oikologein

Για όσους πάνε γυρεύοντας στο χώρο της Οικολογίας και του Πολιτισμού. Υπό τη διαχείριση του Γιάννη Σχίζα

Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2024

Νάν­συ Ἀγ­γε­λῆ: Χτί­σα­με ἕναν τοῖ­χο

 


Ἀπὸ τὸν/τὴν planodion στὶς 5 Νοέμβριος 2024





ΤΑΝ ΗΡΘΕ τὸ πλή­ρω­μα τοῦ χρό­νου, χτί­σα­με ἕναν τοῖ­χο. Στὴ συ­νέ­χεια ἀκό­μη ἕναν κι οὕ­τω κα­θε­ξῆς. Βά­λα­με πόρ­τες καὶ πα­ρά­θυ­ρα, στέ­γη κι ἕνα κου­δού­νι. Οἱ ἐρ­γα­σί­ες ἔγι­ναν γορ­γὰ μέ­σα σ’ ἕνα κλί­μα γε­νι­κῆς εὐ­φο­ρί­ας, ἂν καὶ ὑπῆρ­ξαν στιγ­μὲς δυ­σπι­στί­ας για­τὶ ὑπῆρ­ξαν στιγ­μὲς ποὺ δὲν πι­στεύ­α­με πὼς χτί­ζα­με πραγ­μα­τι­κὰ ἕνα σπί­τι.

       Ἀπέ­ναν­τι ἀπὸ τὸ σπί­τι ὑπῆρ­χε μία συ­κιὰ καὶ δί­πλα ἀκρι­βῶς μιὰ λε­μο­νιά. Ἀπ’ τὰ πα­ρά­θυ­ρα τοῦ σα­λο­νιοῦ ἔβλε­πες τὰ σύν­νε­φα νὰ κα­τε­βαί­νουν καὶ νὰ σκε­πά­ζουν τὴν πρά­σι­νη ὀρο­σει­ρὰ ποὺ ἦταν ὁ ὁρί­ζον­τας. Αὐ­τὸ γι­νό­ταν συ­νή­θως νω­ρὶς τὸ πρωΐ, για­τὶ ὅσο ὁ ἥλιος ἀνέ­βαι­νε στὸν οὐ­ρα­νὸ τὰ σύν­νε­φα δια­λύ­ον­ταν καὶ ἡ ὀρο­σει­ρὰ ποὺ ἦταν ὁ ὁρί­ζον­τας φαι­νό­ταν ὁλο­κά­θα­ρα, μα­ζὶ μὲ τὰ ἥσυ­χα μι­κρὰ κο­πά­δια της καὶ τὰ διά­σπαρ­τα ὑπο­στα­τι­κά.

Ἀτε­νί­ζον­τας ἐκεῖ­νο τὸ το­πίο σκε­φτό­μα­σταν τὶς μέ­ρες ποὺ θὰ ἔρ­χον­ταν μπρὸς σ’ ἐκεῖ­νο τὸ κα­τώ­φλι ἢ τὶς νύ­χτες ποὺ θὰ μᾶς ἔβρι­σκαν δί­πλα στὴ σό­μπα ποὺ εἴ­χα­με σκο­πὸ νὰ βά­λου­με. Σκε­φτό­μα­σταν σο­δειὲς καὶ ἀπο­γό­νους. Σκε­φτό­μα­σταν, κι ὅσο αὐ­τὸ συ­νέ­βαι­νε, μιὰ ψυ­χι­κὴ ἀνά­τα­ση λάμ­βα­νε χώ­ρα, μιὰ ἀνά­πτυ­ξη προ­σω­πι­κή, πλη­ρό­τη­τα, μιὰ γνώ­ση ἀπρό­σμε­νη ἢ ἡ συ­νει­δη­το­ποί­η­ση πὼς κλεί­να­με ἕναν κύ­κλο.

       Ὅταν οἱ ἐρ­γα­σί­ες ὁλο­κλη­ρώ­θη­καν σφά­ξα­με κα­τὰ τὸ συ­νή­θειο ἕνα ἀρ­νί. Σπά­σα­με κι ἕνα ρό­δι. Δὲν ἤμα­σταν προ­λη­πτι­κοὶ ὣς τό­τε, οὔ­τε πα­λιᾶς κο­πῆς γιὰ νὰ πι­στεύ­ου­με σὲ σύμ­βο­λα καὶ τε­λε­τουρ­γι­κά, μό­νο ποὺ τὸ νὰ χτί­ζεις ἕνα σπί­τι προσ­δί­δει βά­θος: Βά­θος χρό­νου. Φω­νά­ξα­με λοι­πὸν τοὺς φί­λους μας νὰ φᾶ­νε καὶ νὰ πιοῦ­νε κι ἤμα­σταν οἱ γο­νεῖς, ἀκό­μα κι οἱ παπ­ποῦ­δες μας σ’ ἐκεῖ­νες τὶς φω­το­γρα­φί­ες ἀπὸ πα­λιὰ τρα­πέ­ζια. Δὲν ἤμα­σταν τ’ ἀγέν­νη­τα τό­τε παι­διά τους, οὔ­τε οἱ πρώ­ην αἰ­ώ­νιοι ἔφη­βοι ποὺ ὑπήρ­ξα­με με­τέ­πει­τα, μὰ κά­ποιοι ἄλ­λοι ὥρι­μοι κι ὑπο­μο­νε­τι­κοὶ καὶ ὡραῖ­οι. Ἐπά­νω στὶς πλά­τες κά­ποιων σὰν κι ἐμᾶς ὅπως ἐμεῖς ἤμα­σταν τώ­ρα, χτι­ζό­ταν ἡ ἀν­θρω­πό­τη­τα ἢ τε­λο­σπάν­των αὐ­τὸ ποὺ βλέ­πει ὅταν κοι­τά­ζει κα­νεὶς τὴ γῆ ἀπὸ ψη­λά.

       Τὴν ὄγδοη μέ­ρα, με­τὰ τὴ ξε­κού­ρα­ση καὶ τὸ πλού­σιο φα­γο­πό­τι, ἕνα που­λὶ ἔκα­τσε πά­νω στὸ γεῖ­σο τοῦ πα­ρα­θύ­ρου. Τοῦ πε­τά­ξα­με ψί­χου­λα. Ἀφοῦ στυ­λώ­θη­κε ἀπὸ τὸ μα­κρι­νὸ τα­ξί­δι, μᾶς κοί­τα­ξε στὰ μά­τια καὶ μᾶς εἶ­πε πὼς εἴ­χα­με κά­νει κά­ποιο λά­θος. Κά­ποιο λά­θος εἶ­χε, λέ­ει, δια­πρα­χθεῖ κι εἴ­χα­με χτί­σει σὲ ἀλ­λου­νοῦ χω­ρά­φι. Δὲν ἤτα­νε δι­κή μας ἐκεί­νη ἡ γῆ. Ἐκεῖ­νος ὁ ὁρί­ζον­τας, ὁ ἀέ­ρας καὶ τὸ φῶς σὲ κά­ποιον ἄλ­λο ἀνῆ­καν. Ἔβγα­λε ἀπὸ τὴν τσέ­πη του καὶ μᾶς πα­ρέ­δω­σε τὸ χαρ­τὶ τῆς ἁρ­μό­διας πο­λε­ο­δο­μι­κῆς ἐπι­τρο­πῆς. Δί­χως ἄλ­λη προ­ει­δο­ποί­η­ση, ἕνας τυ­φῶ­νας φύ­ση­ξε καὶ φύ­γα­με ἆρον-ἆρον. Ἂν κά­πο­τε ἡ πλά­ση εἶ­χε φω­νή, τώ­ρα εἶ­χε σω­πά­σει. Ἴσως νὰ ὑπῆρ­ξαν ση­μά­δια ποὺ δὲν δια­βά­σα­με, μπο­ρεῖ νὰ μὴν ἀφουγ­κρα­στή­κα­με τοὺς ψί­θυ­ρους τῶν λου­λου­διῶν καὶ τῶν που­λιῶν ὅταν αὐ­τὰ μᾶς προ­ει­δο­ποιοῦ­σαν. Πλέ­ον πε­ρι­φε­ρό­μα­στε ἄστε­γοι, ἄλ­λοι τυ­φῶ­νες, κά­νου­με αἰ­τή­σεις γιὰ ἄσυ­λο, ὑπο­μέ­νου­με σὲ οὐ­ρές, στρε­φό­μα­στε πα­ρα­κλη­τι­κὰ πρὸς τὰ Σε­βά­σμια Δέν­τρα, μὰ ἔχουν κι αὐ­τὰ γε­μᾶ­τα τὰ κλα­διά τους. Ὁ ἔνα­στρος οὐ­ρα­νός, ὁ ἐπί­γειος πα­ρά­δει­σος, ἡ ἄλ­λη ζωή, ὅλα βρί­σκον­ται τό­σο, μὰ τό­σο μα­κριά. Ποῦ νὰ προ­στρέ­ξου­με; Τὸ σπί­τι ποὺ κά­πο­τε χτί­σα­με χά­θη­κε ἀπὸ προ­σώ­που γῆς.


 

Πη­γή: Ἀ­πὸ τὴ συλ­λο­γὴ δι­η­γη­μά­των Ἡ προ­σμο­νὴ ἢ Τὰ βου­νά (ἐκδ. Πε­ρι­κείμε­νο, 2023).

 

Νάν­συ Ἀγ­γε­λῆ (Εὔ­βοι­α, 1982). Σπού­δα­σε δη­μο­σι­ο­γρα­φί­α καὶ ἀ­πὸ τὸ 2008 ζεῖ στὴν Ἱ­σπα­νί­α ὅ­που ἀ­σχο­λεῖ­ται μὲ τὴν λο­γο­τε­χνι­κὴ με­τά­φρα­ση καὶ τὴν δι­δα­σκα­λί­α ξέ­νων γλωσ­σῶν. Εἶ­ναι τα­κτι­κὴ συ­νερ­γά­τις τοῦ ἱ­στό­το­που γιὰ τὸ μι­κρὸ δι­ή­γη­μα Πλα­νό­διον- Ἱ­στο­ρί­ες Μπον­ζά­ι. Δι­η­γή­μα­τα καὶ με­τα­φρά­σεις της συμ­πε­ρι­λαμ­βά­νον­ται σὲ δι­ά­φο­ρα πε­ρι­ο­δι­κὰ τοῦ δι­α­δι­κτύ­ου κα­θὼς καὶ στὰ συλ­λο­γι­κὰ ἔρ­γα «Ἱ­στο­ρί­ες Μπον­ζά­ι» (2014- 2016), ἐκδ. Γα­βρι­η­λί­δης. Ἔ­χει ἐκ­δό­σει δυ­ὸ συλ­λο­γὲς δι­η­γη­μά­των. Ἀ­πὸ τὶς ἐκ­δό­σεις Σμί­λη κυ­κλο­φο­ρεῖ ἡ συλ­λο­γὴ μι­κρῶν πε­ζῶν Ἡ νο­η­τὴ εὐ­θεί­α ποὺ ἑ­νώ­νει ἕ­να σῶ­μα μ’ ἕ­να ἄλ­λο. Τε­λευταῖο της βι­βλίο ἡ συλ­λο­γὴ δι­η­γη­μά­των Ἡ προ­σμο­νὴ ἢ Τὰ βου­νά (ἐκδ. Πε­ρι­κείμε­νο, 2023).Ἔ­χει δη­μι­ουρ­γή­σει τὸ μπλὸγκ με­τα­φρα­στι­κῶν δειγ­μά­των ἱ­σπα­νό­φω­νης λο­γο­τε­χνί­ας στὰ ἑλ­λη­νι­κά:

http://nancyangeli.blogspot.com.es/ 

Αναρτήθηκε από oikoparaxenos στις 6:27 π.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες Πολιτισμός, Τέχνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Έργο της Κυριακής Δραγομένη

Έργο της Κυριακής Δραγομένη
Η καταλυτική δράση των οικολογικών οργανώσεων. "ΚΛΙΚ"στη φωτο

ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ

ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ
Στη Βουλγαρία, οι ανεμογεννήτριες είναι ελάχιστες - και αυτές μάλιστα είναι τοποθετημένες σε χερσαίο, πεδινό έδαφος....ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΠΕΤΡΕΣ

ΠΕΤΡΕΣ
Απλώς πέτρες, αλλά τόσο καλαίσθητες....ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

Έτσι εμπλουτίζουν το αστικό τοπίο

Έτσι εμπλουτίζουν το αστικό τοπίο
Στις βουλγαρικές πόλεις του Εύξεινου εμπλουτίζουν το αστικό τοπίο με διατάξεις όπως αυτή, που παράγει ήχους με το φύσημα του ανέμου..ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

Σαλβατόρ Νταλί

Σαλβατόρ Νταλί
Του ερωτισμού σου τα οράματα....ΚΛΙΚ τη φωτο

ΕΤΣΙ ΗΘΕΛΑΝ ΤΑ ΑΙΟΛΙΚΆ ΤΟΥΣ !

ΕΤΣΙ ΗΘΕΛΑΝ ΤΑ ΑΙΟΛΙΚΆ ΤΟΥΣ !
Πριν μερικά χρόνια, η εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ" δημοσίευε αυτό το σκαρίφημα (ευτυχώς μόνο !) μιας ομάδας πανεπιστημιακών στην Θράκη, που φαντασίωναν με αυτό το τρόπο την παρανοϊκή εξέλιξη της αιολικής ιδέας : Αεμογεννήτριες παντού, σήμερα στα Μετέωρα και αύριο στην Ακρόπολη !

Με το τρόπο του Γ.Σ

Όσο προχωρεί ο καιρός και τα γεγονότα, ζω ολοένα με το εντονώτερο συναίσθημα πως δεν είμαστε στην Ελλάδα, πως αυτό το κατασκεύασμα που τόσο σπουδαίοι και ποικίλοι απεικονίζουν καθημερινά δεν είναι ο τόπος μας αλλά ένας εφιάλτης με ελάχιστα φωτεινά διαλείμματα, γεμάτα μια πολύ βαριά νοσταλγία.


Πηγή: Γιώργος Σεφέρης - Μέρες Γ΄


Συμβαίνουν εις τας Σερβίας......

Συμβαίνουν εις τας Σερβίας......
Με αυτό το τρόπο ενημερώνουν τους υποψηφιους πελάτες μιας χαρτοπαικτικής λέσχης ότι απαγορεύεται η οπλοφορία εντός της αιθούσης..

Ανθρωπολογία της παρακμής

Το πέρασμά μου από διάφορες θέσεις της δημόσιας, της επαγελματικής και της κοινωνικής ζωής, με έπεισε για την ύπαρξη μούτσων που θέλουν να γίνουν καμαρότοι ακόμη και τότε που το καράβι βυθίζεται. Αισθάνομαι υποχρεωμένος να κοινοποιήσω αυτή την αλήθεια στον κάθε ένα που μπορώ να επηρεάσω και που προβληματίζεται για την ανθρωπολογία της παρακμής.

Λίστα ιστολογίων

  • Newsroom | naftemporiki.gr
    Ian Ikon: «…η χαρά της δημιουργίας είναι αυτή που ανταμείβει και λυτρώνει…»
    Πριν από 1 ώρα
  • dasarxeio.com
    Έργο ResAlliance: Καινοτόμες πρακτικές για την ύπαιθρο απέναντι στην κλιματική αλλαγή
    Πριν από 19 ώρες
  • Γη και Ελευθερία.
    Άνδρος.
    Πριν από 1 ημέρα
  • What's new
    'I'm living my purpose'
    Πριν από 1 ημέρα
  • Δασαμάρι S.O.S.
    Μπορούν να αναγεννηθούν τα δάση σε Πάρνηθα και Πεντέλη;
    Πριν από 5 ημέρες
  • oikoniki
    Η αθέατη μάχη της ενέργειας: Πληροφόρηση ή προπαγάνδα;
    Πριν από 4 εβδομάδες
  • Πόλεις και Πολιτικές
    «Παλιόχωρα Καταλαγαρίου : Διάλογος Ιστορίας και Τοπικής Ανάπτυξης»
    Πριν από 5 εβδομάδες
  • Define Normal
    Ο βραχόκηπος με το όνομα Ναυτίλος στο κτήμα Συγγρού
    Πριν από 5 εβδομάδες
  • art noise
    National Gallery of London
    Πριν από 5 μήνες
  • Painting of the Day, Daily Oil Paintings by Delilah
    Bee and Christmas lights
    Πριν από 6 μήνες
  • ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
    Παράταση ζωής
    Πριν από 1 χρόνια
  • Υμηττός - Υψίπολις
    ‘’ΕΞΗΜΕΡΩΣΗ’’ του ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΠΑΠΑΜΑΡΚΟΥ
    Πριν από 5 χρόνια
  • archaeopteryx
    Τα πολλά αιολικά και φ/β αυξάνουν (πολύ) το κόστος του συστήματος. (Τα λίγα, το αυξάνουν λιγότερο). Φάτε μάτια ψάρια...
    Πριν από 5 χρόνια
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ
    SOS! Με υπογραφή του Υπουργού Περιβάλλοντος κου Χατζηδάκη καταστρέφεται το ΓΕΩΠΑΡΚΟ ΣΗΤΕΙΑΣ
    Πριν από 5 χρόνια
  • GREEK FORESTS
    ΟΙ ΡΥΠΟΙ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ ΦΘΑΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΕΜΒΡΥΟ.
    Πριν από 5 χρόνια
  • arts
    Αν η Αθήνα: Ομαδική εικαστική έκθεση στον Ιανό
    Πριν από 6 χρόνια
  • Agrokarma
    Πριν από 7 χρόνια
  • Archetype: To πιο ενημερωμένo 'περιοδικό' για αρχιτέκτονες
Εμφάνιση 5 Εμφάνιση όλων

Με ενδιαφέρουν

http://www.monumenta.org/



https://eepf.gr/el



http://www.eduportal.gr/


http://omilosfi.gr/


https://www.facebook.com/polikmag/


www.urbanpoint.gr/


https://apopeirates.blogspot.com/




http://greekarchitects.gr


http:/

http://ophioussa.blogspot.com/

/prasinoi.gr/category/sta-media/

http://www.nomosphysis.org.gr/



http://www.topontiki.gr/


www.pezoporia.gr



http://antigoldgr.org/

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2025 (591)
    • ►  Ιουνίου (45)
    • ►  Μαΐου (134)
    • ►  Απριλίου (102)
    • ►  Μαρτίου (101)
    • ►  Φεβρουαρίου (121)
    • ►  Ιανουαρίου (88)
  • ▼  2024 (1208)
    • ►  Δεκεμβρίου (126)
    • ▼  Νοεμβρίου (111)
      • Ταχάρ Μπεν Ζελούν: Στην πιο όμορφη χώρα του κόσμου
      • ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΤΑΞΙ
      • KATA THΣ ΦΛΥΑΡΙΆΣ
      • Ουσιαστική παρέμβαση της Περιφέρειας και όχι ευχολ...
      • ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΟΣ
      • Ο ΦΛΟΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΥΜΟΣ
      • Εξορμήσεις του Ομίλου Φίλων Βουνού και Θάλασσας
      • Tετράδια πολιτικού διαλόγου έρευνας και κριτικής
      • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΤΙΚΟ ΠΡΑΣΙΝΟ
      • Ρόδη Κωνσταντόγλου
      • "Οι επιπτώσεις της εργασιακής επισφάλειας στην υγε...
      • Χειμερινή Ερευνητική Αποστολή στο Βόρειο Αιγαίο με...
      • Ιωάννης Γλωσσόπουλος : Συνέντευξη στο Χρήστο Ιωάννου
      • ΘΕΑΤΡΙΚΟ «ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΚΛΕΙΣΤΟ»: Ο ΔΙΑΥΓΗΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟ...
      • ΒΙΒΛΙΟΠΕΛΑΓΟΣ
      • Μιχάλης Μηνιώτης : Τα παραμύθια του μπαμπά
      • Μάζεμα της ελιάς στον Κήπο Ακροπόλεως: χαρά, συμμ...
      • ΤΑΣΟΥ ΑΛΕΞΙΑΔΗ, ¨Στο χέρι αστέρια"
      • ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΚΟΥΡΤΟΒΙΚ, "Ο ήχος της σιωπής της"
      • ΚΥΠΡΙΑΚΌ 1974-2024
      • 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
      • ΓΕΩΡΓΙΑ ΛΑΜΠΑΡΑ
      • Ο χώρος του μοναδικού Λουκιανού Κηλαηδόνη
      • Το Υπουργείο Περιβάλλοντος επικαλείται στοιχεία «φ...
      • Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ
      • Βασιλική Πέτσα, "Δεν θα αργήσω"
      • Ο Ρόμπερτ Κένεντι Τζούνιορ κάνει “με τα κρεμμυδάκι...
      • ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
      • Τάσου Αλεξιάδη "Στο χέρι αστέρια"
      • Συλλογή Διηγημάτων Αλέκας Πλακονούρη
      • Χριστιάννα Γύρα, Pro Bono
      • Η Κύνθια Βουκουβαλίδου αναμετράται με την «Αντιγόν...
      • «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 2024» των νησιών Βορειοανατολικού Αιγαίου
      • Σήμα κινδύνου για τα μεταναστευτικά παρυδάτια πουλιά
      • Δημήτρης Χασάπης, συνέντευξη στον Ελπιδοφόρο Ιντζέ...
      • Κωνσταντίνος Νικολάου: Ο ταλαντούχος Νέρωνας
      • Αρχαιότητες στον Σταθμό Βενιζέλου. Άξιζε η θυσία;
      • Αντώνης Ζαΐρης : Ύπουλη νύχτα
      • Sea Shepherd αγάπη μου !
      • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ - ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟ...
      • Πέπλο (μπούρκα) και “αστυνομία Ήθους”: η κυβέρνηση...
      • Εκτός Γραμμής: Το πάρτι!
      • Ρόδη Κωνσταντόγλου, ζωγραφική, έκθεση έργων
      • Δίχως βιώσιμες πολιτικές οι αυξήσεις «πάνε στο βρό...
      • Όλοι στο Συλλαλητήριο των Κοινωνικών Φορέων την Τε...
      • Ρίσκο από ρίσκο διαφέρει
      • «MOON-SHINE»: Spyros Panagiotopoulos & the new BFA...
      • Οκτόπους, η γη της ελευθερίας
      • Μετεωρολογικές αλήθειες και ψέματα
      • Ο πλατωνισμός ως διαχρονική εξουσιαστική ιδεολογία
      • "Πολυτεχνείο 1973 - 2023"
      • Βιβλιοπαρουσίαση - συζήτηση με τον Ερβίν Σέχου
      • Ἀλέ­ξαν­δρος Ρα­σκόλ­νικ: Ἀταξία
      • Αλληλεγγύη στην εκπαιδευτικό Ελευθερία Παλαιστίδου
      • Συμφωνία για το Κλίμα : Τι -δεν- περιμένουμε από τ...
      • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ "ΑΠΌ ΜΗΧΑΝΉΣ ΘΕΑΤΡΟΥ"
      • Χρίστος Δάλκος, μνήμη Μιχάλη Γκανά
      • Ονορέ ντε Μπαλζάκ : Αντίο
      • Νέο θεραπευτικό πρωτόκολλο δίνει ελπίδες για πλήρη...
      • ΤΟ ΒΟΛΙΚΟ ΑΦΗΓΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΤΙΚΟΨΑΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΠΛΗ...
      • Αφιέρωμα στη Ζωρζ Σαρή
      • Εριέττα Μόλχο
      • Αντώνης Ζαΐρης - Ύπουλη νύχτα
      • Συνεχίζονται οι παραστάσεις και οι δράσεις του Επε...
      • Για τον Γιάννη Μπουτάρη…
      • Η ενέργεια ως κοινωνικό αγαθό, η βιωσιμότητα, η αδ...
      • Οι φίλοι των γυπών & της φύσης απαιτούν «Όχι Αιολι...
      • Η Αλεξάνδρα Ούστα «συναντά» για 2ηχρονιά τη «Λεμονιά»
      • «ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ – ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ»
      • «Ι-δανικά Όνειρα»: το αγαπημένο παραμύθι της Νικολ...
      • Γκαμπόρ Ματέ: Δεν υπάρχει Ισραήλ χωρίς τον διωγμό ...
      • ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΤΗΡΙΟ ΤΕΤΑΡΤΗ20/1...
      • Δορυφορική παρακολούθηση για την προστασία των χελ...
      • Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία Tα άγνωστα ελληνικά χρόνια...
      • Πάνος Σόμπολος : Συνέντευη στον Ελπιδοφόρο Ιντζέμπελη
      • Προσεχείς Εξορμήσεις και Δράσεις του Ομίλου Φίλων ...
      • Η ανενεργή ιδιοκτησια Δημου Κω‘’alexanderfashion’’...
      • H Aλβανία που βρυχάται
      • Ο ΚΟΥΡΑΣΜΈΝΟΣ ΤΗΣ ΗΔΟΝΗΣ
      • Η μεσαία τάξη, το μεσαίο δάκτυλο και η νίκη Τράμπ
      • ΕΝΑ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ,ΧΟΡΤΑΣΤΙΚΟ,ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟ ΤΕΥΧΟΣ
      • ΤΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΙΚΊΑ
      • NEA AΠΟ ΤΟ ΔΟΝΤΙ - Ένας γεμάτος μήνας
      • Η ΑΠΕΙΛΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΘΕΡΕΣ
      • Από τη Σμύρνη στη Νίκαια
      • Στο ΣτΕ η ΑΓΣΣΕ για την «εγκύκλιο Τσακλόγλου»
      • Eντγκαρ Άλλαν Πόε Τέσσερις Ερωτικές Ιστορίες μυστ...
      • Αλάνθαστοι οι δρόμοι του νερού. Ο Αχελώος να μείνε...
      • Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Κω:κλασσικά συντεχνιακή...
      • O προσφυγικός κόσμος στην Ελλάδα μετά τη Συνθήκη τ...
      • Νάν­συ Ἀγ­γε­λῆ: Χτί­σα­με ἕναν τοῖ­χο
      • Ποίηση και υπέρβαση της πολιτικής ιδεολογίας
      • Κυριακή 10 Νοεμβρίου εργαστήρι Κουκλοθεάτρου για μ...
      • Μαζί με τους κατοίκους της Παύλιανης στον αγώνα γι...
      • BRICS plus: Προς μια προοδευτική «παγκοσμιοποίηση»;
      • Αφρός & Νέκταρ 2024
      • Οι πετράδες της Λέσβου
      • Η ΦΥΣΙΟΛΑΤΡΙΑ , Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ, Ο ΧΕΝΡΥ ΝΤΕΪΒΙΝΤ ΘΟΡΩ
      • Να ξαναδημιουργήσουμε την πολιτική !
    • ►  Οκτωβρίου (105)
    • ►  Σεπτεμβρίου (94)
    • ►  Αυγούστου (48)
    • ►  Ιουλίου (89)
    • ►  Ιουνίου (103)
    • ►  Μαΐου (98)
    • ►  Απριλίου (130)
    • ►  Μαρτίου (110)
    • ►  Φεβρουαρίου (103)
    • ►  Ιανουαρίου (91)
  • ►  2023 (873)
    • ►  Δεκεμβρίου (108)
    • ►  Νοεμβρίου (101)
    • ►  Οκτωβρίου (73)
    • ►  Σεπτεμβρίου (88)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (62)
    • ►  Ιουνίου (72)
    • ►  Μαΐου (67)
    • ►  Απριλίου (64)
    • ►  Μαρτίου (68)
    • ►  Φεβρουαρίου (68)
    • ►  Ιανουαρίου (65)
  • ►  2022 (868)
    • ►  Δεκεμβρίου (76)
    • ►  Νοεμβρίου (96)
    • ►  Οκτωβρίου (84)
    • ►  Σεπτεμβρίου (92)
    • ►  Αυγούστου (39)
    • ►  Ιουλίου (79)
    • ►  Ιουνίου (74)
    • ►  Μαΐου (65)
    • ►  Απριλίου (59)
    • ►  Μαρτίου (70)
    • ►  Φεβρουαρίου (68)
    • ►  Ιανουαρίου (66)
  • ►  2021 (882)
    • ►  Δεκεμβρίου (90)
    • ►  Νοεμβρίου (96)
    • ►  Οκτωβρίου (95)
    • ►  Σεπτεμβρίου (85)
    • ►  Αυγούστου (64)
    • ►  Ιουλίου (72)
    • ►  Ιουνίου (69)
    • ►  Μαΐου (66)
    • ►  Απριλίου (58)
    • ►  Μαρτίου (64)
    • ►  Φεβρουαρίου (57)
    • ►  Ιανουαρίου (66)
  • ►  2020 (956)
    • ►  Δεκεμβρίου (77)
    • ►  Νοεμβρίου (70)
    • ►  Οκτωβρίου (63)
    • ►  Σεπτεμβρίου (63)
    • ►  Αυγούστου (52)
    • ►  Ιουλίου (89)
    • ►  Ιουνίου (94)
    • ►  Μαΐου (85)
    • ►  Απριλίου (89)
    • ►  Μαρτίου (83)
    • ►  Φεβρουαρίου (98)
    • ►  Ιανουαρίου (93)
  • ►  2019 (1184)
    • ►  Δεκεμβρίου (108)
    • ►  Νοεμβρίου (97)
    • ►  Οκτωβρίου (93)
    • ►  Σεπτεμβρίου (84)
    • ►  Αυγούστου (58)
    • ►  Ιουλίου (79)
    • ►  Ιουνίου (116)
    • ►  Μαΐου (141)
    • ►  Απριλίου (123)
    • ►  Μαρτίου (100)
    • ►  Φεβρουαρίου (101)
    • ►  Ιανουαρίου (84)
  • ►  2018 (1160)
    • ►  Δεκεμβρίου (117)
    • ►  Νοεμβρίου (141)
    • ►  Οκτωβρίου (107)
    • ►  Σεπτεμβρίου (114)
    • ►  Αυγούστου (77)
    • ►  Ιουλίου (76)
    • ►  Ιουνίου (81)
    • ►  Μαΐου (99)
    • ►  Απριλίου (72)
    • ►  Μαρτίου (100)
    • ►  Φεβρουαρίου (93)
    • ►  Ιανουαρίου (83)
  • ►  2017 (706)
    • ►  Δεκεμβρίου (62)
    • ►  Νοεμβρίου (94)
    • ►  Οκτωβρίου (96)
    • ►  Σεπτεμβρίου (57)
    • ►  Αυγούστου (27)
    • ►  Ιουλίου (49)
    • ►  Ιουνίου (40)
    • ►  Μαΐου (62)
    • ►  Απριλίου (56)
    • ►  Μαρτίου (65)
    • ►  Φεβρουαρίου (54)
    • ►  Ιανουαρίου (44)
  • ►  2016 (665)
    • ►  Δεκεμβρίου (60)
    • ►  Νοεμβρίου (62)
    • ►  Οκτωβρίου (49)
    • ►  Σεπτεμβρίου (61)
    • ►  Αυγούστου (48)
    • ►  Ιουλίου (42)
    • ►  Ιουνίου (47)
    • ►  Μαΐου (64)
    • ►  Απριλίου (59)
    • ►  Μαρτίου (63)
    • ►  Φεβρουαρίου (51)
    • ►  Ιανουαρίου (59)
  • ►  2015 (705)
    • ►  Δεκεμβρίου (63)
    • ►  Νοεμβρίου (60)
    • ►  Οκτωβρίου (81)
    • ►  Σεπτεμβρίου (63)
    • ►  Αυγούστου (52)
    • ►  Ιουλίου (42)
    • ►  Ιουνίου (65)
    • ►  Μαΐου (49)
    • ►  Απριλίου (62)
    • ►  Μαρτίου (75)
    • ►  Φεβρουαρίου (45)
    • ►  Ιανουαρίου (48)
  • ►  2014 (548)
    • ►  Δεκεμβρίου (40)
    • ►  Νοεμβρίου (52)
    • ►  Οκτωβρίου (56)
    • ►  Σεπτεμβρίου (46)
    • ►  Αυγούστου (36)
    • ►  Ιουλίου (41)
    • ►  Ιουνίου (40)
    • ►  Μαΐου (38)
    • ►  Απριλίου (44)
    • ►  Μαρτίου (54)
    • ►  Φεβρουαρίου (51)
    • ►  Ιανουαρίου (50)
  • ►  2013 (423)
    • ►  Δεκεμβρίου (40)
    • ►  Νοεμβρίου (38)
    • ►  Οκτωβρίου (40)
    • ►  Σεπτεμβρίου (34)
    • ►  Αυγούστου (22)
    • ►  Ιουλίου (33)
    • ►  Ιουνίου (28)
    • ►  Μαΐου (50)
    • ►  Απριλίου (37)
    • ►  Μαρτίου (34)
    • ►  Φεβρουαρίου (31)
    • ►  Ιανουαρίου (36)
  • ►  2012 (308)
    • ►  Δεκεμβρίου (29)
    • ►  Νοεμβρίου (30)
    • ►  Οκτωβρίου (38)
    • ►  Σεπτεμβρίου (27)
    • ►  Αυγούστου (21)
    • ►  Ιουλίου (18)
    • ►  Ιουνίου (23)
    • ►  Μαΐου (28)
    • ►  Απριλίου (33)
    • ►  Μαρτίου (43)
    • ►  Φεβρουαρίου (16)
    • ►  Ιανουαρίου (2)
  • ►  2011 (7)
    • ►  Νοεμβρίου (1)
    • ►  Σεπτεμβρίου (1)
    • ►  Ιουλίου (2)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Μαρτίου (1)
  • ►  2010 (1)
    • ►  Νοεμβρίου (1)

Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Λεονάρντο Ντα Βίντσι
Με την ευκαιρία της έκθεσής του στην Αθήνα......ΚΛΙΚ στη φωτο

Dirt road, της Delilah

Dirt road, της Delilah

Βουλγαρία, Εύξεινος Πόντος

Βουλγαρία, Εύξεινος Πόντος
Ένας τρόπος για να ρυθμίσουν τις ακτές...Το ύψος του κτιρίου ανυπόφορο...ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΝΤΕΡΣΟΥ ΟΥΖΑΛΑ

ΝΤΕΡΣΟΥ ΟΥΖΑΛΑ
Πολύτιμο το έργο του Βλαντιμίρ Αρσένιεβ, έδωσε την έμπνευση στον Ακίρα Κουροσάβα να γυρίσει ένα αριστούργημα...Τώρα κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Στοχαστής

Με τον αξέχαστο Ευθύμη Παπαδημητρίου

Με τον αξέχαστο Ευθύμη Παπαδημητρίου

ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ

ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ
Είναι τοποθετημένος σε ένα από τα υψώματα της Επτάλοφης Ρώμης, στη Βίλα Μποργκέζε

ΤΙΒΕΡΗΣ

ΤΙΒΕΡΗΣ
Ο Τίβερης στη Ρώμη δεν είναι μικρός ποταμός. Η κάπαρη πάντως μπορεί να ξεφυτρώνει μέσα από τις πέτρες που τον περιβάλλουν

Δια χειρος Pino Pandolfini

Δια χειρος Pino Pandolfini
Στη Video Art...

Σασπένς στις αποδράσεις...

Σασπένς στις αποδράσεις...
Παλαιοκώστας, και μην τον είδατε...

Στέφανος Ρόκος

Στέφανος Ρόκος
Μια πόλη υπό διαστημική απειλή; Ίσως...

ΠΑΛΕΡΜΟ

ΠΑΛΕΡΜΟ
Γίγαντες- δέντρα κοσμούν τον βοτανικό κήπο του Παλέρμα, προαναγγέλοντας τον ερχομό της Αφρικής...

Φωτογραφια

Φωτογραφια
Με το τρόπο του Δημήτρη Βερούχη

ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ- ΝΑ EIΣΑΙ ΟΙΚΟΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ

ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ- ΝΑ EIΣΑΙ  ΟΙΚΟΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ
.

ΘΟΔΩΡΟΣ 1931-2018

ΘΟΔΩΡΟΣ  1931-2018
Ο Θεόδωρος Παπαδημητρίου γνωστός απλά ως Θόδωρος, υπήρξε σημαντικός Έλληνας γλύπτης με διεθνή αναγνώριση.

Φαίδων Πατρικαλάκις, 1935-2017

Φαίδων Πατρικαλάκις, 1935-2017
Εξωφυλλο του βιβλιου που δεν μπορεσε ο ιδιος να απολαύσει, γιατι στο μεταξύ τον βρήκε ο θάνατος....Κλικ στην εικονα

Δημιούργημα της VIVART

Δημιούργημα της VIVART
Είναι εκτεθειμένα τόσο μακριά (Γιανίτσι της Εύβοιας) πλην όμως δείχνουν κοντινά με τα πιο γνήσια αισθήματά μας

ΤΣΟΥΧΤΡΑ, του Γιάννη Στρούμπα

ΤΣΟΥΧΤΡΑ, του Γιάννη Στρούμπα
"Μόλις τη βγάλαν στην ακτή με την απόχη . - Τεράστια σαν ταψί, --γαλάζια και λευκή. –Αν και τεμαχισμένη πια –ριγώ και μόνο στη θωριά της--------Όπως αρμόζει άλλωστε---σε μια γαλανόλευκη

Laszlo Koday

Laszlo Koday
"¨ομορφο άγγιγμα".

Τόσο τρυφερό !

Τόσο τρυφερό !

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ
Η νεολαία έχει ανάγκη από είδωλα, αλλά αυτή η εξαρτησιακή σχέση θα μπορούσε να είναι πιο καλαίσθητη

ΤΟΠΙΟ

ΤΟΠΙΟ
Βικέντιος Μποκατσιάμπης

Μουσείο στο Ελληνικό

Μουσείο στο Ελληνικό
Η φωτογραφία έχει μόνο μουσειακή αξία, οι "επιβάτες" απλώς ανέρχονται σε ένα παροπλισμένο τζάμπο που "κείτεται" στο παλιό αεροδρόμιο Ελληνικού, δίπλα στο (διεκδικούμενο) μουσείο της Ολυμπιακής....ΚΛΙΚ στην ΕΙΚΟΝΑ

ARCHAEOPTERYX

ARCHAEOPTERYX
Εγκαθιστούν ανεμογεννήτριες στα ευρυτανικά βουνά, αυτοί, οι άσχετοι, οι υπαλληλίσκοι των αεριτζήδων. ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΑΤΑΚΙ

ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΑΤΑΚΙ
Υπέροχο γατάκι, αλλά και το ματάκι της δεν πάει πίσω.....

ΩΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΕΠΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟΝ

ΩΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΕΠΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟΝ
Το ένα πρόβατο λέει στο άλλο : "Ησύχασε σου λέω! Για ντους μας πάνε !"

ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΚΛΕΟΠΑΣ


Τι κακιά μετάλλαξη έπαθε ο πίθηκος και προέκυψε το είδος μας;

Έ, κύριε Δαρβίνε;

«ΟΚΤΩ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ», περιοδικό ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΟΖΑΝΗΣ, τεύχος 176-177

Γιάννης Κουνέλης, 2017

Γιάννης Κουνέλης, 2017
Ανώνυμο έργο του, 2003

Με αφορμή τον θάνατο του Κρίστοφερ Λη

Lee
Συντάσσω ποίημα υπό απειλή
Σαν σε έργο τρόμου του Κρίστοφερ Λή
Σαν τρομοκρατημένος και από άλλους Lee –
Π.χ από τον καρατίστα μαχητή Μπρους Λη –
ή απ’ τον Νότιο στρατηγό, επίσης Λη

Εις τον ορίζοντα δεν βλέπω τη ζωή καλή
Από διαπραγματεύσεις αναμένω τη χαριστική βολή
Για την Ελλάδα δε, αλοί και τρισαλοί!
Για τα άτομα, άγνωστη η μοίρα η τρελή
Το μόνο βέβαιο, πως επιπλέουν οι φελλοί
ΓΙΑΓΚΟΣ ΡΑΠΤΗΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ
«Ο Ράμφος δεν είναι καθηγητής στο πανεπιστήμιο κι όταν μιλάει δεν μιλάει για να υπερασπιστεί τον θεσμό από τον οποίον βιοπορίζεται. Μιλάει για να υπερασπιστεί τις απόψεις του. Είναι καθαρόαιμος διανοητής και την αξιοπιστία του την αντλεί από την ίδια του τη σκέψη. Να είστε βέβαιοι πως αν ήταν καθηγητής πανεπιστημίου θα τον αντιμετώπιζαν με σεβασμό και δέος, καθότι η ωραία μας επαρχία τα σύνδρομά της δεν τα ξεπερνάει με τίποτε».ΤΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΛΙΚ στην ΕΙΚΟΝΑ

Φωτογραφιζω- αρα υπαρχω !

Φωτογραφιζω- αρα υπαρχω !
Μου την δίνει αυτή η παρανοϊκή εμμονή στην φωτογράφηση των πάντων....Η σύγχρονη φωτογραφοποιϊα έχει καταστρέψει την παλιά, που ήταν πρωτίστως ανθολόγηση και επιλογή των πλάνων...

Λολοσίδης Γιώργος

Λολοσίδης Γιώργος
.

ΤΟΤΟΣ FOR EVER

ΤΟΤΟΣ FOR EVER

Στέφανος Σταμέλλος

Στέφανος Σταμέλλος
Ο γνωστός ορειβάτης Στέφανος Σταμέλλος, σε ένα μεγάλο οδοιπορικό του στις ακτές του Μαλιακού, συναντά έξω από ένα εξοχικό αυτή την πινακίδα.... 'Ηθος Μαφίας, που προφανώς παραμένει ατιμώρητο για πολύ καιρό - κατά πως δείχνουν οι σκουριές...

Eνός λεπτού σιγή για τον Λουκάνικο

Eνός λεπτού σιγή για τον Λουκάνικο
Ήταν ο πιο αγαπητός σκύλος στο χώρο των αντιμνημονιακών ζωόφιλων. Θα μας λείψει - κάπου θα θέλαμε να του προσφέρουμε ένα πλούσιο γεύμα και να τον πάμε βόλτα στη πλατεία Συντάγματος

«Η τσούσκα», του Κάρολου Τσίζεκ

«Η τσούσκα», του Κάρολου Τσίζεκ
Σ΄ένα ουγγρικό, θυμάμαι οβελιστήριο, - Μια πιπεριά, που μοιάζει με καρδούλα, - Μα αν τη γευτείς, σου κατακαίει τα ούλα - Μου έκανε τη μπουκιά σωστό μαρτύριο - Μ’ έχουν και τα φιλιά σου έτσι ρημάξει - Μου άναψες μια φωτιά, που θα με κάψει

Αγαθόν το εξομολογείσθαι....

Αγαθόν το εξομολογείσθαι....
Ο εκδότης ισχυρίζεται ότι «ο δρόμος για την οικολογική κόλαση είναι στρωμένος με τριαντάφυλλα», πράγμα που με βάζει σε σκέψεις : Υπάρχει οικολογική κόλαση- κοντολογίς ένας «άλλος κόσμος» όπου οι διάβολοι βασανίζουν τους αμαρτωλούς με βιοδιασπώμενα μαστίγια και καζάνια από ανακυκλωμένο σκραπ μετάλλων ; Πάντως εύχομαι το βιβλίο να είναι διαφορετικό από τους ισχυρισμούς του εκδότη…

ΗΛΙΑΣ ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ 1946-2013

ΗΛΙΑΣ  ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ 1946-2013
Νηφάλιες - κάτω από τη στάχτη - του χινοπωρινού ουρανού - νανουρίζουνε ανάλαφρα - τον ίσκιο των ονείρων τους - σαν αδελφούλες δίδυμες - που ψιθυρίζουνε στον άνεμο – μέσα απ’ τα στάχυα («Λίμνες της Χαλκιδικής», από τη ποιητική συλλογή «Στροφή»)

Βρες χρόνο...



Βρες Χρόνο για Δουλειά – / Αυτό είναι το
Τίμημα της Ευτυχίας
Βρες Χρόνο για Σκέψη – / Αυτό είναι η Πηγή της Δύναμης
Βρες Χρόνο για Παιγνίδι – / Αυτό είναι το Μυστικό της Αιώνιας Νιότης
Βρες Χρόνο για Διάβασμα – / Αυτό είναι το Θεμέλιο της Γνώσης
Βρες Χρόνο να είσαι Φιλικός – / Αυτό είναι ο Δρόμος προς την Ευτυχία
Βρες Χρόνο για Όνειρα – / Αυτά θα τραβήξουν το Όχημά σου ως τα’ Αστέρια
Βρες Χρόνο ν’ Αγαπάς και ν’ Αγαπιέσαι – / Αυτό είναι το Προνόμιο των Θεών
Βρες Χρόνο να κοιτάς Ολόγυρά σου – / Είναι πολύ σύντομη η μέρα για να είσαι
εγωϊστής
Βρες Χρόνο να Γελάς – / Αυτό είναι η Μουσική της Ψυχής
Βρες Χρόνο να είσαι Παιδί – / Για να νιώθεις Αυθεντικά Ανθρώπινος

ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ

Μη-οπτικό τοπίο

Μη-οπτικό τοπίο
Υπάρχει ένα βιβλίο που ασχολείται με αυτούς που προσλαμβάνουν το τοπίο από άλλα, μη οπτικά ερεθίσματα…. Είναι το "Non-Visual Landscape: Landscape Planning for People with Vision Problems" γραμμένο από δυο Έλληνες της Αγγλίας, , την Αγγελική Κοσκινά και τον Νίκο Χασάναγα . ΚΛΙΚ στην εικόνα

Ιστορίες "Μπονζάϊ", Χ. Δάλκος

Ιστορίες "Μπονζάϊ", Χ. Δάλκος
Ο ήρωας του Χρίστου Δάλκου στο αφήγημα Μπονζάϊ ( τίτλος,«Τον Σαουδάραβαν», στο περιοδικό ΠΛΑΝΟΔΙΟΝ),κομίζει αποδείξεις περί του ότι οι Αρχαίοι «Είχαν προβλέψει το χτύπημα στους δίδυμους πύργους" Αλλά μετριοπαθώς σημειώνει : «…..αυτά δεν τα λέω εγώ, , τὰ λένε ὁ Πυθαγόρας και ο Πλάτων…»(ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ)

Ετικέτες

  • Αερ (2)
  • Αεροπορικά (55)
  • ΑμΕΑ (7)
  • ανακύκλωση (32)
  • αστικός χώρος (737)
  • Διάστημα (55)
  • Διάφορα (342)
  • Δοκίμιο (192)
  • Εκδηλώσεις-βιβλία (1800)
  • Ελεύθεροι χώροι (561)
  • Ενέργεια (436)
  • Ενέργεια ζώα (9)
  • ζώα (500)
  • Θεωρία (362)
  • ιστορία (1257)
  • κοινωνία (2566)
  • Κύπρος (34)
  • μεταξύ σοβαρού και αστείου (255)
  • Μνημεία (110)
  • Οργανώσεις-συλλογικότητες (1352)
  • Παραγωγή-περιβάλλον (1171)
  • Πολιτισμός (2840)
  • πρόσωπα (1430)
  • Τέχνη (3265)
  • τεχνολογία (494)
  • τοπίο (585)
  • τουρισμός (373)
  • υγεία (361)
  • Φύση (1001)
  • φυσικό περιβάλλον (657)
  • χιούμορ (14)

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
oikoparaxenos
Ιστολόγιο για την οικολογία και τον πολιτισμό.....
Προβολή πλήρους προφίλ

Αναγνώστες

Θέμα Ταξίδια. Από το Blogger.