oikologein

Για όσους πάνε γυρεύοντας στο χώρο της Οικολογίας και του Πολιτισμού. Υπό τη διαχείριση του Γιάννη Σχίζα

Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2024

Εὐ­θύ­μιος Λέν­τζας: Ἡ πα­ραί­τη­ση

 










Ο ΦΑΝΑΡΙ ἄνα­ψε πρά­σι­νο. Ἔκα­νε δε­ξιὰ καὶ βγῆ­κε στὴν ἐθνι­κὴ ὁδό. Κάρ­φω­σε δευ­τέ­ρα, τρί­τη, τέ­ταρ­τη, πέμ­πτη. Ἔπια­σε τὰ ἑκα­τὸν σα­ράν­τα. Τὸ μαῦ­ρο, δί­πορ­το seat, τὴν ἔκα­νε κα­λὰ τὴ δου­λειά του.

       Τὰ χρώ­μα­τα γύ­ρω της ἄλ­λα­ζαν. Τὸ κί­τρι­νο τῆς ἡμέ­ρας χα­νό­ταν ἀπὸ τὸν οὐ­ρα­νό. Κοί­τα­ξε στὸν κα­θρέ­φτη. Εἶ­χε ἀπο­μα­κρυν­θεῖ γιὰ τὰ κα­λὰ ἀπ’ τὴν Ἀθή­να. Συ­νέ­χι­σε νὰ ἀφή­νει πί­σω της ἄσφαλ­το. Στὰ δε­ξιά της τὸ φεγ­γά­ρι ἀνα­δυό­ταν ἀπὸ τὴ θά­λασ­σα. Ἑκα­τὸν ἑξῆν­τα χι­λιό­με­τρα. Ἄφη­σε λί­γο τὸ γκά­ζι. Πά­λι ἑκα­τὸν σα­ράν­τα. Ἔπια­σε τὸ πα­κέ­το μὲ τὰ τσι­γά­ρα ἀπὸ τὸ δι­πλα­νὸ κά­θι­σμα. Κα­τέ­βα­σε λί­γο τὸ πα­ρά­θυ­ρο, ἴσα νὰ φεύ­γει ὁ κα­πνός. Ξε­τύ­λι­ξε τὸ φου­λά­ρι ἀπ’ τὸ λαι­μό. Τὸ ἔβα­λε πί­σω. Τὸ ἴδιο ἔκα­νε μὲ τὰ γυα­λιά, ποὺ εἶ­χε ἀκό­μα στὸ κε­φά­λι της ἀπ’ τὸ πρωΐ.

       

Ὁδη­γοῦ­σε ἀστα­μά­τη­τα. Εἶ­χε ἕνα ἔν­το­νο αἴ­σθη­μα τα­ρα­χῆς. Ἀγω­νία γιὰ τὸ αὐ­ρια­νὸ ραν­τε­βοῦ. Ὁ και­νούρ­γιος για­τρὸς καὶ τὰ φάρ­μα­κα ποὺ πρέ­πει νὰ τοῦ πλα­σά­ρει μὲ τὸν κα­λύ­τε­ρο τρό­πο. Ἦταν τὸ νού­με­ρο ἕνα στὴν ἑται­ρεία. Στὰ τριάν­τα ἕξι της συ­νερ­γα­ζό­ταν μὲ τοὺς με­γα­λύ­τε­ρους για­τροὺς στὴν Ἑλ­λά­δα. Τοὺς κέρ­δι­ζε ὅλους, μὲ τὸν ἕνα ἢ τὸν ἄλ­λο τρό­πο.

       Κα­τέ­βα­σε κι ἄλ­λο τὸ πα­ρά­θυ­ρο. Ἤθε­λε πε­ρισ­σό­τε­ρο ἀέ­ρα. Κά­πνι­σε πά­λι. Στὰ πεν­τα­κό­σια μέ­τρα ὑπῆρ­χε βεν­ζι­νά­δι­κο. Στα­μά­τη­σε. Εἶ­πε στὸν ὑπάλ­λη­λο νὰ τὸ γε­μί­σει καὶ νὰ κοι­τά­ξει τὰ λά­δια. Ἤξε­ρε πὼς χρεια­ζό­ταν ἀλ­λα­γή. «Εἶ­στε ἕτοι­μη», εἶ­πε ὁ ὑπάλ­λη­λος. «Εὐ­χα­ρι­στῶ», εἶ­πε ἡ Κων­σταν­τί­να. Δί­πλα ἀπὸ τὸ βεν­ζι­νά­δι­κο ἦταν τὸ «travel stop». Ση­μεῖο ἀνα­φο­ρᾶς γιὰ ντα­λι­κέ­ρη­δες, λε­ω­φο­ρεῖα, του­ρί­στες ἐσω­τε­ρι­κοῦ καὶ ἐξω­τε­ρι­κοῦ. Πα­ρήγ­γει­λε ἕνα δι­πλὸ κα­που­τσί­νο μὲ κα­νέ­λα σὲ πλα­στι­κὸ γιὰ τὸ δρό­μο. Πῆ­γε στὴν τουα­λέ­τα. Δὲν εἶ­χε γυ­ναι­κῶν καὶ ἀν­τρῶν. Μιὰ λε­κά­νη κοι­νὴ γιὰ ὅλους. Κά­τι τέ­τοιες στιγ­μὲς ἤθε­λε νὰ εἶ­ναι ἄν­τρας.

       Ἔβγα­λε ἀπὸ τὴν τσάν­τα της ἕνα μω­ρο­μάν­τι­λο, κα­θά­ρι­σε τὴν λε­κά­νη, κα­τέ­βα­σε τὸ παν­τε­λό­νι, τὴν κι­λό­τα της μέ­χρι τὰ γό­να­τα καὶ ἔκα­τσε. Ση­κώ­θη­κε, ἔβα­λε τὴν κι­λό­τα στὴ θέ­ση της, τὸ παν­τε­λό­νι καὶ τρά­βη­ξε τὸ κα­ζα­νά­κι. Πῆ­γε στὸν νι­πτῆ­ρα. Ἔπλυ­νε κα­λὰ τὰ χέ­ρια καὶ τὸ πρό­σω­πο. Μά­ζε­ψε τὰ ξαν­θά της μαλ­λιὰ μὲ ἕνα κο­κα­λά­κι ποὺ εἶ­χε πε­ρα­σμέ­νο στὸν καρ­πό της.

       Κοί­τα­ξε τὸν ἑαυ­τό της στὸν κα­θρέ­φτη. Ἔβα­λε τὸ χέ­ρι στὴν κοι­λιὰ καὶ τὴν χάϊ­δε­ψε. Ἔστρι­ψε τὸ σῶ­μα της ἀρι­στε­ρὰ καὶ με­τὰ δε­ξιά. Ἔψα­χνε γιὰ ἀλ­λα­γές. Ἔβγα­λε τὸ κι­νη­τό. Πλη­κτρο­λό­γη­σε τὸν ἀριθ­μὸ καὶ ἔβα­λε τὸ τη­λέ­φω­νο στὸ αὐ­τί. Χτύ­πη­σε τρεῖς φο­ρές. Δὲν τὸ σή­κω­σε κα­νείς. Δὲν πε­ρί­με­νε νὰ χτυ­πή­σει τέ­ταρ­τη φο­ρά. Τὸ ἔκλει­σε. Ἔτρε­ξε στὴν λε­κά­νη. Ἔκα­νε ἐμε­τό. Ἔρι­ξε νε­ρὸ στὸ πρό­σω­πο. Ἔβγα­λε τὸ κρα­γιὸν καὶ ἔβα­ψε τὰ χεί­λη της κόκ­κι­να. Ἄφη­σε τὰ μαλ­λιά της νὰ πέ­σουν στοὺς ὤμους. Ἔπια­σε τὸ στῆ­θος της καὶ κα­νό­νι­σε τὸ σου­τιέν. Ἄνοι­ξε ἕνα κουμ­πὶ ἀπὸ τὸ που­κά­μι­σο καὶ βγῆ­κε ἀπὸ τὸ μπά­νιο.

       Πῆ­ρε τὸν κα­φὲ γιὰ τὸν δρό­μο. Σὲ μιὰ ὥρα θὰ βρί­σκε­ται στὴ Λα­μία. Μέ­χρι τις δέ­κα τὸ βρά­δυ θὰ βρί­σκε­ται στὸ Βό­λο. Ἔβα­λε μπρο­στὰ τὴ μη­χα­νή. Βγῆ­κε στὴν ἐθνι­κή. Φυ­σοῦ­σε ἕνα ἁπα­λὸ ἀε­ρά­κι. Τρύ­πω­νε σὰν κλέ­φτης μέ­σα ἀπὸ τὸ πα­ρά­θυ­ρο καὶ κου­βα­λοῦ­σε μα­ζί του την ἀλ­μύ­ρα τῆς θά­λασ­σας τοῦ Ἁγί­ου Κων­σταν­τί­νου.

       Εἶ­χε νυ­χτώ­σει γιὰ τὰ κα­λά. Στὰ ἀρι­στε­ρὰ τοῦ δρό­μου τὸ χῶ­μα μύ­ρι­ζε ἄνοι­ξη. Οἱ μι­κροὶ θά­μνοι πά­νω στοὺς λό­φους, τὸ θυ­μά­ρι, ἡ ρί­γα­νη καὶ ὁ Μάρ­της ποὺ μό­λις εἶ­χε μπεῖ. Τὰ χι­λιό­με­τρα ποὺ ἄφη­νε πί­σω της. Ἡ μά­να ποὺ ἄφη­σε πί­σω. Τὸ μω­ρὸ στὴν κοι­λιὰ κι ἐκεῖ­νος ὁ τύ­πος στὶς Βρυ­ξέλ­λες.

       Ἄνα­ψε τσι­γά­ρο. Ἑκα­τὸν πε­νῆν­τα χι­λιό­με­τρα. Ἡ μπλὲ τα­μπέ­λα στὸ δρό­μο γρά­φει, Λα­μία. Ἄνοι­ξε τὸ ρά­διο. Ἔπαι­ζε μό­νο γυ­φτο­τρά­γου­δα ποὺ τὰ ἀκοῦς με­τὰ τὸ τέ­ταρ­το πο­τό. Τὸ ἔκλει­σε. Θυ­μή­θη­κε πὼς στὸ ντου­λα­πά­κι εἶ­χε μιὰ κα­σε­τί­να μὲ cd. Ἔκο­ψε τα­χύ­τη­τα, ἔκα­νε δε­ξιὰ στὴν ἄκρη τοῦ δρό­μου, ἄνα­ψε ἀλὰρμ καὶ στα­μά­τη­σε. Μιὰ ντα­λί­κα τὴν προ­σπέ­ρα­σε κορ­νά­ρον­τας. The best of Miles Davis. Δῶ­ρο ἑνὸς πα­λιό­φι­λου ποὺ σύ­χνα­ζαν μα­ζὶ στὸ μπὰρ «Μύ­λος» στὰ Ἐξάρ­χεια.

       Τὸ ραν­τε­βοῦ μὲ τὸν για­τρὸ ἦταν γιὰ τὴν ἑπό­με­νη μέ­ρα στὶς δυὸ τὸ με­ση­μέ­ρι. Σὲ μι­σὴ ὥρα θὰ ἔφτα­νε. Εἶ­χε κλεί­σει δω­μά­τιο στὸ Xenia Palace. Ὁ Στέ­φα­νος θὰ τὴν πε­ρί­με­νε στὸ Grooο­ve γιὰ πο­τό. Ἦταν συν­τα­ξιοῦ­χος χει­ρουρ­γός. Ἀπὸ τοὺς λί­γους πε­λά­τες ποὺ ἔγι­ναν φί­λοι. Ὁ Στέ­φα­νος ἦταν ἤδη στὸ μπάρ. Πα­ρήγ­γει­λε ἕνα black μὲ τρεῖς πά­γους καὶ πε­ρί­με­νε τὴν Κων­σταν­τί­να.

       Μό­λις εἶ­χε φτά­σει στὸ πάρ­κινγκ τοῦ ξε­νο­δο­χεί­ου. Πρὶν προ­λά­βει νὰ κα­τέ­βει, χτύ­πη­σε τὸ τη­λέ­φω­νο. Εἶ­χε μή­νυ­μα. «Δὲν μπο­ρῶ νὰ σοῦ μι­λή­σω τώ­ρα. Θὰ σὲ πά­ρω ὅταν ἐπι­στρέ­ψω ἀπὸ Βρυ­ξέλ­λες», ἔγρα­φε. Πῆ­γε στὶς ἐπα­φὲς τοῦ τη­λε­φώ­νου καὶ διέ­γρα­ψε τὸν ἀριθ­μό. Ἔβα­λε τὸ κι­νη­τὸ στὴν τσάν­τα. Βγῆ­κε ἀπὸ τὸ αὐ­το­κί­νη­το. Ὁ προ­αύ­λιος χῶ­ρος τοῦ ξε­νο­δο­χεί­ου ἦταν κα­τα­πρά­σι­νος. Κα­λο­χτε­νι­σμέ­νοι θά­μνοι καὶ δέν­τρα τε­ρά­στια ποὺ σκέ­πα­ζαν τὸν οὐ­ρα­νό. Ἡ βρα­διὰ ἦταν ἥσυ­χη, μο­νά­χα ἡ θά­λασ­σα ἀκου­γό­ταν. Ἄνα­ψε τσι­γά­ρο. Ἅπλω­σε τὰ χέ­ρια της καὶ ἀγ­κά­λια­σε τὸν πλά­τα­νο. Ἔνιω­σε τὴν δύ­να­μη τῆς γῆς νὰ χτυ­πά­ει στὴν κοι­λιά της. Ἔκλα­ψε, ἔσβη­σε τὸ τσι­γά­ρο καὶ κά­θι­σε στὸ χῶ­μα. Μιὰ κα­λια­κού­δα ἀκού­στη­κε ψη­λά. Τὴν ἔνιω­σε στὸ κε­φά­λι της. Τὴν κου­τσού­λη­σε στὰ μαλ­λιά. Ἔβα­λε τὰ γέ­λια. Σκού­πι­σε τὰ μά­τια καὶ μπῆ­κε στὸ ξε­νο­δο­χεῖο. Τῆς ἔδω­σαν τὸ κλει­δὶ κι ἀνέ­βη­κε στὸ δω­μά­τιο.

       Ὁ Στέ­φα­νος πῆ­ρε κι ἄλ­λο πο­τό. Δὲν εἶ­χε πρό­βλη­μα νὰ εἶ­ναι μό­νος. Προ­τι­μοῦ­σε νὰ εἶ­ναι μό­νος. Ἦταν ἕνας ἥσυ­χος ἄν­θρω­πος, δὲν τὸν ἔπια­νε τὸ μά­τι σου. Λί­γα μα­λά­κια στὸ κε­φά­λι, ἄσπρα γέ­νια, κοι­λί­τσα καὶ ἑξῆν­τα πέν­τε χρό­νια στὴν πλά­τη. Δυὸ γά­μοι, δυὸ δια­ζύ­για καὶ μιὰ κό­ρη στὸ Πα­ρί­σι γιὰ σπου­δὲς ψυ­χο­λο­γί­ας. Ὁ κα­λύ­τε­ρος φί­λος τῆς Κων­σταν­τί­νας. Δὲν ζη­τοῦ­σε τί­πο­τα ἀπὸ ἐκεί­νη. Κα­νεὶς δὲν ἤθε­λε πα­ρα­πά­νω ἀπὸ ὅ,τι μπο­ροῦ­σε νὰ δώ­σει ὁ ἄλ­λος.

       Τὸν πῆ­ρε τη­λέ­φω­νο. «Σὲ δέ­κα λε­πτὰ εἶ­μαι ἐκεῖ», εἶ­πε, «ἔπρε­πε νὰ λού­σω τὰ μαλ­λιά, μὲ κου­τσού­λη­σε ἕνα που­λὶ μό­λις ἔφτα­σα. Λὲς νὰ εἶ­ναι ση­μά­δι;» «Σί­γου­ρα εἶ­ναι ση­μά­δι. Νὰ πά­ρεις τα­ξί. Θὰ πιοῦ­με πο­λὺ σή­με­ρα.» «Στὸ μυα­λό μου εἶ­σαι. Ἔρ­χο­μαι», εἶ­πε ἡ Κων­σταν­τί­να.

       Εἶ­χαν νὰ βρε­θοῦν ἕναν χρό­νο οἱ δυό τους. Μὰ κά­θε φο­ρὰ ποὺ βρί­σκον­ταν ἢ μι­λοῦ­σαν στὸ τη­λέ­φω­νο, ἡ Κων­σταν­τί­να τοῦ ἔλε­γε πὼς εἶ­χε κου­ρα­στεῖ. Ἤθε­λε νὰ πα­ραι­τη­θεῖ ἀπ’ τὴ δου­λειά. Τὰ τε­λευ­ταῖα χρό­νια δὲν ζοῦ­σε. Φρόν­τι­ζε τὴ μά­να της, ἱκα­νο­ποιοῦ­σε τοὺς ἐρα­στές της καὶ προ­ό­δευε στὴ δου­λειά. «Ὁ χρό­νος λι­γο­στεύ­ει. Δὲν περ­νᾶ­νε τὰ χρό­νια, Στέ­φα­νε, ἁπλὰ μειώ­νον­ται αὐ­τὰ ποὺ μᾶς ἀνα­λο­γοῦν. Τὸ σὲξ λι­γο­στεύ­ει, τὸ πο­τὸ δὲν μᾶς με­θά­ει πιά, μᾶς κά­νει μό­νο με­θυ­σμέ­νους.»

       Μπῆ­κε στὸ Grooove. Φο­ροῦ­σε ἕνα μαῦ­ρο με­τα­ξέ­νιο φό­ρε­μα, τα­κού­νια δω­δε­κά­πον­τα καὶ μιὰ κόκ­κι­νη ἐσάρ­πα στὴν πλά­τη. Ἀγ­κά­λια­σε τὸν Στέ­φα­νο καὶ ἔκα­τσε στὸ δι­πλα­νὸ σκαμ­πό. «Τί πί­νεις;», ρώ­τη­σε. «Black, ὅπως πάν­τα», ἀπάν­τη­σε. «Πᾶ­ρε ἕνα μπου­κά­λι», εἶ­πε. «Πρὶν λί­γο μί­λη­σα μὲ τὸν διευ­θυν­τὴ τῆς ἑται­ρεί­ας», εἶ­πε.

       «Καί;», ρώ­τη­σε ὁ Στέ­φα­νος.

       «Πα­ραι­τή­θη­κα!» φώ­να­ξε.

       «Αὐ­τὸ θὰ γιορ­τά­σου­με;»

       «Ὄχι.»

       «Τί;»

       «Εἶ­μαι ἔγ­κυος!»

       «Στὴν ὑγειά μας! Ὁ πα­τέ­ρας;»

       «Δὲν ἔχει πα­τέ­ρα».

       «Ποια­νοῦ εἶ­ναι;»

       «Εἶ­ναι δι­κό μου.»

 


Πη­γή: Ἀπὸ τὴν συλ­λο­γὴ δι­η­γή­μα­των Στὰ βρά­χια καὶ στὴ θά­λασ­σα (ἐκδ. Γρά­φη­μα, 2023).

Εὐ­θύ­μιος Λέν­τζας (Λά­ρι­σα, 1986). Ἔχει ἐκ­δώ­σει δύο ποι­η­τι­κὲς συλ­λο­γές: Οἱ γυ­ναῖ­κες ποὺ ἀγα­πᾶ­με εἶ­ναι θαμ­μέ­νες στὸν κῆ­πο (αὐ­το­έκ­δο­ση, 2020). Τὸ Με­ρί­διο (Θρά­κα, 2022) καὶ μιὰ συλ­λο­γὴ δι­η­γη­μά­των: Στὰ βρά­χια καὶ στὴ θά­λασ­σα (Γρά­φη­μα, 2023).


Πλανόδιον - Ιστορίες Μπονζάι © 2024.
Manage your email settings or unsubscribe.

WordPress.com and Jetpack Logos

Αναρτήθηκε από oikoparaxenos στις 6:43 π.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες Πολιτισμός, Τέχνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Έργο της Κυριακής Δραγομένη

Έργο της Κυριακής Δραγομένη
Η καταλυτική δράση των οικολογικών οργανώσεων. "ΚΛΙΚ"στη φωτο

ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ

ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ
Στη Βουλγαρία, οι ανεμογεννήτριες είναι ελάχιστες - και αυτές μάλιστα είναι τοποθετημένες σε χερσαίο, πεδινό έδαφος....ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΠΕΤΡΕΣ

ΠΕΤΡΕΣ
Απλώς πέτρες, αλλά τόσο καλαίσθητες....ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

Έτσι εμπλουτίζουν το αστικό τοπίο

Έτσι εμπλουτίζουν το αστικό τοπίο
Στις βουλγαρικές πόλεις του Εύξεινου εμπλουτίζουν το αστικό τοπίο με διατάξεις όπως αυτή, που παράγει ήχους με το φύσημα του ανέμου..ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

Σαλβατόρ Νταλί

Σαλβατόρ Νταλί
Του ερωτισμού σου τα οράματα....ΚΛΙΚ τη φωτο

ΕΤΣΙ ΗΘΕΛΑΝ ΤΑ ΑΙΟΛΙΚΆ ΤΟΥΣ !

ΕΤΣΙ ΗΘΕΛΑΝ ΤΑ ΑΙΟΛΙΚΆ ΤΟΥΣ !
Πριν μερικά χρόνια, η εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ" δημοσίευε αυτό το σκαρίφημα (ευτυχώς μόνο !) μιας ομάδας πανεπιστημιακών στην Θράκη, που φαντασίωναν με αυτό το τρόπο την παρανοϊκή εξέλιξη της αιολικής ιδέας : Αεμογεννήτριες παντού, σήμερα στα Μετέωρα και αύριο στην Ακρόπολη !

Με το τρόπο του Γ.Σ

Όσο προχωρεί ο καιρός και τα γεγονότα, ζω ολοένα με το εντονώτερο συναίσθημα πως δεν είμαστε στην Ελλάδα, πως αυτό το κατασκεύασμα που τόσο σπουδαίοι και ποικίλοι απεικονίζουν καθημερινά δεν είναι ο τόπος μας αλλά ένας εφιάλτης με ελάχιστα φωτεινά διαλείμματα, γεμάτα μια πολύ βαριά νοσταλγία.


Πηγή: Γιώργος Σεφέρης - Μέρες Γ΄


Συμβαίνουν εις τας Σερβίας......

Συμβαίνουν εις τας Σερβίας......
Με αυτό το τρόπο ενημερώνουν τους υποψηφιους πελάτες μιας χαρτοπαικτικής λέσχης ότι απαγορεύεται η οπλοφορία εντός της αιθούσης..

Ανθρωπολογία της παρακμής

Το πέρασμά μου από διάφορες θέσεις της δημόσιας, της επαγελματικής και της κοινωνικής ζωής, με έπεισε για την ύπαρξη μούτσων που θέλουν να γίνουν καμαρότοι ακόμη και τότε που το καράβι βυθίζεται. Αισθάνομαι υποχρεωμένος να κοινοποιήσω αυτή την αλήθεια στον κάθε ένα που μπορώ να επηρεάσω και που προβληματίζεται για την ανθρωπολογία της παρακμής.

Λίστα ιστολογίων

  • Newsroom | naftemporiki.gr
    Kikilias: Port infrastructure and desalination projects in the Ionian islands
    Πριν από 1 ώρα
  • Γη και Ελευθερία.
    Σκιάθος.
    Πριν από 13 ώρες
  • dasarxeio.com
    Ξαναγυρίζουμε στο… μηδέν;
    Πριν από 20 ώρες
  • Δασαμάρι S.O.S.
    Μπορούν να αναγεννηθούν τα δάση σε Πάρνηθα και Πεντέλη;
    Πριν από 20 ώρες
  • What's new
    Climate capitalism won’t save us
    Πριν από 1 ημέρα
  • oikoniki
    Η αθέατη μάχη της ενέργειας: Πληροφόρηση ή προπαγάνδα;
    Πριν από 3 εβδομάδες
  • Πόλεις και Πολιτικές
    «Παλιόχωρα Καταλαγαρίου : Διάλογος Ιστορίας και Τοπικής Ανάπτυξης»
    Πριν από 4 εβδομάδες
  • Define Normal
    Ο βραχόκηπος με το όνομα Ναυτίλος στο κτήμα Συγγρού
    Πριν από 4 εβδομάδες
  • art noise
    National Gallery of London
    Πριν από 5 μήνες
  • Painting of the Day, Daily Oil Paintings by Delilah
    Bee and Christmas lights
    Πριν από 6 μήνες
  • ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
    Παράταση ζωής
    Πριν από 1 χρόνια
  • Υμηττός - Υψίπολις
    ‘’ΕΞΗΜΕΡΩΣΗ’’ του ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΠΑΠΑΜΑΡΚΟΥ
    Πριν από 5 χρόνια
  • archaeopteryx
    Τα πολλά αιολικά και φ/β αυξάνουν (πολύ) το κόστος του συστήματος. (Τα λίγα, το αυξάνουν λιγότερο). Φάτε μάτια ψάρια...
    Πριν από 5 χρόνια
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ
    SOS! Με υπογραφή του Υπουργού Περιβάλλοντος κου Χατζηδάκη καταστρέφεται το ΓΕΩΠΑΡΚΟ ΣΗΤΕΙΑΣ
    Πριν από 5 χρόνια
  • GREEK FORESTS
    ΟΙ ΡΥΠΟΙ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ ΦΘΑΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΕΜΒΡΥΟ.
    Πριν από 5 χρόνια
  • arts
    Αν η Αθήνα: Ομαδική εικαστική έκθεση στον Ιανό
    Πριν από 6 χρόνια
  • Agrokarma
    Πριν από 7 χρόνια
  • Archetype: To πιο ενημερωμένo 'περιοδικό' για αρχιτέκτονες
Εμφάνιση 5 Εμφάνιση όλων

Με ενδιαφέρουν

http://www.monumenta.org/



https://eepf.gr/el



http://www.eduportal.gr/


http://omilosfi.gr/


https://www.facebook.com/polikmag/


www.urbanpoint.gr/


https://apopeirates.blogspot.com/




http://greekarchitects.gr


http:/

http://ophioussa.blogspot.com/

/prasinoi.gr/category/sta-media/

http://www.nomosphysis.org.gr/



http://www.topontiki.gr/


www.pezoporia.gr



http://antigoldgr.org/

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2025 (579)
    • ►  Ιουνίου (33)
    • ►  Μαΐου (134)
    • ►  Απριλίου (102)
    • ►  Μαρτίου (101)
    • ►  Φεβρουαρίου (121)
    • ►  Ιανουαρίου (88)
  • ▼  2024 (1208)
    • ►  Δεκεμβρίου (126)
    • ►  Νοεμβρίου (111)
    • ►  Οκτωβρίου (105)
    • ▼  Σεπτεμβρίου (94)
      • «Οι Μαχητές του Ντάο» της Ελένης Ανδρεάδη επιστρέφ...
      • Προσεχείς Εξορμήσεις και Δράσεις του Ομίλου Φίλων ...
      • ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ, ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΝΑΥΑΓΙΟ
      • «Τα γενέθλια της Ριρίκας» 2ος χρόνος επιτυχίας
      • Οι αχθοφόροι του πνεύματος
      • Όλυμπος: 100 και κάτι χρόνια από την έξωση των θε...
      • Το Μελάνωμα της Κύπρου
      • Ο 13oς Άθλος του Ηρακλή και οι ανεμογεννήτριες στη...
      • Συμμαχία για την Άγρια Ζωή
      • Δημήτρης Καμούζης- Έλληνες στην Κωνσταντινούπολη
      • "Ο Αόρατος Τονίνο» του Τζάνι Ροντάρι επιστρέφει γι...
      • Προσεχείς Εξορμήσεις και Δράσεις του Ομίλου Φίλων ...
      • Τα Αντικύθηρα κέντρο εκπαίδευσης για την παρακολού...
      • Η διάσημη παράσταση κλασικού μπαλέτου «Δον Κιχώτης...
      • PROMOTING REGIONAL SOLUTIONS WITH GLOBAL PERSPECTIVES
      • Συνάντηση ΕΛΛΕΤ και ΔΙΚΤΥΟΥ για ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ ...
      • Η sold out παράσταση «ΟΠ!» της Στέλλας Σερέφογλου ...
      • Μπού­λη Ἀν­δρε­ά­δου: Ἡ τελευταία τρύπα
      • Ο κήπος Ακροπόλεως ξαναγεννιέται!
      • Προσεχείς Εξορμήσεις και Δράσεις του Ομίλου Φίλων ...
      • Κατερίνα Βασιλοπούλου-Σπίθα ASTANGA YOGA: Ταξίδι ...
      • Εὐ­θύ­μιος Λέν­τζας: Λοι­πόν, τί θὰ γί­νει μὲ αὐ­τ...
      • Ανοιχτή δημόσια επιστολή από τον Αλέξανδρο Χρυσανθ...
      • Υμηττός
      • Μεγάλη περιοδεία στην Κίνα της εξαιρετικής παράστα...
      • Ποια είναι η Οικολογία;
      • ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ
      • ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ " ΖΩΓΡΑΦΙΚΕΣ ΟΠΤΙ...
      • ΔΙΔΑΣΚΑΛΊΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
      • Ο κήπος Ακροπόλεως ξαναγεννιέται!
      • Γε­ρά­σι­μος Βου­τσι­νᾶς: Ὁ ἄνε­μος στὶς κα­λα­μιές
      • Λούης Πατσαλίδης- «ΠΛΗΝ 30»: Ο κορυφαίος stand up ...
      • ΟΙ ΠΥΡΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΙ
      • Έρευνα για τις διατροφικές διαταραχές: Ο ψυχολογικ...
      • Το Βολτ για την Επιλογή της Ελληνικής Υποψηφιότητα...
      • ΓΚΟΡΖ, ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΑΝΤΙΟ
      • ΓΕΦΥΡΕΣ
      • ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ Σεμινάριο Αφηγηματικού Θεάτρου ...
      • Ανακοίνωση 11 περιβαλλοντικών οργανώσεων & φορέων ...
      • Έλλη Ζάχου Ταχτσή» για 4η χρονιά στο θέατρο...
      • Για την προστασία της περιοχής του Κάστρου Λευκάδας
      • Εὐ­θύ­μιος Λέν­τζας: Ἡ πα­ραί­τη­ση
      • Νατάσα Κεσμέτη: Ποῦ εἶσαι Λύκε μου;
      • «ΚΛΕΙΩ, μια καλόκαρδη γαϊδούρα» του Στέφανου Παπατ...
      • Το βραβευμένο έργο «Κράτα με» (Next Fall), για πρώ...
      • Η «Αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» της Άλκης Ζέη για ...
      • Καταγγελία για ακαταλληλότητα του χώρου εναπόθεσης...
      • ΗΜΕΡΕΣ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ
      • «ΗΛΙΑΣ, ο πρώτος γάτος χορευτής της γατοϊστορίας» ...
      • Βα­σί­λης Μα­νου­σά­κης: Χά­θη­κες
      • ΖΩΓΡΑΦΙΚΕΣ ΟΠΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΦΕΙΕΣ Ατομική Έκθεση Ζωγραφ...
      • Εὐ­θύ­μιος Λέν­τζας: Γου­ρου­νο­χα­ρά
      • ΣΑΒΒΑΣ ΠΑΥΛΟΥ
      • Όμιλος Φίλων Βουνού και Θάλασσας
      • Roy Sceider, Bob Fosse "All that Jazz" (η παράστασ...
      • Αποκεφαλισμός γύπα από ανεμογεννήτρια στα Ακαρνανι...
      • Πέτρος Παπακωνσταντίνου Δημοσιογράφος- Συγγραφέας
      • Μεγάλη περιοδεία στην Κίνα της εξαιρετικής παράστα...
      • To Γουέστερν και μερικοί «τύποι» …
      • ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΗ . ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ...
      • ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΜΑΡΚΟΓΛΟΥ 1935-2024
      • ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
      • Η ΕΛΛΕΤ για το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο του Τουρ...
      • Η ειρηνική εξέγερση των θηλυκών SAPIENS 1821-2021 ...
      • Η Γιώτα Φέστα συναντά τον Γιώργο Καραμίχο στο "OUT...
      • Μυθιστορίες II , Citronne Gallery
      • ΑΠΑΝΤΕΣ ΠΕΣΟΝΤΕΣ
      • ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ, Η ΚΡΑΥΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ
      • ΣΤΟΧΑΣΤΗΣ : 50 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΉ ΕΙΣΒΟΛΉ
      • ΔΕΘ: Αντί για αυξήσεις, 5 νέες μειώσεις στο εισόδημα
      • Συνέδριο για τα 50 χρόνια από τη τουρκική εισβολή ...
      • Πεζογραφία της εντοπιότητας
      • Θεμα:‘’και το νέο «Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο Τουρι...
      • ΑΛΕΚΑ ΠΛΑΚΟΝΟΥΡΗ, ΤΡΎΠΑ ΣΤΟ ΤΑΒΆΝΙ
      • Βρεφική παράσταση: «Θα σ’ αγαπώ και του χρόνου»
      • ΚΟΥΜΗ ( KYMH ) ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΝΑΚΑΤΕΣ
      • ΠΑΤΡΙΣΙΟ ΓΚΟΥΖΜΑΝ: ΝΟΣΤΑΛΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΦΩΣ
      • Στέφαν Τσβάϊχ, Το γράμμα μιας άγνωστης, ΧΑΡΙΣ ΣΥΜΕ...
      • ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΣΤΟ ΛΑΓΟΝΗΣΙ, ΤΡΙΤΗ 10.9, ΩΡΑ 8.30
      • 25/9, Mασσαλίας 22, alter ego
      • Βα­σί­λης Μα­νου­σά­κης: Χά­θη­κες
      • 52ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΒΙΒΛΙΟΥ ΠΕΔΙΟΝ ΑΡΕΩΣ 6-22 Σεπτεμβρί...
      • ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΑΜΥΛΗ
      • Εξορμήσεις του Ομίλου Φίλων Βουνού και Θάλασσας
      • «Ηνωμένη Ομοσπονδία Πλανητών»
      • Γιατί πάμε «κάθε ΔΕΘ και χειρότερα»
      • ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ - (για την ΝΑΤΑ...
      • Θεμα:‘’απουσίαδιαχείρισηςανομβρίας και λειψυδρίας ...
      • «Πολίτες υπέρ των ρεμάτων - Ροή», Ελληνική Εταιρία...
      • Σχολή Θαλάσσιας Διατήρησης του LIFE MareNatura: ΑΡ...
      • Ο Αρχιστράτηγος Ερντογάν
      • ΟΧΙ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΉΤΡΙΕΣ
      • ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
      • Εὐ­θύ­μιος Λέν­τζας: Γ’ κα­θέ­τως
    • ►  Αυγούστου (48)
    • ►  Ιουλίου (89)
    • ►  Ιουνίου (103)
    • ►  Μαΐου (98)
    • ►  Απριλίου (130)
    • ►  Μαρτίου (110)
    • ►  Φεβρουαρίου (103)
    • ►  Ιανουαρίου (91)
  • ►  2023 (873)
    • ►  Δεκεμβρίου (108)
    • ►  Νοεμβρίου (101)
    • ►  Οκτωβρίου (73)
    • ►  Σεπτεμβρίου (88)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (62)
    • ►  Ιουνίου (72)
    • ►  Μαΐου (67)
    • ►  Απριλίου (64)
    • ►  Μαρτίου (68)
    • ►  Φεβρουαρίου (68)
    • ►  Ιανουαρίου (65)
  • ►  2022 (868)
    • ►  Δεκεμβρίου (76)
    • ►  Νοεμβρίου (96)
    • ►  Οκτωβρίου (84)
    • ►  Σεπτεμβρίου (92)
    • ►  Αυγούστου (39)
    • ►  Ιουλίου (79)
    • ►  Ιουνίου (74)
    • ►  Μαΐου (65)
    • ►  Απριλίου (59)
    • ►  Μαρτίου (70)
    • ►  Φεβρουαρίου (68)
    • ►  Ιανουαρίου (66)
  • ►  2021 (882)
    • ►  Δεκεμβρίου (90)
    • ►  Νοεμβρίου (96)
    • ►  Οκτωβρίου (95)
    • ►  Σεπτεμβρίου (85)
    • ►  Αυγούστου (64)
    • ►  Ιουλίου (72)
    • ►  Ιουνίου (69)
    • ►  Μαΐου (66)
    • ►  Απριλίου (58)
    • ►  Μαρτίου (64)
    • ►  Φεβρουαρίου (57)
    • ►  Ιανουαρίου (66)
  • ►  2020 (956)
    • ►  Δεκεμβρίου (77)
    • ►  Νοεμβρίου (70)
    • ►  Οκτωβρίου (63)
    • ►  Σεπτεμβρίου (63)
    • ►  Αυγούστου (52)
    • ►  Ιουλίου (89)
    • ►  Ιουνίου (94)
    • ►  Μαΐου (85)
    • ►  Απριλίου (89)
    • ►  Μαρτίου (83)
    • ►  Φεβρουαρίου (98)
    • ►  Ιανουαρίου (93)
  • ►  2019 (1184)
    • ►  Δεκεμβρίου (108)
    • ►  Νοεμβρίου (97)
    • ►  Οκτωβρίου (93)
    • ►  Σεπτεμβρίου (84)
    • ►  Αυγούστου (58)
    • ►  Ιουλίου (79)
    • ►  Ιουνίου (116)
    • ►  Μαΐου (141)
    • ►  Απριλίου (123)
    • ►  Μαρτίου (100)
    • ►  Φεβρουαρίου (101)
    • ►  Ιανουαρίου (84)
  • ►  2018 (1160)
    • ►  Δεκεμβρίου (117)
    • ►  Νοεμβρίου (141)
    • ►  Οκτωβρίου (107)
    • ►  Σεπτεμβρίου (114)
    • ►  Αυγούστου (77)
    • ►  Ιουλίου (76)
    • ►  Ιουνίου (81)
    • ►  Μαΐου (99)
    • ►  Απριλίου (72)
    • ►  Μαρτίου (100)
    • ►  Φεβρουαρίου (93)
    • ►  Ιανουαρίου (83)
  • ►  2017 (706)
    • ►  Δεκεμβρίου (62)
    • ►  Νοεμβρίου (94)
    • ►  Οκτωβρίου (96)
    • ►  Σεπτεμβρίου (57)
    • ►  Αυγούστου (27)
    • ►  Ιουλίου (49)
    • ►  Ιουνίου (40)
    • ►  Μαΐου (62)
    • ►  Απριλίου (56)
    • ►  Μαρτίου (65)
    • ►  Φεβρουαρίου (54)
    • ►  Ιανουαρίου (44)
  • ►  2016 (665)
    • ►  Δεκεμβρίου (60)
    • ►  Νοεμβρίου (62)
    • ►  Οκτωβρίου (49)
    • ►  Σεπτεμβρίου (61)
    • ►  Αυγούστου (48)
    • ►  Ιουλίου (42)
    • ►  Ιουνίου (47)
    • ►  Μαΐου (64)
    • ►  Απριλίου (59)
    • ►  Μαρτίου (63)
    • ►  Φεβρουαρίου (51)
    • ►  Ιανουαρίου (59)
  • ►  2015 (705)
    • ►  Δεκεμβρίου (63)
    • ►  Νοεμβρίου (60)
    • ►  Οκτωβρίου (81)
    • ►  Σεπτεμβρίου (63)
    • ►  Αυγούστου (52)
    • ►  Ιουλίου (42)
    • ►  Ιουνίου (65)
    • ►  Μαΐου (49)
    • ►  Απριλίου (62)
    • ►  Μαρτίου (75)
    • ►  Φεβρουαρίου (45)
    • ►  Ιανουαρίου (48)
  • ►  2014 (548)
    • ►  Δεκεμβρίου (40)
    • ►  Νοεμβρίου (52)
    • ►  Οκτωβρίου (56)
    • ►  Σεπτεμβρίου (46)
    • ►  Αυγούστου (36)
    • ►  Ιουλίου (41)
    • ►  Ιουνίου (40)
    • ►  Μαΐου (38)
    • ►  Απριλίου (44)
    • ►  Μαρτίου (54)
    • ►  Φεβρουαρίου (51)
    • ►  Ιανουαρίου (50)
  • ►  2013 (423)
    • ►  Δεκεμβρίου (40)
    • ►  Νοεμβρίου (38)
    • ►  Οκτωβρίου (40)
    • ►  Σεπτεμβρίου (34)
    • ►  Αυγούστου (22)
    • ►  Ιουλίου (33)
    • ►  Ιουνίου (28)
    • ►  Μαΐου (50)
    • ►  Απριλίου (37)
    • ►  Μαρτίου (34)
    • ►  Φεβρουαρίου (31)
    • ►  Ιανουαρίου (36)
  • ►  2012 (308)
    • ►  Δεκεμβρίου (29)
    • ►  Νοεμβρίου (30)
    • ►  Οκτωβρίου (38)
    • ►  Σεπτεμβρίου (27)
    • ►  Αυγούστου (21)
    • ►  Ιουλίου (18)
    • ►  Ιουνίου (23)
    • ►  Μαΐου (28)
    • ►  Απριλίου (33)
    • ►  Μαρτίου (43)
    • ►  Φεβρουαρίου (16)
    • ►  Ιανουαρίου (2)
  • ►  2011 (7)
    • ►  Νοεμβρίου (1)
    • ►  Σεπτεμβρίου (1)
    • ►  Ιουλίου (2)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Μαρτίου (1)
  • ►  2010 (1)
    • ►  Νοεμβρίου (1)

Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Λεονάρντο Ντα Βίντσι
Με την ευκαιρία της έκθεσής του στην Αθήνα......ΚΛΙΚ στη φωτο

Dirt road, της Delilah

Dirt road, της Delilah

Βουλγαρία, Εύξεινος Πόντος

Βουλγαρία, Εύξεινος Πόντος
Ένας τρόπος για να ρυθμίσουν τις ακτές...Το ύψος του κτιρίου ανυπόφορο...ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΝΤΕΡΣΟΥ ΟΥΖΑΛΑ

ΝΤΕΡΣΟΥ ΟΥΖΑΛΑ
Πολύτιμο το έργο του Βλαντιμίρ Αρσένιεβ, έδωσε την έμπνευση στον Ακίρα Κουροσάβα να γυρίσει ένα αριστούργημα...Τώρα κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Στοχαστής

Με τον αξέχαστο Ευθύμη Παπαδημητρίου

Με τον αξέχαστο Ευθύμη Παπαδημητρίου

ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ

ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ
Είναι τοποθετημένος σε ένα από τα υψώματα της Επτάλοφης Ρώμης, στη Βίλα Μποργκέζε

ΤΙΒΕΡΗΣ

ΤΙΒΕΡΗΣ
Ο Τίβερης στη Ρώμη δεν είναι μικρός ποταμός. Η κάπαρη πάντως μπορεί να ξεφυτρώνει μέσα από τις πέτρες που τον περιβάλλουν

Δια χειρος Pino Pandolfini

Δια χειρος Pino Pandolfini
Στη Video Art...

Σασπένς στις αποδράσεις...

Σασπένς στις αποδράσεις...
Παλαιοκώστας, και μην τον είδατε...

Στέφανος Ρόκος

Στέφανος Ρόκος
Μια πόλη υπό διαστημική απειλή; Ίσως...

ΠΑΛΕΡΜΟ

ΠΑΛΕΡΜΟ
Γίγαντες- δέντρα κοσμούν τον βοτανικό κήπο του Παλέρμα, προαναγγέλοντας τον ερχομό της Αφρικής...

Φωτογραφια

Φωτογραφια
Με το τρόπο του Δημήτρη Βερούχη

ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ- ΝΑ EIΣΑΙ ΟΙΚΟΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ

ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ- ΝΑ EIΣΑΙ  ΟΙΚΟΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ
.

ΘΟΔΩΡΟΣ 1931-2018

ΘΟΔΩΡΟΣ  1931-2018
Ο Θεόδωρος Παπαδημητρίου γνωστός απλά ως Θόδωρος, υπήρξε σημαντικός Έλληνας γλύπτης με διεθνή αναγνώριση.

Φαίδων Πατρικαλάκις, 1935-2017

Φαίδων Πατρικαλάκις, 1935-2017
Εξωφυλλο του βιβλιου που δεν μπορεσε ο ιδιος να απολαύσει, γιατι στο μεταξύ τον βρήκε ο θάνατος....Κλικ στην εικονα

Δημιούργημα της VIVART

Δημιούργημα της VIVART
Είναι εκτεθειμένα τόσο μακριά (Γιανίτσι της Εύβοιας) πλην όμως δείχνουν κοντινά με τα πιο γνήσια αισθήματά μας

ΤΣΟΥΧΤΡΑ, του Γιάννη Στρούμπα

ΤΣΟΥΧΤΡΑ, του Γιάννη Στρούμπα
"Μόλις τη βγάλαν στην ακτή με την απόχη . - Τεράστια σαν ταψί, --γαλάζια και λευκή. –Αν και τεμαχισμένη πια –ριγώ και μόνο στη θωριά της--------Όπως αρμόζει άλλωστε---σε μια γαλανόλευκη

Laszlo Koday

Laszlo Koday
"¨ομορφο άγγιγμα".

Τόσο τρυφερό !

Τόσο τρυφερό !

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ
Η νεολαία έχει ανάγκη από είδωλα, αλλά αυτή η εξαρτησιακή σχέση θα μπορούσε να είναι πιο καλαίσθητη

ΤΟΠΙΟ

ΤΟΠΙΟ
Βικέντιος Μποκατσιάμπης

Μουσείο στο Ελληνικό

Μουσείο στο Ελληνικό
Η φωτογραφία έχει μόνο μουσειακή αξία, οι "επιβάτες" απλώς ανέρχονται σε ένα παροπλισμένο τζάμπο που "κείτεται" στο παλιό αεροδρόμιο Ελληνικού, δίπλα στο (διεκδικούμενο) μουσείο της Ολυμπιακής....ΚΛΙΚ στην ΕΙΚΟΝΑ

ARCHAEOPTERYX

ARCHAEOPTERYX
Εγκαθιστούν ανεμογεννήτριες στα ευρυτανικά βουνά, αυτοί, οι άσχετοι, οι υπαλληλίσκοι των αεριτζήδων. ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΑΤΑΚΙ

ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΑΤΑΚΙ
Υπέροχο γατάκι, αλλά και το ματάκι της δεν πάει πίσω.....

ΩΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΕΠΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟΝ

ΩΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΕΠΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟΝ
Το ένα πρόβατο λέει στο άλλο : "Ησύχασε σου λέω! Για ντους μας πάνε !"

ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΚΛΕΟΠΑΣ


Τι κακιά μετάλλαξη έπαθε ο πίθηκος και προέκυψε το είδος μας;

Έ, κύριε Δαρβίνε;

«ΟΚΤΩ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ», περιοδικό ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΟΖΑΝΗΣ, τεύχος 176-177

Γιάννης Κουνέλης, 2017

Γιάννης Κουνέλης, 2017
Ανώνυμο έργο του, 2003

Με αφορμή τον θάνατο του Κρίστοφερ Λη

Lee
Συντάσσω ποίημα υπό απειλή
Σαν σε έργο τρόμου του Κρίστοφερ Λή
Σαν τρομοκρατημένος και από άλλους Lee –
Π.χ από τον καρατίστα μαχητή Μπρους Λη –
ή απ’ τον Νότιο στρατηγό, επίσης Λη

Εις τον ορίζοντα δεν βλέπω τη ζωή καλή
Από διαπραγματεύσεις αναμένω τη χαριστική βολή
Για την Ελλάδα δε, αλοί και τρισαλοί!
Για τα άτομα, άγνωστη η μοίρα η τρελή
Το μόνο βέβαιο, πως επιπλέουν οι φελλοί
ΓΙΑΓΚΟΣ ΡΑΠΤΗΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ
«Ο Ράμφος δεν είναι καθηγητής στο πανεπιστήμιο κι όταν μιλάει δεν μιλάει για να υπερασπιστεί τον θεσμό από τον οποίον βιοπορίζεται. Μιλάει για να υπερασπιστεί τις απόψεις του. Είναι καθαρόαιμος διανοητής και την αξιοπιστία του την αντλεί από την ίδια του τη σκέψη. Να είστε βέβαιοι πως αν ήταν καθηγητής πανεπιστημίου θα τον αντιμετώπιζαν με σεβασμό και δέος, καθότι η ωραία μας επαρχία τα σύνδρομά της δεν τα ξεπερνάει με τίποτε».ΤΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΛΙΚ στην ΕΙΚΟΝΑ

Φωτογραφιζω- αρα υπαρχω !

Φωτογραφιζω- αρα υπαρχω !
Μου την δίνει αυτή η παρανοϊκή εμμονή στην φωτογράφηση των πάντων....Η σύγχρονη φωτογραφοποιϊα έχει καταστρέψει την παλιά, που ήταν πρωτίστως ανθολόγηση και επιλογή των πλάνων...

Λολοσίδης Γιώργος

Λολοσίδης Γιώργος
.

ΤΟΤΟΣ FOR EVER

ΤΟΤΟΣ FOR EVER

Στέφανος Σταμέλλος

Στέφανος Σταμέλλος
Ο γνωστός ορειβάτης Στέφανος Σταμέλλος, σε ένα μεγάλο οδοιπορικό του στις ακτές του Μαλιακού, συναντά έξω από ένα εξοχικό αυτή την πινακίδα.... 'Ηθος Μαφίας, που προφανώς παραμένει ατιμώρητο για πολύ καιρό - κατά πως δείχνουν οι σκουριές...

Eνός λεπτού σιγή για τον Λουκάνικο

Eνός λεπτού σιγή για τον Λουκάνικο
Ήταν ο πιο αγαπητός σκύλος στο χώρο των αντιμνημονιακών ζωόφιλων. Θα μας λείψει - κάπου θα θέλαμε να του προσφέρουμε ένα πλούσιο γεύμα και να τον πάμε βόλτα στη πλατεία Συντάγματος

«Η τσούσκα», του Κάρολου Τσίζεκ

«Η τσούσκα», του Κάρολου Τσίζεκ
Σ΄ένα ουγγρικό, θυμάμαι οβελιστήριο, - Μια πιπεριά, που μοιάζει με καρδούλα, - Μα αν τη γευτείς, σου κατακαίει τα ούλα - Μου έκανε τη μπουκιά σωστό μαρτύριο - Μ’ έχουν και τα φιλιά σου έτσι ρημάξει - Μου άναψες μια φωτιά, που θα με κάψει

Αγαθόν το εξομολογείσθαι....

Αγαθόν το εξομολογείσθαι....
Ο εκδότης ισχυρίζεται ότι «ο δρόμος για την οικολογική κόλαση είναι στρωμένος με τριαντάφυλλα», πράγμα που με βάζει σε σκέψεις : Υπάρχει οικολογική κόλαση- κοντολογίς ένας «άλλος κόσμος» όπου οι διάβολοι βασανίζουν τους αμαρτωλούς με βιοδιασπώμενα μαστίγια και καζάνια από ανακυκλωμένο σκραπ μετάλλων ; Πάντως εύχομαι το βιβλίο να είναι διαφορετικό από τους ισχυρισμούς του εκδότη…

ΗΛΙΑΣ ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ 1946-2013

ΗΛΙΑΣ  ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ 1946-2013
Νηφάλιες - κάτω από τη στάχτη - του χινοπωρινού ουρανού - νανουρίζουνε ανάλαφρα - τον ίσκιο των ονείρων τους - σαν αδελφούλες δίδυμες - που ψιθυρίζουνε στον άνεμο – μέσα απ’ τα στάχυα («Λίμνες της Χαλκιδικής», από τη ποιητική συλλογή «Στροφή»)

Βρες χρόνο...



Βρες Χρόνο για Δουλειά – / Αυτό είναι το
Τίμημα της Ευτυχίας
Βρες Χρόνο για Σκέψη – / Αυτό είναι η Πηγή της Δύναμης
Βρες Χρόνο για Παιγνίδι – / Αυτό είναι το Μυστικό της Αιώνιας Νιότης
Βρες Χρόνο για Διάβασμα – / Αυτό είναι το Θεμέλιο της Γνώσης
Βρες Χρόνο να είσαι Φιλικός – / Αυτό είναι ο Δρόμος προς την Ευτυχία
Βρες Χρόνο για Όνειρα – / Αυτά θα τραβήξουν το Όχημά σου ως τα’ Αστέρια
Βρες Χρόνο ν’ Αγαπάς και ν’ Αγαπιέσαι – / Αυτό είναι το Προνόμιο των Θεών
Βρες Χρόνο να κοιτάς Ολόγυρά σου – / Είναι πολύ σύντομη η μέρα για να είσαι
εγωϊστής
Βρες Χρόνο να Γελάς – / Αυτό είναι η Μουσική της Ψυχής
Βρες Χρόνο να είσαι Παιδί – / Για να νιώθεις Αυθεντικά Ανθρώπινος

ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ

Μη-οπτικό τοπίο

Μη-οπτικό τοπίο
Υπάρχει ένα βιβλίο που ασχολείται με αυτούς που προσλαμβάνουν το τοπίο από άλλα, μη οπτικά ερεθίσματα…. Είναι το "Non-Visual Landscape: Landscape Planning for People with Vision Problems" γραμμένο από δυο Έλληνες της Αγγλίας, , την Αγγελική Κοσκινά και τον Νίκο Χασάναγα . ΚΛΙΚ στην εικόνα

Ιστορίες "Μπονζάϊ", Χ. Δάλκος

Ιστορίες "Μπονζάϊ", Χ. Δάλκος
Ο ήρωας του Χρίστου Δάλκου στο αφήγημα Μπονζάϊ ( τίτλος,«Τον Σαουδάραβαν», στο περιοδικό ΠΛΑΝΟΔΙΟΝ),κομίζει αποδείξεις περί του ότι οι Αρχαίοι «Είχαν προβλέψει το χτύπημα στους δίδυμους πύργους" Αλλά μετριοπαθώς σημειώνει : «…..αυτά δεν τα λέω εγώ, , τὰ λένε ὁ Πυθαγόρας και ο Πλάτων…»(ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ)

Ετικέτες

  • Αερ (2)
  • Αεροπορικά (55)
  • ΑμΕΑ (7)
  • ανακύκλωση (32)
  • αστικός χώρος (737)
  • Διάστημα (55)
  • Διάφορα (342)
  • Δοκίμιο (192)
  • Εκδηλώσεις-βιβλία (1800)
  • Ελεύθεροι χώροι (561)
  • Ενέργεια (434)
  • Ενέργεια ζώα (9)
  • ζώα (499)
  • Θεωρία (362)
  • ιστορία (1257)
  • κοινωνία (2565)
  • Κύπρος (34)
  • μεταξύ σοβαρού και αστείου (255)
  • Μνημεία (110)
  • Οργανώσεις-συλλογικότητες (1352)
  • Παραγωγή-περιβάλλον (1171)
  • Πολιτισμός (2837)
  • πρόσωπα (1430)
  • Τέχνη (3262)
  • τεχνολογία (494)
  • τοπίο (584)
  • τουρισμός (372)
  • υγεία (361)
  • Φύση (999)
  • φυσικό περιβάλλον (656)
  • χιούμορ (14)

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
oikoparaxenos
Ιστολόγιο για την οικολογία και τον πολιτισμό.....
Προβολή πλήρους προφίλ

Αναγνώστες

Θέμα Ταξίδια. Από το Blogger.