Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2022

ΛΑΘΟΣ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΩ

 

Με αφορμή την συνέντευξη του κ. Δημάρχου Κω

του Νίκου Μυλωνά

1.    Παρακολουθήσαμε την συνέντευξη τύπου του κ. Δημάρχου που αφορούσε το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην πόλη της Κω. Αυτή η ‘’συνολική’’ παρουσίαση των θέσεων της δημοτικής αρχής  για τα κυκλοφοριακά προβλήματα στο νησί και στην πόλη,ήτανεμφανώς βιαστική, εμφανώς πρόχειρη ΜΑ!προ πάντων ‘’άκαιρη και προσχηματική’’. Μετά το πρόσφατο οδικό δυστύχημα με την απώλεια του Δ.Παπούλη  προκλήθηκε σε όλο το νησί λαϊκήσυγκίνησή που συνοδεύτηκε με πολύ συζήτηση του εστιασμένη στο συγκεκριμένο σημείο που γίνονται-έχουν γίνει πολλά ατυχήματα. Η εξ αυτών πολιτική πίεση προς την δημοτική αρχή ήταν προφανής. Ο κ. Δήμαρχος αισθάνθηκε την ανάγκη ενός δημοσίου απολογισμού που συνδικάστηκε με την παρουσίαση του εργολάβου που θα κάνει την τεχνική ρύθμιση στο σημείο αυτό. Ενώ όμως ο Δήμαρχοςξεδίπλωνε τα προβλεπόμενα μιας τοπικής κυκλοφοριακής ‘’μεταρρύθμισης’’ που δεν γνωρίζουμε ως κοινωνία και που το τμήμα της στον κόμβο της Πειραιώς υλοποιείται, σήκωνε ‘’μύδρους’’ κατά της κ. Ι. Ρούφα για ‘’προκλητική εκμετάλλευση’’ του θέματος! Όμως, η διαδικασία, το ύφος και το περιεχόμενο της παρουσίασης εκ μέρους του ήταν μια σαφής προσπάθεια αποφυγής ευθυνών, την διασκέδαση της απουσίας κυκλοφοριακής δημοτικής πολιτικής αλλά  και συναισθηματικής εκμετάλλευσης του λαϊκού αισθήματος συμπάθειας και πόνου που δημιούργησε το ατύχημα.  Το μυαλό μας πήγε σε ακριβώς πανομοιότυπο προηγούμενο. Θυμόμαστε τις αντιδράσεις του τότε Δημάρχου στο δυστύχημα στον κόμβο της ΜΑΡΙΝΑΣ με την  απώλεια του Δ. Τουλαντά. Άμεση αντίδραση  διανθισμένη με συναισθηματική αλληλεγγύη στους οικείους που οδήγησε στην άμεση κατασκευή του κόμβου και των σηματοδοτήσεων του υπάρχοντος κόμβου που τεχνικά δεν είναι ότι καλύτερο! Ήταν προϊόν βεβιασμένης αντίδρασης για πολιτικούς λόγους. 

2.   

ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ: από την χθεσινή ‘’σκόπιμη’’ παρουσίαση προτάσεων της υπόσύνταξη μελέτης, πληροφορηθήκαμε ότι όλα θα αλλάξουν οιεφαρμοσμένες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις. Οι κόμβοι που έχουν γίνει, τα φανάρια που μπήκαν, οι διαρρυθμίσειςοδοστρώματοςκλπ που έχουνγίνει από τους προηγουμένους είναι λάθος!Τώρα όλα θα γίνουν με τρόπο που θα νιώθουμε υπερήφανοι!’’ Σε αυτό το μοτίβο παρουσίασης μάθαμε ότι η γενικήαρχήπαρέμβασης θα είναι: κάνουμε ένα κυκλικό κυκλοφοριακό κόμβο σε όλες τις διασταυρώσειςπου έχουν κυκλοφοριακό φόρτο και ξηλώνουμε τα φανάρια!!! Αλλαγές ασυντόνιστες Χωρίς  κοστολόγηση χωρίς χρονοδιάγραμμα υλοποίησης και προ παντός χωρίς σαφή στόχο και χαρακτήρα. Όμως έτσι αλλαγή και κυκλοφοριακή μεταρρύθμιση δεν γίνεται. Γίνεται πολιτική σπέκουλα.

3.   

Κακό προηγούμενο: Στην Ε. Βενιζέλου κατ’εφαρμογήν του προγράμματος’’kosmall’’τον Ιούνιο δημιουργήθηκαν 34 θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης με ηλεκτρονικό μηχανισμό  ρύθμισης μεηλιακήενέργεια που: δεν λειτουργεί! (τα ηλιακά κάτοπτρα τοποθετήθηκαν κάτω από μεγάλοπεύκο. Η μη λειτουργία του συστήματος είναι αποτέλεσμα της απουσίας πολιτικής απόφασης για μετασχηματισμό της κυκλοφοριακής λειτουργίας της πόλης! Ο φόβος των αντιδράσεων λόγω της επιβολής μιας αλλαγής!Η απουσία προσανατολισμού πολίτικων παρεμβάσεων

4.    Το βασικόερώτημα για τον καθορισμό τοπικής κυκλοφοριακής πολιτικής είναι τι πόληθέλουμε και ποιο νησίθέλουμε!Tο θεμα είναι να διαλέξουμε τον χαρακτήρα της κυκλοφορίας! Από την εισήγηση του Δήμαρχου φαίνεται ότι θα ακολουθείται μια μπαλωματή πολιτική. Τοπικές ασύνδετες τεχνικέςπαρεμβάσειςαπροσδιορίστου κόστους και χρόνου εφαρμογής παρουσιασμένες με μεγαλοστομία και αφορισμούς στους προηγουμένους!Κάποτε πρέπει να κατανοήσουμε ότι στα σοβαρά θέματα απαιτούνται σοβαρές πρωτοβουλίες.

5.    Η πόλη μας , το νησί μας , στηριγμένα στον τουρισμό έχουν ανάγκη από πολιτικήηπίας κυκλοφορίας, πεζοδρομήσεων και ποδηλατοδρόμων. Η ένταξη της πόλης στο δίκτυοευρωπαϊκώνπόλεων με μέγιστηταχύτητα 30 χιλιόμετρων την ώρα συνοδευμένα με δίκτυο ηλεκτρονικών ελέγχων και καταγραφής-καταβολής ποινών, μας απαλλάσσει από τις δαπανηρές αναποτελεσματικές επιλογές διευκόλυνσης της κυκλοφορίας στις αστικές περιοχές που διακήρυξε ο κ. Δήμαρχος. Η κατασκευή λωρίδας ποδηλατοδρόμου σε όλο το μήκος του επαρχιακού δικτύου δρόμων είναι πραγματική μεταρρύθμιση! Ο ηλεκτρονικός έλεγχος της κυκλοφορίας στον επαρχιακό δρόμο θα σώσει ζωές. Έχουμε ανάγκη απόεντελώς διαφορετική πολιτική από αυτή που υπηρετούν η δημοτική και η περιφερειακή αρχή. Δυστυχώς δεν υπάρχουν οι πολιτικοί φορείς που να υπηρετήσουν μεταρρυθμιστική πολιτική. Αντί αυτών μεγαλοστομίες και αφορισμοί κατά των αντιπάλων που φευ! έχουν την ιδιά πολιτική!!!

Ν.Μυλωνάς

Δευτέρα 13 Ιούλη 2015: 1. «Η Κυβέρνηση πρέπει να συσκέπτεται και να συμφωνεί με τους Θεσμούς για όλα τα σχέδια νόμου στους σχετικούς τομείς, με επαρκές χρονικό περιθώριο πριν την υποβολή τους για δημόσια διαβούλευση ή το Κοινοβούλιο» 2. Οι ελληνικές αρχές επαναλαμβάνουν την κατηγορηματική τους δέσμευση να εκπληρώσουν τις οικονομικές υποχρεώσεις τους σε όλους τους πιστωτές πλήρως και έγκαιρα. 3. «Με εξαίρεση το νομοσχέδιο για την ανθρωπιστική κρίση, η Ελληνική Κυβέρνηση θα επανεξετάσει, με σκοπό την τροποποίηση, τη νομοθεσία που εισήχθη σε αντίθεση με τη συμφωνία της 20ής Φεβρουαρίου, υπαναχωρώντας σε δεσμεύσεις προηγούμενων προγραμμάτων, ή θα προσδιορίσει σαφή ισοδύναμα αντισταθμιστικά μέτρα για τα κεκτημένα δικαιώματα που  δημιουργήθηκαν στο μεσοδιάστημα»

Στα 114 δις ευρώ ανέρχεται το κέρδος της Γερμανίας από την ευρωκρίση σύμφωνα με τον ελληνικής καταγωγής Γερμανό ευρωβουλευτή Γιώργο Χατζημαρκάκη  Ο Γερμανός ευρωβουλευτής του κόμματος των «Φιλελευθέρων», κυβερνητικού εταίρου των Χριστιανοδημοκρατών της Άγκελα Μέρκελ, ανέφερε πως «πρέπει μετά τις γερμανικές εκλογές να ζητηθεί μια αναδιανομή του κέρδους μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση και ιδιαίτερα ανάμεσα στις χώρες του Νότου που πλήγωσαν από την κρίση, όπως η Ελλάδα και η Κύπρος». «η Γερμανική Κυβέρνηση ομολογεί, ότι όχι μόνο τα κέρδη είναι στα 41 δισ. ευρώ αλλά επίσης έκανε εξοικονόμηση σε όλα τα επίπεδα της κυβέρνησης (Δήμοι, Περιφέρειες) άλλα 73 δισ. ευρώ. Δηλαδή συνολικά 114 δισ. ευρώ κέρδος της Γερμανικής Πολιτείας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου