|
Μποροῦσες ἔτσι κάπως νὰ τὴ φανταστεῖς, ἀνάλογα μὲ τὸ πόσο καλὸς
χαρτογράφος ἤσουν.
Δὲν ἤξερα τὸ ὄνομά της,
μόνο τὴν εἶχα δεῖ νὰ περπατάει, κουβαλώντας μαζί της τὰ χωρικά της ὕδατα
σὲ μορφὴ βαθυμετρικοῦ διαγράμματος.
Ἀργότερα ἔμαθα ὅτι εἶχε ἀπὸ χρόνια ξεχάσει νὰ βγεῖ ἀπὸ τὴν
μπανιέρα. Κι ἔτσι ὅπως τὰ γόνατα, τὰ στήθη καὶ ἡ μύτη της ξεπρόβαλαν
σὰν μικρὲς Ἰθάκες ὅταν τὴν ξαναεῖδα, δὲν ἔμενε παρὰ νὰ ἀποφασίσω
πῶς θὰ τὴ βαφτίσω:
Πηνελόπη.
Πηγή: Πρώτη δημοσίευση.ΠΛΑΝΟΔΙΟΝ
Μυρσίνη Μανέτα (Πάτρα, 1984). Σπούδασε Ἀρχιτεκτονικὴ στὸ ΕΜΠ καὶ παρακολούθησε
μαθήματα στὸ τμῆμα Γραφιστικῆς τοῦ ΤΕΙ Ἀθήνας. Ἐργάζεται
περιστασιακὰ ὡς ἀρχιτέκτονας, σκηνογράφος, δασκάλα σχεδίου, σχεδιάστρια,
καὶ στὸ προγράμματα τοῦ Δήμου Καλλιθέας, γιὰ τὶς Πανεπιστημιακὲς Ἐκδόσεις
Κρήτης καὶ τὶς Ἐκδόσεις Αἰώρα ὡς εἰκονογράφος.
Εἰκόνα: Pierre Bonnard, Τὸ μπάνιο (1925).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου