Ο ΠΡΩΪΝΟ ἔμοιαζε με ψηφοδέλτιο. Ὁ Δημιουργὸς
δὲν εἶχε δημιουργικὲς ἀνησυχίες κι εἶχε κάνει πάλι copy-paste τὴ
μέρα.
«Τί θὰ θέλατε;» ρώτησε ὁ φύλακας
καὶ χαμογέλασε. «Ἐπιβίωση» τοῦ ἀπάντησε διστακτικὰ ὁ
Feldgrau. Μὲ ἐπίσημο ὕφος καὶ καλοσιδερωμένο ὁ φύλακας μὲ
τὰ μανικιουρισμένα νύχια τὸν σκούντηξε φιλικὰ στὸν ὦμο καὶ ἀναφώνησε:
«Εἶστε τυχερός, ἀγαπητὲ κύριε! Σήμερα δίνουμε καὶ voucher διακοπῶν!
Λοιπόν, μὴν ἀνησυχεῖτε καθόλου. Θὰ πάρετε ὅλο εὐθεία αὐτὸν τὸν
διάδρομο. Στὸ τέλος του θὰ δεῖτε μιὰ μεγάλη λευκὴ πόρτα ποὺ γράφει
Βαθειὰ Κατάψυξη. Ἐκεῖ θὰ ἀφήσετε τὴ συνείδησή σας. Τὰ ὑπόλοιπα
θὰ τὰ ἀναλάβουμε ἐμεῖς.»
Πηγή: Πρώτη δημοσίευση.
Δημήτρης Μιχελουδάκης (Ἀθήνα
1983) κατάγεται ἀπὸ τὴν Λευκάδα. Ἔχει συνεργαστεῖ μὲ διάφορα
ἔντυπα καὶ ἠλεκτρονικὰ λογοτεχνικὰ περιοδικά.
Ἔχει ἐκδώσει τρεῖς ποιητικὲς συλλογὲς
(τὶς δύο πρῶτες μὲ τὸ ψευδώνυμο Ε. Μύρων): Γράμμα στὴ μητέρα,
(ἐκδ. Ἀρμίδα, 2019), Ὀριοβάτης,
(ἐκδ. Ἀρμίδα, 2021) καὶ Συντηρητὴς
οὐράνιων τόξων, (ἐκδ. Στίξις, 2022).
Εἰκόνα: Ἔργο τῆς ἀμερικανίδας
σουρρεαλίστριας Katherine Linn Sage συνήθως γνωστῆς
ὡς Kay Sage ποὺ δραστηριοποιήθηκε μεταξὺ τοῦ 1936 καὶ 1963.
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου