|
planodion
Ἰούν. 14
|
ΣΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ἀπὸ τὴ δουλειά, κάθομαι
σὲ μίαν ἄκρη τῆς Τραφάλγκαρ Σκουέαρ, τρώγοντας τὸ μεσημεριανὸ
ποὺ ἔφερα ἀπὸ τὸ σπίτι. Σκέφτομαι τὶς δύσκολες ὑποθέσεις τῆς προσωπικῆς
μου ζωῆς. Κάποια στιγμὴ παίρνει τὸ μάτι μου μιὰ ἐπίσημη πομπὴ νὰ
εἰσέρχεται μὲ συγχρονισμένο βηματισμὸ στὴν πλατεία.
Σίγουρα πρόκειται γιὰ κάτι
σοβαρό, τὰ κοστούμια τους εἶναι πολὺ ἐπίσημα, τὸ ὕφος τους ἐπίσης.
Διασχίζουν τὴν πλατεία κατευθυνόμενοι πρὸς τὸ μέρος μου. Δηλαδὴ
τί πρὸς τὸ μέρος μου, καθὼς συνεχίζουν νὰ προχωροῦν καταλαβαίνω ὅτι
ἔρχονται εὐθεία καταπάνω μου. Κοκαλώνω μὲ τὴν μπουκιὰ στὸ στόμα.
Σταματοῦν ἀκριβῶς μπροστά
μου. Γυρίζουν ὁ ἕνας πρὸς τὸν ἄλλον καί, κλίνοντας τὰ κεφάλια τους,
συνεννοοῦνται μ’ ἕνα μικρὸ σούσουρο. Βγάζουν κάτι ἀπὸ ἕνα μικρὸ
κουτί. Εἶναι ἕνα χρυσὸ μετάλλιο.
Γυρνοῦν πρὸς τὸ μέρος μου καί,
μὲ βασιλικὴ ἐπισημότητα στὰ εὐγενικά τους πρόσωπα, μὲ βραβεύουν.
Μοῦ περνοῦν στὸ λαιμὸ τὸ μετάλλιο. Ἐκείνη τὴ στιγμὴ συνειδητοποιῶ
ὅτι πρέπει νὰ ἀφήσω κάτω τὸ τάπερ καὶ τὸ πιρούνι μου, διότι μοῦ
προτείνουν τὸ χέρι γιὰ χειραψία.
— Εὐχαριστῶ, ἀλλά... γιατί;,
ρωτάω (στὰ ἀγγλικά).
— Ξέρετε ἐσεῖς, μοῦ ἀπαντοῦν
(ἐπίσης στὰ ἀγγλικά). Καὶ ἀποχωροῦν κατόπιν ἐλαφριᾶς ὑπόκλισης,
στοιχισμένοι ὅπως ἦρθαν.
Ἡ ἀλήθεια εἶναι ὅτι ξέρω. Ὅπως
ξέρεις κι ἐσύ. Ὅπως ξέρει, δηλαδή, γιὰ τὸν ἑαυτὸ του κάθε ἄνθρωπος.
Ἁπλά, δὲν περιμένουμε νὰ πάρουμε καὶ κάνα βραβεῖο.
Πηγή: Πρώτη δημοσίευση.
Κατερίνα Ἀγυιώτη (Βόλος
1976). Σπούδασε Θεολογία καὶ Ψυχολογία στὸ Α.Π.Θ., κι ἐκπαιδεύτηκε
στὴ Συστημικὴ Θεραπεία. Πρόσφατα ξεκίνησε μεταπτυχιακὲς
σπουδὲς στὴν Ψυχικὴ Ὑγεία. Ἔχει συμμετάσχει μὲ κείμενα, μικρὲς
ἱστορίες καὶ ποιήματά της σὲ πολυάριθμα περιοδικά, ὅπως ἐπίσης
σὲ συλλογικὰ projects καὶ ἀνθολογίες. Οἱ ποιητικές της συλλογές Φρουρὸς (2016) και Ο Ταμίας τοῦ Θεοῦ (2019)
κυκλοφοροῦν ἀπὸ τὶς ἐκδόσεις Φαρφουλᾶς. Τὰ τελευταῖα χρόνια τὸ
ἐνδιαφέρον της ἔχει στραφεί στη μικρομυθοπλασία. Ἀπὸ τὸ
2014 ζεῖ καὶ ἐργάζεται στὸ Λονδίνο.
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου