Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Τρίτη 30 Απριλίου 2019

Κωνσταντίνος Πατούρας, Σαίξπηρ : Τέλος καλό, όλα καλά

Μετά από 5 χρόνια, ας μου επιτραπεί να καταχραστώ τον όρο, «μαθητείας» (έτσι το νιώθω εγώ) στο Θεατρικό Εργαστήρι Ενηλίκων του θεάτρου ΠΕΡΙΑΚΤΟΙ με έναν εξαίρετο δάσκαλο (Σπύρος Κολιαβασίλης) και θαυμάσιους συμμαθητές, ήρθε η ώρα να πατήσω, για λίγο, έξω από τη θεατρική "φωλιά" μου και να εκθέσω τον εαυτό μου στην κριτική ευρύτερου κοινού αλλά και άξιων, δραστήριων και ταλαντούχων ανθρώπων του χώρου (Μαέστρος-συνθέτης Rafail Pylarinos, Ηθοποιός Spyros Spantidas, Συγγραφέας Γιώργος Σ. Πολίτης και Δημοσιογράφος Kris Maikl Katsimatides - Χρύσα Κατσιματίδου).
1ο Φεστιβάλ Θεατρικού Μονολόγου της ANASA ART σε συνεργασία με το Θέατρο Παραμυθίας – Αλμπέρτα Τσοπανάκη. Η ιδέα και έμπνευση είναι δύο εξαίρετων και παλιών μ
...ου φίλων, του σκηνοθέτη και ηθοποιού Dimitrios Paradeisis και της Σκηνογράφου Eleni Michellen - Ελένης Μιχελή - που είδαν ίσως σε μένα κάτι που τους άρεσε.
Δεν δίστασα καθόλου να ανταποκριθώ στο κάλεσμά τους, γνωρίζω καλά πως ότι και να κάνουν, το κάνουν με σοβαρότητα και μεράκι.
Θα ήταν ιδιαίτερη η χαρά μου αν με τιμούσατε με την παρουσία σας, ευελπιστώ να σας ψυχαγωγήσω για 30-35 λεπτά σε ένα κείμενο από κωμωδία του Σαίξπηρ που διασκεύασα ο ίδιος σε μονόλογο.
Πολύτιμη η βοήθεια των διοργανωτών που με βοήθησαν και μου έδωσαν κατευθύνσεις στις πρόβες. Εκείνοι θα αναλάβουν και τους φωτισμούς.
Στη διάρκεια του τριήμερου Φεστιβάλ θα έχετε τη δυνατότητα να απολαύσετε και άλλους ηθοποιούς, ερασιτέχνες και επαγγελματίες σε υπέροχες ερμηνείες.
Μόλις 10 λεπτά περπάτημα από τον σταθμό Μετρό Κεραμεικός. Κάντε έγκαιρα μια κράτηση πρώτα στα τηλέφωνα που αναγράφονται στην αφίσα (6983 782 678 / 6983 042 463), η πληρωμή μόνο στο ταμείο του Θεάτρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου