζονται και μεταπωλούνται από συζύγους, συγγενής, εραστές και ενεχυροδανειστές.

ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΡΟΔΟΥ, του ΖΑΝ ΖΑΚ ΑΝΟ
Μια μοναδική κινηματογραφική μεταφορά του βιβλίου του σπουδαίου Ιταλού σημειολόγου Ουμπέρτο Έκο, από τον εξαίρετο Γάλλο Σκηνοθέτη Ζαν Ζακ Ανό, με πρωταγωνιστή τον Σον Κόνερι.
Ένα εκπληκτικό αστυνομικό θρίλερ με ιστορικές,  θεολογικές, κοινωνιολογικές προεκτάσεις.

ΜΑΞ ΛΙΝΤΕΡ, του ΜΑΞ ΛΙΝΤΕΡ
Οι κωμωδίες του κοντούλη ηθοποιού Μαξ Λίντερ που φορούσε πρόσθετες σόλες στα παπούτσια του για να ψηλώνει άρχισαν να προσφέρουν κάτι το διαφορετικό στο σλάπστικ, ξεφεύγοντας από το σκονισμένο κουβάριασμα και την πλήρη διάλυση στα χοντροκομμένα αστεία. Ο Λίντερ άρχισε να κτίζει τον πρώτο κινηματογραφικό ήρωα, αυτόν του Γάλλου δανδή με τα κορακίσια μαλλιά, τα λαμπερά μάτια και τα κάτασπρα δόντια κάτω από το λεπτό μουστάκι του. Στις ταινίες του περιφρόνησε τα εφέ. Βγαλμένος από το βουλεβαρδιέρικο θέατρο, πέρασε στη μεγάλη οθόνη μια καινούρια αντίληψη στον χώρο της κωμωδίας που μορφώθηκε μέσα από την αριστοκρατική εμφάνιση και την ψυχολογική παρατήρηση των καταστάσεων, με άκρως επιτυχημένο σκιτσάρισμα. 

ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ, του ΖΑΝ ΛΥΚ ΓΚΟΝΤΑΡ

ΜΠΡΙΖΙΤ ΜΠΑΡΝΤΟ-ΜΙΣΕΛ ΠΙΚΟΛΙ-ΤΖΑΚ ΠΑΛΑΝΣ-ΦΡΙΤΣ ΛΑΝΓΚ-ΖΑΝ ΛΥΚ ΓΚΟΝΤΑΡ
Ο Αμερικανός παραγωγός Τζέρεμι Πρόκος (Τζακ Πάλανς) προσλαμβάνει τον γνωστό Αυστριακό σκηνοθέτη Φριτς Λανγκ (υποδύεται τον εαυτό του στην ταινία) προκειμένου να μεταφέρει στον κινηματογράφο την Οδύσσεια του Ομήρου. Δυσαρεστημένος με την «καλλιτεχνική» προσέγγιση που ακολουθεί ο σκηνοθέτης, προσλαμβάνει τον Πωλ Ζαβάλ (Μισέλ Πικολί), συγγραφέα αστυνομικών ιστοριών και θεατρικών έργων, για να επεξεργαστεί το σενάριο. Η σύγκρουση μεταξύ καλλιτεχνικής έκφρασης και εμπορικής απήχησης ακολουθεί μια παράλληλη πορεία με την προοδευτική αποξένωση του Πωλ από τη σύζυγο του Καμίλ (Μπριζίτ Μπαρντό) η οποία φαίνεται να ξεκινά από τη στιγμή που ο Πωλ αφήνει την Καμίλ μόνη με τον εκατομμυριούχο παραγωγό.

ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ΣΤΑ 30,  του ΡΟΜΕΝ ΓΚΟΥΠΙΛ
Η ιστορία της γνωριμίας του σκηνοθέτη με τον Μισέλ Ρεκανατί, οι ταραγμένες μέρες του Μάη του '68, τα δύσκολα χρόνια που ακολούθησαν και η αυτοκτονία του συναγωνιστή και φίλου του το 1978, πριν κλείσει τα 30.
Αριστουργηματική ιστορική καταγραφή και συνάμα ένα συγκινητικό, διεισδυτικό πορτρέτο μιας γενιάς, των ονείρων, των αγώνων και των ψευδαισθήσεών της. Η σπουδαιότερη αναμφίβολα ταινία πάνω στον Μάη του '68, βραβευμένη με Χρυσή Κάμερα στο Φεστιβάλ Κανών.

Η ΣΚΥΛΑ, του ΖΑΝ ΡΕΝΟΥΑΡ
Το πρώτο μεγάλο φιλμ νουάρ, που έδειξε τον δρόμο ακόμα και στον μετρ του είδους Φριτς Λανγκ (γύρισε το ριμέικ 14 χρόνια αργότερα)
Η ιστορία, βασίζεται στο μυθιστόρημα (και στη συνέχεια θεατρικό έργο) των Georges de La Fouchardière και André Mouézy-Éon.
Η Σκύλα είναι μια από τις καλύτερες δημιουργίες της εποχής. Βρισκόμαστε στο 1931 και η ταινία αποτελεί μόλις τη δεύτερη με ήχο του Jean Renoir. Σε αντίθεση όμως με τις περισσότερες ταινίες οι οποίες εκείνη την εποχή ήταν ένα κινηματογραφημένο θέατρο, ο Renoir παραδίδει μαθήματα σκηνοθεσίας και μας παρουσιάζει μια απλή μεν, σκληρή και ρεαλιστική δε ιστορία, γύρω από τα ανθρώπινα πάθη. Πολύ τολμηρή, επίσης, για την εποχή της.
Πρόκειται για ένα μεγαλειώδες μελόδραμα, με έξοχες σκωπτικές πινελιές, που αφηγείται ένα τραγικό love story καταδικασμένο να μην αντέξει κάτω από το βάρος ενός ανελέητου κοινωνικού κυνισμού.
ΤΟ ΜΙΣΟΣ, του ΜΑΤΙΕ ΚΑΣΟΒΙΤΣ
Αληθινή, συγκλονιστική, και, δυστυχώς, πάντα επίκαιρη ταινία!
Τρεις νεαροί μετανάστες θα προσπαθήσουν να πάρουν εκδίκηση για το φίλο τους που έπεσε θύμα αστυνομικής βίας. Περιφερόμενοι άσκοπα στις φτωχογειτονιές του Παρισιού με ένα κλεμμένο περίστροφο στα χέρια τους θα ζήσουν ένα συνταρακτικό 24ωρο, προσπαθώντας να πείσουν όσους δεν τους σέβονται ότι θα πρέπει να τους φοβούνται…

ΑΛΦΑΒΙΛ, του ΖΑΝ ΛΥΚ ΓΚΟΝΤΑΡ
Ο πατέρας της Νουβέλ Βαγκ, Ζαν-Λυκ Γκοντάρ, έχοντας στη διάθεσή του τρεις σπουδαίους ηθοποιούς - Έντι Κονσταντίν, Άννα Καρίνα, Ακίμ Ταμίροφ - μας παρουσιάζει με το γνωστό ανατρεπτικό του στιλ, το θρυλικό «Αλφαβίλ». Ένα μοναδικό φουτουριστικό φιλμ, που ενώ αρχικά δείχνει τόσο διαφορετικό από την υπόλοιπη φιλμογραφία του σπουδαίου Γάλλου σκηνοθέτη, σταδιακά και καθώς το αποκωδικοποιούμε καρέ καρέ, βλέπουμε όλες εκείνες τις αρετές που διέπουν τον κινηματογράφο του Γκοντάρ...

ΑΤΑΛΑΝΤΗ, του ΖΑΝ ΒΙΓΚΟ
Η ταινία αφηγείται την ιστορία του γαμήλιου ταξιδιού ενός καπετάνιου με το ποταμόπλοιό του, την «Αταλάντη». Εκτός από τη γυναίκα του, ταξιδεύει μαζί του και ένας μισότρελος ναύτης, μια εκπληκτική φιγούρα που την ερμηνεύει ο Ελβετός ηθοποιός Μισέλ Σιμόν, ένα τσούρμο γάτες και ένα παιδί. Το ταξίδι καταλήγει μοιραία στο μαρασμό της σχέσης του νιόπαντρου ζευγαριού και στην πλήξη, που οδηγεί τη γυναίκα να αποδράσει στους πειρασμούς της ωραίας ζωής στο Παρίσι. Ο ναύτης είναι εκείνος που αναλαμβάνει να τη φέρει πίσω και επέρχεται η συμφιλίωση του ζευγαριού. Η δομή της ταινίας είναι επεισοδιογραφική, η δραματουργία της κωμική και δραματική, ρομαντική και ανατρεπτική, γκροτέσκα και λυρική, καθιστώντας την ένα αληθινό λαϊκό αριστούργημα, χαρακτηριστική μιας μεταβατικής εποχής από τον βουβό στον ομιλούντα κινηματογράφο.

400 ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ, του ΦΡΑΝΣΟΥΑ ΤΡΥΦΩ
Τα 400 χτυπήματα είναι ένα θαυμάσιο ποίημα που μας κάνει να αναγνωρίσουμε την παιδικότητα, το ζωντανό πυρήνα της ανθρώπινης ψυχής που είναι η κινητήριος δύναμη της επιθυμίας και της δημιουργίας.
Ο Αντουάν Ντουανέλ είναι δεκατριών χρονών και ζει στο Παρίσι, με τους γονείς του. Η αδιαφορία των γονιών και η αυταρχική συμπεριφορά των καθηγητών του στο σχολείο, του προκαλεί μια τάση φυγής από το καταπιεστικό, σχολικό και οικογενειακό περιβάλλον. Ετσι, μετά από πολλές περιπέτειες, ανάμεσα στις οποίες και ο εγκλεισμός του στο αναμορφωτήριο, κατορθώνει να φθάσει επιτέλους στην θάλασσα

ΤΡΕΛΟΣ ΠΙΕΡΟ, του ΖΑΝ ΛΥΚ ΓΚΟΝΤΑΡ
«ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΝΕΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ»


Εδώ και μερικά χρόνια, ο Φερντινάν βρίσκεται εγκλωβισμένος σ' έναν γάμο που τον βοήθησε στην κοινωνική του ανέλιξη, αλλά τον έχει βυθίσει στην ανία. Η τυχαία συνάντησή του με τη Μαριάν Ρενουάρ, έναν παλιό του έρωτα, είναι η αφορμή που έψαχνε για να τα τινάξει όλα στον αέρα και να αποδράσει μαζί της προς άγνωστη κατεύθυνση. 
Αφού σβήσουν τα ίχνη τους και απομονωθούν σαν σύγχρονοι ναυαγοί θα εξασφαλίσουν τα προς το ζην με τα πιο απίθανα κόλπα φτάνοντας μέχρι τον γαλλικό νότο. Εκεί όπου θα λάβει χώρα το οριστικό ξεκαθάρισμα λογαριασμών.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου