Πιστεύω ότι η γνώση που προσλαμβάνεται σε ένα
ζωντανό, «μαθητικό» ή φιλομαθές περιβάλλον, αξιολογείται και εμπεδώνεται
καλύτερα από αυτή που «τηλε-χορηγείται»…Γι αυτό και ομολογώ ότι ακούω με επιφύλαξη τα λεγόμενα για σπουδές
δι αλληλογραφίας ή για ένα «ηλεκτρονικό φροντιστήριο» (το e-mathes.com) , όσο κι αν κατανοώ ότι η
γνώση στην εποχή μας τείνει να προσλαμβάνεται όλο και μακρύτερα από την
πηγή της εκπομπής της….Ζούμε στον 21ο και όχι στον 17ο ή
18ο αιώνα - όταν τα πλέον ανήσυχα πνεύματα ταξίδευαν για
να αντλήσουν επιτοπίως νέες ιδέες και πληροφορίες για τη ζωή …
Εν πάση περιπτώσει, και με δεδομένο ότι τα ζωντανά (live) και διαδρασιακά (interactive) μαθήματα έχουν κόστος, θεωρώ σημαντική τη
πρωτοβουλία της αντιμνημονιακής εφημερίδας ΧΩΝΙ (που βρίσκεται σε σύγκρουση
ζωής ή θανάτου με το Σαμαραίϊκο…)να προσφέρει δωρεάν, σε όλους τους αναγνώστες
της που θα συμπληρώσουν ένα κουπόνι, δύο ηλεκτρονικά βιβλία – απαραίτητα
για κάθε μαθητή γυμνασίου και λυκείου: Μια Γραμματική των Αρχαίων Ελληνικών
και ένα Τυπολόγιο Μαθηματικών.
Όσον αφορά τώρα το e-mathes,
αυτό συστήνεται
ως
«το πρώτο διαδικτυακό φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης που μπορεί να
καλύψει όλες τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, όπου κι αν βρίσκονται.
Διδάσκει όλα τα μαθήματα Γυμνασίου, Ενιαίου Λυκείου και ΕΠΑΛ, εκμηδενίζοντας
τις αποστάσεις και δίνοντας σε όλους τους μαθητές ίσες ευκαιρίες για πρόσβαση
στη γνώση και την επιτυχία. Το μάθημα διεξάγεται σε ειδική εκπαιδευτική
πλατφόρμα (όχι Skype), με πλήθος εφαρμογών, ώστε να εξασφαλίζεται η υψηλή
ποιότητα παρακολούθησης. Ο μαθητής δεν είναι παθητικός δέκτης πληροφορίας, αλλά
συμμετέχει ενεργά, μπορεί να καταθέσει οποιαδήποτε απορία ή να ζητά βοήθεια από
τον καθηγητή του, χωρίς να χρειάζεται να περιμένει το επόμενο μάθημα. Έχει πρόσβαση
σε ειδικές ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες με σημειώσεις και πολυμεσικό εκπαιδευτικό
υλικό και παραδίδει εργασίες και ασκήσεις αξιολόγησης. Τα τμήματα είναι
τετραμελή, ενώ παρέχεται και η δυνατότητα ιδιαίτερου μαθήματος….. Όλα αυτά,
χωρίς άσκοπες μετακινήσεις και με χαμηλό κόστος»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου