Η
«Σχεδία»
(www.shedia.gr, info@shedia.gr) είναι ένα «εκδοτικό κίνημα» και όχι εγχείρημα -σύμφωνα
με τους συντελεστές του - αφού έχει μια μοναδική ιδιαιτερότητα: Δεν θα πωλείται στα συνήθη σημεία διάθεσης
Τύπου (περίπτερα κ.λπ.), αλλά στους
δρόμους της πόλης από διαπιστευμένους πωλητές, προερχόμενους από ευάλωτες πληθυσμιακές ομάδες: Άστεγοι,
άνεργοι και γενικώς άνθρωποι που αποδεδειγμένα ζουν κάτω από το όριο της
φτώχειας και βιώνουν με τον πιο σκληρό
τρόπο τις συνέπειες της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης . Από την τιμή
πώλησης του περιοδικού (3,00 ευρώ), το 50% (δηλαδή το 1,50€) θα πηγαίνει
απευθείας στον ίδιο τον πωλητή.
Τα περιοδικά δρόμου λειτουργούν και ως μέσο
απεγκλωβισμού από τον φαύλο κύκλο της κοινωνικής απομόνωσης και του
αποκλεισμού. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, οι πωλητές της «Σχεδίας», παραμένουν
ενεργοί, συμμετέχουν, συναλλάσσονται, συνδιαλέγονται με την κοινωνία ολόκληρη.
«121
εφημερίδες δρόμου, 40 χώρες, 6 ήπειροι, 1 φωνή ενωμένη ενάντια στη φτώχεια»
είναι το σύνθημα του Διεθνούς Δικτύου Εφημερίδων του Δρόμου (International Network of Street Papers – INSP, www.street-papers.org). Με την προσθήκη της «Σχεδίας», τα μέλη πλέον γίνονται 122.
Αυτό το Σάββατο 23 Φεβρουαρίου, στις 13:00, στις
πλατείες Μοναστηρακίου και Καπνικαρέα, ο Μάρκος Κούμαρης, ο Γιάννης Βαρνάβας
και ο Σπύρος Μπεσδέκης από τους Locomondo, οι Mamacita on Fire, οι Nicetouch, οι Salonumuz Klimalidir, οι VoiceSings και The Black Cats Society δηλώνουν βροντερό «παρών».
Σε
δύο «stages» που θα στηθούν
αυθημερόν για το γεγονός, θα παίξουν τις
μουσικές τους, εκφράζοντας την
υποστήριξή τους.
Σε
όλη τη διάρκεια αυτού του μουσικού και κοινωνικού happening(
έναρξη 13.00) εθελοντές και φίλοι της
«Σχεδίας» θα μοιράζουν έντυπο ενημερωτικό υλικό και θα εξηγούν στους
ενδιαφερόμενους τα πάντα γύρω από την πρωτοποριακή αυτή εκδοτική πρωτοβουλία.
Εν όψει : οι Nicetouch
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου