oikologein

Για όσους πάνε γυρεύοντας στο χώρο της Οικολογίας και του Πολιτισμού. Υπό τη διαχείριση του Γιάννη Σχίζα

Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2025

Χονδρὸς & Κατσιάνη: Ἀπαραίτητη ἡ πιστοποίηση ISO Γιὰ τὰ μελλοντικὰ ἐγκλήματα

 


Ἀπὸ τὸν/τὴν planodion στὶς 6 Φεβρουάριος 2025


Χον­δρὸς & Κα­τσιά­νη 


Ἀπα­ραί­τη­τη ἡ πι­στο­ποί­η­ση ISO

Γιὰ τὰ μελ­λον­τι­κὰ ἐγ­κλή­μα­τα


ΕΝ ΜΠΟΡΩ ΠΙΑ νὰ μι­λή­σω οὔ­τε γιὰ τοὺς γεί­το­νές μου. Πο­λυ­κα­τοι­κία γε­μά­τη φοι­τη­τές, ἄγνω­στοι ὅσοι μέ­νουν, δὲν ἦταν ἐδῶ χθές. Στὸν πρῶ­το μό­νο ἡ Ρί­τσα καὶ ἡ Μα­ρία, χῆ­ρες καὶ οἱ δυό, ποὺ ἔφε­ραν τὶς πε­νι­χρὲς συν­τά­ξεις τους σὲ γά­μου κοι­νω­νία. Ἀλ­λά­ζουν ὅλα. Με­τα­κι­νού­μα­στε ἀνά­με­σα σὲ ἀνοί­κειες βε­βαιό­τη­τες τό­σο κον­τι­νῶν καί, πι­στεύ­α­με, οἰ­κεί­ων κό­σμων. Με­τα­κι­νού­μα­στε σὲ ἀπρό­βλε­πτες συ­ναν­τή­σεις καὶ ἀπο­χω­ρι­σμούς. Ἡ κα­θη­με­ρι­νό­τη­τα με­ταλ­λάσ­σε­ται σὲ κά­τι ἐξω­τι­κό, μὲ ρυθ­μοὺς ποὺ ἀδυ­να­τοῦ­με νὰ ἀφο­μοιώ­σου­με. Ἐν­τά­ξει, εἶ­ναι καὶ κά­ποια πράγ­ματα ποὺ μέ­νουν στα­θε­ρά, ὅπως στὸν τρί­το ὁ Νῖ­κος καὶ ἡ Ἐλε­ο­νό­ρα. Δὲν ἔχουν πλη­ρώ­σει κοι­νό­χρη­στα ἀπὸ τό ’11 καὶ μέ­χρι

τώ­ρα. Αὐ­τὸ ποὺ μέ­νει ὡς πραγ­μα­τι­κό­τη­τα δὲν εἶ­ναι πα­ρὰ ὅ,τι κεν­τρί­ζει τὴ φαν­τα­σία μας. Ἡ φαν­τα­σία δὲν εἶ­ναι ρε­α­λι­στι­κή, ἀλ­λὰ μᾶς γλι­τώ­νει ἀπὸ τὴν ψευ­δαί­σθη­ση σο­βα­ρό­τη­τας τοῦ ρε­α­λι­σμοῦ. Γιὰ κά­θε τὶ νέο ὑπάρ­χει τὸ νε­ό­τε­ρο, καὶ ἄλ­λο πιὸ νέο ἀκό­μα, καὶ ἡ ἔξα­ψη ποὺ προ­κα­λεῖ εἶ­ναι ἀλ­λιώ­τι­κη γιὰ τὸν κα­θέ­να. Ἐπει­δὴ ὅλοι ἔχου­με κά­ποιο πα­ρελ­θόν, καὶ τὸ πα­ρελ­θὸν δὲν μέ­νει ἀνε­νερ­γὸ ὅσο κι ἂν εἶ­ναι κά­πο­τε ἀρ­γό. Ὅταν χά­νε­ται ὁ κοι­νὸς πα­ρο­νο­μα­στής, εἶ­ναι δύ­σκο­λο νὰ δια­τη­ρη­θεῖ ὁ κα­νι­βα­λι­σμὸς σὲ χα­μη­λοὺς τό­νους. Ἔχει διαρ­ρα­γεῖ τὸ πέ­πλο ντρο­πα­λο­σύ­νης ποὺ πα­λιό­τε­ρα ἔκρυ­βε ἀπὸ τὸν ἥλιο ὅτι ἡ ὄρε­ξη τοῦ ἄλ­λου εἶ­χε ἀν­τι­κεί­με­νο ἐσέ­να τὸν ἴδιο. Δέ­χτη­κα τὶς προ­άλ­λες τὴν ἐπί­θε­ση τῆς κυ­ρί­ας Εὐ­τέρ­πης. Πο­τὲ δὲν τὴν χώ­νε­ψα τὴ γριὰ δα­σκά­λα, πού, ὅταν οἱ Ρῶ­σοι μπῆ­καν στὴν Κρι­μαία, κρέ­μα­σε στὸ μπαλ­κό­νι της ση­μαία. Ὅρ­μη­σε νὰ καρ­φώ­σει τὴ μα­σέ­λα στὸν καρ­πό μου ἐκεῖ ποὺ κα­τέ­βαι­να τὴν σκά­λα. Κυ­ρία μου, σὲ ποιά ἐκ­δο­χὴ κοι­νω­νί­ας κα­τοι­κεῖ­τε; Ἀλ­λὰ δὲν ἐπαρ­κεῖ ὁ χῶ­ρος γιὰ νὰ σχε­διά­σου­με ξα­νὰ τὴν κοι­νω­νι­κή μας ζωή. Δὲν ὑπάρ­χει χρό­νος γιὰ τὴ δη­μιουρ­γία κά­ποιας ἕξης. Τὰ ὄνει­ρα δὲν ἀρ­κοῦν γιὰ νὰ βά­λουν σὲ πλαί­σιο τὶς συ­ναι­σθη­μα­τι­κὲς ἐξάρ­σεις. Ἡ τέ­χνη, ὁ μῦ­θος, ἡ τε­λε­τουρ­γία ἔχουν στε­νέ­ψει ἀφό­ρη­τα. Ἡ φαν­τα­σία δρα­πέ­τευ­σε στὴν κα­θη­με­ρι­νό­τη­τα. Σκον­τά­φτεις ἐπά­νω της ὁπου­δή­πο­τε. Εἶ­ναι χα­ρα­κτη­ρι­στι­κὸ ὅτι τὰ ὁρά­μα­τα ἔπα­ψαν νὰ εἶ­ναι προ­νό­μιο τῶν προ­φη­τῶν, τῶν πο­λι­τι­κῶν, τῶν καλ­λι­τε­χνῶν. Σκον­τά­φτεις ἐπά­νω τους ὁπου­δή­πο­τε. Δια­σπο­ρὰ ἐλ­πί­δων στὸ κρε­ο­πω­λεῖο. Δια­σπο­ρὰ φό­βων στὸ ψι­λι­κα­τζί­δι­κο. Ὁ ἐπι­πλο­ποιὸς ἀφη­γεῖ­ται τὴ ζωή του ὡς κα­τα­στα­τι­κὸ χάρ­τη, ὁ ὁποῖ­ος ὑπερ­βαί­νει τὸ πε­ρι­βάλ­λον τῆς γει­το­νιᾶς καὶ δια­κτι­νί­ζε­ται μέ­σῳ δια­δι­κτύ­ου. Ἡ φαν­τα­σία εἶ­ναι τὸ καύ­σι­μο. Ἡ ἔκρη­ξη ἔρ­χε­ται ἀνα­πό­φευ­κτη. Τὸ γνω­ρί­ζου­με, ἐν τού­τοις θὰ ἐκ­πλα­γοῦ­με. Με­τα­κι­νού­μα­στε καὶ βρι­σκό­μα­στε καὶ ἐδῶ καὶ ἐκεῖ, στὴν ἐπι­θυ­μία δρά­σης καὶ στὴν στο­χα­στι­κὴ στά­ση. Με­τα­κι­νοῦ­μαι καὶ δὲν μπο­ρῶ νὰ μι­λή­σω οὔ­τε γιὰ τὸν ἑαυ­τό μου.



Πη­γή: Σε­λί­δες μιᾶς ἄλ­λης μέ­ρας. Ἐκ­δό­σεις Οἶ­κοι. Ἕνα ποί­η­μα, 2025.

Ὁ Θα­νά­σης Χον­δρὸς γεν­νή­θη­κε τὸ 1953. Ἡ Ἀλε­ξάν­δρα Κα­τσιά­νη γεν­νή­θη­κε τὸ 1954. Συ­ναν­τή­θη­καν τὸ 1973. Ἀπὸ τὸ 1974 συν­το­νί­ζουν τὴ συμ­πε­ρι­φο­ρά τους. Φι­λό­λο­γοι σὲ δη­μό­σια σχο­λεῖα. Πρῶ­τες Ἐκ­δό­σεις τους Τσά­μπα (1980). Πρώ­τη περ­φόρ­μανς τὸ 1981. Σχε­δία, πρῶ­τος τους ἐναλ­λα­κτι­κὸς χῶ­ρος τέ­χνης (1983). «Σχε­δία», πει­ρα­τι­κὸς ρα­διο­σταθ­μὸς τέ­χνης (1985). Μέ­λη τῆς ὁμά­δας Ὀπτι­κῆς Ποί­η­σης, τοῦ Δη­μο­σιο­ϋ­παλ­λη­λι­κοῦ Ρε­τι­ρέ, τῆς οἴ­κοι­2310, τῆς ὁμά­δας δρό­μου Ἀνώ­νυ­μοι Ὀρ­θο­λο­γι­στὲς καὶ ἄλ­λων. Κα­τα­σκεύ­α­σαν τὴ θρη­σκεία τοῦ Ἀπὸ Μη­χα­νῆς Θε­οῦ, εἰ­ση­γή­θη­καν τὴν ἐπι­στή­μη της Ζω­ο­λο­γι­κο­κη­πο­λο­γί­ας, ἵδρυ­σαν τὸ Κέν­τρο Ἐρευ­νῶν γιὰ τὸν Προσ­διο­ρι­σμὸ τῆς Εὐ­τυ­χί­ας. Καὶ συ­νε­χί­ζουν νὰ παί­ζουν.


Πλανόδιον - Ιστορίες Μπονζάι © 2025.
Manage your email settings or unsubscribe.           

Αναρτήθηκε από oikoparaxenos στις 7:04 π.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Έργο της Κυριακής Δραγομένη

Έργο της Κυριακής Δραγομένη
Η καταλυτική δράση των οικολογικών οργανώσεων. "ΚΛΙΚ"στη φωτο

ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ

ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ
Στη Βουλγαρία, οι ανεμογεννήτριες είναι ελάχιστες - και αυτές μάλιστα είναι τοποθετημένες σε χερσαίο, πεδινό έδαφος....ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΠΕΤΡΕΣ

ΠΕΤΡΕΣ
Απλώς πέτρες, αλλά τόσο καλαίσθητες....ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

Έτσι εμπλουτίζουν το αστικό τοπίο

Έτσι εμπλουτίζουν το αστικό τοπίο
Στις βουλγαρικές πόλεις του Εύξεινου εμπλουτίζουν το αστικό τοπίο με διατάξεις όπως αυτή, που παράγει ήχους με το φύσημα του ανέμου..ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

Σαλβατόρ Νταλί

Σαλβατόρ Νταλί
Του ερωτισμού σου τα οράματα....ΚΛΙΚ τη φωτο

ΕΤΣΙ ΗΘΕΛΑΝ ΤΑ ΑΙΟΛΙΚΆ ΤΟΥΣ !

ΕΤΣΙ ΗΘΕΛΑΝ ΤΑ ΑΙΟΛΙΚΆ ΤΟΥΣ !
Πριν μερικά χρόνια, η εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ" δημοσίευε αυτό το σκαρίφημα (ευτυχώς μόνο !) μιας ομάδας πανεπιστημιακών στην Θράκη, που φαντασίωναν με αυτό το τρόπο την παρανοϊκή εξέλιξη της αιολικής ιδέας : Αεμογεννήτριες παντού, σήμερα στα Μετέωρα και αύριο στην Ακρόπολη !

Με το τρόπο του Γ.Σ

Όσο προχωρεί ο καιρός και τα γεγονότα, ζω ολοένα με το εντονώτερο συναίσθημα πως δεν είμαστε στην Ελλάδα, πως αυτό το κατασκεύασμα που τόσο σπουδαίοι και ποικίλοι απεικονίζουν καθημερινά δεν είναι ο τόπος μας αλλά ένας εφιάλτης με ελάχιστα φωτεινά διαλείμματα, γεμάτα μια πολύ βαριά νοσταλγία.


Πηγή: Γιώργος Σεφέρης - Μέρες Γ΄


Συμβαίνουν εις τας Σερβίας......

Συμβαίνουν εις τας Σερβίας......
Με αυτό το τρόπο ενημερώνουν τους υποψηφιους πελάτες μιας χαρτοπαικτικής λέσχης ότι απαγορεύεται η οπλοφορία εντός της αιθούσης..

Ανθρωπολογία της παρακμής

Το πέρασμά μου από διάφορες θέσεις της δημόσιας, της επαγελματικής και της κοινωνικής ζωής, με έπεισε για την ύπαρξη μούτσων που θέλουν να γίνουν καμαρότοι ακόμη και τότε που το καράβι βυθίζεται. Αισθάνομαι υποχρεωμένος να κοινοποιήσω αυτή την αλήθεια στον κάθε ένα που μπορώ να επηρεάσω και που προβληματίζεται για την ανθρωπολογία της παρακμής.

Λίστα ιστολογίων

  • dasarxeio.com
    Δασικές πυρκαγιές: πέπλο καπνού καλύπτει τα αποτελέσματα των μέτρων που χρηματοδοτεί η ΕΕ
    Πριν από 2 ώρες
  • Γη και Ελευθερία.
    Αγία Πελαγία
    Πριν από 5 ώρες
  • Newsroom | naftemporiki.gr
    Julian McMahon: Πέθανε ο Mr.Doom των Fantastic 4
    Πριν από 8 ώρες
  • What's new
    A million tiny cows
    Πριν από 1 ημέρα
  • Δασαμάρι S.O.S.
    Το πρόγραμμα «ANTINERO»
    Πριν από 4 ημέρες
  • oikoniki
    Η αθέατη μάχη της ενέργειας: Πληροφόρηση ή προπαγάνδα;
    Πριν από 1 μήνα
  • Πόλεις και Πολιτικές
    «Παλιόχωρα Καταλαγαρίου : Διάλογος Ιστορίας και Τοπικής Ανάπτυξης»
    Πριν από 1 μήνα
  • Define Normal
    Ο βραχόκηπος με το όνομα Ναυτίλος στο κτήμα Συγγρού
    Πριν από 1 μήνα
  • art noise
    National Gallery of London
    Πριν από 5 μήνες
  • Painting of the Day, Daily Oil Paintings by Delilah
    Bee and Christmas lights
    Πριν από 7 μήνες
  • ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
    Παράταση ζωής
    Πριν από 1 χρόνια
  • Υμηττός - Υψίπολις
    ‘’ΕΞΗΜΕΡΩΣΗ’’ του ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΠΑΠΑΜΑΡΚΟΥ
    Πριν από 5 χρόνια
  • archaeopteryx
    Τα πολλά αιολικά και φ/β αυξάνουν (πολύ) το κόστος του συστήματος. (Τα λίγα, το αυξάνουν λιγότερο). Φάτε μάτια ψάρια...
    Πριν από 5 χρόνια
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ
    SOS! Με υπογραφή του Υπουργού Περιβάλλοντος κου Χατζηδάκη καταστρέφεται το ΓΕΩΠΑΡΚΟ ΣΗΤΕΙΑΣ
    Πριν από 5 χρόνια
  • GREEK FORESTS
    ΟΙ ΡΥΠΟΙ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ ΦΘΑΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΕΜΒΡΥΟ.
    Πριν από 5 χρόνια
  • arts
    Αν η Αθήνα: Ομαδική εικαστική έκθεση στον Ιανό
    Πριν από 6 χρόνια
  • Agrokarma
    Πριν από 7 χρόνια
  • Archetype: To πιο ενημερωμένo 'περιοδικό' για αρχιτέκτονες
Εμφάνιση 5 Εμφάνιση όλων

Με ενδιαφέρουν

http://www.monumenta.org/



https://eepf.gr/el



http://www.eduportal.gr/


http://omilosfi.gr/


https://www.facebook.com/polikmag/


www.urbanpoint.gr/


https://apopeirates.blogspot.com/




http://greekarchitects.gr


http:/

http://ophioussa.blogspot.com/

/prasinoi.gr/category/sta-media/

http://www.nomosphysis.org.gr/



http://www.topontiki.gr/


www.pezoporia.gr



http://antigoldgr.org/

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (660)
    • ►  Ιουλίου (16)
    • ►  Ιουνίου (98)
    • ►  Μαΐου (134)
    • ►  Απριλίου (102)
    • ►  Μαρτίου (101)
    • ▼  Φεβρουαρίου (121)
      • Ο Σέρτζι Πομπερμάγιερ στο Θέατρο Εν Αθήναις γι...
      • Η ΕΛΛΕΤ για τη Μήλο: Άμεσα μέτρα για την προστασί...
      • Ανακοίνωση Συνεργασίας του BookPoint με το JukeBooks
      • Λουί­τζι Μα­λέρ­μπα (Luigi Malerba): Ἡ μα­φιό­ζα κ...
      • Η Λιβύη είναι η καλύτερη επιλογή για την “επανεγκα...
      • ΤΑ ΑΓΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΗΜΕΡΑ
      • Γάζα: Ο ΟΗΕ εναντιώνεται σε «προτάσεις» προσάρτηση...
      • Η σιωπή μας κάνει καλό
      • Μια σημαντική απόφαση του ΣτΕ για τη διάσωση της ...
      • Συμπερίληψη στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: η Φύση...
      • ΜΑΖΙ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ! Κάλεσμα ΠΡΑΣΙΝΩΝ -Οικολογία στι...
      • Τατιάνα Λύγαρη: συνέντευξη στην Κατερίνα Τακίδη
      • Λος Αντζελες-Πυρκαγιές: Μέσα στην κόλαση της φωτιά...
      • Να αποδοθεί Δικαιοσύνη - Να μην θρηνήσουμε και άλλ...
      • Βασίλης Ἠλιακόπουλος: Ἀπώλεια ἀγαθοῦ – Εὕρεση ἑαυτοῦ
      • Λουκάς Καρνής : Ζητούν τη σωτηρία των κινηματογραφ...
      • ΝΕΟ ΤΕΥΧΟΣ 'ΣΧΕΔΙΑΣ'
      • ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΕΡΙ ΟΝΕΙΡΩΝ
      • Κάλεσμα σε Φωτο-Ψυχαγωγική Εξόρμηση
      • Το εμπόριο περιβάλλοντος πάει και στα βουνά !
      • ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ
      • Η ΑΠΟΔΡΑΣΗ ΩΣ ΤΕΧΝΗ
      • ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
      • Τριάντα+τρεις ποιητές διαβάζουν για τις αγαπημένες...
      • Πρόσκληση συμμετοχής καλλιτεχνών 13ο Φεστιβάλ Νέων...
      • Τάσος Γκρους : «Oι ρίζες του κόσμου, 1970 - 1974 ...
      • Σπάζοντας πράγματα στη δουλειά
      • 50 χρόνια από την πτώση της Χούντας
      • Το Ινστιτούτο Αρχιπέλαγος συμμετέχει σε επιτροπή τ...
      • ΜΥΡΤΩ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ : Αστερίσκοι στο στόμα * Aster...
      • Η ΤΣΙΚΝΟ –THURSDAY* ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΑΣ......
      • Γεωπολιτική και Σύγχρονη Τέχνη
      • Ναι σε μια βιώσιμη αγροτική πολιτική : Προτάσεις τ...
      • Τελεφερίκ Μονεμβασίας: απειλή για την Καστροπολιτεία.
      • Ἀλέξανδρος Βαναργιώτης: Χωρὶς ρόλο
      • Κώστα Γαβρά, "Τελευταία πνοή"
      • «Τα εκατό χρόνια του Πάμπλο Ετιέν Μποβουάρ»: Το δι...
      • Από τον ήχο στις λέξεις
      • Δόμηση της Μνήμης ή της Λήθης;
      • ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟΧΑΣΜΟΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΜΠΡΙΖΟΛΑΣ…
      • ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΧΥΤΉΡΗΣ, "το ταξίδι"
      • Τα κοινωνικά προβλήματα και η έλλειψη ουσιαστικού ...
      • Η περιοχή Μεσολογγίου-Αιτωλικού ως ορνιθοτουριστικ...
      • Γρηγόρης Ε. Παντελόγλου : Η Μαθητεία των Προέδρων
      • Δέσποινα Πανταζή
      • Η ΕΛΛΕΤ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΡΥΞΗ ΑΝΤΙΜΟΝΙΤΗ ΣΤΗ ΧΙΟ
      • Οι φιλόσοφοι του ηδονισμού
      • Σωματογραφία
      • Το Ουσιαστικό Αξιολογικό Κριτήριο της Αρχιτεκτονικ...
      • Γρη­γό­ρης Τε­χλε­με­τζῆς: Θ
      • Μικρομέγαλοι εν δράσει
      • ΕΚΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΛΑΘΩΝ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΠΡ...
      • Οι ρίζες του κόσμου
      • Δημόσιες πολιτικές για το Αστικό Πράσινο στην Ελλάδα
      • ΧΙΟΣ, ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΞΟΡΥΞΗΣ ΑΝΤΙΜΟΝΙΟΥ
      • Κλιματική αλλαγή: η μεγάλη πρόκληση για τα μετανασ...
      • Εξορμήσεις και Δράσεις του Ομίλου Φίλων Βουνού και...
      • ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ Α...
      • Καινούργιος σερίφης στην πόλη
      • ΤαSOS Δούσης
      • Ψήφισμα του Τμήματος Δασολογίας και Φυσικού Περιβά...
      • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΝΤΑΖΗ
      • Αλέξανδρος Δουμάς Οι Κορσικανοί αδελφοί
      • Να δοθούν τα αναδρομικά σε όλους τους συνταξιούχους
      • Τα μνημεία της φύσης στο κέντρο της Θεσσαλονίκης
      • ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΡΩΤΕΥΣΙΜΩΝ
      • Μουσική και Χορευτική παράδοση της Βορείου Ηπείρου
      • Anna Musewald : τα πράσινα και κίτρινα πιόνια
      • Μορίς Λεμπλάν : Αρσέν Λουπέν - Ο τζέντλεμαν διαρρ...
      • Χρήστου Ποζίδη, "Πυρές και αρμοί"
      • Άμεση αποκατάσταση του Σαρακήνικου
      • Ανδρόνικος – Πριν Απ' Το Τέλος
      • Εκτός λογικής και νομιμότητας η ενεργειακή εκμετάλ...
      • ΜΑΡΙΑΣ ΜΑΜΑΛΙΓΚΑ, "Μερκάντο"
      • 10 νέες κυκλοφορίες των εκδόσεων Βακχικόν
      • Εκδήλωση με θέμα «15 χρόνια & 15 τόμοι Λεσβιακού Η...
      • Ρένος Αποστολίδης. Ένας διανοητής του 20ου αιώνα
      • ΠΡΑΓΑ ,ζαφειρόπετρα στης γης το δακτυλίδι
      • Η Κρεατόπιτα»: Παράταση για πέντε ακόμα Σάββατα τη...
      • Φράγμα στον Μία ποταμό της Καρδάμαινας: ενός λάθο...
      • Ο Σίσυφος, με ποικίλη ύλη
      • Ιστορική Ανακάλυψη Φωλιάς Πράσινης Θαλάσσιας Χελών...
      • Νάνσυ Αγγελῆ: Τὸ νερὸ τῆς λησμονιᾶς
      • Ρωμαίος και Ιουλιέτα, του Σεργκέϊ Προκόφιεφ
      • KAI ΠΑΜΕ ΠΡΙΜΑ ...
      • TELEFERIK ΣΤΗΝ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑ !
      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ
      • ΟΙ ΨΥΧΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΚΡΑΥΓΕΣ ΤΟΥ ΕΝΤΒΑΡΝΤ ΜΟ...
      • Με το «International Foreign Director Of The Y...
      • ΣΕΡΖ, Γιασμίνα Ρεζά
      • Γάζα: Εθνοκάθαρση και Real Estate..
      • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΕΡΑΝΤΖΑΣ
      • Μπουκιά....και ταξίδι
      • Φωτορύπανση: «Καμπανάκι» επιστημόνων – Επιδεινώνετ...
      • Ο Καβάφης ήταν μέγας πολιτικός σαρκαστής….
      • ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΚΑΒΑΦΗ
      • Μαρία Σκιαδαρέση : Συνέντευξη στην Χαριτίνη Μαλισσόβα
      • Αλαίν Μπαντιού: Ο εικοστός αιώνας
      • Περιβάλλον καθαρό, Ναυπηγείο οικο-συμβατό !
      • Το φως ως υλικό της πολεοδομίας
    • ►  Ιανουαρίου (88)
  • ►  2024 (1208)
    • ►  Δεκεμβρίου (126)
    • ►  Νοεμβρίου (111)
    • ►  Οκτωβρίου (105)
    • ►  Σεπτεμβρίου (94)
    • ►  Αυγούστου (48)
    • ►  Ιουλίου (89)
    • ►  Ιουνίου (103)
    • ►  Μαΐου (98)
    • ►  Απριλίου (130)
    • ►  Μαρτίου (110)
    • ►  Φεβρουαρίου (103)
    • ►  Ιανουαρίου (91)
  • ►  2023 (873)
    • ►  Δεκεμβρίου (108)
    • ►  Νοεμβρίου (101)
    • ►  Οκτωβρίου (73)
    • ►  Σεπτεμβρίου (88)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (62)
    • ►  Ιουνίου (72)
    • ►  Μαΐου (67)
    • ►  Απριλίου (64)
    • ►  Μαρτίου (68)
    • ►  Φεβρουαρίου (68)
    • ►  Ιανουαρίου (65)
  • ►  2022 (868)
    • ►  Δεκεμβρίου (76)
    • ►  Νοεμβρίου (96)
    • ►  Οκτωβρίου (84)
    • ►  Σεπτεμβρίου (92)
    • ►  Αυγούστου (39)
    • ►  Ιουλίου (79)
    • ►  Ιουνίου (74)
    • ►  Μαΐου (65)
    • ►  Απριλίου (59)
    • ►  Μαρτίου (70)
    • ►  Φεβρουαρίου (68)
    • ►  Ιανουαρίου (66)
  • ►  2021 (882)
    • ►  Δεκεμβρίου (90)
    • ►  Νοεμβρίου (96)
    • ►  Οκτωβρίου (95)
    • ►  Σεπτεμβρίου (85)
    • ►  Αυγούστου (64)
    • ►  Ιουλίου (72)
    • ►  Ιουνίου (69)
    • ►  Μαΐου (66)
    • ►  Απριλίου (58)
    • ►  Μαρτίου (64)
    • ►  Φεβρουαρίου (57)
    • ►  Ιανουαρίου (66)
  • ►  2020 (956)
    • ►  Δεκεμβρίου (77)
    • ►  Νοεμβρίου (70)
    • ►  Οκτωβρίου (63)
    • ►  Σεπτεμβρίου (63)
    • ►  Αυγούστου (52)
    • ►  Ιουλίου (89)
    • ►  Ιουνίου (94)
    • ►  Μαΐου (85)
    • ►  Απριλίου (89)
    • ►  Μαρτίου (83)
    • ►  Φεβρουαρίου (98)
    • ►  Ιανουαρίου (93)
  • ►  2019 (1184)
    • ►  Δεκεμβρίου (108)
    • ►  Νοεμβρίου (97)
    • ►  Οκτωβρίου (93)
    • ►  Σεπτεμβρίου (84)
    • ►  Αυγούστου (58)
    • ►  Ιουλίου (79)
    • ►  Ιουνίου (116)
    • ►  Μαΐου (141)
    • ►  Απριλίου (123)
    • ►  Μαρτίου (100)
    • ►  Φεβρουαρίου (101)
    • ►  Ιανουαρίου (84)
  • ►  2018 (1160)
    • ►  Δεκεμβρίου (117)
    • ►  Νοεμβρίου (141)
    • ►  Οκτωβρίου (107)
    • ►  Σεπτεμβρίου (114)
    • ►  Αυγούστου (77)
    • ►  Ιουλίου (76)
    • ►  Ιουνίου (81)
    • ►  Μαΐου (99)
    • ►  Απριλίου (72)
    • ►  Μαρτίου (100)
    • ►  Φεβρουαρίου (93)
    • ►  Ιανουαρίου (83)
  • ►  2017 (706)
    • ►  Δεκεμβρίου (62)
    • ►  Νοεμβρίου (94)
    • ►  Οκτωβρίου (96)
    • ►  Σεπτεμβρίου (57)
    • ►  Αυγούστου (27)
    • ►  Ιουλίου (49)
    • ►  Ιουνίου (40)
    • ►  Μαΐου (62)
    • ►  Απριλίου (56)
    • ►  Μαρτίου (65)
    • ►  Φεβρουαρίου (54)
    • ►  Ιανουαρίου (44)
  • ►  2016 (665)
    • ►  Δεκεμβρίου (60)
    • ►  Νοεμβρίου (62)
    • ►  Οκτωβρίου (49)
    • ►  Σεπτεμβρίου (61)
    • ►  Αυγούστου (48)
    • ►  Ιουλίου (42)
    • ►  Ιουνίου (47)
    • ►  Μαΐου (64)
    • ►  Απριλίου (59)
    • ►  Μαρτίου (63)
    • ►  Φεβρουαρίου (51)
    • ►  Ιανουαρίου (59)
  • ►  2015 (705)
    • ►  Δεκεμβρίου (63)
    • ►  Νοεμβρίου (60)
    • ►  Οκτωβρίου (81)
    • ►  Σεπτεμβρίου (63)
    • ►  Αυγούστου (52)
    • ►  Ιουλίου (42)
    • ►  Ιουνίου (65)
    • ►  Μαΐου (49)
    • ►  Απριλίου (62)
    • ►  Μαρτίου (75)
    • ►  Φεβρουαρίου (45)
    • ►  Ιανουαρίου (48)
  • ►  2014 (548)
    • ►  Δεκεμβρίου (40)
    • ►  Νοεμβρίου (52)
    • ►  Οκτωβρίου (56)
    • ►  Σεπτεμβρίου (46)
    • ►  Αυγούστου (36)
    • ►  Ιουλίου (41)
    • ►  Ιουνίου (40)
    • ►  Μαΐου (38)
    • ►  Απριλίου (44)
    • ►  Μαρτίου (54)
    • ►  Φεβρουαρίου (51)
    • ►  Ιανουαρίου (50)
  • ►  2013 (423)
    • ►  Δεκεμβρίου (40)
    • ►  Νοεμβρίου (38)
    • ►  Οκτωβρίου (40)
    • ►  Σεπτεμβρίου (34)
    • ►  Αυγούστου (22)
    • ►  Ιουλίου (33)
    • ►  Ιουνίου (28)
    • ►  Μαΐου (50)
    • ►  Απριλίου (37)
    • ►  Μαρτίου (34)
    • ►  Φεβρουαρίου (31)
    • ►  Ιανουαρίου (36)
  • ►  2012 (308)
    • ►  Δεκεμβρίου (29)
    • ►  Νοεμβρίου (30)
    • ►  Οκτωβρίου (38)
    • ►  Σεπτεμβρίου (27)
    • ►  Αυγούστου (21)
    • ►  Ιουλίου (18)
    • ►  Ιουνίου (23)
    • ►  Μαΐου (28)
    • ►  Απριλίου (33)
    • ►  Μαρτίου (43)
    • ►  Φεβρουαρίου (16)
    • ►  Ιανουαρίου (2)
  • ►  2011 (7)
    • ►  Νοεμβρίου (1)
    • ►  Σεπτεμβρίου (1)
    • ►  Ιουλίου (2)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Μαρτίου (1)
  • ►  2010 (1)
    • ►  Νοεμβρίου (1)

Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Λεονάρντο Ντα Βίντσι
Με την ευκαιρία της έκθεσής του στην Αθήνα......ΚΛΙΚ στη φωτο

Dirt road, της Delilah

Dirt road, της Delilah

Βουλγαρία, Εύξεινος Πόντος

Βουλγαρία, Εύξεινος Πόντος
Ένας τρόπος για να ρυθμίσουν τις ακτές...Το ύψος του κτιρίου ανυπόφορο...ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΝΤΕΡΣΟΥ ΟΥΖΑΛΑ

ΝΤΕΡΣΟΥ ΟΥΖΑΛΑ
Πολύτιμο το έργο του Βλαντιμίρ Αρσένιεβ, έδωσε την έμπνευση στον Ακίρα Κουροσάβα να γυρίσει ένα αριστούργημα...Τώρα κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Στοχαστής

Με τον αξέχαστο Ευθύμη Παπαδημητρίου

Με τον αξέχαστο Ευθύμη Παπαδημητρίου

ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ

ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ
Είναι τοποθετημένος σε ένα από τα υψώματα της Επτάλοφης Ρώμης, στη Βίλα Μποργκέζε

ΤΙΒΕΡΗΣ

ΤΙΒΕΡΗΣ
Ο Τίβερης στη Ρώμη δεν είναι μικρός ποταμός. Η κάπαρη πάντως μπορεί να ξεφυτρώνει μέσα από τις πέτρες που τον περιβάλλουν

Δια χειρος Pino Pandolfini

Δια χειρος Pino Pandolfini
Στη Video Art...

Σασπένς στις αποδράσεις...

Σασπένς στις αποδράσεις...
Παλαιοκώστας, και μην τον είδατε...

Στέφανος Ρόκος

Στέφανος Ρόκος
Μια πόλη υπό διαστημική απειλή; Ίσως...

ΠΑΛΕΡΜΟ

ΠΑΛΕΡΜΟ
Γίγαντες- δέντρα κοσμούν τον βοτανικό κήπο του Παλέρμα, προαναγγέλοντας τον ερχομό της Αφρικής...

Φωτογραφια

Φωτογραφια
Με το τρόπο του Δημήτρη Βερούχη

ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ- ΝΑ EIΣΑΙ ΟΙΚΟΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ

ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ- ΝΑ EIΣΑΙ  ΟΙΚΟΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ
.

ΘΟΔΩΡΟΣ 1931-2018

ΘΟΔΩΡΟΣ  1931-2018
Ο Θεόδωρος Παπαδημητρίου γνωστός απλά ως Θόδωρος, υπήρξε σημαντικός Έλληνας γλύπτης με διεθνή αναγνώριση.

Φαίδων Πατρικαλάκις, 1935-2017

Φαίδων Πατρικαλάκις, 1935-2017
Εξωφυλλο του βιβλιου που δεν μπορεσε ο ιδιος να απολαύσει, γιατι στο μεταξύ τον βρήκε ο θάνατος....Κλικ στην εικονα

Δημιούργημα της VIVART

Δημιούργημα της VIVART
Είναι εκτεθειμένα τόσο μακριά (Γιανίτσι της Εύβοιας) πλην όμως δείχνουν κοντινά με τα πιο γνήσια αισθήματά μας

ΤΣΟΥΧΤΡΑ, του Γιάννη Στρούμπα

ΤΣΟΥΧΤΡΑ, του Γιάννη Στρούμπα
"Μόλις τη βγάλαν στην ακτή με την απόχη . - Τεράστια σαν ταψί, --γαλάζια και λευκή. –Αν και τεμαχισμένη πια –ριγώ και μόνο στη θωριά της--------Όπως αρμόζει άλλωστε---σε μια γαλανόλευκη

Laszlo Koday

Laszlo Koday
"¨ομορφο άγγιγμα".

Τόσο τρυφερό !

Τόσο τρυφερό !

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ
Η νεολαία έχει ανάγκη από είδωλα, αλλά αυτή η εξαρτησιακή σχέση θα μπορούσε να είναι πιο καλαίσθητη

ΤΟΠΙΟ

ΤΟΠΙΟ
Βικέντιος Μποκατσιάμπης

Μουσείο στο Ελληνικό

Μουσείο στο Ελληνικό
Η φωτογραφία έχει μόνο μουσειακή αξία, οι "επιβάτες" απλώς ανέρχονται σε ένα παροπλισμένο τζάμπο που "κείτεται" στο παλιό αεροδρόμιο Ελληνικού, δίπλα στο (διεκδικούμενο) μουσείο της Ολυμπιακής....ΚΛΙΚ στην ΕΙΚΟΝΑ

ARCHAEOPTERYX

ARCHAEOPTERYX
Εγκαθιστούν ανεμογεννήτριες στα ευρυτανικά βουνά, αυτοί, οι άσχετοι, οι υπαλληλίσκοι των αεριτζήδων. ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΑΤΑΚΙ

ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΑΤΑΚΙ
Υπέροχο γατάκι, αλλά και το ματάκι της δεν πάει πίσω.....

ΩΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΕΠΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟΝ

ΩΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΕΠΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟΝ
Το ένα πρόβατο λέει στο άλλο : "Ησύχασε σου λέω! Για ντους μας πάνε !"

ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΚΛΕΟΠΑΣ


Τι κακιά μετάλλαξη έπαθε ο πίθηκος και προέκυψε το είδος μας;

Έ, κύριε Δαρβίνε;

«ΟΚΤΩ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ», περιοδικό ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΟΖΑΝΗΣ, τεύχος 176-177

Γιάννης Κουνέλης, 2017

Γιάννης Κουνέλης, 2017
Ανώνυμο έργο του, 2003

Με αφορμή τον θάνατο του Κρίστοφερ Λη

Lee
Συντάσσω ποίημα υπό απειλή
Σαν σε έργο τρόμου του Κρίστοφερ Λή
Σαν τρομοκρατημένος και από άλλους Lee –
Π.χ από τον καρατίστα μαχητή Μπρους Λη –
ή απ’ τον Νότιο στρατηγό, επίσης Λη

Εις τον ορίζοντα δεν βλέπω τη ζωή καλή
Από διαπραγματεύσεις αναμένω τη χαριστική βολή
Για την Ελλάδα δε, αλοί και τρισαλοί!
Για τα άτομα, άγνωστη η μοίρα η τρελή
Το μόνο βέβαιο, πως επιπλέουν οι φελλοί
ΓΙΑΓΚΟΣ ΡΑΠΤΗΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ
«Ο Ράμφος δεν είναι καθηγητής στο πανεπιστήμιο κι όταν μιλάει δεν μιλάει για να υπερασπιστεί τον θεσμό από τον οποίον βιοπορίζεται. Μιλάει για να υπερασπιστεί τις απόψεις του. Είναι καθαρόαιμος διανοητής και την αξιοπιστία του την αντλεί από την ίδια του τη σκέψη. Να είστε βέβαιοι πως αν ήταν καθηγητής πανεπιστημίου θα τον αντιμετώπιζαν με σεβασμό και δέος, καθότι η ωραία μας επαρχία τα σύνδρομά της δεν τα ξεπερνάει με τίποτε».ΤΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΛΙΚ στην ΕΙΚΟΝΑ

Φωτογραφιζω- αρα υπαρχω !

Φωτογραφιζω- αρα υπαρχω !
Μου την δίνει αυτή η παρανοϊκή εμμονή στην φωτογράφηση των πάντων....Η σύγχρονη φωτογραφοποιϊα έχει καταστρέψει την παλιά, που ήταν πρωτίστως ανθολόγηση και επιλογή των πλάνων...

Λολοσίδης Γιώργος

Λολοσίδης Γιώργος
.

ΤΟΤΟΣ FOR EVER

ΤΟΤΟΣ FOR EVER

Στέφανος Σταμέλλος

Στέφανος Σταμέλλος
Ο γνωστός ορειβάτης Στέφανος Σταμέλλος, σε ένα μεγάλο οδοιπορικό του στις ακτές του Μαλιακού, συναντά έξω από ένα εξοχικό αυτή την πινακίδα.... 'Ηθος Μαφίας, που προφανώς παραμένει ατιμώρητο για πολύ καιρό - κατά πως δείχνουν οι σκουριές...

Eνός λεπτού σιγή για τον Λουκάνικο

Eνός λεπτού σιγή για τον Λουκάνικο
Ήταν ο πιο αγαπητός σκύλος στο χώρο των αντιμνημονιακών ζωόφιλων. Θα μας λείψει - κάπου θα θέλαμε να του προσφέρουμε ένα πλούσιο γεύμα και να τον πάμε βόλτα στη πλατεία Συντάγματος

«Η τσούσκα», του Κάρολου Τσίζεκ

«Η τσούσκα», του Κάρολου Τσίζεκ
Σ΄ένα ουγγρικό, θυμάμαι οβελιστήριο, - Μια πιπεριά, που μοιάζει με καρδούλα, - Μα αν τη γευτείς, σου κατακαίει τα ούλα - Μου έκανε τη μπουκιά σωστό μαρτύριο - Μ’ έχουν και τα φιλιά σου έτσι ρημάξει - Μου άναψες μια φωτιά, που θα με κάψει

Αγαθόν το εξομολογείσθαι....

Αγαθόν το εξομολογείσθαι....
Ο εκδότης ισχυρίζεται ότι «ο δρόμος για την οικολογική κόλαση είναι στρωμένος με τριαντάφυλλα», πράγμα που με βάζει σε σκέψεις : Υπάρχει οικολογική κόλαση- κοντολογίς ένας «άλλος κόσμος» όπου οι διάβολοι βασανίζουν τους αμαρτωλούς με βιοδιασπώμενα μαστίγια και καζάνια από ανακυκλωμένο σκραπ μετάλλων ; Πάντως εύχομαι το βιβλίο να είναι διαφορετικό από τους ισχυρισμούς του εκδότη…

ΗΛΙΑΣ ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ 1946-2013

ΗΛΙΑΣ  ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ 1946-2013
Νηφάλιες - κάτω από τη στάχτη - του χινοπωρινού ουρανού - νανουρίζουνε ανάλαφρα - τον ίσκιο των ονείρων τους - σαν αδελφούλες δίδυμες - που ψιθυρίζουνε στον άνεμο – μέσα απ’ τα στάχυα («Λίμνες της Χαλκιδικής», από τη ποιητική συλλογή «Στροφή»)

Βρες χρόνο...



Βρες Χρόνο για Δουλειά – / Αυτό είναι το
Τίμημα της Ευτυχίας
Βρες Χρόνο για Σκέψη – / Αυτό είναι η Πηγή της Δύναμης
Βρες Χρόνο για Παιγνίδι – / Αυτό είναι το Μυστικό της Αιώνιας Νιότης
Βρες Χρόνο για Διάβασμα – / Αυτό είναι το Θεμέλιο της Γνώσης
Βρες Χρόνο να είσαι Φιλικός – / Αυτό είναι ο Δρόμος προς την Ευτυχία
Βρες Χρόνο για Όνειρα – / Αυτά θα τραβήξουν το Όχημά σου ως τα’ Αστέρια
Βρες Χρόνο ν’ Αγαπάς και ν’ Αγαπιέσαι – / Αυτό είναι το Προνόμιο των Θεών
Βρες Χρόνο να κοιτάς Ολόγυρά σου – / Είναι πολύ σύντομη η μέρα για να είσαι
εγωϊστής
Βρες Χρόνο να Γελάς – / Αυτό είναι η Μουσική της Ψυχής
Βρες Χρόνο να είσαι Παιδί – / Για να νιώθεις Αυθεντικά Ανθρώπινος

ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ

Μη-οπτικό τοπίο

Μη-οπτικό τοπίο
Υπάρχει ένα βιβλίο που ασχολείται με αυτούς που προσλαμβάνουν το τοπίο από άλλα, μη οπτικά ερεθίσματα…. Είναι το "Non-Visual Landscape: Landscape Planning for People with Vision Problems" γραμμένο από δυο Έλληνες της Αγγλίας, , την Αγγελική Κοσκινά και τον Νίκο Χασάναγα . ΚΛΙΚ στην εικόνα

Ιστορίες "Μπονζάϊ", Χ. Δάλκος

Ιστορίες "Μπονζάϊ", Χ. Δάλκος
Ο ήρωας του Χρίστου Δάλκου στο αφήγημα Μπονζάϊ ( τίτλος,«Τον Σαουδάραβαν», στο περιοδικό ΠΛΑΝΟΔΙΟΝ),κομίζει αποδείξεις περί του ότι οι Αρχαίοι «Είχαν προβλέψει το χτύπημα στους δίδυμους πύργους" Αλλά μετριοπαθώς σημειώνει : «…..αυτά δεν τα λέω εγώ, , τὰ λένε ὁ Πυθαγόρας και ο Πλάτων…»(ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ)

Ετικέτες

  • Αερ (2)
  • Αεροπορικά (56)
  • ΑμΕΑ (8)
  • ανακύκλωση (32)
  • αστικός χώρος (744)
  • Διάστημα (55)
  • Διάφορα (350)
  • Δοκίμιο (194)
  • Εκδηλώσεις-βιβλία (1805)
  • Ελεύθεροι χώροι (565)
  • Ενέργεια (441)
  • Ενέργεια ζώα (10)
  • ζώα (505)
  • Θεωρία (362)
  • ιστορία (1264)
  • κοινωνία (2586)
  • Κύπρος (36)
  • μεταξύ σοβαρού και αστείου (256)
  • Μνημεία (110)
  • Οργανώσεις-συλλογικότητες (1354)
  • Παραγωγή-περιβάλλον (1178)
  • Πολιτισμός (2858)
  • πρόσωπα (1434)
  • Τέχνη (3276)
  • τεχνολογία (494)
  • τοπίο (585)
  • τουρισμός (373)
  • υγεία (362)
  • Φύση (1001)
  • φυσικό περιβάλλον (658)
  • χιούμορ (15)

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
oikoparaxenos
Ιστολόγιο για την οικολογία και τον πολιτισμό.....
Προβολή πλήρους προφίλ

Αναγνώστες

Θέμα Ταξίδια. Από το Blogger.