
Μαρία Ἀκριβοπούλου
Belezza
ΟΜΟΡΦΙΑ,
ὅπως τὴν ἀποκαλεῖ ὁ κόσμος, κοιτάχτηκε γιὰ χιλιοστὴ φορὰ στὸν
καθρέφτη. Πάντα ἔμενε ἐνεὴ μὲ τὴν ὄψη της. Βγῆκε ἔξω νὰ
καταπλήξει τὰ πλήθη. Ὅλοι τὴν κοίταζαν ἔκθαμβοι. Ἀπόλυτα
ἱκανοποιημένη, γύρισε σπίτι, ξανακοιτάχτηκε στὸ γυαλί,
ὅμως κάτι δὲν τῆς ἄρεσε. Δὲν ἦταν κάτι συγκεκριμένο, κάτι
λιγότερο ἀπὸ σκιά, πιὸ πολὺ μιὰ αἴσθηση ὅτι ἡ καθαρότητα τῆς
ὀμορφιᾶς της χάνεται. Ἄρχισε τὶς αἰσθητικὲς ἐπεμβάσεις.
Ξεκίνησε ἀπ’ τὸ μέτωπο καὶ τὰ μάτια. Δὲν ἔμεινε
εὐχαριστημένη. Πέρασε στὰ ζυγωματικὰ καὶ στὰ χείλη ἀλλὰ τὸ
πρόβλημα δὲν λύθηκε. Δουλεύτηκε τὸ πηγούνι καὶ μετὰ τὸ
στῆθος, τὰ μπράτσα, οἱ γάμπες. Ὅταν πίστεψε πὼς μᾶλλον
ἀποκαταστάθηκε, ἄναψε ὅλα τὰ φῶτα κι ἔτρεξε ὁλόγυμνη νὰ
κοιταχτεῖ στὸν καθρέφτη. Στὴ θέση του βρισκόταν μιὰ
βιβλιοθήκη. Τὸ πρῶτο βιβλίο ποὺ ἔβγαλε ἀπ’ τὸ ράφι ἦταν «Οἱ
κλέφτες τῆς ὀμορφιᾶς» τοῦ Πασκὰλ Μπρυκνέρ.

Πηγή: Πρώτη δημοσίευση.
Ἡ Μαρία Ἀκριβοπούλου
γεννήθηκε στὴν Θεσσαλονίκη. Σπούδασε Ὀργάνωση καὶ
Διοίκηση Ἐπιχειρήσεων στὸ Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Ἀπὸ τὸ
1999 ζεῖ καὶ ἐργάζεται στὴν Ἀθήνα. Ὑπῆρξε ὑπεύθυνη
καταστήματος ἁλυσίδας βιβλιοπωλείων. Στὸ πλαίσιο αὐτὸ
συμμετεῖχε στὴν Ἔκθεση Βιβλίου Φρανκφούρτης τὸ 2001. Ἔχει
ὁλοκληρώσει ἐπιτυχῶς προγράμματα ἀνοιχτῶν διαδικτυακῶν
μαθημάτων λογοτεχνίας: τὸ «Masterpieces of World Literature», ποὺ
προσφέρει τὸ Πανεπιστήμιο Harvard, καὶ τὸ «Ἡ Πηνελόπη στὴ
Λογοτεχνία» τοῦ Κέντρο Mathesis τῶν Πανεπιστημιακῶν Ἐκδόσεων
Κρήτης, μὲ διδάσκουσα τὴν Ἀγγέλα Καστρινάκη. Εἶναι μέλος τῆς
Θεατρικῆς ὁμάδας ἐνηλίκων τοῦ χώρου πολιτισμοῦ «Νότιος –
Χῶρος Τέχνης καὶ Δράσης» καὶ συμμετέχει στὸ Ἐργαστήρι
Δημιουργικῆς Γραφῆς ποὺ διευθύνει ὁ ποιητὴς Ἀλέξιος Μάϊνας,
στὸν ἴδιο χῶρο. Διηγήματά της ἔχουν δημοσιευτεῖ σὲ
λογοτεχνικὰ περιοδικὰ (π.χ. Χάρτης, Διάστιχο, Bookpress, Φρέαρ, Περὶ οὐ, κ.ά.).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου