ΟΥ ΕΙΧΑΝΕ ΜΙΛΗΣΕΙ γιὰ ἐκείνη τὴν περιοχή.
Γιὰ ἕναν κῆπο διαφορετικό, μὲ πολλὰ μυστικά. Ἀφοῦ περιπλανήθηκε
ἀρκετά, ἑστίασε τὸν βηματισμό του πρὸς τὸ μέρος του. Ὁ κῆπος βρισκόταν
σὲ ἕνα ξέφωτο, μακριὰ ἀπὸ τὸ κέντρο τοῦ χωριοῦ. Πέρασε μπροστὰ ἀπὸ
τὴν κεντρική του εἴσοδο. Σταμάτησε σὲ ἕνα ἀδιάφορο, σχεδὸν κρυφὸ
καὶ ξεχασμένο, σημεῖο, ὅσο τὸ δυνατὸν καλύτερα προφυλαγμένος ἀπὸ
τὰ ἀδιάκριτα βλέμματα, καὶ ἔστησε αὐτί. Ἔπεσε πάνω σε ἕναν καυγά.
Ὁ πανσὲς φώναζε στὴ γαρδένια ποὺ δὲν τοῦ ἔδινε καμία σημασία. Ἡ
γαρυφαλλιὰ καὶ τὸ γεράνι μπῆκαν στὴ μέση. Ὁ κατιφὲς χαμογελοῦσε
συνωμοτικὰ στὸν χρυσάνθεμο. Τὸν προσκάλεσε στὸ παρτέρι του. Ἐκεῖνος,
πῆρε μαζί του τὸν κυκλάμινο καὶ ἀποδέχτηκε τὴν πρόσκληση. Ὁ ἡλίανθος
βρῆκε εὐκαιρία νὰ ἀνακτήσει τὴν πρωτοκαθεδρία. Πῆρε τὸ μέρος τῶν
ἀδυνάτων, προσπαθώντας δῆθεν νὰ βάλει μιὰ τάξη. Ἡ ὥρα περνοῦσε.
Στάθηκε καλύτερα γιατί ἀδημονοῦσε νὰ πιάσει κι ἄλλες τέτοιες
στιγμές. Ἐδῶ, εἶχαν πάψει νὰ ἔχουν ἰσχὺ οἱ ἐποχές. Ὅλα συνέβαιναν
μὲ μιὰ συνέχεια ἀσταμάτητη. Ἡ βιολέτα καθόταν μόνη της σκεπτικὴ
καὶ βλοσυρή. Ἡ ἴριδα ἔπαιζε μὲ τὰ χρώματα καὶ προκαλοῦσε τὸ σκυλάκι
ρίχνοντας στὰ μάτια του χώματα. Ἡ καμπανούλα ἦταν στενοχωρημένη
γιατί δὲν ἦταν Κυριακὴ ἐνῶ ἡ μαργαρίτα προσπαθοῦσε νὰ τὴν παρηγορήσει.
Ἡ πικροδάφνη μαζὶ μὲ τὸν μενεξὲ ἄνοιξαν τὴν πόρτα καὶ τοῦ φώναξαν.
Τοῦ πρόσφεραν γλυκὸ τοῦ κουταλιοῦ τριαντάφυλλο καὶ ἕνα ποτήρι σπάνιο
ἀφέψημα ἀπὸ μέντα, δυόσμο, ἀρμπαρόριζα καὶ ἰβίσκο γιὰ νὰ ξεδιψάσει.
Ὁ καυγὰς εἶχε σταματήσει καὶ ὁ χορὸς ξεκινοῦσε. Αἰσθανόταν ἀμήχανα
ἀλλὰ μὲ ἕναν πρωτόγνωρο τρόπο ὑπέροχα. Ἡ ὀρτανσία τοῦ ἔδωσε τὸ
χέρι της. Χόρεψε μὲ τὴν ψυχή του. Εἶχε νυχτώσει καὶ τὰ λουλούδια εἶχαν
κουραστεῖ. Καθὼς τὸν ἀποχαιρετοῦσαν ὁ μὴ μὲ λησμόνει τοῦ ζήτησε νὰ
μὴν τοὺς προδώσει. Εἶχε βγεῖ ἀπὸ τὸ παραμύθι. Τὸ ἄρωμα τῆς γιασεμὶ
τὸν εἶχε μεθύσει καὶ νόμισε ὅτι εἶδε τὸν νάρκισσο νὰ τοῦ χαμογελάει.
Πηγή: Πρώτη δημοσίευση.
Χαράλαμπος Κόκκινος (Περιστέρι,
1966). Σπούδασε μηχανικὸς στὸ ΕΜΠ, ὅπου καὶ ἀναγορεύτηκε διδάκτορας.
Ἐργάστηκε στὸν τομέα τῆς Ἐκπαίδευσης Ἐνηλίκων, διδάσκοντας γιὰ
περισσότερα ἀπὸ εἴκοσι χρόνια ἐνῶ παράλληλα εἶχε τὴν εὐθύνη
σχεδιασμοῦ καὶ ὑλοποίησης προγραμμάτων ἐπαγγελματικῆς κατάρτισης.
Κείμενά του ἔχουν δημοσιευτεῖ στὰ περιοδικά «Ρεύματα», «Ὁδὸς Πανός»,
«Fractal», «Eyelands», «Ὁ Πολίτης», «Δευκαλίων», «International Journal
of Humanities», «Synesis», «Open Journal of Philosophy» κ.ἄ. Πρώτη συλλογὴ
διηγημάτων του Ἁπλὴ
Μετάβαση (Παράξενες Μέρες, 2021). Ἐπίσης, Ἡ τεχνολογία συνδρομητὴς
τοῦ πολιτισμοῦ; (Παπαζήση, 2004) κ.ἄ.
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου