oikologein

Για όσους πάνε γυρεύοντας στο χώρο της Οικολογίας και του Πολιτισμού. Υπό τη διαχείριση του Γιάννη Σχίζα

Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Κυριακή 30 Μαρτίου 2025

Βὸλφ Βόν­τρα­τσεκ (Wolf Wondratschek): 43 ἐρω­τι­κὲς ἱστο­ρί­ες

 



By planodion on 30 Μάρτιος 2025



Βὸλφ Βόν­τρα­τσεκ (Wolf Wondratschek)


43 ἐρω­τι­κὲς ἱστο­ρί­ες 

(43 Liebesgeschichten)


Ντιν­τὶ τὸ θέ­λει ἀδια­λεί­πτως. Ἡ Ὄλ­γα εἶ­ναι πε­ρι­λά­λη­τη γι᾽ αὐ­τό. Ἡ Οὔρ­σου­λα ἀτύ­χη­σε ἤδη τρεῖς φο­ρές. Ἡ Χάιν­τι τό ᾽χει κρυ­φὸ κα­μά­ρι. Ὡς πρὸς τὴν Ἔλ­κε οἱ πλη­ρο­φο­ρί­ες εἶ­ναι συγ­κε­χυ­μέ­νες. Ἡ Πέ­τρα τὸ σκέ­φτε­ται. Ἡ Μπάρ­μπα­ρα τσι­μου­διά. Ἡ Ἀν­τρέα ἔχει σκυ­λο­βα­ρε­θεῖ. Ἡ Εὔα ψά­χνει παν­τοῦ. Ἡ Οὖ­τε εἶ­ναι μπερ­δε­μέ­νη ἱστο­ρία. Ἡ Γκάμ­πυ δὲν βρί­σκει κα­νέ­ναν. Ἡ Σύλ­βια τὴν βρί­σκει κα­νο­νι­κά. Ἡ Μα­ριάν­να πα­θαί­νει πα­ρο­ξυ­σμούς. Ἡ Ναν­τὶν τὰ βγά­ζει ὅλα στὴ φό­ρα. Ἡ Ἐν­τὶθ τὸ ρί­χνει στὸ κλά­μα. Τὴν Ἁν­νε­λό­ρε τὴν πιά­νει νευ­ρι­κὸ γέ­λιο. Ἡ ῎Ερι­κα χαί­ρε­ται σὰ μι­κρὸ παι­δί. Στὴν πε­ρί­πτω­ση τῆς Λό­νι ρί­χνεις τὸ γάν­τι. Τὴν Κα­τε­ρί­να πρέ­πει πρῶ­τα νὰ τὴν πεί­σεις. Ἡ Ρία εἶ­ναι κά­θε στιγ­μὴ μά­χι­μη. Ἡ Μπριγ­κίτ­τε ἔκ­πλη­ξη ἀλη­θι­νή. Ἡ Ἀγ­γέ­λα δὲ θέ­λει νὰ ξέ­ρει τί­πο­τα γι᾽ αὐ­τό. Ἡ Χέλ­γκα τὰ κα­τα­φέρ­νει μιὰ χα­ρά. Ἡ Τά­νια ἔχει ἄγ­χος.

Ἡ Λί­ζα τὰ βλέ­πει ὅλα τρα­γι­κά. Γιὰ τὴν Κα­ρό­λα, τὴν Ἄν­κε καὶ τὴν Ἄν­να εἶ­ναι ὅλα μά­ταια. Ἡ Σαμ­πί­νε εἶ­ναι στὴν ἀνα­μο­νή. Μὲ τὴν Οὔλ­λα αὐ­τὸ εἶ­ναι ἕνα ζή­τη­μα. Ἡ Ἴλ­ζε ἔχει αὐ­το­κυ­ριαρ­χία ἐν­τυ­πω­σια­κή. Ἡ Γκρέ­τελ δὲν τὸ σκέ­φτε­ται. Ἡ Βέ­ρα δὲν τό ᾽χει κὰν φαν­τα­στεῖ. Γιὰ τὴν Μαρ­γκὼ ἀσφα­λῶς δὲν εἶ­ναι κά­τι ἁπλό. Ἡ Κρί­στελ ξέ­ρει τί θέ­λει. Ἡ Κα­μίλ­λα δὲν μπο­ρεῖ νὰ στα­μα­τή­σει. Ἡ Γκούν­του­λα ὑπερ­βάλ­λει. Ἡ Νί­να κά­νει ἀκό­μη νά­ζια. Ἡ Ἀριά­να ἁπλῶς αἰ­σθά­νε­ται ἀη­δία. Ἡ Ἀλε­ξάν­δρα εἶ­ναι ἀκρι­βῶς Ἀλε­ξάν­δρα. Ἡ Φρό­νι τρε­λαί­νε­ται νὰ τὸ κά­νει. Ἡ Κλα­ούν­τια ἀκού­ει τὸν μπα­μπὰ καὶ τὴ μα­μά. Ἡ Ντιν­τὶ τὸ θέ­λει ἀδια­λεί­πτως.



Πη­γή: W. W., Früher begann der Tag mit einer Schußwunde. Hanser Verlag 1979 [9η ἔκ­δο­ση]).

Βὸλφ Βόν­τρα­τσεκ (Wolf Wondratschek, 1944). Γερ­μα­νὸς συγ­γρα­φέ­ας ποὺ γεν­νή­θη­κε καὶ με­γά­λω­σε στὴν Καρλσ­ρούη· σπού­δα­σε θε­ω­ρη­τι­κὲς ἐπι­στῆ­μες στὴν Χαϊ­δελ­βέρ­γη, τὸ Γκαίτ­τιν­γκεν καὶ τὴν Φραν­κφούρ­τη. Ἐν­τυ­πω­σια­κὴ ἡ ἐμ­φά­νι­σή του ὡς συγ­γρα­φέα τὸ 1969 μὲ τὴ συ­να­γω­γὴ 35 σύν­το­μων ἱστο­ριῶν πρό­ζας ὑπὸ τὸν τί­τλο (ποὺ κα­θιε­ρώ­θη­κε ὡς ἀπό­φθεγ­μα) Νω­ρί­τε­ρα ξε­κί­νη­σε ἡ μέ­ρα μὲ ἕνα τραῦ­μα ἀπὸ πυ­ρο­βο­λι­σμό. Στὴν κα­θιέ­ρω­σή του συ­νέ­τει­νε ἡ ἐν­θου­σιώ­δης ὑπο­δο­χὴ τοῦ βι­βλί­ου ἀπὸ τὸν πα­τριάρ­χη τῆς κρι­τι­κῆς Μ.Ρ. Ρα­νί­τσκυ. Ποι­η­τὴς ταυ­τό­χρο­να ὁ Βόν­τρα­τσεκ ἐξέ­φρα­σε τὴν ἀν­τί­θε­σή του στὴν πα­ρα­δο­σια­κὴ λυ­ρι­κὴ καὶ πε­ζο­γρα­φι­κὴ ἔκ­φρα­ση, ὀλι­σθαί­νον­τας πάν­τως στὴν εὐ­φυο­λο­γία καὶ τὴν ἀνεκ­δο­το­λο­γία. Ἡ λο­γο­τε­χνι­κή του πα­ρα­γω­γή, προ­σα­να­το­λι­σμέ­νη στὴν πὸπ κουλ­τού­ρα καὶ τὸν κό­σμο τοῦ θε­ά­μα­τος, ἀνέρ­χε­ται σὲ δύο δε­κά­δες τί­τλων. Ση­μειώ­νον­ται ἡ εὐ­ρεία ἀπο­δο­χή του ἀπὸ τὸ ἀνα­γνω­στι­κὸ κοι­νό, οἱ μου­σι­κὲς συν­θέ­σεις ἐπά­νω σὲ ποι­η­τι­κά του ἔρ­γα καὶ ἡ πυ­κνὴ πα­ρου­σία του στὰ ὀπτι­κο­α­κου­στι­κὰ μέ­σα. Στὰ ἑλ­λη­νι­κὰ κυ­κλο­φο­ρεῖ τὸ μυ­θι­στό­ρη­μα Αὐ­το­προ­σω­πο­γρα­φία μὲ ρώ­σι­κο πιά­νο (μτ­φρ. Ἐλί­ζα Πα­να­γιω­τά­του. Ἀν­τί­πο­δες, 2021).

Με­τά­φρα­ση ἀπὸ τὰ γερ­μα­νι­κά:

Συ­με­ὼν Σταμ­που­λοῦ. Γεν­νή­θη­κε τὸ 1954 στὴν Ἀθή­να, ὅπου σπού­δα­σε κλα­σι­κὴ ἀρ­χαιο­λο­γία. Ἀρ­γό­τε­ρα προ­χώ­ρη­σε σὲ σπου­δὲς συγ­κρι­το­λο­γί­ας στὸ πα­νε­πι­στή­μιο τοῦ Τύμ­πιν­γκεν. Ἐκ­πό­νη­σε με­λέ­τες γιὰ τὶς πη­γὲς τῆς πε­ζο­γρα­φί­ας καὶ τὰ θε­α­τρι­κὰ ἔρ­γα τοῦ Γιάν­νη Σκα­ρίμ­πα, τὴν «ἀν­τι­πα­ρά­θε­ση» τοῦ Φρήν­τριχ Χαίλ­ντερ­λιν μὲ τὸ ἔρ­γο τοῦ Σο­φο­κλῆ. Με­τέ­φρα­σε καὶ ἐξέ­δω­σε ἢ δη­μο­σί­ευ­σε σὲ λο­γο­τε­χνι­κὰ ἔν­τυ­πα ἔρ­γα τῶν Ρ.Μ. Ρίλ­κε, Νο­βά­λις, Χαίλ­ντερ­λιν, Πά­ουλ Τσέ­λαν, Νέλ­λυ Ζάκς, Γκότ­φρηντ Μπένν, Γκέρ­χαρντ Φάλ­κνερ, Ντοὺρς Γκρυν­μπάιν, Σά­ρα Κίρς, Πέ­τερ Ἄλ­τεν­μπεργκ, Γκύν­τερ Κοῦ­νερτ, Μπάρ­μπα­ρα Καῖ­λερ κ.ἄ. Βι­βλία του κυ­κλο­φο­ροῦν ἀπὸ τὶς ἐκ­δό­σεις Στιγ­μή, Gutenberg, Ἄγ­κυ­ρα, Κουκ­κί­δα καὶ ΣΩΒ.


Πλανόδιον - Ιστορίες Μπονζάι © 2025.
Manage your email settings or unsubscribe.           

Αναρτήθηκε από oikoparaxenos στις 6:49 π.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες Πολιτισμός, Τέχνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Έργο της Κυριακής Δραγομένη

Έργο της Κυριακής Δραγομένη
Η καταλυτική δράση των οικολογικών οργανώσεων. "ΚΛΙΚ"στη φωτο

ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ

ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ
Στη Βουλγαρία, οι ανεμογεννήτριες είναι ελάχιστες - και αυτές μάλιστα είναι τοποθετημένες σε χερσαίο, πεδινό έδαφος....ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΠΕΤΡΕΣ

ΠΕΤΡΕΣ
Απλώς πέτρες, αλλά τόσο καλαίσθητες....ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

Έτσι εμπλουτίζουν το αστικό τοπίο

Έτσι εμπλουτίζουν το αστικό τοπίο
Στις βουλγαρικές πόλεις του Εύξεινου εμπλουτίζουν το αστικό τοπίο με διατάξεις όπως αυτή, που παράγει ήχους με το φύσημα του ανέμου..ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

Σαλβατόρ Νταλί

Σαλβατόρ Νταλί
Του ερωτισμού σου τα οράματα....ΚΛΙΚ τη φωτο

ΕΤΣΙ ΗΘΕΛΑΝ ΤΑ ΑΙΟΛΙΚΆ ΤΟΥΣ !

ΕΤΣΙ ΗΘΕΛΑΝ ΤΑ ΑΙΟΛΙΚΆ ΤΟΥΣ !
Πριν μερικά χρόνια, η εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ" δημοσίευε αυτό το σκαρίφημα (ευτυχώς μόνο !) μιας ομάδας πανεπιστημιακών στην Θράκη, που φαντασίωναν με αυτό το τρόπο την παρανοϊκή εξέλιξη της αιολικής ιδέας : Αεμογεννήτριες παντού, σήμερα στα Μετέωρα και αύριο στην Ακρόπολη !

Με το τρόπο του Γ.Σ

Όσο προχωρεί ο καιρός και τα γεγονότα, ζω ολοένα με το εντονώτερο συναίσθημα πως δεν είμαστε στην Ελλάδα, πως αυτό το κατασκεύασμα που τόσο σπουδαίοι και ποικίλοι απεικονίζουν καθημερινά δεν είναι ο τόπος μας αλλά ένας εφιάλτης με ελάχιστα φωτεινά διαλείμματα, γεμάτα μια πολύ βαριά νοσταλγία.


Πηγή: Γιώργος Σεφέρης - Μέρες Γ΄


Συμβαίνουν εις τας Σερβίας......

Συμβαίνουν εις τας Σερβίας......
Με αυτό το τρόπο ενημερώνουν τους υποψηφιους πελάτες μιας χαρτοπαικτικής λέσχης ότι απαγορεύεται η οπλοφορία εντός της αιθούσης..

Ανθρωπολογία της παρακμής

Το πέρασμά μου από διάφορες θέσεις της δημόσιας, της επαγελματικής και της κοινωνικής ζωής, με έπεισε για την ύπαρξη μούτσων που θέλουν να γίνουν καμαρότοι ακόμη και τότε που το καράβι βυθίζεται. Αισθάνομαι υποχρεωμένος να κοινοποιήσω αυτή την αλήθεια στον κάθε ένα που μπορώ να επηρεάσω και που προβληματίζεται για την ανθρωπολογία της παρακμής.

Λίστα ιστολογίων

  • Newsroom | naftemporiki.gr
    Επικοινωνία Μελόνι – Ερντογάν: «Ευχαριστώ» της Ιταλίδας πρωθυπουργού στον Τούρκο πρόεδρο για τη διαμεσολάβηση στο ουκρανικό
    Πριν από 2 ώρες
  • dasarxeio.com
    Ας Κρατήσουν οι Χοροί!!! Εμείς ευχαριστούμε, δεν θα πάρουμε!!!
    Πριν από 3 ώρες
  • What's new
    'All the cocoa trees will be destroyed'
    Πριν από 1 ημέρα
  • Γη και Ελευθερία.
    Σούνιο.
    Πριν από 3 ημέρες
  • Πόλεις και Πολιτικές
    «Παλιόχωρα Καταλαγαρίου : Διάλογος Ιστορίας και Τοπικής Ανάπτυξης»
    Πριν από 6 ημέρες
  • Δασαμάρι S.O.S.
    Πήγε για μεροκάματο και έμεινε στον τόπο από ηλεκτροπληξία
    Πριν από 6 ημέρες
  • Define Normal
    Ο βραχόκηπος με το όνομα Ναυτίλος στο κτήμα Συγγρού
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • oikoniki
    Τραμπισμός. Το τελευταίο στάδιο της καπιταλιστικής χυδαιότητας και απειλής
    Πριν από 4 εβδομάδες
  • art noise
    National Gallery of London
    Πριν από 4 μήνες
  • Painting of the Day, Daily Oil Paintings by Delilah
    Bee and Christmas lights
    Πριν από 5 μήνες
  • ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
    Παράταση ζωής
    Πριν από 1 χρόνια
  • Υμηττός - Υψίπολις
    ‘’ΕΞΗΜΕΡΩΣΗ’’ του ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΠΑΠΑΜΑΡΚΟΥ
    Πριν από 5 χρόνια
  • archaeopteryx
    Τα πολλά αιολικά και φ/β αυξάνουν (πολύ) το κόστος του συστήματος. (Τα λίγα, το αυξάνουν λιγότερο). Φάτε μάτια ψάρια...
    Πριν από 5 χρόνια
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ
    SOS! Με υπογραφή του Υπουργού Περιβάλλοντος κου Χατζηδάκη καταστρέφεται το ΓΕΩΠΑΡΚΟ ΣΗΤΕΙΑΣ
    Πριν από 5 χρόνια
  • GREEK FORESTS
    ΟΙ ΡΥΠΟΙ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ ΦΘΑΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΕΜΒΡΥΟ.
    Πριν από 5 χρόνια
  • arts
    Αν η Αθήνα: Ομαδική εικαστική έκθεση στον Ιανό
    Πριν από 5 χρόνια
  • Agrokarma
    Πριν από 7 χρόνια
  • Archetype: To πιο ενημερωμένo 'περιοδικό' για αρχιτέκτονες
Εμφάνιση 5 Εμφάνιση όλων

Με ενδιαφέρουν

http://www.monumenta.org/



https://eepf.gr/el



http://www.eduportal.gr/


http://omilosfi.gr/


https://www.facebook.com/polikmag/


www.urbanpoint.gr/


https://apopeirates.blogspot.com/




http://greekarchitects.gr


http:/

http://ophioussa.blogspot.com/

/prasinoi.gr/category/sta-media/

http://www.nomosphysis.org.gr/



http://www.topontiki.gr/


www.pezoporia.gr



http://antigoldgr.org/

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (462)
    • ►  Μαΐου (50)
    • ►  Απριλίου (102)
    • ▼  Μαρτίου (101)
      • Δραστηριότητες του ΟΦΒΘ
      • Με Μαύρο Θέατρο “Freedom” κλείνει η Φετινή Κουκλοθ...
      • ΣΥΣΤΉΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΚΛΑΣΙΚΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
      • Νέα εξοργιστικά στοιχεία στο φως για τα Αιολικά στ...
      • Οι δορυφορικοί πομποί του ΑΡΧΕΛΩΝ στην προστασία τ...
      • Η Πρωταπριλιά έρχεται
      • Αποστάτες Άγγελοι
      • Το φεμινιστικό κίνημα στην Ελλάδα 1830-1936
      • "Να κόψουμε δρόμο!"
      • Βὸλφ Βόν­τρα­τσεκ (Wolf Wondratschek): 43 ἐρω­τι­κ...
      • ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ - ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ
      • ΚΎΡΑ ΑΛΙΓΙΖΑΚΗ
      • Φλάννερυ Ο'Κόννορ, Σπάνιο να σου τύχει καλός άνθρω...
      • CITRONNE Gallery - Aθήνα ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΗΤΡΕΝΤΣΕ W...
      • Ενάντια στην αβάσιμη αγωγή 300$ εκατομμυρίων της E...
      • Μπούρτζι - Αχίλλειο: όχι στην μετατροπή μνημείων ...
      • ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΣΧΟΛΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
      • Ἰω­άν­να Μα­ραγ­κου­δά­κη: Νηστεία
      • Αρχιτεκτονικά Έργα Υπογραφής
      • Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ
      • ΘΟΔΩΡΟΣ ΚΑΡΖΗΣ
      • ΚΩΣΤΑΣ ΔΟΥΚΑΣ
      • ARCHITECTURE PRIZE
      • NOTIOANAΤΟΛΙΚΑ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ
      • «Η Ότιλλα και το Κρανίο» και «Όταν η Πάπια συνάντη...
      • Ἀ­λέ­ξαν­δρος Βα­ναρ­γι­ώ­της: Μά­χη
      • Παράκτιοι αλιείς: Ο μεγαλύτερός μας σύμμαχος για τ...
      • Η στρατιωτικοποίηση της Ευρώπης και το Κλίμα: Μια ...
      • ΒΡΑΒΕΙΟ ΝΕΟΥ ΛΟΓΟΤΕΧΝΗ 2025
      • Δημήτρης Οικονόμου : Το μέλλον της εργασίας στην ε...
      • Στο Συμβούλιο της Επικρατείας
      • Από Γενεύη Κωνσταντινούπολη και ο "αγαπημένος" ισλ...
      • Εκταση ΔΕΘ - Μητροπολιτικό Πάρκο
      • EΧΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ
      • Δημοτικό Πάρκιγκ στην ΚΑΖΑ ΡΟΜΑΝΑ: ‘’Το παιγνίδι ...
      • Να σταματήσει η απαξίωση των δασών και της Δασικής...
      • Η αντίθεση αάμεσα στη βιωσιμότητα και στην μη βιωσ...
      • Ανακοινώθηκαν οι νικητές των Βραβείων Ευρωπαίων Πο...
      • Ἰω­άν­να Μα­ραγ­κου­δά­κη: Τὶκ τὶκ τίκ
      • Η Πολιτική και η πολιτευόμενη οικολογία
      • Φιλοσοφία της ελληνικής ΡΟΚ σκηνής
      • Χοσέ Μουχίκα
      • Ιστορία και φιλοσοφία της Αττικής Τραγωδίας: Θέατρ...
      • ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
      • Το Κάστρο της Μονεμβασιάς (Ελλάδα) περιλαμβάνεται...
      • Αποκατάσταση της φύσης της Λήμνου με διεθνή στήριξ...
      • UNIMA HELLAS ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟΥ
      • Λε­μο­νιὰ Φου­τζο­πού­λου: Αὔ­γου­στος
      • Πολιτισμός της ελληνικής αρχαιότητας
      • Europa Nostra: 7 πιο απειλούμενα μνημεία και τόποι...
      • ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
      • Φοίβου Οικονομίδη, "Γιακαράντες"
      • στΙχΟΙματα για την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης
      • Ο Ερντογάν έχει δημιουργήσει μια σταθερή παρουσία ...
      • ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟΝ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣ
      • ΚΥΠΡΟΣ - ΠΟΡΕΙΑ ΑΓΩΝΩΝ
      • Ted Hughes, ΚΟΡΑΞ
      • Φροντίδα ηλικιωμένων και δημογραφική γήρανση
      • Μεντβέντεφ: «Οι Ιππείς της Αποκάλυψης καλπάζουν μπ...
      • ΕΥΠΟΛΙΣ - ομιλία στο facebook
      • Νίκου Μοσχοβάκου, "Όλκιμα νεφελώματα"
      • *****
      • ΛΑΥΡΙΟ ΑΝΑΛΥΟΜΕΝΟ
      • Οι Τσιριτσάντσουλες παρουσιάζουν θεατρική παράσταση
      • Χρίστος Δάλκος: Τὰ νέα ἀπὸ τὸ Μπουντιστάν
      • Μπού­λη Ἀν­δρε­ά­δου: Διπλὸς πίνακας
      • Νέα ανοικτή Επιστολή προς Υπουργούς ΥΠΑΑΤ και ΥΠΕΝ...
      • Όταν η Τεχνητή Νοημοσύνη σκοτώνει τον Φάουστ
      • Μαρίλλη Διαμαντή Ο επιζών -Μια δεύτερη ευκαιρί
      • 7ο τεύχος της ΣΤΑΦΥΛΗΣ
      • Εισαγωγή στην ποιητική του Κώστα Μόντη
      • ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ
      • " Σύγχρονες μικροιστορίες του λιμανιού της Κω΄΄
      • Ἑλέ­νη Πα­πα­δά­κου: Η συνάντηση
      • Οβιδίου ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ
      • Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ
      • Τουρισμός- Απάτη …
      • Eλένη Θεοχάρους, "Η έβδομη σφραγίδα"
      • Μετά τις διαδηλώσεις
      • Η "Οικολογική Συμμαχία" για την Παγκόσμια Ημέρα τη...
      • ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΡΗΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΗΣ ΕΤΟΥ...
      • Η αόρατη πλευρά της ζωής
      • ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ, ΑΓΡΙΝΙΟ, ΣΥΝΑΥΛΙΑ
      • Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΖΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΖΟΤΗΤΑ ...
      • Οι Κατίνες μου !
      • Βα­σί­λης Ἠλια­κό­που­λος: Κρί­σι­μη στιγ­μή – Πύ­...
      • «ΑΘΗΝΑΪΚΌΝ ΛΥΚΕΙΟ Α.Γ. ΤΥΧΟΠΟΥΛΟΥ»
      • Μόνη δημοκρατική, ομαλή και συνταγματική λύση: Η π...
      • ‘’Στον απόηχο της μεγάληςτοπικής διαμαρτυρίαςτης 2...
      • Ο Θίασος «Κοκού-Μουκλό» με δύο Κουκλοπαραστάσεις σ...
      • Υπερωρίες-Αργίες: Η μείωση των εισφορών πλήττει τι...
      • Μπουλντόζες και οικοδομικές επεμβάσεις στο Μαραθων...
      • Ποια Ευρωπαϊκή Άμυνα θέλει η Ελλάδα;
      • Η μεγάλη απάτη… αποκάλυψη ΜΙΤ – Ανεμογεννήτριες κα...
      • Εξορμήσεις και οι Δράσεις του Ομίλου Φίλων Βουνού ...
      • Βαγ­γέ­λης Μυ­λω­νᾶς: Πῶς πέ­ρα­σα τὶς Ἀπό­κριες
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΕΚΘΕΣΕΙΣ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ...
      • Οι καθυστερήσεις των έργων στην Ελλάδα και οι «κακ...
      • ΤΑ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ
      • ΕΚΕΧΕΙΡΊΑ ΤΩΝ ΚΟΥΡΔΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ
    • ►  Φεβρουαρίου (121)
    • ►  Ιανουαρίου (88)
  • ►  2024 (1208)
    • ►  Δεκεμβρίου (126)
    • ►  Νοεμβρίου (111)
    • ►  Οκτωβρίου (105)
    • ►  Σεπτεμβρίου (94)
    • ►  Αυγούστου (48)
    • ►  Ιουλίου (89)
    • ►  Ιουνίου (103)
    • ►  Μαΐου (98)
    • ►  Απριλίου (130)
    • ►  Μαρτίου (110)
    • ►  Φεβρουαρίου (103)
    • ►  Ιανουαρίου (91)
  • ►  2023 (873)
    • ►  Δεκεμβρίου (108)
    • ►  Νοεμβρίου (101)
    • ►  Οκτωβρίου (73)
    • ►  Σεπτεμβρίου (88)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (62)
    • ►  Ιουνίου (72)
    • ►  Μαΐου (67)
    • ►  Απριλίου (64)
    • ►  Μαρτίου (68)
    • ►  Φεβρουαρίου (68)
    • ►  Ιανουαρίου (65)
  • ►  2022 (868)
    • ►  Δεκεμβρίου (76)
    • ►  Νοεμβρίου (96)
    • ►  Οκτωβρίου (84)
    • ►  Σεπτεμβρίου (92)
    • ►  Αυγούστου (39)
    • ►  Ιουλίου (79)
    • ►  Ιουνίου (74)
    • ►  Μαΐου (65)
    • ►  Απριλίου (59)
    • ►  Μαρτίου (70)
    • ►  Φεβρουαρίου (68)
    • ►  Ιανουαρίου (66)
  • ►  2021 (882)
    • ►  Δεκεμβρίου (90)
    • ►  Νοεμβρίου (96)
    • ►  Οκτωβρίου (95)
    • ►  Σεπτεμβρίου (85)
    • ►  Αυγούστου (64)
    • ►  Ιουλίου (72)
    • ►  Ιουνίου (69)
    • ►  Μαΐου (66)
    • ►  Απριλίου (58)
    • ►  Μαρτίου (64)
    • ►  Φεβρουαρίου (57)
    • ►  Ιανουαρίου (66)
  • ►  2020 (956)
    • ►  Δεκεμβρίου (77)
    • ►  Νοεμβρίου (70)
    • ►  Οκτωβρίου (63)
    • ►  Σεπτεμβρίου (63)
    • ►  Αυγούστου (52)
    • ►  Ιουλίου (89)
    • ►  Ιουνίου (94)
    • ►  Μαΐου (85)
    • ►  Απριλίου (89)
    • ►  Μαρτίου (83)
    • ►  Φεβρουαρίου (98)
    • ►  Ιανουαρίου (93)
  • ►  2019 (1184)
    • ►  Δεκεμβρίου (108)
    • ►  Νοεμβρίου (97)
    • ►  Οκτωβρίου (93)
    • ►  Σεπτεμβρίου (84)
    • ►  Αυγούστου (58)
    • ►  Ιουλίου (79)
    • ►  Ιουνίου (116)
    • ►  Μαΐου (141)
    • ►  Απριλίου (123)
    • ►  Μαρτίου (100)
    • ►  Φεβρουαρίου (101)
    • ►  Ιανουαρίου (84)
  • ►  2018 (1160)
    • ►  Δεκεμβρίου (117)
    • ►  Νοεμβρίου (141)
    • ►  Οκτωβρίου (107)
    • ►  Σεπτεμβρίου (114)
    • ►  Αυγούστου (77)
    • ►  Ιουλίου (76)
    • ►  Ιουνίου (81)
    • ►  Μαΐου (99)
    • ►  Απριλίου (72)
    • ►  Μαρτίου (100)
    • ►  Φεβρουαρίου (93)
    • ►  Ιανουαρίου (83)
  • ►  2017 (706)
    • ►  Δεκεμβρίου (62)
    • ►  Νοεμβρίου (94)
    • ►  Οκτωβρίου (96)
    • ►  Σεπτεμβρίου (57)
    • ►  Αυγούστου (27)
    • ►  Ιουλίου (49)
    • ►  Ιουνίου (40)
    • ►  Μαΐου (62)
    • ►  Απριλίου (56)
    • ►  Μαρτίου (65)
    • ►  Φεβρουαρίου (54)
    • ►  Ιανουαρίου (44)
  • ►  2016 (665)
    • ►  Δεκεμβρίου (60)
    • ►  Νοεμβρίου (62)
    • ►  Οκτωβρίου (49)
    • ►  Σεπτεμβρίου (61)
    • ►  Αυγούστου (48)
    • ►  Ιουλίου (42)
    • ►  Ιουνίου (47)
    • ►  Μαΐου (64)
    • ►  Απριλίου (59)
    • ►  Μαρτίου (63)
    • ►  Φεβρουαρίου (51)
    • ►  Ιανουαρίου (59)
  • ►  2015 (705)
    • ►  Δεκεμβρίου (63)
    • ►  Νοεμβρίου (60)
    • ►  Οκτωβρίου (81)
    • ►  Σεπτεμβρίου (63)
    • ►  Αυγούστου (52)
    • ►  Ιουλίου (42)
    • ►  Ιουνίου (65)
    • ►  Μαΐου (49)
    • ►  Απριλίου (62)
    • ►  Μαρτίου (75)
    • ►  Φεβρουαρίου (45)
    • ►  Ιανουαρίου (48)
  • ►  2014 (548)
    • ►  Δεκεμβρίου (40)
    • ►  Νοεμβρίου (52)
    • ►  Οκτωβρίου (56)
    • ►  Σεπτεμβρίου (46)
    • ►  Αυγούστου (36)
    • ►  Ιουλίου (41)
    • ►  Ιουνίου (40)
    • ►  Μαΐου (38)
    • ►  Απριλίου (44)
    • ►  Μαρτίου (54)
    • ►  Φεβρουαρίου (51)
    • ►  Ιανουαρίου (50)
  • ►  2013 (423)
    • ►  Δεκεμβρίου (40)
    • ►  Νοεμβρίου (38)
    • ►  Οκτωβρίου (40)
    • ►  Σεπτεμβρίου (34)
    • ►  Αυγούστου (22)
    • ►  Ιουλίου (33)
    • ►  Ιουνίου (28)
    • ►  Μαΐου (50)
    • ►  Απριλίου (37)
    • ►  Μαρτίου (34)
    • ►  Φεβρουαρίου (31)
    • ►  Ιανουαρίου (36)
  • ►  2012 (308)
    • ►  Δεκεμβρίου (29)
    • ►  Νοεμβρίου (30)
    • ►  Οκτωβρίου (38)
    • ►  Σεπτεμβρίου (27)
    • ►  Αυγούστου (21)
    • ►  Ιουλίου (18)
    • ►  Ιουνίου (23)
    • ►  Μαΐου (28)
    • ►  Απριλίου (33)
    • ►  Μαρτίου (43)
    • ►  Φεβρουαρίου (16)
    • ►  Ιανουαρίου (2)
  • ►  2011 (7)
    • ►  Νοεμβρίου (1)
    • ►  Σεπτεμβρίου (1)
    • ►  Ιουλίου (2)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Μαρτίου (1)
  • ►  2010 (1)
    • ►  Νοεμβρίου (1)

Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Λεονάρντο Ντα Βίντσι
Με την ευκαιρία της έκθεσής του στην Αθήνα......ΚΛΙΚ στη φωτο

Dirt road, της Delilah

Dirt road, της Delilah

Βουλγαρία, Εύξεινος Πόντος

Βουλγαρία, Εύξεινος Πόντος
Ένας τρόπος για να ρυθμίσουν τις ακτές...Το ύψος του κτιρίου ανυπόφορο...ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΝΤΕΡΣΟΥ ΟΥΖΑΛΑ

ΝΤΕΡΣΟΥ ΟΥΖΑΛΑ
Πολύτιμο το έργο του Βλαντιμίρ Αρσένιεβ, έδωσε την έμπνευση στον Ακίρα Κουροσάβα να γυρίσει ένα αριστούργημα...Τώρα κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Στοχαστής

Με τον αξέχαστο Ευθύμη Παπαδημητρίου

Με τον αξέχαστο Ευθύμη Παπαδημητρίου

ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ

ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ
Είναι τοποθετημένος σε ένα από τα υψώματα της Επτάλοφης Ρώμης, στη Βίλα Μποργκέζε

ΤΙΒΕΡΗΣ

ΤΙΒΕΡΗΣ
Ο Τίβερης στη Ρώμη δεν είναι μικρός ποταμός. Η κάπαρη πάντως μπορεί να ξεφυτρώνει μέσα από τις πέτρες που τον περιβάλλουν

Δια χειρος Pino Pandolfini

Δια χειρος Pino Pandolfini
Στη Video Art...

Σασπένς στις αποδράσεις...

Σασπένς στις αποδράσεις...
Παλαιοκώστας, και μην τον είδατε...

Στέφανος Ρόκος

Στέφανος Ρόκος
Μια πόλη υπό διαστημική απειλή; Ίσως...

ΠΑΛΕΡΜΟ

ΠΑΛΕΡΜΟ
Γίγαντες- δέντρα κοσμούν τον βοτανικό κήπο του Παλέρμα, προαναγγέλοντας τον ερχομό της Αφρικής...

Φωτογραφια

Φωτογραφια
Με το τρόπο του Δημήτρη Βερούχη

ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ- ΝΑ EIΣΑΙ ΟΙΚΟΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ

ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ- ΝΑ EIΣΑΙ  ΟΙΚΟΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ
.

ΘΟΔΩΡΟΣ 1931-2018

ΘΟΔΩΡΟΣ  1931-2018
Ο Θεόδωρος Παπαδημητρίου γνωστός απλά ως Θόδωρος, υπήρξε σημαντικός Έλληνας γλύπτης με διεθνή αναγνώριση.

Φαίδων Πατρικαλάκις, 1935-2017

Φαίδων Πατρικαλάκις, 1935-2017
Εξωφυλλο του βιβλιου που δεν μπορεσε ο ιδιος να απολαύσει, γιατι στο μεταξύ τον βρήκε ο θάνατος....Κλικ στην εικονα

Δημιούργημα της VIVART

Δημιούργημα της VIVART
Είναι εκτεθειμένα τόσο μακριά (Γιανίτσι της Εύβοιας) πλην όμως δείχνουν κοντινά με τα πιο γνήσια αισθήματά μας

ΤΣΟΥΧΤΡΑ, του Γιάννη Στρούμπα

ΤΣΟΥΧΤΡΑ, του Γιάννη Στρούμπα
"Μόλις τη βγάλαν στην ακτή με την απόχη . - Τεράστια σαν ταψί, --γαλάζια και λευκή. –Αν και τεμαχισμένη πια –ριγώ και μόνο στη θωριά της--------Όπως αρμόζει άλλωστε---σε μια γαλανόλευκη

Laszlo Koday

Laszlo Koday
"¨ομορφο άγγιγμα".

Τόσο τρυφερό !

Τόσο τρυφερό !

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ
Η νεολαία έχει ανάγκη από είδωλα, αλλά αυτή η εξαρτησιακή σχέση θα μπορούσε να είναι πιο καλαίσθητη

ΤΟΠΙΟ

ΤΟΠΙΟ
Βικέντιος Μποκατσιάμπης

Μουσείο στο Ελληνικό

Μουσείο στο Ελληνικό
Η φωτογραφία έχει μόνο μουσειακή αξία, οι "επιβάτες" απλώς ανέρχονται σε ένα παροπλισμένο τζάμπο που "κείτεται" στο παλιό αεροδρόμιο Ελληνικού, δίπλα στο (διεκδικούμενο) μουσείο της Ολυμπιακής....ΚΛΙΚ στην ΕΙΚΟΝΑ

ARCHAEOPTERYX

ARCHAEOPTERYX
Εγκαθιστούν ανεμογεννήτριες στα ευρυτανικά βουνά, αυτοί, οι άσχετοι, οι υπαλληλίσκοι των αεριτζήδων. ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΑΤΑΚΙ

ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΑΤΑΚΙ
Υπέροχο γατάκι, αλλά και το ματάκι της δεν πάει πίσω.....

ΩΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΕΠΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟΝ

ΩΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΕΠΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟΝ
Το ένα πρόβατο λέει στο άλλο : "Ησύχασε σου λέω! Για ντους μας πάνε !"

ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΚΛΕΟΠΑΣ


Τι κακιά μετάλλαξη έπαθε ο πίθηκος και προέκυψε το είδος μας;

Έ, κύριε Δαρβίνε;

«ΟΚΤΩ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ», περιοδικό ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΟΖΑΝΗΣ, τεύχος 176-177

Γιάννης Κουνέλης, 2017

Γιάννης Κουνέλης, 2017
Ανώνυμο έργο του, 2003

Με αφορμή τον θάνατο του Κρίστοφερ Λη

Lee
Συντάσσω ποίημα υπό απειλή
Σαν σε έργο τρόμου του Κρίστοφερ Λή
Σαν τρομοκρατημένος και από άλλους Lee –
Π.χ από τον καρατίστα μαχητή Μπρους Λη –
ή απ’ τον Νότιο στρατηγό, επίσης Λη

Εις τον ορίζοντα δεν βλέπω τη ζωή καλή
Από διαπραγματεύσεις αναμένω τη χαριστική βολή
Για την Ελλάδα δε, αλοί και τρισαλοί!
Για τα άτομα, άγνωστη η μοίρα η τρελή
Το μόνο βέβαιο, πως επιπλέουν οι φελλοί
ΓΙΑΓΚΟΣ ΡΑΠΤΗΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ
«Ο Ράμφος δεν είναι καθηγητής στο πανεπιστήμιο κι όταν μιλάει δεν μιλάει για να υπερασπιστεί τον θεσμό από τον οποίον βιοπορίζεται. Μιλάει για να υπερασπιστεί τις απόψεις του. Είναι καθαρόαιμος διανοητής και την αξιοπιστία του την αντλεί από την ίδια του τη σκέψη. Να είστε βέβαιοι πως αν ήταν καθηγητής πανεπιστημίου θα τον αντιμετώπιζαν με σεβασμό και δέος, καθότι η ωραία μας επαρχία τα σύνδρομά της δεν τα ξεπερνάει με τίποτε».ΤΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΛΙΚ στην ΕΙΚΟΝΑ

Φωτογραφιζω- αρα υπαρχω !

Φωτογραφιζω- αρα υπαρχω !
Μου την δίνει αυτή η παρανοϊκή εμμονή στην φωτογράφηση των πάντων....Η σύγχρονη φωτογραφοποιϊα έχει καταστρέψει την παλιά, που ήταν πρωτίστως ανθολόγηση και επιλογή των πλάνων...

Λολοσίδης Γιώργος

Λολοσίδης Γιώργος
.

ΤΟΤΟΣ FOR EVER

ΤΟΤΟΣ FOR EVER

Στέφανος Σταμέλλος

Στέφανος Σταμέλλος
Ο γνωστός ορειβάτης Στέφανος Σταμέλλος, σε ένα μεγάλο οδοιπορικό του στις ακτές του Μαλιακού, συναντά έξω από ένα εξοχικό αυτή την πινακίδα.... 'Ηθος Μαφίας, που προφανώς παραμένει ατιμώρητο για πολύ καιρό - κατά πως δείχνουν οι σκουριές...

Eνός λεπτού σιγή για τον Λουκάνικο

Eνός λεπτού σιγή για τον Λουκάνικο
Ήταν ο πιο αγαπητός σκύλος στο χώρο των αντιμνημονιακών ζωόφιλων. Θα μας λείψει - κάπου θα θέλαμε να του προσφέρουμε ένα πλούσιο γεύμα και να τον πάμε βόλτα στη πλατεία Συντάγματος

«Η τσούσκα», του Κάρολου Τσίζεκ

«Η τσούσκα», του Κάρολου Τσίζεκ
Σ΄ένα ουγγρικό, θυμάμαι οβελιστήριο, - Μια πιπεριά, που μοιάζει με καρδούλα, - Μα αν τη γευτείς, σου κατακαίει τα ούλα - Μου έκανε τη μπουκιά σωστό μαρτύριο - Μ’ έχουν και τα φιλιά σου έτσι ρημάξει - Μου άναψες μια φωτιά, που θα με κάψει

Αγαθόν το εξομολογείσθαι....

Αγαθόν το εξομολογείσθαι....
Ο εκδότης ισχυρίζεται ότι «ο δρόμος για την οικολογική κόλαση είναι στρωμένος με τριαντάφυλλα», πράγμα που με βάζει σε σκέψεις : Υπάρχει οικολογική κόλαση- κοντολογίς ένας «άλλος κόσμος» όπου οι διάβολοι βασανίζουν τους αμαρτωλούς με βιοδιασπώμενα μαστίγια και καζάνια από ανακυκλωμένο σκραπ μετάλλων ; Πάντως εύχομαι το βιβλίο να είναι διαφορετικό από τους ισχυρισμούς του εκδότη…

ΗΛΙΑΣ ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ 1946-2013

ΗΛΙΑΣ  ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ 1946-2013
Νηφάλιες - κάτω από τη στάχτη - του χινοπωρινού ουρανού - νανουρίζουνε ανάλαφρα - τον ίσκιο των ονείρων τους - σαν αδελφούλες δίδυμες - που ψιθυρίζουνε στον άνεμο – μέσα απ’ τα στάχυα («Λίμνες της Χαλκιδικής», από τη ποιητική συλλογή «Στροφή»)

Βρες χρόνο...



Βρες Χρόνο για Δουλειά – / Αυτό είναι το
Τίμημα της Ευτυχίας
Βρες Χρόνο για Σκέψη – / Αυτό είναι η Πηγή της Δύναμης
Βρες Χρόνο για Παιγνίδι – / Αυτό είναι το Μυστικό της Αιώνιας Νιότης
Βρες Χρόνο για Διάβασμα – / Αυτό είναι το Θεμέλιο της Γνώσης
Βρες Χρόνο να είσαι Φιλικός – / Αυτό είναι ο Δρόμος προς την Ευτυχία
Βρες Χρόνο για Όνειρα – / Αυτά θα τραβήξουν το Όχημά σου ως τα’ Αστέρια
Βρες Χρόνο ν’ Αγαπάς και ν’ Αγαπιέσαι – / Αυτό είναι το Προνόμιο των Θεών
Βρες Χρόνο να κοιτάς Ολόγυρά σου – / Είναι πολύ σύντομη η μέρα για να είσαι
εγωϊστής
Βρες Χρόνο να Γελάς – / Αυτό είναι η Μουσική της Ψυχής
Βρες Χρόνο να είσαι Παιδί – / Για να νιώθεις Αυθεντικά Ανθρώπινος

ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ

Μη-οπτικό τοπίο

Μη-οπτικό τοπίο
Υπάρχει ένα βιβλίο που ασχολείται με αυτούς που προσλαμβάνουν το τοπίο από άλλα, μη οπτικά ερεθίσματα…. Είναι το "Non-Visual Landscape: Landscape Planning for People with Vision Problems" γραμμένο από δυο Έλληνες της Αγγλίας, , την Αγγελική Κοσκινά και τον Νίκο Χασάναγα . ΚΛΙΚ στην εικόνα

Ιστορίες "Μπονζάϊ", Χ. Δάλκος

Ιστορίες "Μπονζάϊ", Χ. Δάλκος
Ο ήρωας του Χρίστου Δάλκου στο αφήγημα Μπονζάϊ ( τίτλος,«Τον Σαουδάραβαν», στο περιοδικό ΠΛΑΝΟΔΙΟΝ),κομίζει αποδείξεις περί του ότι οι Αρχαίοι «Είχαν προβλέψει το χτύπημα στους δίδυμους πύργους" Αλλά μετριοπαθώς σημειώνει : «…..αυτά δεν τα λέω εγώ, , τὰ λένε ὁ Πυθαγόρας και ο Πλάτων…»(ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ)

Ετικέτες

  • Αερ (2)
  • Αεροπορικά (55)
  • ΑμΕΑ (7)
  • ανακύκλωση (31)
  • αστικός χώρος (729)
  • Διάστημα (54)
  • Διάφορα (332)
  • Δοκίμιο (191)
  • Εκδηλώσεις-βιβλία (1781)
  • Ελεύθεροι χώροι (558)
  • Ενέργεια (431)
  • Ενέργεια ζώα (8)
  • ζώα (494)
  • Θεωρία (356)
  • ιστορία (1248)
  • κοινωνία (2546)
  • Κύπρος (32)
  • μεταξύ σοβαρού και αστείου (255)
  • Μνημεία (110)
  • Οργανώσεις-συλλογικότητες (1350)
  • Παραγωγή-περιβάλλον (1164)
  • Πολιτισμός (2813)
  • πρόσωπα (1420)
  • Τέχνη (3245)
  • τεχνολογία (492)
  • τοπίο (582)
  • τουρισμός (371)
  • υγεία (357)
  • Φύση (994)
  • φυσικό περιβάλλον (652)
  • χιούμορ (14)

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
oikoparaxenos
Ιστολόγιο για την οικολογία και τον πολιτισμό.....
Προβολή πλήρους προφίλ

Αναγνώστες

Θέμα Ταξίδια. Από το Blogger.