Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Τετάρτη 5 Μαΐου 2021

Γιώργου Παπαναστασίου : Η διαφυγή !!!

 

Βολτα στο Μοναστηράκι σημερα.
Κοτσιδα ,γενακι, σκιάδιον ψαρά ,πουκαμίσα ριγωτη,παντελονα φουντωτη σανδαλια ξοφτερνα.
Τουριστας των 70's.
Καπου εκει στα σουβλατσιδικα πριν βγω Αθηνας ακουγεται
μια φωνη.
ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ ...ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ !!!!!
Κιαλλες φωνες .
ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ ...ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ !!!!!!
ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ .....ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ !!!!!! φωναζω και γω.
Ξαφνου βλεπω καμμια 20ρια νοματαιους ναρχονται καταπανω μου κραδενοντας καταλογους και μαχαιροπηρουνα.
Γουελ καμ. Καμ ινσαιντ. Γουι χαβ γκουν μούσακα .Γρικ σαλατ ,ρετσινα γουάιν, σουιτ κουρκουμπίνια !!!
Πρωτου το καταλαβω με εχουν παρει σηκωτο και τραβολογανε αλλοι απο δω κι αλλοι απο κει !!!!!!
Παει λεω σαν θυμα του Προκρουστη θα παω.
ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΝΟ ΤΟΥΡΙΣΤ. ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ. ΕΛΙΚΩΝΑΣ.
ΝΑΤΑΝ ΤΑ ΝΙΑΤΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ !!!!
Οσο και να φωναζα χαμπαρι οι ηλιθιοι !!!!!
Με παλουκωνουν σε ενα τραπεζι.
Εκει εφαγα τον πρωτο μουσακά.
Ουτε που θυμαμαι ποσο κρατησε αυτο το τραβολογημα.
Συνολο εφαγα 7 μουσακαδες ,δυο τρεις σαλατες , ουκ εστιν αριθμος κεμπαπ ,μια στερνα κρασι και δυο τρεις μπακλαβαδες με γιαουρτι.
Σε ημιλιποθυμη κατασταση σκεφτομουν πως θα αποδρασω.
Βρισκω μια ευκαιρια και πιανω τον κατηφορο την Ερμου.
Με παιρνουν χαμπαρι και αρχιζουν να με κυνηγουν.
Μπροστα εγω καμμια τριανταρια κανιβαλοι σπο πισω.
Και πως να τρεξω με τετοιο φαί.
Κοβετε και το ενα σανδαλι ,παραταω και το αλλο και δωστου τον κατηφορο.
Την κοβω αριστερα σενα στενακι προς Ηφαιστου να σωθω.
Βλεπω ενα υπογειο με κατι λουρια και κατι βιβλια απ'εξω.
Φουνταρω και λεω στον ιδιοκτητη.
-Σωσε με πατριωτη !!!!
-Τι πραμα ;
-Κρυψε με πατριωτη με κυνηγουν τα Φράικορπς !!!
-Ποια Φράικορπς μωρε ;;
-Τα Φράικορπς πατριωτη να με κοψουν φετες !!!
Κατσε ρε να δω μου λεει .
Βγαινει και επιστρεφει στο λεπτο.
Κρυψου μου λεει με ματια ολο τρομο .Να εδω και με βαζει πισω απο δυο ντανες με περιοδικα. Κατερινα ,Μανινα και τετοια.
Μου βαζει και εναν Ουγκω στο κεφαλι.
Δεν ξερω ποσο καθησα . Μου φανηκε ωρες και ειχε σουρουπωσει.
Βγες μου λεει.
Δεν ειχε σουρουπωσει ουτε ειχαν περασει ωρες.
Με κοιταει λυπηση και οικτο.
Πρεπει να φυγω του λεω. Μην με πιασει και η απαγορευση κυκλοφορίας.
Που θα πας ετσι ρε κακομοιρη μου λεει και κοιταει την παντελονα.
Τι να δω δεν υπηρχε παντελονα .Φουστανέλλα ειχε γινει.
Φετες φετες,
Κατσε να παω εδω διπλα που μενουν καμμια δεκαρια απο το Μπαγκλαντες και πουλανε μαϊμου σιντι να βρω κανενα να σε βολεψω.
Ερχεται με το παντελονι μου δινει και ενα ζευγαρι σαγιοναρες και μου λεει.
Αντε φυγε τωρα αλλα γιατι σε κυνηγαγαν ολοι αυτοι ;
Με περασαν για τουριστα πατριωτη.
ΤΟΥΡΙΣΤΑ λεει με τρομο και συνεχιζει.
-Προς τα που πας ;
-Σταθμο ΚΑΤ. Πευκη πατριωτη.
Δεν θα πας Μοναστηρακι.Θα πας Θησειο θα παρεις τρενο για Πειραια θα κατεβεις δυο τρεις σταθμους πιο κατω Ταυρο ..Καλλιθεα θα παρεις το αναποδο και θ'ανεβεις μου λεει.
Θα χει σωσει κι αλλους κυνηγημενους σκεφτομαι και ξερει.
Γειασου πατρωτη .Θα σου επιστρεψω τις σαγιοναρες και το παντελονι.
-Κανε δουλεια σου και να προσεχεις.
Πριν λιγο εφτασα σπιτι εχω πεσει σαν σφουγκαροπανο κι εχω πλακωθει στα μολυβόνερα και στις κομπρεσες στα παΐδια.
Βογκαω και λεω στον εαυτο μου.
Παπανασταση κομμενες οι μαλακιες την επομενη φορα με αλλη αμφιεση.
Μολις γινω καλα απο πολυτραυματιας και θα κατεβω να επιστρεψω τις σαγινάρες και το παντελονι στους Μπαγκλαντεσιανους κουρεμα ξυρισμα πρωτα.
Μετα θα βαλω μια ασπρη στολη πουχω απο το Ναυτικο με γαλονια και καμμια 60ρια χρυσα κουμπια με αγκυρες και ενα εθνοσημο στο καπελο νααααα μετα συγχωρησεως.
Σαν σφραγιδα σε προσφορο.
Να παω για να γυρισω ως Ελληνας και αρτιμελης.
Ακου τουριστας γαμω τα καντηλια τους !!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου