Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Παρασκευή 20 Ιουλίου 2018

Πολεοδομία και άγιος Νικόλαος


Σας μεταφέρω την τελευταία μου επικοινωνία  με την Κα Μηλεούνη, υπεύθυνη στην Πολεοδομία Μαρκοπούλου, του φακέλου των παράνομων εργασιών Φαραωνικής  Καντίνας,  San Nicolas...Μετά την κατάθεση Αιτήματος 40 δημοτών, για έρευνα αδειοδότησης...



ΜΗΛ. -δεν μου φέρατε τις φωτό που μου είπατε!

-Δεν σας είπα ότι έχω, γιατί δεν υπήρχε λόγος πέρυσι να φωτογραφίσουμε...Δώστε μου όμως το μέιλ σας, να σας στείλω τις φωτό από το google maps, που βρήκε φίλη...

 ΜΗΛ. - δεν χρειάζομαι τέτοιες. Τέλος πάντων, το έργο σταμάτησε;

-Ναι.Προς το παρόν...

ΜΗΛ. -Ποιος το έχει σταματήσει; Πολεοδομία; Αρχαιολογία; Αστυνομία;

-Εγω΄θα σας πω; Εσείς δεν είστε οι υπεύθυνοι ;

ΜΗΛ. -Τέλος πάντων, εμενα με ενδιαφέρει ότι σταμάτησε. Εγώ θα κανω ότι πρέπει αρμοδίως και θα σας ενημερώσω...


Mάνια 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου