Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2021

ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΕΠΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

 

του Γρηγόρη Κλαδούχου

Έλαβα στο messenger ένα μήνυμα που μου γράφει ότι:

Χρησιμοποιεί αυτό το μέσο, γιατί «δεν θέλει να με προσβάλει δημοσίως».

Οπότε με τα κεφαλαία τι μου αποδίδει και στην συνέχεια η απάντησή μου.

«ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΞΥΛΙΝΗ ΚΑΙ ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ», «ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΤΟ TARGET GROUP ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΤΟΧΕΥΩ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ», «…ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΙΚΕΣ ΑΦΕΤΗΡΙΕΣ».

1. Δηλώνω εν γνώσει της λογικής και της γραμματικής ότι καταλαβαίνω αυτά που γράφω. Οι συνδημότες μου καταλαβαίνουν. Μπορεί για αυτόν να είναι δύσκολα κατανοήσιμο και, αν κάποιες λέξεις δεν ευδοκιμούν και πολύ στο διαδίκτυο, καιρός να το μπολιάσουμε με κάτι «πιο εκλεκτόν», που έλεγε και ο Φέρμας. Και νομίζω είναι προσβολή και να ρωτήσει αυτούς, που εκδήλωσαν με τα φεϊσμπουκικά εργαλεία την κριτική ή επικριτική τους.

Γενικά, αυτά που γράφω είναι λιγουλάκι δύσκολα, αλλά να μην μαθαίνουμε στην διανοητική ξάπλα και στην μικρότερη προσπάθεια. Δεν μου αρέσουν οι λαϊκισμοί και το επίπεδο να κατεβαίνει τόσο, ώστε να χρειάζεται να κάνουμε νιανιά το φαγητό ενός ενήλικα.

2. Δυστυχώς, η «προσβολή μου», που δεν θέλει ο κ. – να την κάνει δημόσια, φέρει από πίσω μια αντίληψη και για τους Ξυλοκαστρίτες και δημότες (συνηγόρησαν μαζί μου πολλοί και από άλλους οικισμούς του Δήμου), αλλά και για την νοηματοδότηση της λέξης τουρισμός.

Τοπικά όλοι θέλουν να υπηρετούν την ιστορία τους, και με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και έναν τουρίστα που να θέλει μια βιωματική σχέση με τον τόπο μας.

3. Ο Έλληνας είναι μαθημένος να ασχολείται με τους άλλους και όχι με τα γεγονότα. Οι Έλληνες (Αρχαίοι) είχαν κακή ιδέα για αυτούς, να μην υπενθυμίσω πως τους ονόμαζαν, και φανταστείτε πως θα μας έλεγαν σήμερα. Οπότε ας μην ασχολείται με εμένα ο κ. -.

4. ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ, ΣΑΝ ΑΠΟΛΟΓΙΑ: Ανέδειξα το θέμα ονομασίας ενός ιστορικού καταστήματος, που είναι ζήτημα νοηματοδότησης της ζωής μας. Αν δεν τα κατάφερα καλά, στο θέμα βοήθησαν πολλοί και γράφω παραπάνω. Σε αυτά αναφέρθηκα, θέλω για τις αλλαγές στον δημόσιο και δημοτικό χώρο να λαμβάνεται υπόψη η γνώμη των πολιτών. Αυτό μου παρέχει το δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζομαι πολίτης και δημοκρατικός. Απεχθάνομαι πολιτικές ονοματοθεσίες του Ελληνικού παρακμιακού παρόντος. «Τα βάζω» με όσους έχουν την ισχύ και παραμορφώνουν τα ανθρώπινα χαρακτηριστικά των ανθρώπων και θεωρώ ανώτερο ηθικό καθήκον την αναίρεση κάθε αδικίας. Δεν με ενδιαφέρει η ροή σε ένα μιμητικό κομφορμισμό ιθαγενών.

5. Αναφερόμαστε στην φυσιογνωμική πολυτυπία του Ξυλοκαστρινού πολιτισμού. Προϋποθέτει πολιτειακή συνείδηση και κοινοτική δημοκρατία.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου