Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2021

Συνέντευξη της εικαστικού Λυδίας Βενιέρη

 

grad review #05-06


 

 

Ερώτηση: Σε εσένα πώς λειτουργεί η δημιουργική - παραγωγική διαδικασία; Υπάρχει κάποιο κομμάτι που είναι πιο σημαντικό από το άλλο;


Απάντηση: Κάνω γλυπτά-τοτέμ, κατασκευές και εγκαταστάσεις, ζωγραφική και βίντεο. Η ψηφιακή τεχνολογία με βοήθησε πολύ στο να αποδώσω τις ιστορίες που συλλαμβάνω με τη φαντασία μου. Από αυθόρμητη έμπνευση ξεπηδούν οι μορφές, οι χώροι και οι ιστορίες. Έχει τύχει να κάνω θεατρικά σκηνικά κι έχω σοβαρά απωθημένα σκηνοθέτη. Ακόμα κι όταν διαβάζω ένα βιβλίο είναι σαν να βλέπω μια ταινία. Όταν εκτελώ, το εγώ είναι σαν τελετουργία κι αφήνω την ίδια τη σύλληψη, τον οίστρο, να περνά από τα χέρια μου. Είναι σαν μέσα από το έργο μου να συναντώ νέες

υπάρξεις.

 

 

 

Διαβάστε όλη τη συνέντευξη εδώ.

Διαβάστε για το νέο τεύχος του grad review #05-06 εδώ. 

 

Για παραγγελία του τεύχους ή / και του βιβλίου μπορείτε να στείλετε μήνυμα στο gradreview@outlook.com.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου