Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΔΑΚΤΥΛΙΟ….


 

Από πρώτη άποψη , η  είδηση προσφέρεται για αντιπολίτευση όσο η διαβεβαίωση   του Μιχαλολιάκου ότι η γη είναι στρογγυλή….

Θέλω να πω, ότι το μέτρο της εξαίρεσης των ΙΧ με χαμηλές εκπομπές ρύπων από την  εκ περιτροπής κυκλοφορίας στον αθηναϊκό δακτύλιο, που πήρε η μνημονιακή κυβέρνηση, φαίνεται από πρώτη άποψη  θετικό. Εξ άλλου  φαίνεται επίσης θετική και η  έξωση των παλαιών φορτηγών και λεωφορείων από τον δακτύλιο, αρχής γενομένης την 3η Σεπτεμβρίου…

Οι αναγνώστες αυτού του ιστότοπου μπορούν να ανατρέξουν σε άλλες πηγές για να εντρυφήσουν, π.χ., στο ποια ΙΧ(συμβατικά και υβριδικά) και φορτηγά κάτω των 2,2 τόνων κατατάσσονται στην κλάση Euro 5 καθότι  εκπέμπουν λιγότερο από 140 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Από άλλες επίσης πηγές μπορούν να πληροφορηθούν τα σχετικά με το χρονικό κριτήριο «παλαιότητας», κατ’ εφαρμογήν του οποίου εκτοπίζονται κάποια φορτηγά και λεωφορεία από το δακτύλιο…

 

Το ερώτημα όμως που τίθεται (ή που δεν τίθεται μέσα στη φούρια της καταθλιπτικής επικαιρότητας.....),  αφορά το κατά πόσο η  «καθαρή» προσθήκη  νέου αριθμού οχημάτων στην εντός δακτυλίου κυκλοφορία (παρά την αφαίρεση ορισμένων παλαιών) τροποποιεί τις συνθήκες κυκλοφορίας, επομένως επιβραδύνει την  συνολική κίνηση και αυξάνει την όποια ρύπανση προκαλούν οι νέοι κινητήρες των νέων οχημάτων….Γιατί είναι γνωστό ότι η ρύπανση ενός χώρου προσδιορίζεται όχι μόνο από το είδος των επιμέρους ρυπαινουσών πηγών, αλλά από τον συνολικό αριθμό τους και από το κατά πόσο υπερβαίνουν την φέρουσα ικανότητα του συγκεκριμένου  χώρου :  Περισσότερα «πράσινα οχήματα» μπορεί να σημαίνουν   μείωση της μέσης ταχύτητας κυκλοφορίας και αύξηση των μποτιλιαρισμάτων, δηλαδή να συνεπάγονται  πιο προβληματική ατμόσφαιρα και χειρότερη ποιότητα μεταφοράς από τα ΜΜΜ…..

 
 
Το ΥΠΕΚΑ πριμοδοτεί την αγορά οχημάτων νέας τεχνολογίας προσφέροντας  ως κίνητρο μια επί πλέον συγκοινωνιακή δυνατότητα, δηλαδή την ανεμπόδιστη κυκλοφορία εντός του δακτυλίου. Όμως το μέτρο αυτό - αναμφίβολα εις βάρος των χρηστών του αθηναϊκού κέντρου -  οδηγεί επίσης και στην επιβάρυνση του εμπορικού ισοζυγίου,  όταν (υποτίθεται ότι......) καταβάλλονται τεράστιες προσπάθειες για την αναστροφή του ελλειμματικού χαρακτήρα της ελληνικής οικονομίας…

Να υποθέσουμε ότι η ελληνική τρόϊκα συνεχίζει να κάνει παραγγελίες στη "μητρική βιομηχανία"   όπως παλιότερα ο κύριος Σημίτης -  ο οποίος   πέτυχε  επί των ημερών του να γεμίσει το Κολωνάκι με 4Χ4 , αίροντας το φορολογικό τεκμήριο που ίσχυε από την αγορά των πολυτελών  τζιπ;

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου