του Λεωνίδα Κουμάκη
Την εβδομάδα 8-12
Ιουλίου 2024 η τουρκοσειρά του πάτου που συνεχίζει να μεταδίδει ο ΣΚΑΙ κάθε
βράδυ (και σε επαναλήψεις καθημερινά απόγευμα και μεσάνυχτα - την προηγούμενη
εβδομάδα είχαν γεμίσει και το Σαββατοκύριακο, με εξευτελιστική τηλεθέαση και
μπόλικες διαφημίσεις εις υγείαν των κορόιδων) εισέπραξε, την αξία 181
πανάκριβων διαφημιστικών μηνυμάτων ("σφήνες") στην prime time,
προκειμένου να μεταδίδει την τουρκική γλώσσα και να επιδεικνύει την τουρκική
σημαία μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι. Τι κι΄αν η τηλεθέαση βρίσκεται στον πάτο;
Όταν μια απλή επανάληψη ελληνικής σειράς κάνει τηλεθέαση 17,4% (Οικογενειακές
ιστορίες), φαίνεται ότι τα media shops θεωρούν μεγάλη "επιτυχία" την
μονοψήφια τηλεθέαση που έκανε όλη την εβδομάδα η τουρκοσειρά και την "φορτώνουν"
συνεχώς με πανάκριβες διαφημιστικές "σφήνες" της prime time!
Ό,τι κινείται στην διαφημιστική πιάτσα "τουφεκίζεται" και προσφέρεται θυσία στον ΣΚΑΙ, από τροφές για γάτες, μέχρι Ρ/Σ όπως Happy 104, Μέντα 88 ή Rebel 96. Φυσικά, αυτοί που πληρώνουν τα περισσότερα είναι γιγαντιαίες πολυεθνικές όπως η Procter & Gamble (καταδικασμένη από την Ελληνική, την Γαλλική και την Ευρωπαϊκή επιτροπή ανταγωνισμού),
η Colgate Palmolive, η Γερμανική LIDL, η PRAKTIKER, ο ΚΩΣΤΟΒΟΛΟΣ με τσουνάμι διαφημίσεων (μέσα σε μια μόνο εκπομπή με εξευτελιστική τηλεθέαση έφθασε να μεταδίδει πέντε διαφορετικές "σφήνες"), η Ferrero, η IKEA και άλλοι - όλος ο καλός ο κόσμος που σπεύδει να καταβάλει τον οβολόν του στον ΣΚΑΙ, άλλωστε τι σημασία έχει η τηλεθέαση; Εδώ η παμπάλαια επανάληψη της ελληνικής ταινίας "Ο Τζαναμπέτης" με τηλεθέαση δυναμικού κοινού 2,3% είχε ελάχιστες διαφημίσεις μετρημένες στα δάκτυλα, αλλά η τουρκοσειρά του ΣΚΑι με τηλεθέαση 1,9% (5/7/2924) μετέδωσε 34 μετρημένες και πανάκριβες διαφημιστικές σφήνες! Γι΄ αυτό ακριβώς αναρωτιέται κανείς τι να έχει σήμερα μεγαλύτερη σημασία η εθνική υπερηφάνεια, η τηλεθέαση ή μήπως κάτι άλλο που δεν φαίνεται ή δεν φανταζόμαστε;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου