Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Τετάρτη 4 Μαρτίου 2020

Συναντήσεις στην μπάρα για τον έρωτα


Ο αρσενικός κούνελος και το φιλήδονο θηλυκό ανήκουν στη σφαίρα του φανταστικού. Η διάχυτη αίσθηση ότι το σεξ είναι πια μια εύκολη υπόθεση είναι μύθος, αφού βιώνουμε μια βαθιά ερωτική μοναξιά.
Με προσκεκλημένη, εκτός των άλλων, την ψυχολόγο-ψυχοθεραπεύτρια Μάρω Μπέλλου, το καφέ-μπαρ-εστιατόριο «σχεδία home» δίνει συνέχεια στις «Συναντήσεις στην μπάρα» συνομιλώντας την Τετάρτη 11 Μαρτίου, στις 19:30, για τον «κύκλο των χαμένων εραστών».  
Μπορούμε να ισχυριστούμε ότι διανύουμε μία εποχή «σεξουαλικής ύφεσης»; Ποιες είναι οι επιπτώσεις της κρίσης στη σεξουαλική ζωή των ανθρώπων; Πώς η διάδοση της προκάτ φαντασίωσης που κομίζει η πορνογραφία αλλάζει τη σχέση του ανθρώπου με την ερωτική επιθυμία και τη σεξουαλική απόλαυση;

 Αυτά και άλλα πολλά θα διερευνηθούν στο καφέ-μπαρ -εστιατόριο «σχεδία home» (Κολοκοτρώνη 56 και Νικίου 2), στο πλαίσιο της σειράς «Συναντήσεις στην μπάρα». Μεταξύ των προσκεκλημένων, θα είναι η ψυχολόγος-ψυχοθεραπεύτρια Μάρω Μπέλλου, συγγραφέας του βιβλίου «Ο γκατζετ-Eros».  
«Σε  ένα σύμπαν σεξουαλικής κατανάλωσης, όπου η αγορά του σεξ είναι ιδιαίτερα εκτεταμένη και πολλαπλώς προσβάσιμη, δημιουργείται ένα άλλο καθεστώς για τον ερωτικό μου παρτενέρ. Εκείνος δεν είναι κάποιος που προκαλεί το ερωτικό μου θάμβος ή με έλκει ως το ενδόμυχό μου πάθος. Αντί να ενδώσω στις προκλήσεις της επιθυμίας και τα πάθη του έρωτα, αρκούμαι και μόνο με την απόλαυσή μου. Και καθώς βρίσκομαι μέσα στο ναρκισσιστικό μου κέλυφος, ο παρτενέρ μου τείνει να μεταλλαχθεί σε ένα γκάτζετ. Εξοικειώνομαι με την ιδέα ότι η διασύνδεσή μου μαζί του έχει ημερομηνία λήξης και μπορώ κάλλιστα να τον αντικαταστήσω με έναν άλλον. Είναι ο γκάτζετ-Εros, ο έρωτας στα χρόνια της τεχνολογίας. Την εξάπλωσή του στον σύγχρονο κόσμο μπορώ εύκολα να τη δω στον τρόπο που χωρίζουν οι άνθρωποι. Στέλνω ένα mail ή ένα sms και από εκεί και πέρα ο παρτενέρ μου έληξε για μένα. Αυτή η διαγραφή θέτει την ομιλία εκτός παιχνιδιού. Είναι ένας χωρισμός στον οποίο δεν δίνεται καμία εξήγηση, δεν γίνεται καμία κουβέντα. Στον γκάτζετ-Eros δεν είμαι πια έρμαιο της ανταπόκρισης του έτερου, ούτε νιώθω την απειλή της δικής του απουσίας», μας έλεγε κ. Μπέλλου στο ρεπορτάζ με τίτλο «Ο κύκλος των χαμένων εραστών» που είχε φιλοξενηθεί στο τεύχος #67 (Φεβρουάριος 2019) της «σχεδίας» μας.  
Με πυξίδα, πάντοτε, σχετικό ρεπορτάζ που έχει φιλοξενηθεί στις σελίδες του ελληνικού περιοδικού δρόμου, με ένα ποτό ή έναν καφέ στο χέρι, ανοίγουμε μια σειρά από συζητήσεις για βαθιά κοινωνικά ζητήματα που μας απασχολούν όλους ως πολίτες.
Η συζήτηση στην μπάρα περί έρωτα θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Μαρτίου στις 19:30. Τη συζήτηση θα συντονίσει η δημοσιογράφος Ελεωνόρα Ορφανίδου.

Περιοδικό δρόμου σχεδία» | Νικίου 2 | Αθήνα 10560 | +30 2130231220 | www.shedia.gr / info@shedia.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου