oikologein

Για όσους πάνε γυρεύοντας στο χώρο της Οικολογίας και του Πολιτισμού. Υπό τη διαχείριση του Γιάννη Σχίζα

Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2024

Τάκης Παυλοστάθης: Χρονογράφημα

 

Ἀπὸ τὸν/τὴν planodion στὶς 29 Δεκεμβρίου 2024





ΡΑΔΥ καὶ βαί­νου­με πρὸς τὴ νύ­χτα, βρά­δυ ἀλ­λὰ τί ὥ­ρα, σὲ ξα­να­ρώ­τη­σα νο­μί­ζω, τί ὥ­ρα εἶ­ναι ἐ­πι­τέ­λους; — Ἤ­μουν ἐ­γὼ ποὺ ρώ­τη­σα, δὲν μοῦ ἀ­πάν­τη­σες καὶ πῆ­γα, βρῆ­κα στὴν κου­ζί­να τὸ ρο­λό­ι μου, πά­νω στὸ μάρ­μα­ρο, δί­πλα σ' ἕ­να μα­χαί­ρι... Καὶ τώ­ρα ἡ ὥ­ρα εἶ­ναι: ἐν­νέ­α καὶ δέ­κα, ὄ­χι..., καὶ ἕν­τε­κα ἀ­κρι­βῶς. — Ἐν­νέ­α... Οἱ ἐν­νέ­α Μοῦ­σες! — Ποιός ἄ­φη­σε τὸ ρο­λό­ι  μου ἐ­κεῖ, ποι­ός τὸ μα­χαί­ρι; Τί­πο­τα δὲ θυ­μᾶ­μαι. — «Καὶ ἕν­τε­κα ἀ­κρι­βῶς» σὰν τοὺς Ἁ­γί­ους Ἀ­πο­στό­λους — δώ­δε­κα δὲν ἦ­ταν οἱ Ἀ­πό­στο­λοι; — Ναί, ἕν­τε­κα ἀ­κρι­βῶς εἶ­ναι οἱ παῖ­χτες μιᾶς πλή­ρους πο­δο­σφαι­ρι­κῆς ὁ­μά­δας, ἕ­νας λι­γό­τε­ροι, θὰ τὸ θυ­μᾶ­μαι. — Ἕ­νας πε­ρισ­σό­τε­ροι, ὄ­χι λι­γό­τε­ροι —

Ποι­οί; — Οἱ Ἀ­πό­στο­λοι — Ἐ­γὼ ὅ­μως ἔ­λε­γα γιὰ τοὺς παῖ­χτες — Τέ­λος πάν­των... Τί κά­νου­με τώ­ρα; — Τώ­ρα;... Τώ­ρα θὰ βγοῦ­μ' ἀ­πά­νω, θὰ γί­νου­με συ­νει­δη­τοί, τὶς εἰ­δή­σεις μὲ τὶς τε­λευ­ταῖ­ες ὑ­λο­ποι­ή­σεις, ὅ­λα τὰ ρε­πορ­τάζ, τὶς ἀ­να­λύ­σεις θὰ πα­ρα­κο­λου­θή­σου­με, The wea­ther re­port and the i­nter­na­tio­nal ca­ta­stro­phes... Συγ­κέν­τρω­σή μας Οἰ­κο­γε­νεια­κή! — Θυ­μᾶ­σαι;... τό '­χα­με δεῖ πα­λιὰ μα­ζί. — Ὅ­λα πα­λιὰ ἔ­χουν συμ­βεῖ, ὅ­μως δεῖ ἢ δι­α­βά­σει, κι ἂν δι­α­βά­σει πῶς μα­ζί; Ἴ­σως πρῶ­τα ἐ­γὼ κι ὕ­στε­ρα ἐ­σύ... ἔ­χου­με ἀ­λή­θεια βυ­θι­στεῖ! Πᾶ­με νὰ περ­πα­τή­σου­με γυ­ναί­κα... — Ποῦ νὰ περ­πα­τή­σου­με; Ὅ­ταν προ­η­γου­μέ­νως στὸ σκο­τά­δι ψαύ­ον­τας βρῆ­κα τὸ δι­α­κό­πτη, ἀ­πο­φα­σι­στι­κὰ τὸν γύ­ρι­σα, καὶ τὸ φῶς ἄ­να­ψε, ἡ κου­ζί­να μοῦ φά­νη­κε ξέ­νη, ἄ­γνω­στη γῆ ποὺ — τὴν ξε­γέν­νη­σε μιὰ ἀ­στρα­πή; Κά­που τό '­χω δι­α­βά­σει αὐ­τό. Ὅ­λοι αὐ­τά γρά­φουν... — Ἐ­νῶ ἐ­σὺ οὔ­τε «αὐ­τά» κι ἀ­πὸ και­ρὸ πιά. — Κοί­τα­ξε πῶς τὸ ἐ­ξη­γῶ ἐ­γώ: ὡς ἐρ­γα­ζό­με­νη γυ­ναί­κα ποὺ εἶ­σαι δὲν περ­νᾶς στὴν κου­ζί­να σου ὧ­ρες τό­σες ὥ­στε, στὸ κα­τώ­φλι της μπρὸς κά­ποι­ο σκο­τει­νὸ βρά­δυ ὅ­ταν ἀ­νοί­ξεις τὸ φῶς, νὰ μὴν σοῦ φα­νεῖ ξέ­νη, ἄ­γνω­στη γῆ... Πᾶ­με νὰ περ­πα­τή­σου­με, κά­που θὰ βροῦ­με νὰ περ­πα­τή­σου­με. — Τό­πο, θὰ βροῦ­με; — Στὸ χῶ­ρο, δὲν πει­ρά­ζει, ἂς βα­δί­ζου­με στὸ χῶ­ρο τὸν ἀ­πρό­σω­πο· ἂν ἤ­θε­λες... — Στὸ χῶ­ρο ναί... θὰ πα­ρι­στά­νου­με πὼς εἴ­μα­στε δυ­ὸ ἀ­νώ­νυ­μες ὀ­μορ­φι­ὲς περ­νών­τας ἀ­νά­με­σα χτυ­πών­τας πά­νω στὰ σπλά­χνα τῆς πό­λης!... Ἀ­λή­θεια, πῶς νὰ περ­νᾶ­νε οἱ ἐ­πώ­νυ­μοι ; — Δὲν ξέ­ρω... θ' ἀ­νε­βο­κα­τε­βαί­νου­νε σὰν ἄγ­γε­λοι τὴν κλί­μα­κα τῆς "ἐ­πω­νυ­μί­ας" σπρώ­χνον­τας σπρω­χνό­με­νοι, λοι­πὸν φεύ­γου­με; — Εἶ­μαι κου­ρα­σμέ­νη, πο­τὲ δὲν τὸ σκέ­φτε­σαι αὐ­τό ...Κι ἔ­πει­τα ποῦ νὰ τρέ­χου­με μέ­σα στὰ μο­νο­ξεί­δια... Νὰ τί προ­τεί­νω: ἂς πα­ρα­κο­λου­θή­σου­με αὐ­τὸ γιὰ τὴν με­σο­γεια­κὴ ἀ­ναι­μί­α τὸ ρε­πορ­τὰζ ποὺ κι­ό­λας τὸ ἀ­νήγ­γει­λαν — Πό­τε «κι­ό­λας», μό­λις τὴν ἄ­νοι­ξες καὶ πρό­λα­βαν — Προ­σε­κτι­κὰ ἂς τὸ πα­ρα­κο­λου­θή­σου­με, προ­σε­κτι­κὰ μέ­χρι τὸ τέ­λος — Καὶ με­τά; Τὴν κλεί­νου­με, ἀ­κλό­νη­τοι στὶς θέ­σεις μας μέ­νου­με καὶ με­τα­ξύ μας κοι­τα­ζό­μα­στε, χω­ρὶς κα­τ' ἀ­νάγ­κην νὰ βλε­πό­μα­στε — Ἔ­λα τώ­ρα, με­τὰ πᾶ­με, ἂς ποῦ­με, ἕ­να σι­νε­μά. Ὄ­χι πὼς θέ­λω δη­λα­δὴ πραγ­μα­τι­κά, ἀλ­λὰ ἔ­τσι ἂς πᾶ­με ἕ­να σι­νε­μά. — Δη­λα­δὴ ἔ­τσι γιὰ νὰ ἐ­νι­σχύ­σου­με τὸν κι­νη­μα­το­γρά­φο ποὺ περ­νά­ει κι αὐ­τὸς κρί­ση; Ἀ­πὸ πο­λι­τι­στι­κὸ κα­θῆ­κον; — Σοῦ εἶ­πα: ἔ­τσι ἁ­πλῶς ἂς πᾶ­με ἕ­να σι­νε­μά. — «Ἔ­τσι ἁ­πλῶς ἄς»... βέ­βαι­α... εἶ­ναι κά­τι ποὺ μπο­ρεῖ νὰ γί­νει καὶ ἐ­νέ­χει καὶ κά­ποι­ο περ­πά­τη­μα, με­τά­βα­ση, ἐ­πι­στρο­φή... Ἄ, νά το: παί­ζου­νε μιὰ κα­λή (!) ται­νί­α ἐ­δῶ κον­τά, ἀ­πὸ κεῖ­νες, ξέ­ρεις, ποὺ μ' ἀ­ρέ­σου­νε, πέ­φτει ξύ­λο, βα­ρᾶ­νε, σκο­τώ­νου­νε συ­νέ­χεια, χω­ρὶς πολ­λὰ σα­σπένς, re­tar­da­tion τε­χνι­κὲς καὶ τρί­χες... — Ὡ­ραῖα, θὰ δοῦ­με πά­λι αἷ­μα, ζω­η­ρό­χρω­μο ἐ­πὶ σκη­νῆς... Τὴν τέ­χνη θὰ ξε­χά­σου­με μιὰ σκού­ρα δί­ψα μας νὰ ξε­γε­λά­σου­με... — Τὸ αἷ­μα μας πί­σω θὰ πά­ρου­με. Καὶ στὶς μί­α ὅ­λα θά 'χουν τε­λει­ώ­σει... — Ἂς ἔ­χουν, λοι­πόν, ὅ­λα τε­λει­ώ­σει... Του­λά­χι­στον ἐ­γὼ δου­λεύ­ω ἀ­κό­μα, ὑ­πνο­βα­τῶ, ἂν θέ­λεις, ἀ­π' τὸ πρω­ὶ ὣς τὸ με­ση­μέ­ρι, ἀλ­λὰ — Πά­λι αὐ­τὴ ἢ κα­τα­ρα­μέ­νη ἔκ­φρα­ση: «ἂν θέ­λεις», δὲν δι­ά­βα­σα, δὲν ἄ­κου­σα συ­νέν­τευ­ξη τὰ πέν­τε τε­λευ­ταῖ­α χρό­νια, δὲν μί­λη­σα μὲ κά­ποι­ον ποὺ θά '­θε­λε κι αὐ­τὸς νὰ δώ­σει μιὰ συ­νέν­τευ­ξη, καὶ νὰ μὴν τὴ βρῶ μπρο­στά μου. Ἔ, δὲ θέ­λω λοι­πόν, ἀ­φοῦ εἶ­ναι ζή­τη­μα βου­λή­σε­ως! — Ἐν­τά­ξει, ἴ­σως νὰ νο­μί­ζεις, σω­στὰ νὰ κρί­νεις πὼς ὑ­πνο­βα­τῶ, ἀλ­λὰ ἐ­γὼ πρέ­πει σί­γου­ρα νὰ ση­κω­θῶ νω­ρίς. Καὶ τε­λι­κὰ ἴ­σως νά '­ναι κα­λὸ αὐ­τό... "βο­λι­κό", δὲν ξέ­ρω... δὲν ξέ­ρω κὰν τί θὰ γι­νό­μου­να δί­χως τὸ ὡ­ρά­ριο μιᾶς κα­νο­νι­κῆς δου­λειᾶς, ἕ­να κομ­μά­τι ἀ­π' τὴν κοι­νὴ ἀν­θρώ­πι­νη μέ­ρα... Πῶς μπο­ρεῖς;... Στὶς μί­α θά '­χουν ὅ­λα τε­λει­ώ­σει. Κι ἐ­σὺ θὰ εἶ­σαι φρό­νι­μος, δὲ θά '­σαι;... τὸ ὑ­πο­σχέ­θη­κες. — Τὸ ὑ­πο­σχέ­θη­κα;!



Πη­γή: Τά­κης Παυ­λο­στά­θης, Ποι­ή­μα­τα καὶ πε­ζά. 1964-1999. Προ­με­τω­πί­δα: Γιῶρ­γος Σκυ­λο­γιά­ννης, Κο­σμή­μα­τα: Δη­μή­τρης Γέ­ρος. Ἐ­πι­μέ­λεια: Δη­μή­τρης Ἀρ­μά­ος, ἐκδ. Νε­φέ­λη, Ἀ­θή­να, 2006.

Τάκης Παυ­λο­στά­θης (Ἄμ­φισ­σα, 1946-1999). Ποί­η­ση, πε­ζό, κρι­τι­κή. Ἐ­ξέ­χου­σα μορ­φὴ τῆς ποί­η­σής μας ἀ­πὸ τὴν με­τα­πο­λί­τευ­ση καὶ ἑ­ξῆς, ἔ­δω­σε μό­νον δύ­ο βι­βλί­α ὅ­σο ζοῦ­σε (Ὁ γυ­μνὸς ὀ­φθαλ­μὸς καὶ τὸ φα­σμα­το­σκό­πιο, ἰ­δι­ω­τι­κὴ ἔκ­δο­ση, Ἀ­θή­να, 1974 καὶ Ση­μεῖ­α τοῦ ἐ­ξα­φα­νι­ζό­με­νου τρί­του [Ποι­ή­μα­τα 1973-1993], ἐκδ. Νε­φέ­λη, Ἀ­θή­να, 1994) καὶ λι­γο­στὰ σκόρ­πια δη­μο­σι­εύ­μα­τα, ποὺ ἦ­ταν ὅ­μως ἀρ­κε­τὰ γιὰ νὰ τοῦ ἐ­ξα­σφα­λί­σουν θερ­μοὺς φί­λους καὶ θαυ­μα­στές. Ἂν καὶ ὀ­λι­γο­γρά­φος ἐκ φύ­σε­ως καὶ ἐκ πε­ποι­θή­σε­ως, ἄ­φη­σε ὡ­στό­σο ἕ­ναν πο­λὺ με­γα­λύ­τε­ρο ὄγ­κο εὐ­συ­νεί­δη­της, ἀ­πὸ τὴν ἀρ­χή, ἀλ­λὰ καὶ ὥ­ρι­μης πα­ρα­γω­γῆς, ποὺ συγ­κεν­τρώ­θη­κε —με­ρί­μνῃ τοῦ Δή­μου Ἀμ­φίσ­σης καὶ μὲ τὴν ἐ­ξαι­ρε­τι­κὴ ἐ­πι­μέ­λεια τοῦ συν­το­πί­τη του Δη­μή­τρη Ἀρ­μά­ου— στὴν ἔκ­δο­ση τῆς Νε­φέ­λης τοῦ 2006, καὶ ποὺ ἀ­να­ση­μα­το­δο­τεῖ τὸν ρό­λο του στὶς πνευ­μα­τι­κὲς ζυ­μώ­σεις, τὶς ἀ­να­ζη­τἠ­σεις καὶ τοὺς προ­σα­να­το­λι­σμοὺς τῆς χώ­ρας μας στὶς κρί­σι­μες δε­κα­ε­τί­ες ποὺ ἀ­κο­λού­θη­σαν τὴν με­τα­πο­λί­τευ­ση. Ἕ­ναν χρό­νο ἀ­πὸ τὸν θά­να­τό του τὸ πε­ρι­ο­δι­κὸ Πλα­νό­διον ἀ­φι­έ­ρω­σε τὸ τεῦ­χος του ἀρ. 31 (Ἰ­ού­νιος 2000) στὴ μνή­μη του.


Πλανόδιον - Ιστορίες Μπονζάι © 2024.
Manage your email settings or unsubscribe.           

Αναρτήθηκε από oikoparaxenos στις 9:06 π.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες Πολιτισμός, Τέχνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Έργο της Κυριακής Δραγομένη

Έργο της Κυριακής Δραγομένη
Η καταλυτική δράση των οικολογικών οργανώσεων. "ΚΛΙΚ"στη φωτο

ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ

ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ
Στη Βουλγαρία, οι ανεμογεννήτριες είναι ελάχιστες - και αυτές μάλιστα είναι τοποθετημένες σε χερσαίο, πεδινό έδαφος....ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΠΕΤΡΕΣ

ΠΕΤΡΕΣ
Απλώς πέτρες, αλλά τόσο καλαίσθητες....ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

Έτσι εμπλουτίζουν το αστικό τοπίο

Έτσι εμπλουτίζουν το αστικό τοπίο
Στις βουλγαρικές πόλεις του Εύξεινου εμπλουτίζουν το αστικό τοπίο με διατάξεις όπως αυτή, που παράγει ήχους με το φύσημα του ανέμου..ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

Σαλβατόρ Νταλί

Σαλβατόρ Νταλί
Του ερωτισμού σου τα οράματα....ΚΛΙΚ τη φωτο

ΕΤΣΙ ΗΘΕΛΑΝ ΤΑ ΑΙΟΛΙΚΆ ΤΟΥΣ !

ΕΤΣΙ ΗΘΕΛΑΝ ΤΑ ΑΙΟΛΙΚΆ ΤΟΥΣ !
Πριν μερικά χρόνια, η εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ" δημοσίευε αυτό το σκαρίφημα (ευτυχώς μόνο !) μιας ομάδας πανεπιστημιακών στην Θράκη, που φαντασίωναν με αυτό το τρόπο την παρανοϊκή εξέλιξη της αιολικής ιδέας : Αεμογεννήτριες παντού, σήμερα στα Μετέωρα και αύριο στην Ακρόπολη !

Με το τρόπο του Γ.Σ

Όσο προχωρεί ο καιρός και τα γεγονότα, ζω ολοένα με το εντονώτερο συναίσθημα πως δεν είμαστε στην Ελλάδα, πως αυτό το κατασκεύασμα που τόσο σπουδαίοι και ποικίλοι απεικονίζουν καθημερινά δεν είναι ο τόπος μας αλλά ένας εφιάλτης με ελάχιστα φωτεινά διαλείμματα, γεμάτα μια πολύ βαριά νοσταλγία.


Πηγή: Γιώργος Σεφέρης - Μέρες Γ΄


Συμβαίνουν εις τας Σερβίας......

Συμβαίνουν εις τας Σερβίας......
Με αυτό το τρόπο ενημερώνουν τους υποψηφιους πελάτες μιας χαρτοπαικτικής λέσχης ότι απαγορεύεται η οπλοφορία εντός της αιθούσης..

Ανθρωπολογία της παρακμής

Το πέρασμά μου από διάφορες θέσεις της δημόσιας, της επαγελματικής και της κοινωνικής ζωής, με έπεισε για την ύπαρξη μούτσων που θέλουν να γίνουν καμαρότοι ακόμη και τότε που το καράβι βυθίζεται. Αισθάνομαι υποχρεωμένος να κοινοποιήσω αυτή την αλήθεια στον κάθε ένα που μπορώ να επηρεάσω και που προβληματίζεται για την ανθρωπολογία της παρακμής.

Λίστα ιστολογίων

  • Newsroom | naftemporiki.gr
    Συνάντηση Ν. Δένδια με τον πρώην υπουργό Εξωτερικών της Αιγύπτου Σαμέχ Σούκρι
    Πριν από 18 δευτερόλεπτα
  • dasarxeio.com
    Είναι η επιγενετική η υπερδύναμη της κουκουναριάς;
    Πριν από 1 ημέρα
  • Γη και Ελευθερία.
    Σούνιο.
    Πριν από 1 ημέρα
  • What's new
    Chimps go wild on boozy fruit
    Πριν από 2 ημέρες
  • Πόλεις και Πολιτικές
    «Παλιόχωρα Καταλαγαρίου : Διάλογος Ιστορίας και Τοπικής Ανάπτυξης»
    Πριν από 4 ημέρες
  • Δασαμάρι S.O.S.
    Πήγε για μεροκάματο και έμεινε στον τόπο από ηλεκτροπληξία
    Πριν από 4 ημέρες
  • Define Normal
    Ο βραχόκηπος με το όνομα Ναυτίλος στο κτήμα Συγγρού
    Πριν από 5 ημέρες
  • oikoniki
    Τραμπισμός. Το τελευταίο στάδιο της καπιταλιστικής χυδαιότητας και απειλής
    Πριν από 3 εβδομάδες
  • art noise
    National Gallery of London
    Πριν από 4 μήνες
  • Painting of the Day, Daily Oil Paintings by Delilah
    Bee and Christmas lights
    Πριν από 5 μήνες
  • ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
    Παράταση ζωής
    Πριν από 1 χρόνια
  • Υμηττός - Υψίπολις
    ‘’ΕΞΗΜΕΡΩΣΗ’’ του ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΠΑΠΑΜΑΡΚΟΥ
    Πριν από 5 χρόνια
  • archaeopteryx
    Τα πολλά αιολικά και φ/β αυξάνουν (πολύ) το κόστος του συστήματος. (Τα λίγα, το αυξάνουν λιγότερο). Φάτε μάτια ψάρια...
    Πριν από 5 χρόνια
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ
    SOS! Με υπογραφή του Υπουργού Περιβάλλοντος κου Χατζηδάκη καταστρέφεται το ΓΕΩΠΑΡΚΟ ΣΗΤΕΙΑΣ
    Πριν από 5 χρόνια
  • GREEK FORESTS
    ΟΙ ΡΥΠΟΙ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ ΦΘΑΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΕΜΒΡΥΟ.
    Πριν από 5 χρόνια
  • arts
    Αν η Αθήνα: Ομαδική εικαστική έκθεση στον Ιανό
    Πριν από 5 χρόνια
  • Agrokarma
    Πριν από 7 χρόνια
  • Archetype: To πιο ενημερωμένo 'περιοδικό' για αρχιτέκτονες
Εμφάνιση 5 Εμφάνιση όλων

Με ενδιαφέρουν

http://www.monumenta.org/



https://eepf.gr/el



http://www.eduportal.gr/


http://omilosfi.gr/


https://www.facebook.com/polikmag/


www.urbanpoint.gr/


https://apopeirates.blogspot.com/




http://greekarchitects.gr


http:/

http://ophioussa.blogspot.com/

/prasinoi.gr/category/sta-media/

http://www.nomosphysis.org.gr/



http://www.topontiki.gr/


www.pezoporia.gr



http://antigoldgr.org/

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2025 (454)
    • ►  Μαΐου (42)
    • ►  Απριλίου (102)
    • ►  Μαρτίου (101)
    • ►  Φεβρουαρίου (121)
    • ►  Ιανουαρίου (88)
  • ▼  2024 (1208)
    • ▼  Δεκεμβρίου (126)
      • Πλανόδιον - Ιστορίες Μπονζάι. Νάνσυ Ἀγγελῆ: Ἡ ἐλπίδα
      • Ο ΟΣΔΕΛ χορηγός των βραβείων «Γιάννη Βαρβέρη» και ...
      • Μάχες για να σωθεί η Οίτη από 28 ανεμογεννήτριες
      • Ἑλέ­νη Πα­πα­δά­κου: Ἡ ἐπίσκεψη
      • Σουδάν: ένας ακόμη πόλεμος σε εξέλιξη
      • Εξορμήσεις και Δράσεις του Ομίλου Φίλων Βουνού και...
      • ΚΩΣΤΑΣ ΣΒΟΛΗΣ
      • ΠΑΡΤΙ ΠΡΟΠΑΡΑΜΟΝΉΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ
      • Tο πρόγραμμα έργων ΠΕΕ 2025 του Δήμου Κωπιστοποιεί...
      • Τάκης Παυλοστάθης: Χρονογράφημα
      • Όχι στα συμβατικά πυροτεχνήματα !
      • Ἀρ­τοῦ­ρο Ἐρ­νάν­τες Γκον­σά­λες (Arturo Hernández...
      • ΠΑΖΑΡΙ ΒΙΒΛΙΟΥ
      • Εὺθύμιος Λέντζας: Κοίτα τ’ ἀστέρια
      • Ἠρὼ Νικοπούλου: Ἀληθινὸ ἢ ψεύτικο;
      • Χριστούγεννα 2024 «Διέλθωμεν δὴ ἕως Βηθλεέμ...»
      • Το Αρχείο Ιστορίας & Τέχνης- Αρχείο Πολέμου
      • Η σκοτεινή πλευρά του Διαφωτισμού
      • Ευχές για τις ημέρες που έρχονται και για όλο το ...
      • "Προοδευτικές λύσεις σε ένα κόσμο σε κίνηση"
      • Λητὼ Σεϊζάνη: Ὁ τρελὸς τῶν Χριστουγέννων
      • Κώστα Βενιζέλου : 1974 : Μυσικά και αλήθειες
      • ΟΛΑ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΔΡΟΜΟΣ
      • ΘΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ PARIS TRANSFORMATIONS 4: Fashion Pl...
      • Ἀντώνης Ν. Παπαβασιλείου: Λαμπάκια
      • Μία Καρέττα μας υπενθυμίζει τον αγώνα για καθαρούς...
      • Ριφιφί: Η μεγαλύτερη ανεξιχνίαστη ληστεία στην Ελλ...
      • Βιβλιοανασκόπηση & Βιβλιοπροτάσεις 2024
      • Το Βολτ για τον εκφοβισμό του Κοσμά Μαρινάκη/Greek...
      • Δάση Miyawaki: Μετατρέποντας τους αστικούς χώρους ...
      • Βασίλης Ἠλιακόπουλος: Στοὺς Μελλοντικοὺς Συντρόφου...
      • Χριστουγεννιάτικα δένδρα
      • Κυκλοφορεί από σήμερα το βιβλίο του Ρόμπερτ Μούζιλ...
      • Ακαρνανικά: Σωρεία περιβαλλοντικών παραβάσεων στα ...
      • ΑΝΗΚΟΥΣΤΟΣ (ΗΧΗΤΙΚΗ)ΒΛΑΒΗ
      • Δημήτρης Κωνσταντακόπουλος : Δεκέμβριος 1944-2024:...
      • Πρόγραμμα INHERIT: Αειφόρος Διατήρηση της Πολιτισ...
      • Κώ­στας Ποῦ­λος: Πα­τά­τα
      • Καίρια παρέμβαση του Βαγγέλη Ντούλε στον ΟΗΕ για τ...
      • Εκδήλωση αφιερωμένη στην πολυβραβευμένη συγγραφέα ...
      • Ἀλέ­ξαν­δρος Ρα­σκόλ­νικ : Ὁ Συγ­γρα­φέ­ας
      • Ολοκληρώνεται το Επετειακό Φεστιβάλ "Εργαστήρι Μαι...
      • Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ «Μιχάλης Χαραλαμπί...
      • 2025 ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΟΥΣ ΖΑΠΑΤΙΣΤΑΣ - Να ...
      • Τιφέν Ριβιέρ, Η Διάκριση , Εμπνευσμένο από το έργο...
      • Ανυποχώρητες απειλές για τις παραλίες ωοτοκίας της...
      • Νένα Βενετσιάνου, μουσική παράσταση
      • Ετοιμάζουν την τελική επίθεση στους γύπες και τα Α...
      • Ν.ΝΕΖΗ, "ΤΟΠΩΝΥΜΙΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ"
      • OΡΙΖΟΝΤΑΣ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ, ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΎ 88
      • EOΡΤΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ "ΕΚΤΟΣ ΓΡΑΜΜΗΣ"
      • Γε­ρά­σι­μος Βου­τσι­νᾶς: Ἄδι­κος κό­πος
      • «Πρόλογος» της Άντας Κατσίκη-Γκίβαλου(ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΔΕ...
      • ΔΥΣΦΟΡΙΑ ΦΥΛΟΥ
      • ΕΞΟΡΜΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΦΙΛΩΝ ΒΟΥΝΟΥ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑΣ
      • ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΟΝΤΙ
      • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΝΟΣ
      • Μάκης Τσίτας : Γιατί δεν κοιμάσαι, μαμά;
      • ΣΥΝΑΝΤΉΣΕΙΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
      • ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟ...
      • ΠΛΗΜΜΥΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΉ
      • Ατμοσφαιρική ρύπανση: Μόνο επτά χώρες στον κόσμο α...
      • Προτάσεις του "Στοχαστή"
      • ΣΟΦΙΣΤΈΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΣΥΡΙΑ
      • ΝΟΚ – καθοριστική απόφαση του ΣτΕ για το περιβάλλ...
      • «Και Αυτό Είναι Τέχνη»
      • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΧΙΜΑΙΡΕΣ
      • Μαζικό συλλαλητήριο των συνταξιούχων και πορεία στ...
      • 6,5 χρόνια κωλυσιεργίας και στοχευμένης γραφειοκρα...
      • ΟΡΕΟΛΑΤΡΙΑ
      • Τα «Όνειρα Γλυκά» του Μιχάλη Μαλανδράκη ανεβαίνουν...
      • ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΊΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑ ΤΟΥ FACEBOOK
      • Οι ΠΡΑΣΙΝΟΙ-Οικολογία συμμετέχουν στις κινητοποιήσ...
      • Ακυρώνεται η αδειοδότηση τριών Αιολικών Σταθμών στ...
      • Σημειώσεις για την κατάσταση στην ΣΥΡΙΑ
      • Συγκέντρωση κεφαλαίου, βιομηχανική πολιτική και βι...
      • 6 τελευταίες παραστάσεις για τον βραβευμένο Οιδίποδα
      • Για την υπεράσπιση των βουνών, των δασών, των λιμν...
      • ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ
      • Ποιος επανέφερε την Τουρκία ως «στρατηγικό εταίρο»...
      • Ομιλία του Κώστα Ευαγγελάτου στην ΕΕΕΛ
      • Βασίλης Παπαδόπουλος : Η ακαταμάχητη τάση των Ελλή...
      • Η Οικολογική Συμμαχία για τις Ιχθυοκαλλιέργειες : ...
      • ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΒΙΒΛΙΟΥ-ΧΑΡΤΟΥ
      • Ελληνες καλλιτέχνες στο Παρίσι
      • Η ΑΝΑΚΑΜΨΗ ΤΗΣ ΠΥΡΗΝΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
      • Προβολή Ντοκιμαντέρ "Αυτοάμυνα" 14/12/2024
      • Εκατό χρόνια - εκατό κτίρια
      • Κωνσταντίνος Μπούρας: Δημήτρης Ν. Μανιάτης, Η Καγκέλω
      • Μαργκερίτ Ντυράς, "Μέρες ολόκληρες στα δέντρα"
      • ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΟΝΑΣ -συνέντευη στον Ελπιδοφόρο Ιντζέμπελη
      • «Η μάνα αυτουνού… Έλλη Ζάχου Ταχτσή»
      • MM Educational Group: Όχι άλλες απολύσεις!
      • Βακχικόν Βιβλιοπωλείο
      • Χίμαιρες
      • ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΑΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ
      • «Το Επισκεπτήριο» στο Μεταξουργείο και Προβολή...
      • ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΟΡΝΙΘΟΛΟΓΙΚΗΣ
      • Από τη Σουηδία στην Ελλάδα | Δωρεάν συναυλία της χ...
      • ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
    • ►  Νοεμβρίου (111)
    • ►  Οκτωβρίου (105)
    • ►  Σεπτεμβρίου (94)
    • ►  Αυγούστου (48)
    • ►  Ιουλίου (89)
    • ►  Ιουνίου (103)
    • ►  Μαΐου (98)
    • ►  Απριλίου (130)
    • ►  Μαρτίου (110)
    • ►  Φεβρουαρίου (103)
    • ►  Ιανουαρίου (91)
  • ►  2023 (873)
    • ►  Δεκεμβρίου (108)
    • ►  Νοεμβρίου (101)
    • ►  Οκτωβρίου (73)
    • ►  Σεπτεμβρίου (88)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (62)
    • ►  Ιουνίου (72)
    • ►  Μαΐου (67)
    • ►  Απριλίου (64)
    • ►  Μαρτίου (68)
    • ►  Φεβρουαρίου (68)
    • ►  Ιανουαρίου (65)
  • ►  2022 (868)
    • ►  Δεκεμβρίου (76)
    • ►  Νοεμβρίου (96)
    • ►  Οκτωβρίου (84)
    • ►  Σεπτεμβρίου (92)
    • ►  Αυγούστου (39)
    • ►  Ιουλίου (79)
    • ►  Ιουνίου (74)
    • ►  Μαΐου (65)
    • ►  Απριλίου (59)
    • ►  Μαρτίου (70)
    • ►  Φεβρουαρίου (68)
    • ►  Ιανουαρίου (66)
  • ►  2021 (882)
    • ►  Δεκεμβρίου (90)
    • ►  Νοεμβρίου (96)
    • ►  Οκτωβρίου (95)
    • ►  Σεπτεμβρίου (85)
    • ►  Αυγούστου (64)
    • ►  Ιουλίου (72)
    • ►  Ιουνίου (69)
    • ►  Μαΐου (66)
    • ►  Απριλίου (58)
    • ►  Μαρτίου (64)
    • ►  Φεβρουαρίου (57)
    • ►  Ιανουαρίου (66)
  • ►  2020 (956)
    • ►  Δεκεμβρίου (77)
    • ►  Νοεμβρίου (70)
    • ►  Οκτωβρίου (63)
    • ►  Σεπτεμβρίου (63)
    • ►  Αυγούστου (52)
    • ►  Ιουλίου (89)
    • ►  Ιουνίου (94)
    • ►  Μαΐου (85)
    • ►  Απριλίου (89)
    • ►  Μαρτίου (83)
    • ►  Φεβρουαρίου (98)
    • ►  Ιανουαρίου (93)
  • ►  2019 (1184)
    • ►  Δεκεμβρίου (108)
    • ►  Νοεμβρίου (97)
    • ►  Οκτωβρίου (93)
    • ►  Σεπτεμβρίου (84)
    • ►  Αυγούστου (58)
    • ►  Ιουλίου (79)
    • ►  Ιουνίου (116)
    • ►  Μαΐου (141)
    • ►  Απριλίου (123)
    • ►  Μαρτίου (100)
    • ►  Φεβρουαρίου (101)
    • ►  Ιανουαρίου (84)
  • ►  2018 (1160)
    • ►  Δεκεμβρίου (117)
    • ►  Νοεμβρίου (141)
    • ►  Οκτωβρίου (107)
    • ►  Σεπτεμβρίου (114)
    • ►  Αυγούστου (77)
    • ►  Ιουλίου (76)
    • ►  Ιουνίου (81)
    • ►  Μαΐου (99)
    • ►  Απριλίου (72)
    • ►  Μαρτίου (100)
    • ►  Φεβρουαρίου (93)
    • ►  Ιανουαρίου (83)
  • ►  2017 (706)
    • ►  Δεκεμβρίου (62)
    • ►  Νοεμβρίου (94)
    • ►  Οκτωβρίου (96)
    • ►  Σεπτεμβρίου (57)
    • ►  Αυγούστου (27)
    • ►  Ιουλίου (49)
    • ►  Ιουνίου (40)
    • ►  Μαΐου (62)
    • ►  Απριλίου (56)
    • ►  Μαρτίου (65)
    • ►  Φεβρουαρίου (54)
    • ►  Ιανουαρίου (44)
  • ►  2016 (665)
    • ►  Δεκεμβρίου (60)
    • ►  Νοεμβρίου (62)
    • ►  Οκτωβρίου (49)
    • ►  Σεπτεμβρίου (61)
    • ►  Αυγούστου (48)
    • ►  Ιουλίου (42)
    • ►  Ιουνίου (47)
    • ►  Μαΐου (64)
    • ►  Απριλίου (59)
    • ►  Μαρτίου (63)
    • ►  Φεβρουαρίου (51)
    • ►  Ιανουαρίου (59)
  • ►  2015 (705)
    • ►  Δεκεμβρίου (63)
    • ►  Νοεμβρίου (60)
    • ►  Οκτωβρίου (81)
    • ►  Σεπτεμβρίου (63)
    • ►  Αυγούστου (52)
    • ►  Ιουλίου (42)
    • ►  Ιουνίου (65)
    • ►  Μαΐου (49)
    • ►  Απριλίου (62)
    • ►  Μαρτίου (75)
    • ►  Φεβρουαρίου (45)
    • ►  Ιανουαρίου (48)
  • ►  2014 (548)
    • ►  Δεκεμβρίου (40)
    • ►  Νοεμβρίου (52)
    • ►  Οκτωβρίου (56)
    • ►  Σεπτεμβρίου (46)
    • ►  Αυγούστου (36)
    • ►  Ιουλίου (41)
    • ►  Ιουνίου (40)
    • ►  Μαΐου (38)
    • ►  Απριλίου (44)
    • ►  Μαρτίου (54)
    • ►  Φεβρουαρίου (51)
    • ►  Ιανουαρίου (50)
  • ►  2013 (423)
    • ►  Δεκεμβρίου (40)
    • ►  Νοεμβρίου (38)
    • ►  Οκτωβρίου (40)
    • ►  Σεπτεμβρίου (34)
    • ►  Αυγούστου (22)
    • ►  Ιουλίου (33)
    • ►  Ιουνίου (28)
    • ►  Μαΐου (50)
    • ►  Απριλίου (37)
    • ►  Μαρτίου (34)
    • ►  Φεβρουαρίου (31)
    • ►  Ιανουαρίου (36)
  • ►  2012 (308)
    • ►  Δεκεμβρίου (29)
    • ►  Νοεμβρίου (30)
    • ►  Οκτωβρίου (38)
    • ►  Σεπτεμβρίου (27)
    • ►  Αυγούστου (21)
    • ►  Ιουλίου (18)
    • ►  Ιουνίου (23)
    • ►  Μαΐου (28)
    • ►  Απριλίου (33)
    • ►  Μαρτίου (43)
    • ►  Φεβρουαρίου (16)
    • ►  Ιανουαρίου (2)
  • ►  2011 (7)
    • ►  Νοεμβρίου (1)
    • ►  Σεπτεμβρίου (1)
    • ►  Ιουλίου (2)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Μαρτίου (1)
  • ►  2010 (1)
    • ►  Νοεμβρίου (1)

Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Λεονάρντο Ντα Βίντσι
Με την ευκαιρία της έκθεσής του στην Αθήνα......ΚΛΙΚ στη φωτο

Dirt road, της Delilah

Dirt road, της Delilah

Βουλγαρία, Εύξεινος Πόντος

Βουλγαρία, Εύξεινος Πόντος
Ένας τρόπος για να ρυθμίσουν τις ακτές...Το ύψος του κτιρίου ανυπόφορο...ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΝΤΕΡΣΟΥ ΟΥΖΑΛΑ

ΝΤΕΡΣΟΥ ΟΥΖΑΛΑ
Πολύτιμο το έργο του Βλαντιμίρ Αρσένιεβ, έδωσε την έμπνευση στον Ακίρα Κουροσάβα να γυρίσει ένα αριστούργημα...Τώρα κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Στοχαστής

Με τον αξέχαστο Ευθύμη Παπαδημητρίου

Με τον αξέχαστο Ευθύμη Παπαδημητρίου

ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ

ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ
Είναι τοποθετημένος σε ένα από τα υψώματα της Επτάλοφης Ρώμης, στη Βίλα Μποργκέζε

ΤΙΒΕΡΗΣ

ΤΙΒΕΡΗΣ
Ο Τίβερης στη Ρώμη δεν είναι μικρός ποταμός. Η κάπαρη πάντως μπορεί να ξεφυτρώνει μέσα από τις πέτρες που τον περιβάλλουν

Δια χειρος Pino Pandolfini

Δια χειρος Pino Pandolfini
Στη Video Art...

Σασπένς στις αποδράσεις...

Σασπένς στις αποδράσεις...
Παλαιοκώστας, και μην τον είδατε...

Στέφανος Ρόκος

Στέφανος Ρόκος
Μια πόλη υπό διαστημική απειλή; Ίσως...

ΠΑΛΕΡΜΟ

ΠΑΛΕΡΜΟ
Γίγαντες- δέντρα κοσμούν τον βοτανικό κήπο του Παλέρμα, προαναγγέλοντας τον ερχομό της Αφρικής...

Φωτογραφια

Φωτογραφια
Με το τρόπο του Δημήτρη Βερούχη

ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ- ΝΑ EIΣΑΙ ΟΙΚΟΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ

ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ- ΝΑ EIΣΑΙ  ΟΙΚΟΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ
.

ΘΟΔΩΡΟΣ 1931-2018

ΘΟΔΩΡΟΣ  1931-2018
Ο Θεόδωρος Παπαδημητρίου γνωστός απλά ως Θόδωρος, υπήρξε σημαντικός Έλληνας γλύπτης με διεθνή αναγνώριση.

Φαίδων Πατρικαλάκις, 1935-2017

Φαίδων Πατρικαλάκις, 1935-2017
Εξωφυλλο του βιβλιου που δεν μπορεσε ο ιδιος να απολαύσει, γιατι στο μεταξύ τον βρήκε ο θάνατος....Κλικ στην εικονα

Δημιούργημα της VIVART

Δημιούργημα της VIVART
Είναι εκτεθειμένα τόσο μακριά (Γιανίτσι της Εύβοιας) πλην όμως δείχνουν κοντινά με τα πιο γνήσια αισθήματά μας

ΤΣΟΥΧΤΡΑ, του Γιάννη Στρούμπα

ΤΣΟΥΧΤΡΑ, του Γιάννη Στρούμπα
"Μόλις τη βγάλαν στην ακτή με την απόχη . - Τεράστια σαν ταψί, --γαλάζια και λευκή. –Αν και τεμαχισμένη πια –ριγώ και μόνο στη θωριά της--------Όπως αρμόζει άλλωστε---σε μια γαλανόλευκη

Laszlo Koday

Laszlo Koday
"¨ομορφο άγγιγμα".

Τόσο τρυφερό !

Τόσο τρυφερό !

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ
Η νεολαία έχει ανάγκη από είδωλα, αλλά αυτή η εξαρτησιακή σχέση θα μπορούσε να είναι πιο καλαίσθητη

ΤΟΠΙΟ

ΤΟΠΙΟ
Βικέντιος Μποκατσιάμπης

Μουσείο στο Ελληνικό

Μουσείο στο Ελληνικό
Η φωτογραφία έχει μόνο μουσειακή αξία, οι "επιβάτες" απλώς ανέρχονται σε ένα παροπλισμένο τζάμπο που "κείτεται" στο παλιό αεροδρόμιο Ελληνικού, δίπλα στο (διεκδικούμενο) μουσείο της Ολυμπιακής....ΚΛΙΚ στην ΕΙΚΟΝΑ

ARCHAEOPTERYX

ARCHAEOPTERYX
Εγκαθιστούν ανεμογεννήτριες στα ευρυτανικά βουνά, αυτοί, οι άσχετοι, οι υπαλληλίσκοι των αεριτζήδων. ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΑΤΑΚΙ

ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΑΤΑΚΙ
Υπέροχο γατάκι, αλλά και το ματάκι της δεν πάει πίσω.....

ΩΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΕΠΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟΝ

ΩΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΕΠΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟΝ
Το ένα πρόβατο λέει στο άλλο : "Ησύχασε σου λέω! Για ντους μας πάνε !"

ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΚΛΕΟΠΑΣ


Τι κακιά μετάλλαξη έπαθε ο πίθηκος και προέκυψε το είδος μας;

Έ, κύριε Δαρβίνε;

«ΟΚΤΩ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ», περιοδικό ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΟΖΑΝΗΣ, τεύχος 176-177

Γιάννης Κουνέλης, 2017

Γιάννης Κουνέλης, 2017
Ανώνυμο έργο του, 2003

Με αφορμή τον θάνατο του Κρίστοφερ Λη

Lee
Συντάσσω ποίημα υπό απειλή
Σαν σε έργο τρόμου του Κρίστοφερ Λή
Σαν τρομοκρατημένος και από άλλους Lee –
Π.χ από τον καρατίστα μαχητή Μπρους Λη –
ή απ’ τον Νότιο στρατηγό, επίσης Λη

Εις τον ορίζοντα δεν βλέπω τη ζωή καλή
Από διαπραγματεύσεις αναμένω τη χαριστική βολή
Για την Ελλάδα δε, αλοί και τρισαλοί!
Για τα άτομα, άγνωστη η μοίρα η τρελή
Το μόνο βέβαιο, πως επιπλέουν οι φελλοί
ΓΙΑΓΚΟΣ ΡΑΠΤΗΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ
«Ο Ράμφος δεν είναι καθηγητής στο πανεπιστήμιο κι όταν μιλάει δεν μιλάει για να υπερασπιστεί τον θεσμό από τον οποίον βιοπορίζεται. Μιλάει για να υπερασπιστεί τις απόψεις του. Είναι καθαρόαιμος διανοητής και την αξιοπιστία του την αντλεί από την ίδια του τη σκέψη. Να είστε βέβαιοι πως αν ήταν καθηγητής πανεπιστημίου θα τον αντιμετώπιζαν με σεβασμό και δέος, καθότι η ωραία μας επαρχία τα σύνδρομά της δεν τα ξεπερνάει με τίποτε».ΤΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΛΙΚ στην ΕΙΚΟΝΑ

Φωτογραφιζω- αρα υπαρχω !

Φωτογραφιζω- αρα υπαρχω !
Μου την δίνει αυτή η παρανοϊκή εμμονή στην φωτογράφηση των πάντων....Η σύγχρονη φωτογραφοποιϊα έχει καταστρέψει την παλιά, που ήταν πρωτίστως ανθολόγηση και επιλογή των πλάνων...

Λολοσίδης Γιώργος

Λολοσίδης Γιώργος
.

ΤΟΤΟΣ FOR EVER

ΤΟΤΟΣ FOR EVER

Στέφανος Σταμέλλος

Στέφανος Σταμέλλος
Ο γνωστός ορειβάτης Στέφανος Σταμέλλος, σε ένα μεγάλο οδοιπορικό του στις ακτές του Μαλιακού, συναντά έξω από ένα εξοχικό αυτή την πινακίδα.... 'Ηθος Μαφίας, που προφανώς παραμένει ατιμώρητο για πολύ καιρό - κατά πως δείχνουν οι σκουριές...

Eνός λεπτού σιγή για τον Λουκάνικο

Eνός λεπτού σιγή για τον Λουκάνικο
Ήταν ο πιο αγαπητός σκύλος στο χώρο των αντιμνημονιακών ζωόφιλων. Θα μας λείψει - κάπου θα θέλαμε να του προσφέρουμε ένα πλούσιο γεύμα και να τον πάμε βόλτα στη πλατεία Συντάγματος

«Η τσούσκα», του Κάρολου Τσίζεκ

«Η τσούσκα», του Κάρολου Τσίζεκ
Σ΄ένα ουγγρικό, θυμάμαι οβελιστήριο, - Μια πιπεριά, που μοιάζει με καρδούλα, - Μα αν τη γευτείς, σου κατακαίει τα ούλα - Μου έκανε τη μπουκιά σωστό μαρτύριο - Μ’ έχουν και τα φιλιά σου έτσι ρημάξει - Μου άναψες μια φωτιά, που θα με κάψει

Αγαθόν το εξομολογείσθαι....

Αγαθόν το εξομολογείσθαι....
Ο εκδότης ισχυρίζεται ότι «ο δρόμος για την οικολογική κόλαση είναι στρωμένος με τριαντάφυλλα», πράγμα που με βάζει σε σκέψεις : Υπάρχει οικολογική κόλαση- κοντολογίς ένας «άλλος κόσμος» όπου οι διάβολοι βασανίζουν τους αμαρτωλούς με βιοδιασπώμενα μαστίγια και καζάνια από ανακυκλωμένο σκραπ μετάλλων ; Πάντως εύχομαι το βιβλίο να είναι διαφορετικό από τους ισχυρισμούς του εκδότη…

ΗΛΙΑΣ ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ 1946-2013

ΗΛΙΑΣ  ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ 1946-2013
Νηφάλιες - κάτω από τη στάχτη - του χινοπωρινού ουρανού - νανουρίζουνε ανάλαφρα - τον ίσκιο των ονείρων τους - σαν αδελφούλες δίδυμες - που ψιθυρίζουνε στον άνεμο – μέσα απ’ τα στάχυα («Λίμνες της Χαλκιδικής», από τη ποιητική συλλογή «Στροφή»)

Βρες χρόνο...



Βρες Χρόνο για Δουλειά – / Αυτό είναι το
Τίμημα της Ευτυχίας
Βρες Χρόνο για Σκέψη – / Αυτό είναι η Πηγή της Δύναμης
Βρες Χρόνο για Παιγνίδι – / Αυτό είναι το Μυστικό της Αιώνιας Νιότης
Βρες Χρόνο για Διάβασμα – / Αυτό είναι το Θεμέλιο της Γνώσης
Βρες Χρόνο να είσαι Φιλικός – / Αυτό είναι ο Δρόμος προς την Ευτυχία
Βρες Χρόνο για Όνειρα – / Αυτά θα τραβήξουν το Όχημά σου ως τα’ Αστέρια
Βρες Χρόνο ν’ Αγαπάς και ν’ Αγαπιέσαι – / Αυτό είναι το Προνόμιο των Θεών
Βρες Χρόνο να κοιτάς Ολόγυρά σου – / Είναι πολύ σύντομη η μέρα για να είσαι
εγωϊστής
Βρες Χρόνο να Γελάς – / Αυτό είναι η Μουσική της Ψυχής
Βρες Χρόνο να είσαι Παιδί – / Για να νιώθεις Αυθεντικά Ανθρώπινος

ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ

Μη-οπτικό τοπίο

Μη-οπτικό τοπίο
Υπάρχει ένα βιβλίο που ασχολείται με αυτούς που προσλαμβάνουν το τοπίο από άλλα, μη οπτικά ερεθίσματα…. Είναι το "Non-Visual Landscape: Landscape Planning for People with Vision Problems" γραμμένο από δυο Έλληνες της Αγγλίας, , την Αγγελική Κοσκινά και τον Νίκο Χασάναγα . ΚΛΙΚ στην εικόνα

Ιστορίες "Μπονζάϊ", Χ. Δάλκος

Ιστορίες "Μπονζάϊ", Χ. Δάλκος
Ο ήρωας του Χρίστου Δάλκου στο αφήγημα Μπονζάϊ ( τίτλος,«Τον Σαουδάραβαν», στο περιοδικό ΠΛΑΝΟΔΙΟΝ),κομίζει αποδείξεις περί του ότι οι Αρχαίοι «Είχαν προβλέψει το χτύπημα στους δίδυμους πύργους" Αλλά μετριοπαθώς σημειώνει : «…..αυτά δεν τα λέω εγώ, , τὰ λένε ὁ Πυθαγόρας και ο Πλάτων…»(ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ)

Ετικέτες

  • Αερ (2)
  • Αεροπορικά (55)
  • ΑμΕΑ (7)
  • ανακύκλωση (31)
  • αστικός χώρος (729)
  • Διάστημα (54)
  • Διάφορα (332)
  • Δοκίμιο (191)
  • Εκδηλώσεις-βιβλία (1781)
  • Ελεύθεροι χώροι (558)
  • Ενέργεια (431)
  • Ενέργεια ζώα (8)
  • ζώα (494)
  • Θεωρία (355)
  • ιστορία (1248)
  • κοινωνία (2546)
  • Κύπρος (31)
  • μεταξύ σοβαρού και αστείου (255)
  • Μνημεία (110)
  • Οργανώσεις-συλλογικότητες (1350)
  • Παραγωγή-περιβάλλον (1164)
  • Πολιτισμός (2812)
  • πρόσωπα (1419)
  • Τέχνη (3244)
  • τεχνολογία (492)
  • τοπίο (582)
  • τουρισμός (371)
  • υγεία (356)
  • Φύση (993)
  • φυσικό περιβάλλον (652)
  • χιούμορ (14)

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
oikoparaxenos
Ιστολόγιο για την οικολογία και τον πολιτισμό.....
Προβολή πλήρους προφίλ

Αναγνώστες

Θέμα Ταξίδια. Από το Blogger.