Tώρα που οι πάντες έχουν μάθει για το λογισμικό που μείωνε τις εκπομπές των ντηζελοκινητήρων της VW, όταν ήταν να περάσουν εξετάσεις,
θα σας πω ότι σκάνδαλο-ξεσκάνδαλο, είναι μικρό και ασήμαντο πταίσμα μπροστά στα άλλα κόλπα των Γερμανών και της Πράσινης Απάτης που προωθούν.
Πρώτα από όλα μου αρέσουν μια χαρά τα VW (και τα Audi), και εάν είχα λεφτά, και εάν αγόραζα αυτοκίνητο, θα έπαιρνα ένα VW Golf (ή ένα Audi A3) με ντηζελοκινητήρα TDI 1,6 λίτρων. Εμφανισιακά μου αρέσουν περισσότερο από άλλα παρεμφερή, δεν με νοιάζουν οι εκπομπές, (όλοι μιλάνε για CO2, δηλαδή κατανάλωση καυσίμων, ελάχιστοι ξέρουν τα NOx -- αυτά, σε αντίθεση με το CO2 είναι πραγματικοί ρύποι!), με νοιάζουν τα τέλη κυκλοφορίας και ο Δακτύλιος. Φυσικά και με νοιάζει η "ιπποδύναμη", αν και στην Ελλάδα είναι μάλλον υποκατάστατο για φαλλικές ανεπάρκειες ή άλλα συμπλέγματα και 1,6 λίτρα είναι υπεραρκετά για τους δρόμους μας.
Αυτό που έκανε η VW στις ΗΠΑ είναι απάτη, που την βοηθούσε να πουλάει αυτοκίνητα. Το γιατί της την έπεσαν είναι άλλο θέμα.
Το ...Stratfor επισημαίνει ότι η Γερμανία δεν κάθεται καλά με το να εξάγει το 50% του ΑΕΠ της εδώ και ένα χρόνο τουλάχιστον, και ...κάτι θα ξέρει το Stratfor. Και, ξαναλέω, οι "οικολογία" και το "περιβάλλον", όσο και αν είναι σοβαρά θέματα είναι κατά 99% "εργαλεία", για μπίζνες, και μόνο κατά 1% ειλικρίνεια. Αλλά τα πάσης φύσεως TDI οδηγούν μια χαρά, στρίβουν, είναι άνετα, κάνουν το 99,99% αυτού που διαφημίζουν ότι κάνουν, και κυρίως σε πάνε από το σημείο Α στο σημείο Β με σχεδόν απόλυτη προβλεψιμότητα. Κάνουν δηλαδή αυτό για το οποίο τα αγοράζει ο κόσμος, και βεβαίως, δεν είναι υποχρεωτικά -- εάν έχεις λεφτά, εάν θες, αγοράζεις.
Σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα με τους ντηζελοκινητήρες που κάνουν κατά 99% αυτό που λένε ότι κάνουν, οι ΑΠΕ είναι κατά 99% απάτη. Η ενέργεια που παράγουν είναι τυχαία και ασύμβατη με χρήση σε δίκτυα. Διαφημίζουν ότι δεν ρυπαίνουν αλλά δεν ηλεκτροδοτούν, άρα ο ισχυρισμός τους είναι ψευδής. Και τα ιστιοπλοϊκά δεν ρυπαίνουν (την μέρα που φυσάει ιδανικός αέρας και πάτε βόλτα), αλλά για δοκιμάστε να κάνετε δρομολόγιο Πειραιά-Αίγινα με ιστιοπλοϊκό και θα ανακαλύψετε ότι ...δεν πετυχαίνει. Θα καταλήξετε να μην πηγαίνετε Αίγινα παρά μόνο για ...περιπέτεια (και πάλι δεν θα είναι "τσάμπα"). Οι ΑΠΕ είναι ένα ακριβό παραμύθι, και σε αντίθεση με τα ιστιοπλοϊκά, δεν είναι ψυχαγωγία. Πληρώνονται αδράχωρίς να υποκαθιστούν συμβατική ηλεκτροπαραγωγή, και χωρίς να μειώνουν ρύπους και χωρίς να εξοικονομούν καύσιμα. Σε αντίθεση με τα πειραγμένα αυτοκίνητα, δεν κάνουν στοιχειωδώς αυτό που διαφημίζουν (και που πληρώνετε υποχρεωτικά, ελέω νόμου Μπιρμπίλη. αντιγραφή του Γερμανικού Νόμου EEG). Το μόνο που πετυχαίνουν οι ΑΠΕ είναι να ακριβαίνουν το ρεύμα.
Οι Γερμανοί, με τα πειραγμένα αυτοκίνητα, έκαναν μια ζαβολιά που κάνουν και αρκετοί ιδιώτες με τα δικά τους αυτοκίνητα. Έκαναν την ζαβολιά για να ξεπεράσουν περιβαλλοντικούς κανόνες. Με τις ΑΠΕ έχουν φτιάξει περιβαλλοντικούς κανόνες περί CO2, μαϊμού 100%, για να πουλάνε σαβούρες και να απασχολούν κόσμο στα δικά τους εργοστάσια. Το CO2 είναι ...τροφή για φυτά και αέριο μπύρας, και δεν μειώνεται με ΑΠΕ (μα δείτε τα στοιχεία!). Το ΝΟx (που πείραξαν με τα αυτοκίνητα) είναι πραγματικός και κακός ρύπος που δεν μειώνεται ούτε με ΑΠΕ, ούτε με χρήση φυσικού αερίου. Το ΝΟx υπάρχει σε κάθε καύση σε υψηλή θερμοκρασία και οι υψηλές θερμοκρασίες καύσης είναι απαραίτητες για την εξοικονόμηση καυσίμων.
Οι ΑΠΕ (και ειδικά τα αιολικά) υπάρχουν σαν τεχνολογία στην σημερινή τους μορφή από το 1970. Επιδοτούνται, υποχρεωτικά από το 1990. Το ενεργειακό τους αποτέλεσμα είναι τόσο ασήμαντο που δεν φαίνεται, ούτε διεθνώς, ούτε στην Γερμανία (που μας χώνει ΑΠΕ). Μία ακριβή κοροϊδία,μία απάτη πολύ μεγαλύτερη από την ζαβολιά με τα πειραγμένα αυτοκίνητα.
Πρώτα από όλα μου αρέσουν μια χαρά τα VW (και τα Audi), και εάν είχα λεφτά, και εάν αγόραζα αυτοκίνητο, θα έπαιρνα ένα VW Golf (ή ένα Audi A3) με ντηζελοκινητήρα TDI 1,6 λίτρων. Εμφανισιακά μου αρέσουν περισσότερο από άλλα παρεμφερή, δεν με νοιάζουν οι εκπομπές, (όλοι μιλάνε για CO2, δηλαδή κατανάλωση καυσίμων, ελάχιστοι ξέρουν τα NOx -- αυτά, σε αντίθεση με το CO2 είναι πραγματικοί ρύποι!), με νοιάζουν τα τέλη κυκλοφορίας και ο Δακτύλιος. Φυσικά και με νοιάζει η "ιπποδύναμη", αν και στην Ελλάδα είναι μάλλον υποκατάστατο για φαλλικές ανεπάρκειες ή άλλα συμπλέγματα και 1,6 λίτρα είναι υπεραρκετά για τους δρόμους μας.
Αυτό που έκανε η VW στις ΗΠΑ είναι απάτη, που την βοηθούσε να πουλάει αυτοκίνητα. Το γιατί της την έπεσαν είναι άλλο θέμα.
Το ...Stratfor επισημαίνει ότι η Γερμανία δεν κάθεται καλά με το να εξάγει το 50% του ΑΕΠ της εδώ και ένα χρόνο τουλάχιστον, και ...κάτι θα ξέρει το Stratfor. Και, ξαναλέω, οι "οικολογία" και το "περιβάλλον", όσο και αν είναι σοβαρά θέματα είναι κατά 99% "εργαλεία", για μπίζνες, και μόνο κατά 1% ειλικρίνεια. Αλλά τα πάσης φύσεως TDI οδηγούν μια χαρά, στρίβουν, είναι άνετα, κάνουν το 99,99% αυτού που διαφημίζουν ότι κάνουν, και κυρίως σε πάνε από το σημείο Α στο σημείο Β με σχεδόν απόλυτη προβλεψιμότητα. Κάνουν δηλαδή αυτό για το οποίο τα αγοράζει ο κόσμος, και βεβαίως, δεν είναι υποχρεωτικά -- εάν έχεις λεφτά, εάν θες, αγοράζεις.
Σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα με τους ντηζελοκινητήρες που κάνουν κατά 99% αυτό που λένε ότι κάνουν, οι ΑΠΕ είναι κατά 99% απάτη. Η ενέργεια που παράγουν είναι τυχαία και ασύμβατη με χρήση σε δίκτυα. Διαφημίζουν ότι δεν ρυπαίνουν αλλά δεν ηλεκτροδοτούν, άρα ο ισχυρισμός τους είναι ψευδής. Και τα ιστιοπλοϊκά δεν ρυπαίνουν (την μέρα που φυσάει ιδανικός αέρας και πάτε βόλτα), αλλά για δοκιμάστε να κάνετε δρομολόγιο Πειραιά-Αίγινα με ιστιοπλοϊκό και θα ανακαλύψετε ότι ...δεν πετυχαίνει. Θα καταλήξετε να μην πηγαίνετε Αίγινα παρά μόνο για ...περιπέτεια (και πάλι δεν θα είναι "τσάμπα"). Οι ΑΠΕ είναι ένα ακριβό παραμύθι, και σε αντίθεση με τα ιστιοπλοϊκά, δεν είναι ψυχαγωγία. Πληρώνονται αδράχωρίς να υποκαθιστούν συμβατική ηλεκτροπαραγωγή, και χωρίς να μειώνουν ρύπους και χωρίς να εξοικονομούν καύσιμα. Σε αντίθεση με τα πειραγμένα αυτοκίνητα, δεν κάνουν στοιχειωδώς αυτό που διαφημίζουν (και που πληρώνετε υποχρεωτικά, ελέω νόμου Μπιρμπίλη. αντιγραφή του Γερμανικού Νόμου EEG). Το μόνο που πετυχαίνουν οι ΑΠΕ είναι να ακριβαίνουν το ρεύμα.
Οι Γερμανοί, με τα πειραγμένα αυτοκίνητα, έκαναν μια ζαβολιά που κάνουν και αρκετοί ιδιώτες με τα δικά τους αυτοκίνητα. Έκαναν την ζαβολιά για να ξεπεράσουν περιβαλλοντικούς κανόνες. Με τις ΑΠΕ έχουν φτιάξει περιβαλλοντικούς κανόνες περί CO2, μαϊμού 100%, για να πουλάνε σαβούρες και να απασχολούν κόσμο στα δικά τους εργοστάσια. Το CO2 είναι ...τροφή για φυτά και αέριο μπύρας, και δεν μειώνεται με ΑΠΕ (μα δείτε τα στοιχεία!). Το ΝΟx (που πείραξαν με τα αυτοκίνητα) είναι πραγματικός και κακός ρύπος που δεν μειώνεται ούτε με ΑΠΕ, ούτε με χρήση φυσικού αερίου. Το ΝΟx υπάρχει σε κάθε καύση σε υψηλή θερμοκρασία και οι υψηλές θερμοκρασίες καύσης είναι απαραίτητες για την εξοικονόμηση καυσίμων.
Οι ΑΠΕ (και ειδικά τα αιολικά) υπάρχουν σαν τεχνολογία στην σημερινή τους μορφή από το 1970. Επιδοτούνται, υποχρεωτικά από το 1990. Το ενεργειακό τους αποτέλεσμα είναι τόσο ασήμαντο που δεν φαίνεται, ούτε διεθνώς, ούτε στην Γερμανία (που μας χώνει ΑΠΕ). Μία ακριβή κοροϊδία,μία απάτη πολύ μεγαλύτερη από την ζαβολιά με τα πειραγμένα αυτοκίνητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου