Η αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών προϋποθέτει την
αξιολόγηση τους.
Η αξιολόγηση, ως μεθοδολογική προσέγγιση για τον προσδιορισμό ή
για την κατάρτιση εξατομικευμένων υποστηρικτικών προγραμμάτων αποτελεί μία
σύνθετη, πολυεπίπεδη διαδικασία, που απαιτεί ευρύτητα περιεχομένου και
μεθοδολογικών προσεγγίσεων, καθώς και εφαρμογή των αρχών της δεοντολογίας και
της ηθικής.
Στόχος του βιβλίου είναι να συμβάλει στην αξιολόγηση καθώς και
στην κατάρτιση των προγραμμάτων αποκατάστασης και παρέμβασης. Παρέχει οδηγίες,
πρωτόκολλο αξιολόγησης, παραδείγματα εφαρμογής και συμπυκνωμένο, έτοιμο υλικό
για την αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών. Καλύπτει τους βασικούς τομείς του
γραμματισμού, γλωσσικό και μαθηματικό και εκτείνεται σε όλες τις βαθμίδες
εκπαίδευσης.
Επιχειρεί να δώσει μία συνολική και ολοκληρωμένη εικόνα των
δυσκολιών, η οποία είναι επιβεβλημένη, καθώς οι μαθησιακές δυσκολίες αποτελούν
ένα σύνθετο, πολυπαραγοντικό, φαινόμενο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου