Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Αστειάκια : αντίδοτο στο overdose κουλτούρας…



 .Μάδησα τη Μαργαρίτα να δω αν μ' αγαπάει. Τρεις ώρες μου πήρε. Πολύ μαλλί αυτή η κοπέλα!
  • Λένε ότι στο γάμο περνάς ζωή και κότα! Δεν λένε όμως ότι ο ένας κάνει την ζωή και ο άλλος την κότα.!
  • Μαγικό: Με ένα like στην πρώην, αποκτάς κι άλλη πρώην!
  • Μου λέει η γυναίκα μου "Θα με βοηθήσεις να κατεβάσω τα χειμωνιάτικα;" και της απαντώ "Δώσε μου το link"!
  • Ακόμα και το μπλακ χιούμορ θα πρέπει να είναι έξυπνο. Για παράδειγμα, στον τάφο μου θα γράφει "Εκεί που είσαι ήμουνα κι εδώ που είμαι θά' ρθεις".!
  • Τα καλά κορίτσια κοκκινίζουν στις ερωτικές σκηνές των ταινιών. Τα κακά κορίτσια πιστεύουν ότι θα το έκαναν καλύτερα…
  • Οι ψεύτικοι φίλοι είναι σαν τις σκιές. Πάντα εκεί,  όταν ο ήλιος λάμπει. Αλλά δε φαίνονται πουθενά, όταν όλα είναι μαύρα….
  • Πόσο αγχωτική η ημερομηνία λήξης στα προφυλακτικά: Σε βάζει να σκέφτεσαι "Θα γ@μήσω μέχρι το 2017 ή θα λήξουν πάλι;".!
  • Κάνε like σ' αυτό το status και μπες στην κλήρωση για ένα τριήμερο στη Μονεμβασιά, με όλα τα έξοδα δικά σου!
  • Τα ποτά σίγουρα περιέχουν γυναικείες ορμόνες. Μετά από λίγα ποτηράκια ούτε να οδηγήσεις μπορείς ούτε να το βουλώσεις.!
  • Μόνο η Ελενίτσα με αγαπούσε πραγματικά! Μετά άλλαξα νηπιαγωγείο και χαθήκαμε.!
  • Μου λέει η μάνα μου: Εγώ στα νιάτα μου πήγαινα σε συναυλίες.
    Έλα ρε μάνα, της λέω, έκανε η Βέμπο live;

  • Στο απέναντι μπαλκόνι τέσσερα άτομα καπνίζουν ένα τσιγάρο. Πουτάνα κρίση!
  • Ροδόνερο: Το νερό που εκτοξεύουν οι ρόδες ενός αυτοκινήτου, όταν περνάνε με ταχύτητα από μια λακκούβα στη βροχή!
  •    
  • Eν όψει, χορηγός βιοκαυσίμων σε ώρα εργασίας....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου