|
Η ΘΕΛΙΑ ἔκοβε χέρια. Γεννήθηκε
στὴν Μαδρίτη τὸ 1985.
Δὲν διαμέλιζε πάντα ἀνθρώπους, μόνο τὰ τελευταῖα τέσσερα χρόνια.
Δίδασκε ἱστορία τῆς τέχνης. Κάθε Μάρτη τελοῦσε ἕνα εἶδος μνημόσυνου
γιὰ τὰ χέρια ποὺ εἶχε καθαιρέσει. Ἄναβε κεριά, πήγαινε στὴν βιτρίνα
μὲ τὰ χέρια τοῦ ἑκάστοτε θανόντος, ἔλεγε κάποια λόγια γιὰ τὸν ἐκλιπόντα
καὶ τοποθετοῦσε μιὰ προσφορὰ ποὺ θὰ τὸν ἀντιπροσώπευε.
Ἤπιε
ἕνα ἀκόμα κονιάκ, τώρα στέκονταν ἀπέναντι ἀπὸ τὸν Μαέστρο.
Τί ὑπέροχα χέρια!
Ἂν
καὶ ἀνῆκαν σὲ ἄντρα μεγαλύτερο τῆς μέσης ἡλικίας, εἶχαν χρῶμα καὶ
σχῆμα παιδικό. Χωρὶς νὰ εἶναι πλαδαρὰ ἦταν εὔπλαστα, ἀνοιχτὰ στὴν ἐναλλαγὴ
σχημάτων. Ἀκόμα κι ὅσο ζοῦσαν ἔμοιαζαν σὰν νὰ εἶχαν ἤδη ταριχευτεῖ.
Τόση τελειότητα δὲν ταίριαζε στὴν ζωή.
Μάγδα Κόσσυβα (Ἀθήνα, 1985). Κοινωνιολόγος,
καθηγήτρια ἱσπανικῆς γλώσσας, συγγραφέας μικρῶν διηγημάτων. Διδάσκει
ἱσπανικὰ καὶ ἀσχολεῖται μὲ τὴν μετάφραση ἱσπανόφωνης λογοτεχνίας
Βέβαια στὴν περίπτωσή τους, ὁ κανόνας ἀναιροῦνταν, γιατὶ πολὺ
ἁπλὰ δὲν εἶχε καμία σημασία ἂν ἦταν δύσμορφα ἢ γεμάτα κάλους, τὰ
χέρια αὐτὰ ἔγραφαν νότες, τὶς πέταγαν στὸν ἀέρα καὶ τὶς μοίραζαν σὲ ἔγχορδα,
πνευστὰ καὶ κάποιες φορὲς σὲ φωνητικὲς χορδές. Ἐναπόθεσε μπροστά
τους ἕνα βινύλιο μὲ τὸ Canzone
Del Mal Di Luna.
Χαίρομαι ποὺ κάναμε ἔστω μιὰ χειραψία καὶ ἂς ἦταν ἡ τελευταία
σου.
Ἡ
Θέλια ἄναψε ἕνα τσιγάρο, κράτησε ἑνὸς λεπτοῦ σιγὴ καὶ σκέφτηκε πόσα
χέρια δὲν θὰ εἶχαν κοπεῖ, ἂν κάποιος τὴν εἶχε ἀγγίξει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου