Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Κυριακή 30 Ιουνίου 2024

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΓΗ

 

Από το 2010 έχω γράψει τουλάχιστον 700 άρθρα από τις στήλες της Αυγής.  Τα άρθρα αυτά δεν συμφωνούσαν πάντοτε με την  κομματική  γραμμή του ΣΥΡΙΖΑ, με την οποία   τηρούσα απόσταση ή ακόμη βρισκόμουν  σε  αντίθεση,  ιδιαίτερα μάλιστα μετά  το καλοκαίρι του  2015 . Έκτοτε παρέμεινα  στο χώρο συνεργασίας  με την  Αυγή,  περιορίζοντας τις αναλύσεις μου στα θεωρούμενα ως  μη πολιτικά θέματα, κρίνοντας ότι είναι στην πρωτοβουλία της εφημερίδας να διακόψει τη συνεργασία της με όποιον δεν της αρέσει. Τελικά, η εφημερίδα δεν πήρε καμιά τέτοια πρωτοβουλία, κι εγώ παρέμεινα. Αντιμετωπίζοντας τη γκρίνια ελαχίστων : Οι οποίοι έκριναν τη συμμετοχή μου ως πρόκληση στο δικό τους  κομματικό εγχείρημα, σαν παλαιοκομματικοί και αραχνιασμένοι που ήσαν. Και πλην ενός , που αφού απόλαυσε τις δόξες  επί  μνημονιακού καθεστώτος , απέφυγε  να δώσει και τα στοιχεία μου ως βασικού συντελεστή εγχειρήματος  ένθετου της εφημερίδας !

Τώρα το νέο κλείσιμο της Αυγής  προκαλεί  κάθε άνθρωπο με νοημοσύνη. Η Αυγή έχει λόγο ύπαρξης, αυτοί που την καταστρέφουν  δεν έχουν. Το εγχείρημά τους εμβάλλει σε σκέψεις και υποψίες τον κάθε άνθρωπο, για τις όπισθεν ιδέες που πιθανόν υπάρχουν.

Γιάννης Σχίζας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου