oikologein

Για όσους πάνε γυρεύοντας στο χώρο της Οικολογίας και του Πολιτισμού. Υπό τη διαχείριση του Γιάννη Σχίζα

Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2025

Αναστάσης Κοστελίδης: Ψίχουλα

 




Ἀπὸ τὸν/τὴν planodion στὶς 14 Ἰανουάριος 2025




ΤΑΝ ΠΡΩΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ κι ἀκό­μα δὲν εἶ­χε φέ­ξει. Ἡ πό­λη ἦταν ἄδεια καὶ τὰ μα­γα­ζιὰ τρι­γύ­ρω ἀρ­γοῦ­σαν ἀκό­μη ν’ ἀνοί­ξουν. Πε­ρι­στέ­ρια ἐκμε­ταλ­λευό­με­να τὴν ἐρη­μιὰ ἁπλώ­νον­ταν στὴν πλα­κό­στρω­τη πλα­τεῖα, τσιμ­πο­λο­γῶν­τας μὲ τὰ σπα­σμέ­να τους ράμ­φη ψί­χου­λα κι σου­σά­μια ποὺ εἶ­χαν σφη­νώ­σει στοὺς ἁρ­μούς. Τέ­τοια ὥρα κα­νέ­νας ἀκό­μη δὲν εἶ­χε ξυ­πνή­σει, ἐκτὸς ἂν δού­λευε στὸ ἐρ­γο­στά­σιο ἀλ­λαν­το­ποι­ί­ας καὶ ἔπρε­πε νὰ ἦταν στὴν στά­ση πρὶν τὸ λε­ω­φο­ρεῖο τῆς ἐπι­χεί­ρη­σης κα­τέ­φθα­νε.

        Ἐκεῖ­νος ξυ­πνοῦ­σε πάν­τα πρὶν τὸ ξυ­πνη­τή­ρι. Ἑτοι­μα­ζό­ταν στὰ γρή­γο­ρα, ἔβα­ζε τὴν φόρ­μα ἐρ­γα­σί­ας στὸ σα­κί­διο καὶ σὲ πέν­τε λε­πτὰ βρι­σκό­ταν στὸ ση­μεῖο συ­νάν­τη­σης στὴν πλα­τεῖα λί­γο πρὶν προ­σγειω­θοῦν τὰ πρῶ­τα πε­ρι­στέ­ρια. Ἦταν γύ­ρω στὰ εἴ­κο­σι κι ἔπα­σχε ἀπὸ ἀλ­μπι­νι­σμό. Ὅλες του οἱ τρί­χες, ἀπὸ τὸ μαλ­λὶ μέ­χρι τὶς ἀπο­λή­ξεις τῶν βλε­φά­ρων, εἶ­χαν μιὰ λευ­κὴ ἀπό­χρω­ση σὰν νὰ εἶ­χε βγεῖ ἀπὸ χιο­νο­στι­βά­δα.

Τὰ μά­τια του ἦταν εὐ­αί­σθη­τα στὸ φῶς γιὰ αὐ­τὸ ἐπέ­λε­γε εἴ­τε νὰ φο­ρά­ει γυα­λιὰ ἡλί­ου εἴ­τε νὰ βλέ­πει τὸν κό­σμο μέ­σα ἀπὸ τὸν φα­κὸ τῆς φω­το­γρα­φι­κῆς του κά­με­ρας.

        Ὅταν ἔφτα­σε στὴν στά­ση τῆς πλα­τεί­ας ἦταν ἀκό­μη λυ­καυ­γὲς καὶ δὲν χρεια­ζό­ταν νὰ βά­λει τὰ γυα­λιά του. Κά­θι­σε στὸ παγ­κά­κι καὶ ἔβγα­λε ἀπὸ τὸ σα­κί­διο τὴν φω­το­γρα­φι­κὴ ποὺ πάν­τα κου­βα­λοῦ­σε μα­ζί του, ζου­μά­ρον­τας πά­νω στὰ πε­ρι­στέ­ρια. Μέ­σα ἀπὸ τὸ μά­τι τοῦ φα­κοῦ τὰ εἶ­δε μὲ τὸ κε­φά­λι σκυμ­μέ­νο ἀκό­μη κι ἂν δὲν ἔβρι­σκαν τί­πο­τα νὰ φᾶ­νε. Ἡ δύ­να­μη τῆς συ­νή­θειας εἶ­χε γί­νει τό­σο ἔν­το­νη γιὰ αὐ­τὰ ποὺ συ­νέ­χι­ζαν νὰ χτυ­ποῦν μη­χα­νι­κὰ τὰ ράμ­φη τους στὸ πλα­κό­στρω­το τσα­λα­βου­τῶν­τας ἀνά­με­σα σὲ πτύ­ε­λα καὶ βρεγ­μέ­να ἀπο­τσί­γα­ρα.

­       — Κα­λη­μέ­ρα ὀμορ­φό­παι­δο, ἀκού­στη­κε μιὰ βρα­χνὴ φω­νή.

        Ὁ νε­α­ρὸς ἔβγα­λε τὸ μά­τι του ἀπὸ τὴν ὑπο­δο­χὴ τῆς κά­με­ρας καὶ εἶ­δε τὸν κον­τό­χον­τρο συ­νά­δελ­φο του νὰ πλη­σιά­ζει πρὸς τὴν στά­ση. Ἦταν γύ­ρω στὰ πε­νῆν­τα καὶ φο­ροῦ­σε ἤδη τὴν φόρ­μα ἐρ­γα­σί­ας. Τὸ πρό­σω­πο του ἦταν ἀξύ­ρι­στο καὶ ἀφυ­δα­τω­μέ­νο ἐνῷ τὸ προ­γού­λι του κρε­μό­ταν σὰν μάρ­σιπ­πος ποὺ κου­νιό­ταν πέ­ρα δῶ­θε κά­θε φο­ρὰ ποὺ μι­λοῦ­σε. Ἔκα­τσε δί­πλα του καὶ χρειά­στη­κε λί­γη ὥρα μέ­χρι νὰ ρυθ­μί­σει τὶς ἀνα­πνο­ές του ἀπὸ τὸ περ­πά­τη­μα.

        — Τί ἔγι­νε ὀμορ­φό­παι­δο. Πά­λι μὲ τὴν κά­με­ρα ἀσχο­λεῖ­σαι;

       — Ναί, ἔβλε­πα τὰ πε­ρι­στέ­ρια. Ψά­χνουν νὰ φᾶ­νε ψί­χου­λα μὰ δυ­σκο­λεύ­ον­ται.

        Ἐκεῖ­νος ἔκα­νε ἕνα θό­ρυ­βο μὲ τὸ λα­ρύγ­γι του σὰν νὰ ἤθε­λα νὰ ξε­φορ­τω­θεῖ ἕνα πτύ­ε­λο μὰ στὸ τέ­λος τὸ κα­τά­πιε καὶ συ­νέ­χι­σε.

        — Τί νὰ κά­νουν καὶ αὐ­τά τὰ φου­κα­ριά­ρι­κα, τρῶ­νε ὅτι πε­ρισ­σεύ­ει. Σάμ­πως κι ἐγὼ τὸ ἴδιο πρᾶγ­μα δὲν κά­νω στὸ ἐρ­γο­στά­σιο τό­σα χρό­νια; Ἀλέ­θω καὶ κα­ρυ­κεύω κι­μὰ ἐδῶ κι εἴ­κο­σι χρό­νια τρώ­γον­τας τὰ ψί­χου­λα ποὺ μὲ πλη­ρώ­νουν.

        Ὁ με­σή­λι­κας κοί­τα­ξε τὰ κι­τρι­νι­σμέ­να ἀπὸ τὰ μπα­χά­ρια ἀκρο­δά­χτυ­λα του ἀνα­στε­νά­ζον­τας.

        — Δὲν βα­ριέ­σαι, ὅλα μιὰ συ­νή­θεια εἶ­ναι. Ποῦ θὰ πά­ει, θὰ γυ­ρί­σει ὁ τρο­χὸς καὶ θὰ δοῦ­με κι ἐμεῖς μιὰ ἄσπρη μέ­ρα.

        Ὁ με­σή­λι­κας σκέ­φτη­κε αὐ­τὸ ποὺ εἶ­πε γιὰ τὴν ἄσπρη μέ­ρα καὶ ἔγλει­ψε τὰ χεί­λη του ἀπὸ ἀμη­χα­νία μή­πως ἔθι­ξε τὸν νε­α­ρὸ ἀλ­μπί­νο.

        Ὁ νε­α­ρὸς δὲν ἔδει­ξε νὰ ἐνο­χλεῖ­ται καὶ χα­μο­γέ­λα­σε. Τὴν ὥρα ἐκεί­νη ἕνας γε­ρον­τά­κος σπρώ­χνον­τας ἕνα τρο­χή­λα­το κα­ρό­τσι μὲ κου­λού­ρια ἔκα­νε τὴν ἐμ­φά­νι­ση του δί­πλα στὸ παγ­κά­κι ποὺ κά­θον­ταν οἱ δυὸ ἄν­δρες. Τὰ πε­ρι­στέ­ρια τῆς πλα­τεί­ας πα­ρα­μέ­νον­τας μὲ τὸ κε­φά­λι σκυ­φτὸ δὲν ἀν­τι­λή­φθη­καν τὴν πα­ρου­σία του συ­νε­χί­ζον­τας νὰ ψά­χνουν σου­σά­μια καὶ ψί­χου­λα. Ἕνα πε­ρι­στέ­ρι ὅμως ποὺ δὲν ἔμοια­ζε μὲ ἐκεῖ­να τῆς πό­λης, προ­σγειώ­θη­κε ἀπὸ τὸ που­θε­νὰ μπρο­στὰ στὸ κα­ρό­τσι καὶ ἔμει­νε νὰ κοι­τά­ζει μὲ τὸ κε­φά­λι πλα­για­σμέ­νο τὰ φρέ­σκα κου­λού­ρια. Τὸ φτέ­ρω­μα του ἦταν κα­τά­λευ­κο καὶ τὸ ράμ­φος του γυά­λι­ζε σὰν ἐλε­φαν­τό­δον­το στὸν ἥλιο.

        — Αὐ­τὸ ὀμορ­φό­παι­δο εἶ­ναι τα­ξι­διω­τι­κὸ πε­ρι­στέ­ρι. Δὲν μέ­νει πο­τὲ στὸ ἴδιο μέ­ρος.

        Ὁ με­σή­λι­κας σή­κω­σε τὸ προ­γού­λι του καὶ ἔγνε­ψε πρὸς τὸ πε­ρι­στέ­ρι.

        — Πᾶ­νε φάε μα­ζὶ μὲ τὰ ἄλ­λα, δὲν θὰ σὲ ἀφή­σουν τί­πο­τα, μὴν εἶ­σαι χα­ζό. Ὅποιος θέ­λει τὰ πολ­λὰ χά­νει καὶ τὰ ψί­χου­λα.

        Ὁ γε­ρον­τά­κος ἔσπρω­ξε τὸ τρο­χή­λα­το καὶ ἄλ­λα­ξε θέ­ση μὲ τὸ πε­ρι­στέ­ρι νὰ πε­τᾶ καὶ νὰ τὸν ἀκο­λου­θεῖ ἀρ­νού­με­νο νὰ συμ­βι­βα­στεῖ μὲ ψί­χου­λα.

        Ὁ νε­α­ρὸς πα­ρα­κο­λου­θοῦ­σε τὴν σκη­νὴ σκε­πτι­κός, χω­ρὶς νὰ πεῖ κου­βέν­τα. Οἱ ἀκτῖ­νες τοῦ ἀνα­τέλ­λον­τος ἡλί­ου ἀν­τα­να­κλοῦ­σαν πά­νω στὴν βρεγ­μέ­νη πλα­τεῖα κά­νον­τας τὴν νὰ γυα­λί­ζει μὰ ὁ νε­α­ρὸς ἀλ­μπί­νος ἐπέ­λε­ξε νὰ μὴν ἐπι­σκιά­σει τὴν φω­το­ευαί­σθη­τη μα­τιά του μὲ σκοῦ­ρα γυα­λιά.

        Τὸ λε­ω­φο­ρεῖο τῆς ἀλ­λαν­το­ποι­ί­ας στα­μά­τη­σε στὴν στά­ση μὲ τὰ φρέ­να του νὰ τρί­ζουν. Ὁ κον­τό­χον­τρος με­σή­λι­κας ση­κώ­θη­κε μὲ τοὺς σπον­δύ­λους του νὰ τρί­βον­ται σὰν τσα­κμα­κό­πε­τρες καὶ μόρ­φα­σε ἀπὸ τὸν πό­νο.

        — Ἄν­τε πᾶ­με νὰ βγά­λου­με τὸ με­ρο­κά­μα­το. Ὀμορ­φό­παι­δο; Ὀμορ­φό­παι­δο ποῦ πᾶς;

        Ὁ νε­α­ρὸς ἀλ­μπί­νος εἶ­χε προ­λά­βει νὰ πε­ρά­σει ἀπὸ τὴν ἀπέ­ναν­τι με­ριὰ τῆς πλα­τεί­ας. Μὲ τὴν κά­με­ρα ἀνὰ χεῖ­ρας, ἑστί­α­ζε πά­νω στὸ τα­ξι­διω­τι­κὸ πε­ρι­στέ­ρι ποὺ πε­τοῦ­σε πά­νω ἀπὸ τὸ κα­ρό­τσι μὲ τὰ κου­λού­ρια καὶ γιὰ ‘κεῖ­νον εἶ­χε ἤδη ξη­με­ρώ­σει μιὰ πιὸ ἄσπρη μέ­ρα.



Πη­γή: Πρώ­τη δη­μο­σί­ευ­ση.

Ἀνα­στά­σης Κο­στε­λί­δης (1990, Ἑλ­βε­τία) Ζεῖ καὶ ἐρ­γά­ζο­ται στὴν Θεσ­σα­λο­νί­κη σὲ ἕνα συ­νοι­κια­κὸ μη­χα­νουρ­γεῖο ὡς χει­ρι­στὴς ἐρ­γα­λειο­μη­χα­νών. Τὸ 2023 κυ­κλο­φό­ρη­σε τὸ πρῶ­το του βι­βλίο ἀπὸ τὶς ἐκ­δό­σεις Ἔσοπτρον μὲ τί­τλο Τὸ Μεγάλο Τοτέμ. Δι­η­γή­μα­τά του ἔχουν δη­μο­σιευ­θεῖ σὲ ἱστο­σε­λί­δες καὶ ἐκ­δο­τι­κὲς συλ­λο­γὲς ἐνῷ ἔχει γρά­ψει καὶ ἕνα θε­α­τρι­κὸ ἔρ­γο τὸ ὁποῖο παί­χτη­κε σὲ κεν­τρι­κὸ μα­γα­ζὶ τῆς συμ­πρω­τεύ­ου­σας. Ἄρ­θρα του ἐπί­σης δη­μο­σιεύ­ον­ται κά­θε μῆ­να στὰ πε­ριο­δι­κὰ NEXUS καὶ Τρίτο Μάτι.


Πλανόδιον - Ιστορίες Μπονζάι © 2025.
Manage your email settings or unsubscribe.           

Αναρτήθηκε από oikoparaxenos στις 7:07 π.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες Πολιτισμός, Τέχνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Έργο της Κυριακής Δραγομένη

Έργο της Κυριακής Δραγομένη
Η καταλυτική δράση των οικολογικών οργανώσεων. "ΚΛΙΚ"στη φωτο

ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ

ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ
Στη Βουλγαρία, οι ανεμογεννήτριες είναι ελάχιστες - και αυτές μάλιστα είναι τοποθετημένες σε χερσαίο, πεδινό έδαφος....ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΠΕΤΡΕΣ

ΠΕΤΡΕΣ
Απλώς πέτρες, αλλά τόσο καλαίσθητες....ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

Έτσι εμπλουτίζουν το αστικό τοπίο

Έτσι εμπλουτίζουν το αστικό τοπίο
Στις βουλγαρικές πόλεις του Εύξεινου εμπλουτίζουν το αστικό τοπίο με διατάξεις όπως αυτή, που παράγει ήχους με το φύσημα του ανέμου..ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

Σαλβατόρ Νταλί

Σαλβατόρ Νταλί
Του ερωτισμού σου τα οράματα....ΚΛΙΚ τη φωτο

ΕΤΣΙ ΗΘΕΛΑΝ ΤΑ ΑΙΟΛΙΚΆ ΤΟΥΣ !

ΕΤΣΙ ΗΘΕΛΑΝ ΤΑ ΑΙΟΛΙΚΆ ΤΟΥΣ !
Πριν μερικά χρόνια, η εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ" δημοσίευε αυτό το σκαρίφημα (ευτυχώς μόνο !) μιας ομάδας πανεπιστημιακών στην Θράκη, που φαντασίωναν με αυτό το τρόπο την παρανοϊκή εξέλιξη της αιολικής ιδέας : Αεμογεννήτριες παντού, σήμερα στα Μετέωρα και αύριο στην Ακρόπολη !

Με το τρόπο του Γ.Σ

Όσο προχωρεί ο καιρός και τα γεγονότα, ζω ολοένα με το εντονώτερο συναίσθημα πως δεν είμαστε στην Ελλάδα, πως αυτό το κατασκεύασμα που τόσο σπουδαίοι και ποικίλοι απεικονίζουν καθημερινά δεν είναι ο τόπος μας αλλά ένας εφιάλτης με ελάχιστα φωτεινά διαλείμματα, γεμάτα μια πολύ βαριά νοσταλγία.


Πηγή: Γιώργος Σεφέρης - Μέρες Γ΄


Συμβαίνουν εις τας Σερβίας......

Συμβαίνουν εις τας Σερβίας......
Με αυτό το τρόπο ενημερώνουν τους υποψηφιους πελάτες μιας χαρτοπαικτικής λέσχης ότι απαγορεύεται η οπλοφορία εντός της αιθούσης..

Ανθρωπολογία της παρακμής

Το πέρασμά μου από διάφορες θέσεις της δημόσιας, της επαγελματικής και της κοινωνικής ζωής, με έπεισε για την ύπαρξη μούτσων που θέλουν να γίνουν καμαρότοι ακόμη και τότε που το καράβι βυθίζεται. Αισθάνομαι υποχρεωμένος να κοινοποιήσω αυτή την αλήθεια στον κάθε ένα που μπορώ να επηρεάσω και που προβληματίζεται για την ανθρωπολογία της παρακμής.

Λίστα ιστολογίων

  • Newsroom | naftemporiki.gr
    ΑΑΔΕ: «Λουκέτο» για 48 ώρες, σε εστιατόριο με αστέρι Michelin
    Πριν από 4 ώρες
  • dasarxeio.com
    “Οχι” στο νέο νόμο για τη διαχείριση των δασών – Αδιάθετοι οι στύλοι για τη ΔΕΗ
    Πριν από 7 ώρες
  • What's new
    'All the cocoa trees will be destroyed'
    Πριν από 19 ώρες
  • Γη και Ελευθερία.
    Σούνιο.
    Πριν από 2 ημέρες
  • Πόλεις και Πολιτικές
    «Παλιόχωρα Καταλαγαρίου : Διάλογος Ιστορίας και Τοπικής Ανάπτυξης»
    Πριν από 5 ημέρες
  • Δασαμάρι S.O.S.
    Πήγε για μεροκάματο και έμεινε στον τόπο από ηλεκτροπληξία
    Πριν από 5 ημέρες
  • Define Normal
    Ο βραχόκηπος με το όνομα Ναυτίλος στο κτήμα Συγγρού
    Πριν από 6 ημέρες
  • oikoniki
    Τραμπισμός. Το τελευταίο στάδιο της καπιταλιστικής χυδαιότητας και απειλής
    Πριν από 3 εβδομάδες
  • art noise
    National Gallery of London
    Πριν από 4 μήνες
  • Painting of the Day, Daily Oil Paintings by Delilah
    Bee and Christmas lights
    Πριν από 5 μήνες
  • ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
    Παράταση ζωής
    Πριν από 1 χρόνια
  • Υμηττός - Υψίπολις
    ‘’ΕΞΗΜΕΡΩΣΗ’’ του ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΠΑΠΑΜΑΡΚΟΥ
    Πριν από 5 χρόνια
  • archaeopteryx
    Τα πολλά αιολικά και φ/β αυξάνουν (πολύ) το κόστος του συστήματος. (Τα λίγα, το αυξάνουν λιγότερο). Φάτε μάτια ψάρια...
    Πριν από 5 χρόνια
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ
    SOS! Με υπογραφή του Υπουργού Περιβάλλοντος κου Χατζηδάκη καταστρέφεται το ΓΕΩΠΑΡΚΟ ΣΗΤΕΙΑΣ
    Πριν από 5 χρόνια
  • GREEK FORESTS
    ΟΙ ΡΥΠΟΙ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ ΦΘΑΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΕΜΒΡΥΟ.
    Πριν από 5 χρόνια
  • arts
    Αν η Αθήνα: Ομαδική εικαστική έκθεση στον Ιανό
    Πριν από 5 χρόνια
  • Agrokarma
    Πριν από 7 χρόνια
  • Archetype: To πιο ενημερωμένo 'περιοδικό' για αρχιτέκτονες
Εμφάνιση 5 Εμφάνιση όλων

Με ενδιαφέρουν

http://www.monumenta.org/



https://eepf.gr/el



http://www.eduportal.gr/


http://omilosfi.gr/


https://www.facebook.com/polikmag/


www.urbanpoint.gr/


https://apopeirates.blogspot.com/




http://greekarchitects.gr


http:/

http://ophioussa.blogspot.com/

/prasinoi.gr/category/sta-media/

http://www.nomosphysis.org.gr/



http://www.topontiki.gr/


www.pezoporia.gr



http://antigoldgr.org/

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (459)
    • ►  Μαΐου (47)
    • ►  Απριλίου (102)
    • ►  Μαρτίου (101)
    • ►  Φεβρουαρίου (121)
    • ▼  Ιανουαρίου (88)
      • Το κάστρο της Μονεμβασιάς ανάμεσα στα 14 υπό απειλ...
      • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΠΟΥΔΩΝ «Η ελληνι...
      • Δικαιοσύνη, δημοκρατική συσπείρωση και αναβάθμιση ...
      • ΜΕΤΑΛΛΛΙΚΕΣ ΣΧΑΡΕΣ ΓΙΑ ΔΕΝΤΡΑ
      • ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΚΡΕΑΤΟΠΙΤΑ"
      • ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
      • ΠΕΘΑΝΕ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΛΛΑΤΟΣ
      • Ο στρατηγός που φίλησε την γυναίκα του συνταγματάρχη
      • Παρακολουθώ εγώ
      • H NASA ανακάλυψε εξωπλανήτη που μπορεί να φιλοξεν...
      • Δανία: Η κυβέρνηση θα δώσει 2 δισ. ευρώ για την ασ...
      • Kοπή της Βασιλόπιτας της Ομοσπονδίας Λεσβιακών Συλ...
      • Ερωτήματα για τη μεταφορά 5 δελφινιών επί 10.000 χ...
      • «ΕΘΝΟΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ», του Δημητρη Κοσμόπουλου
      • Νάνσυ Ἀγγελῆ: Ὁ σκοπὸς τῆς ζωῆς τους
      • Τι έγινε χθες στην πορεία των Τεμπών
      • Τμημα Ξυλουργικής
      • "Εννιά" του Δημήτρη Τσεκούρα
      • Φύση, άνθρωπος και αρχιτεκτονική
      • Εκατό χρόνια αρχιτεκτονική στην Ελλάδα
      • Θεσσαλονίκη : Το Δάσος στην Έκθεση
      • Ορχήστρα Σύγχρονης Μουσικής της ΕΡΤ
      • Τα ζώα που μας μιλάνε
      • Κύρα Αλιγιζάκη : Κάτι από τις μουτζούρες του Σπύρου
      • Μαρίκα Κλαμπατσέα-EROS: Μια μουσική performance γι...
      • Ο Ράϊνερ Μαρία Ρίλκε και η ζωγραφική
      • Πυγμαχία και μελλοντολογία
      • Μερικές σκέψεις για τον καινούργιο χρόνο
      • ΑΘΗΝΟΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ
      • Συνεχίζεται ο εμφύλιος και οι δολοφονίες στο Νότιο...
      • Ηρώ Νικοπούλου: Ένας ουτοπικός κόσμος με πάθος, γ...
      • Βασίλης Χουλιαρᾶς: Συγχώρεση
      • TO ΞΕΡΙΖΩΜΑΝ
      • Κωνσταντίνου Στ. Καραθεοδωρή Υπομνήμματα
      • «Η μάνα αυτουνού… Έλλη Ζάχου Ταχτσή» παίρνει ν...
      • ΕΚΤΑΚΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΙΚΗ...
      • Τι να κάνουμε;
      • Στέφανος Τραχανάς : Συνέντευξη στον Ελπιδοφόρο Ιντ...
      • Ἀγ­γε­λι­κὴ Εὐ­στα­θί­ου: Ποί­η­μα ἐρή­μην
      • ATHENSCHOOL προγραμμα περιηγήσεων και εκδρομών
      • Εξορμήσεις με τον Όμιλο Φίλων Βουνού και Θάλασσας
      • Μα­νό­λης Σα­μω­νά­κης: Πο­ρεία πρὸς τὴ Ρώ­μη
      • Να απαγορευτούν άμεσα οι δολοφονικοί ρύποι PFAS
      • Ιαπωνία-Ελλάδα, φύση, σύμβολα, άνθρωποι
      • «Σκληρές βιολέτες»: Η μουσική παράσταση της σπουδα...
      • Κεφάλαιο και καπιταλισμός πυρπολούν και μολύνουν τ...
      • Ἀγ­γε­λι­κὴ Εὐ­στα­θί­ου: Ποί­η­μα ἐρή­μην
      • Ο θάνατος και η ζωή του Χοσέ Μουρίκα
      • Θεμα:‘’για τον αμαρτωλό χωροταξικό και πολεοδομικό...
      • ΑΡΑΒΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ, ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΚΧΙΚΟΝ
      • Γιά τον Χριστόφορο Λιοντάκη
      • Πρόσκληση από τις Εκδόσεις Ηλιαχτίδα σε συγγραφείς...
      • Ότι δεν λύνεται στο έδαφος διορθώνεται από τη θάλασσα
      • Σερσέ λα φαμ...
      • Με χορηγό τον ΟΣΔΕΛ πραγματοποιήθηκαν 10.260 αναγν...
      • τελευταίες παραστάσεις για το «Τάβλι» με τον Αλέξα...
      • Ψήφισμα αλληλεγγύης στους 2 αγωνιστές που διώκοντα...
      • ΚΑΙ ΑΥΤΌ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ
      • Βαθιά στον κύκλο ν' ασημίζει
      • Λιβύη 2025: εκλέχθηκε η πρώτη γυναίκα δήμαρχος: ση...
      • Έκκληση για αναγνώριση των αφανών συγγραφέων που γ...
      • Αναστάσης Κοστελίδης: Ψίχουλα
      • Απέναντι στα ακραία κλιματικά φαινόμενα: καινοτόμε...
      • "Φλάι " της Στέλλας Ζαφειροπούλου | Παράταση & αλ...
      • ΚΥΜΥΛΗ ή η νήσος των δυνατοτήτων
      • ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΜΑΣ….
      • Σκάνδαλο μεγατόνων – ΕΕ: Οι Τούρκοι μάς δηλητηριάζ...
      • Ελληνικό Απόσταγμα 2025
      • Ἰωάννα Φλεριανοῦ: Ἔξοδος
      • Extra παραστάσεις για τις γιορτές | «Τάβλι» με τον...
      • Γειά σου ΥΠΑ, χάρηκα για τη γνωριμία μας
      • Το Οικομουσείο θεμελιώνει την πολιτιστική πολιτική !
      • Αλέξανδρος Αβατάγγελος : Όταν οι δίδυμοι πύργοι χ...
      • POLYPHONIES
      • ΓΙΑΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΗΜΙ...
      • Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών Λεμεσού
      • Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΑΣ
      • Δραστηριότητες του Ομίλου Φίλων Βουνού και Θάλασσας
      • Mαρία Νταλαούτη : Ἀστε­ρά­κι στὸ μά­γου­λο
      • ΡΙΖΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΟΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ
      • ΠΡΟΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΙΣΙΔΑΙΜΟΝΙΕΣ
      • Γράφω και εκδίδω το πρώτο μου παιδικό βιβλίο
      • ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ
      • «The Golden Age of Hollywood» με τους Glitter Grot...
      • Τζουλιάννα Δαβάκη: ἀξημέρωτα
      • ΕΡΩΣ -ΧΡΟΝΟΣ-ΘΑΝΑΤΟΣ
      • ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ , ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ
  • ►  2024 (1208)
    • ►  Δεκεμβρίου (126)
    • ►  Νοεμβρίου (111)
    • ►  Οκτωβρίου (105)
    • ►  Σεπτεμβρίου (94)
    • ►  Αυγούστου (48)
    • ►  Ιουλίου (89)
    • ►  Ιουνίου (103)
    • ►  Μαΐου (98)
    • ►  Απριλίου (130)
    • ►  Μαρτίου (110)
    • ►  Φεβρουαρίου (103)
    • ►  Ιανουαρίου (91)
  • ►  2023 (873)
    • ►  Δεκεμβρίου (108)
    • ►  Νοεμβρίου (101)
    • ►  Οκτωβρίου (73)
    • ►  Σεπτεμβρίου (88)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (62)
    • ►  Ιουνίου (72)
    • ►  Μαΐου (67)
    • ►  Απριλίου (64)
    • ►  Μαρτίου (68)
    • ►  Φεβρουαρίου (68)
    • ►  Ιανουαρίου (65)
  • ►  2022 (868)
    • ►  Δεκεμβρίου (76)
    • ►  Νοεμβρίου (96)
    • ►  Οκτωβρίου (84)
    • ►  Σεπτεμβρίου (92)
    • ►  Αυγούστου (39)
    • ►  Ιουλίου (79)
    • ►  Ιουνίου (74)
    • ►  Μαΐου (65)
    • ►  Απριλίου (59)
    • ►  Μαρτίου (70)
    • ►  Φεβρουαρίου (68)
    • ►  Ιανουαρίου (66)
  • ►  2021 (882)
    • ►  Δεκεμβρίου (90)
    • ►  Νοεμβρίου (96)
    • ►  Οκτωβρίου (95)
    • ►  Σεπτεμβρίου (85)
    • ►  Αυγούστου (64)
    • ►  Ιουλίου (72)
    • ►  Ιουνίου (69)
    • ►  Μαΐου (66)
    • ►  Απριλίου (58)
    • ►  Μαρτίου (64)
    • ►  Φεβρουαρίου (57)
    • ►  Ιανουαρίου (66)
  • ►  2020 (956)
    • ►  Δεκεμβρίου (77)
    • ►  Νοεμβρίου (70)
    • ►  Οκτωβρίου (63)
    • ►  Σεπτεμβρίου (63)
    • ►  Αυγούστου (52)
    • ►  Ιουλίου (89)
    • ►  Ιουνίου (94)
    • ►  Μαΐου (85)
    • ►  Απριλίου (89)
    • ►  Μαρτίου (83)
    • ►  Φεβρουαρίου (98)
    • ►  Ιανουαρίου (93)
  • ►  2019 (1184)
    • ►  Δεκεμβρίου (108)
    • ►  Νοεμβρίου (97)
    • ►  Οκτωβρίου (93)
    • ►  Σεπτεμβρίου (84)
    • ►  Αυγούστου (58)
    • ►  Ιουλίου (79)
    • ►  Ιουνίου (116)
    • ►  Μαΐου (141)
    • ►  Απριλίου (123)
    • ►  Μαρτίου (100)
    • ►  Φεβρουαρίου (101)
    • ►  Ιανουαρίου (84)
  • ►  2018 (1160)
    • ►  Δεκεμβρίου (117)
    • ►  Νοεμβρίου (141)
    • ►  Οκτωβρίου (107)
    • ►  Σεπτεμβρίου (114)
    • ►  Αυγούστου (77)
    • ►  Ιουλίου (76)
    • ►  Ιουνίου (81)
    • ►  Μαΐου (99)
    • ►  Απριλίου (72)
    • ►  Μαρτίου (100)
    • ►  Φεβρουαρίου (93)
    • ►  Ιανουαρίου (83)
  • ►  2017 (706)
    • ►  Δεκεμβρίου (62)
    • ►  Νοεμβρίου (94)
    • ►  Οκτωβρίου (96)
    • ►  Σεπτεμβρίου (57)
    • ►  Αυγούστου (27)
    • ►  Ιουλίου (49)
    • ►  Ιουνίου (40)
    • ►  Μαΐου (62)
    • ►  Απριλίου (56)
    • ►  Μαρτίου (65)
    • ►  Φεβρουαρίου (54)
    • ►  Ιανουαρίου (44)
  • ►  2016 (665)
    • ►  Δεκεμβρίου (60)
    • ►  Νοεμβρίου (62)
    • ►  Οκτωβρίου (49)
    • ►  Σεπτεμβρίου (61)
    • ►  Αυγούστου (48)
    • ►  Ιουλίου (42)
    • ►  Ιουνίου (47)
    • ►  Μαΐου (64)
    • ►  Απριλίου (59)
    • ►  Μαρτίου (63)
    • ►  Φεβρουαρίου (51)
    • ►  Ιανουαρίου (59)
  • ►  2015 (705)
    • ►  Δεκεμβρίου (63)
    • ►  Νοεμβρίου (60)
    • ►  Οκτωβρίου (81)
    • ►  Σεπτεμβρίου (63)
    • ►  Αυγούστου (52)
    • ►  Ιουλίου (42)
    • ►  Ιουνίου (65)
    • ►  Μαΐου (49)
    • ►  Απριλίου (62)
    • ►  Μαρτίου (75)
    • ►  Φεβρουαρίου (45)
    • ►  Ιανουαρίου (48)
  • ►  2014 (548)
    • ►  Δεκεμβρίου (40)
    • ►  Νοεμβρίου (52)
    • ►  Οκτωβρίου (56)
    • ►  Σεπτεμβρίου (46)
    • ►  Αυγούστου (36)
    • ►  Ιουλίου (41)
    • ►  Ιουνίου (40)
    • ►  Μαΐου (38)
    • ►  Απριλίου (44)
    • ►  Μαρτίου (54)
    • ►  Φεβρουαρίου (51)
    • ►  Ιανουαρίου (50)
  • ►  2013 (423)
    • ►  Δεκεμβρίου (40)
    • ►  Νοεμβρίου (38)
    • ►  Οκτωβρίου (40)
    • ►  Σεπτεμβρίου (34)
    • ►  Αυγούστου (22)
    • ►  Ιουλίου (33)
    • ►  Ιουνίου (28)
    • ►  Μαΐου (50)
    • ►  Απριλίου (37)
    • ►  Μαρτίου (34)
    • ►  Φεβρουαρίου (31)
    • ►  Ιανουαρίου (36)
  • ►  2012 (308)
    • ►  Δεκεμβρίου (29)
    • ►  Νοεμβρίου (30)
    • ►  Οκτωβρίου (38)
    • ►  Σεπτεμβρίου (27)
    • ►  Αυγούστου (21)
    • ►  Ιουλίου (18)
    • ►  Ιουνίου (23)
    • ►  Μαΐου (28)
    • ►  Απριλίου (33)
    • ►  Μαρτίου (43)
    • ►  Φεβρουαρίου (16)
    • ►  Ιανουαρίου (2)
  • ►  2011 (7)
    • ►  Νοεμβρίου (1)
    • ►  Σεπτεμβρίου (1)
    • ►  Ιουλίου (2)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Μαρτίου (1)
  • ►  2010 (1)
    • ►  Νοεμβρίου (1)

Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Λεονάρντο Ντα Βίντσι
Με την ευκαιρία της έκθεσής του στην Αθήνα......ΚΛΙΚ στη φωτο

Dirt road, της Delilah

Dirt road, της Delilah

Βουλγαρία, Εύξεινος Πόντος

Βουλγαρία, Εύξεινος Πόντος
Ένας τρόπος για να ρυθμίσουν τις ακτές...Το ύψος του κτιρίου ανυπόφορο...ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΝΤΕΡΣΟΥ ΟΥΖΑΛΑ

ΝΤΕΡΣΟΥ ΟΥΖΑΛΑ
Πολύτιμο το έργο του Βλαντιμίρ Αρσένιεβ, έδωσε την έμπνευση στον Ακίρα Κουροσάβα να γυρίσει ένα αριστούργημα...Τώρα κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Στοχαστής

Με τον αξέχαστο Ευθύμη Παπαδημητρίου

Με τον αξέχαστο Ευθύμη Παπαδημητρίου

ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ

ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ
Είναι τοποθετημένος σε ένα από τα υψώματα της Επτάλοφης Ρώμης, στη Βίλα Μποργκέζε

ΤΙΒΕΡΗΣ

ΤΙΒΕΡΗΣ
Ο Τίβερης στη Ρώμη δεν είναι μικρός ποταμός. Η κάπαρη πάντως μπορεί να ξεφυτρώνει μέσα από τις πέτρες που τον περιβάλλουν

Δια χειρος Pino Pandolfini

Δια χειρος Pino Pandolfini
Στη Video Art...

Σασπένς στις αποδράσεις...

Σασπένς στις αποδράσεις...
Παλαιοκώστας, και μην τον είδατε...

Στέφανος Ρόκος

Στέφανος Ρόκος
Μια πόλη υπό διαστημική απειλή; Ίσως...

ΠΑΛΕΡΜΟ

ΠΑΛΕΡΜΟ
Γίγαντες- δέντρα κοσμούν τον βοτανικό κήπο του Παλέρμα, προαναγγέλοντας τον ερχομό της Αφρικής...

Φωτογραφια

Φωτογραφια
Με το τρόπο του Δημήτρη Βερούχη

ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ- ΝΑ EIΣΑΙ ΟΙΚΟΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ

ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ- ΝΑ EIΣΑΙ  ΟΙΚΟΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ
.

ΘΟΔΩΡΟΣ 1931-2018

ΘΟΔΩΡΟΣ  1931-2018
Ο Θεόδωρος Παπαδημητρίου γνωστός απλά ως Θόδωρος, υπήρξε σημαντικός Έλληνας γλύπτης με διεθνή αναγνώριση.

Φαίδων Πατρικαλάκις, 1935-2017

Φαίδων Πατρικαλάκις, 1935-2017
Εξωφυλλο του βιβλιου που δεν μπορεσε ο ιδιος να απολαύσει, γιατι στο μεταξύ τον βρήκε ο θάνατος....Κλικ στην εικονα

Δημιούργημα της VIVART

Δημιούργημα της VIVART
Είναι εκτεθειμένα τόσο μακριά (Γιανίτσι της Εύβοιας) πλην όμως δείχνουν κοντινά με τα πιο γνήσια αισθήματά μας

ΤΣΟΥΧΤΡΑ, του Γιάννη Στρούμπα

ΤΣΟΥΧΤΡΑ, του Γιάννη Στρούμπα
"Μόλις τη βγάλαν στην ακτή με την απόχη . - Τεράστια σαν ταψί, --γαλάζια και λευκή. –Αν και τεμαχισμένη πια –ριγώ και μόνο στη θωριά της--------Όπως αρμόζει άλλωστε---σε μια γαλανόλευκη

Laszlo Koday

Laszlo Koday
"¨ομορφο άγγιγμα".

Τόσο τρυφερό !

Τόσο τρυφερό !

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ
Η νεολαία έχει ανάγκη από είδωλα, αλλά αυτή η εξαρτησιακή σχέση θα μπορούσε να είναι πιο καλαίσθητη

ΤΟΠΙΟ

ΤΟΠΙΟ
Βικέντιος Μποκατσιάμπης

Μουσείο στο Ελληνικό

Μουσείο στο Ελληνικό
Η φωτογραφία έχει μόνο μουσειακή αξία, οι "επιβάτες" απλώς ανέρχονται σε ένα παροπλισμένο τζάμπο που "κείτεται" στο παλιό αεροδρόμιο Ελληνικού, δίπλα στο (διεκδικούμενο) μουσείο της Ολυμπιακής....ΚΛΙΚ στην ΕΙΚΟΝΑ

ARCHAEOPTERYX

ARCHAEOPTERYX
Εγκαθιστούν ανεμογεννήτριες στα ευρυτανικά βουνά, αυτοί, οι άσχετοι, οι υπαλληλίσκοι των αεριτζήδων. ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΑΤΑΚΙ

ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΑΤΑΚΙ
Υπέροχο γατάκι, αλλά και το ματάκι της δεν πάει πίσω.....

ΩΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΕΠΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟΝ

ΩΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΕΠΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟΝ
Το ένα πρόβατο λέει στο άλλο : "Ησύχασε σου λέω! Για ντους μας πάνε !"

ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΚΛΕΟΠΑΣ


Τι κακιά μετάλλαξη έπαθε ο πίθηκος και προέκυψε το είδος μας;

Έ, κύριε Δαρβίνε;

«ΟΚΤΩ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ», περιοδικό ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΟΖΑΝΗΣ, τεύχος 176-177

Γιάννης Κουνέλης, 2017

Γιάννης Κουνέλης, 2017
Ανώνυμο έργο του, 2003

Με αφορμή τον θάνατο του Κρίστοφερ Λη

Lee
Συντάσσω ποίημα υπό απειλή
Σαν σε έργο τρόμου του Κρίστοφερ Λή
Σαν τρομοκρατημένος και από άλλους Lee –
Π.χ από τον καρατίστα μαχητή Μπρους Λη –
ή απ’ τον Νότιο στρατηγό, επίσης Λη

Εις τον ορίζοντα δεν βλέπω τη ζωή καλή
Από διαπραγματεύσεις αναμένω τη χαριστική βολή
Για την Ελλάδα δε, αλοί και τρισαλοί!
Για τα άτομα, άγνωστη η μοίρα η τρελή
Το μόνο βέβαιο, πως επιπλέουν οι φελλοί
ΓΙΑΓΚΟΣ ΡΑΠΤΗΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ
«Ο Ράμφος δεν είναι καθηγητής στο πανεπιστήμιο κι όταν μιλάει δεν μιλάει για να υπερασπιστεί τον θεσμό από τον οποίον βιοπορίζεται. Μιλάει για να υπερασπιστεί τις απόψεις του. Είναι καθαρόαιμος διανοητής και την αξιοπιστία του την αντλεί από την ίδια του τη σκέψη. Να είστε βέβαιοι πως αν ήταν καθηγητής πανεπιστημίου θα τον αντιμετώπιζαν με σεβασμό και δέος, καθότι η ωραία μας επαρχία τα σύνδρομά της δεν τα ξεπερνάει με τίποτε».ΤΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΛΙΚ στην ΕΙΚΟΝΑ

Φωτογραφιζω- αρα υπαρχω !

Φωτογραφιζω- αρα υπαρχω !
Μου την δίνει αυτή η παρανοϊκή εμμονή στην φωτογράφηση των πάντων....Η σύγχρονη φωτογραφοποιϊα έχει καταστρέψει την παλιά, που ήταν πρωτίστως ανθολόγηση και επιλογή των πλάνων...

Λολοσίδης Γιώργος

Λολοσίδης Γιώργος
.

ΤΟΤΟΣ FOR EVER

ΤΟΤΟΣ FOR EVER

Στέφανος Σταμέλλος

Στέφανος Σταμέλλος
Ο γνωστός ορειβάτης Στέφανος Σταμέλλος, σε ένα μεγάλο οδοιπορικό του στις ακτές του Μαλιακού, συναντά έξω από ένα εξοχικό αυτή την πινακίδα.... 'Ηθος Μαφίας, που προφανώς παραμένει ατιμώρητο για πολύ καιρό - κατά πως δείχνουν οι σκουριές...

Eνός λεπτού σιγή για τον Λουκάνικο

Eνός λεπτού σιγή για τον Λουκάνικο
Ήταν ο πιο αγαπητός σκύλος στο χώρο των αντιμνημονιακών ζωόφιλων. Θα μας λείψει - κάπου θα θέλαμε να του προσφέρουμε ένα πλούσιο γεύμα και να τον πάμε βόλτα στη πλατεία Συντάγματος

«Η τσούσκα», του Κάρολου Τσίζεκ

«Η τσούσκα», του Κάρολου Τσίζεκ
Σ΄ένα ουγγρικό, θυμάμαι οβελιστήριο, - Μια πιπεριά, που μοιάζει με καρδούλα, - Μα αν τη γευτείς, σου κατακαίει τα ούλα - Μου έκανε τη μπουκιά σωστό μαρτύριο - Μ’ έχουν και τα φιλιά σου έτσι ρημάξει - Μου άναψες μια φωτιά, που θα με κάψει

Αγαθόν το εξομολογείσθαι....

Αγαθόν το εξομολογείσθαι....
Ο εκδότης ισχυρίζεται ότι «ο δρόμος για την οικολογική κόλαση είναι στρωμένος με τριαντάφυλλα», πράγμα που με βάζει σε σκέψεις : Υπάρχει οικολογική κόλαση- κοντολογίς ένας «άλλος κόσμος» όπου οι διάβολοι βασανίζουν τους αμαρτωλούς με βιοδιασπώμενα μαστίγια και καζάνια από ανακυκλωμένο σκραπ μετάλλων ; Πάντως εύχομαι το βιβλίο να είναι διαφορετικό από τους ισχυρισμούς του εκδότη…

ΗΛΙΑΣ ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ 1946-2013

ΗΛΙΑΣ  ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ 1946-2013
Νηφάλιες - κάτω από τη στάχτη - του χινοπωρινού ουρανού - νανουρίζουνε ανάλαφρα - τον ίσκιο των ονείρων τους - σαν αδελφούλες δίδυμες - που ψιθυρίζουνε στον άνεμο – μέσα απ’ τα στάχυα («Λίμνες της Χαλκιδικής», από τη ποιητική συλλογή «Στροφή»)

Βρες χρόνο...



Βρες Χρόνο για Δουλειά – / Αυτό είναι το
Τίμημα της Ευτυχίας
Βρες Χρόνο για Σκέψη – / Αυτό είναι η Πηγή της Δύναμης
Βρες Χρόνο για Παιγνίδι – / Αυτό είναι το Μυστικό της Αιώνιας Νιότης
Βρες Χρόνο για Διάβασμα – / Αυτό είναι το Θεμέλιο της Γνώσης
Βρες Χρόνο να είσαι Φιλικός – / Αυτό είναι ο Δρόμος προς την Ευτυχία
Βρες Χρόνο για Όνειρα – / Αυτά θα τραβήξουν το Όχημά σου ως τα’ Αστέρια
Βρες Χρόνο ν’ Αγαπάς και ν’ Αγαπιέσαι – / Αυτό είναι το Προνόμιο των Θεών
Βρες Χρόνο να κοιτάς Ολόγυρά σου – / Είναι πολύ σύντομη η μέρα για να είσαι
εγωϊστής
Βρες Χρόνο να Γελάς – / Αυτό είναι η Μουσική της Ψυχής
Βρες Χρόνο να είσαι Παιδί – / Για να νιώθεις Αυθεντικά Ανθρώπινος

ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ

Μη-οπτικό τοπίο

Μη-οπτικό τοπίο
Υπάρχει ένα βιβλίο που ασχολείται με αυτούς που προσλαμβάνουν το τοπίο από άλλα, μη οπτικά ερεθίσματα…. Είναι το "Non-Visual Landscape: Landscape Planning for People with Vision Problems" γραμμένο από δυο Έλληνες της Αγγλίας, , την Αγγελική Κοσκινά και τον Νίκο Χασάναγα . ΚΛΙΚ στην εικόνα

Ιστορίες "Μπονζάϊ", Χ. Δάλκος

Ιστορίες "Μπονζάϊ", Χ. Δάλκος
Ο ήρωας του Χρίστου Δάλκου στο αφήγημα Μπονζάϊ ( τίτλος,«Τον Σαουδάραβαν», στο περιοδικό ΠΛΑΝΟΔΙΟΝ),κομίζει αποδείξεις περί του ότι οι Αρχαίοι «Είχαν προβλέψει το χτύπημα στους δίδυμους πύργους" Αλλά μετριοπαθώς σημειώνει : «…..αυτά δεν τα λέω εγώ, , τὰ λένε ὁ Πυθαγόρας και ο Πλάτων…»(ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ)

Ετικέτες

  • Αερ (2)
  • Αεροπορικά (55)
  • ΑμΕΑ (7)
  • ανακύκλωση (31)
  • αστικός χώρος (729)
  • Διάστημα (54)
  • Διάφορα (332)
  • Δοκίμιο (191)
  • Εκδηλώσεις-βιβλία (1781)
  • Ελεύθεροι χώροι (558)
  • Ενέργεια (431)
  • Ενέργεια ζώα (8)
  • ζώα (494)
  • Θεωρία (356)
  • ιστορία (1248)
  • κοινωνία (2546)
  • Κύπρος (32)
  • μεταξύ σοβαρού και αστείου (255)
  • Μνημεία (110)
  • Οργανώσεις-συλλογικότητες (1350)
  • Παραγωγή-περιβάλλον (1164)
  • Πολιτισμός (2812)
  • πρόσωπα (1420)
  • Τέχνη (3244)
  • τεχνολογία (492)
  • τοπίο (582)
  • τουρισμός (371)
  • υγεία (357)
  • Φύση (994)
  • φυσικό περιβάλλον (652)
  • χιούμορ (14)

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
oikoparaxenos
Ιστολόγιο για την οικολογία και τον πολιτισμό.....
Προβολή πλήρους προφίλ

Αναγνώστες

Θέμα Ταξίδια. Από το Blogger.