oikologein

Για όσους πάνε γυρεύοντας στο χώρο της Οικολογίας και του Πολιτισμού. Υπό τη διαχείριση του Γιάννη Σχίζα

Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Δευτέρα 30 Ιουνίου 2025

Εθνική Τραγωδία το δημογραφικό της Ελληνικής Περιφέρειας


Γράφει ο Βασίλης Τσολακίδης*

Με αδιάφορο το πολιτικοοικονομικό κατεστημένο, η επαρχία μαραζώνει – και μαζί της το μέλλον της χώρας.

Η εικόνα είναι γνώριμη πια: κλειστά σχολεία, ερειπωμένα χωριά, μοναχικοί ηλικιωμένοι. Κι όμως, για τη συντριπτική πλειοψηφία των κέντρων λήψης αποφάσεων, όλα αυτά δεν προκαλούν ανησυχία — ούτε καν ντροπή. Η δημογραφική κατάρρευση της ελληνικής περιφέρειας, όπως ιδιαίτερα στο παράδειγμα του Έβρου, εξελίσσεται χωρίς αντίσταση, χωρίς σχέδιο, χωρίς φωνή.

Η ελληνική πολιτεία δείχνει να μην αντιλαμβάνεται τη γεωπολιτική, κοινωνική και εθνική σημασία αυτής της σιωπηλής αποσύνθεσης. Στον Βόρειο Έβρο, η εικόνα είναι πλέον δραματική: πληθυσμός μειωμένος κατά 15–25% μέσα σε μία δεκαετία, μαζική μετανάστευση των νέων, συρρίκνωση βασικών υπηρεσιών, εγκατάλειψη της αγροτικής και μεταποιητικής δραστηριότητας.

Κι ενώ η πραγματικότητα κραυγάζει για ουσιαστική παρέμβαση, αυτό που προσφέρεται είναι επικοινωνιακή διευθέτηση: η πρόταση για διοικητική διάσπαση του Έβρου και δημιουργία μιας νέας Περιφερειακής Ενότητας «Βορείου Έβρου».

Μια θεσμική αναδιάταξη δίχως ουσία.

Διαβάστε περισσότερα »
Αναρτήθηκε από oikoparaxenos στις 3:22 μ.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες Παραγωγή-περιβάλλον, Πολιτισμός, φυσικό περιβάλλον

Τζέϊμς Θέρ­μπερ (James Thurber): Μιὰ ἀρ­κε­τὰ ἔξυ­πνη μύ­γα

 



By planodion on 29 Ἰούνιος 2025



Τζέϊμς Θέρ­μπερ (James Thurber)


Μιὰ ἀρ­κε­τὰ ἔξυ­πνη μύ­γα

(The Fairly Intelligent Fly)


ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΑΧΝΗ σὲ ἕνα πα­λιὸ σπί­τι ἔφτια­ξε ἕναν ὄμορ­φο ἱστὸ γιὰ νὰ πα­γι­δεύ­ει μῦ­γες. Κά­θε φο­ρὰ ποὺ μιὰ μύ­γα προ­σγειω­νό­ταν καὶ μπλε­κό­ταν μέ­σα στὸν ἱστὸ ἡ ἀρά­χνη τὴν κα­τα­βρό­χθι­ζε, ἔτσι ποὺ κά­θε ἄλ­λη μύ­γα ποὺ πλη­σί­α­ζε νὰ νο­μί­ζει ὅτι ὁ ἱστὸς ἦταν ἕνα ἥσυ­χο καὶ ἀσφα­λὲς μέ­ρος γιὰ νὰ ξε­κου­ρα­στεῖ. Μιὰ μέ­ρα μιὰ ἀρ­κε­τὰ ἔξυ­πνη μύ­γα στρι­φο­γύ­ρι­ζε πά­νω ἀπὸ τὸν ἱστὸ χω­ρὶς ὡστό­σο νὰ χα­μη­λώ­νει, ὥσπου ἐμ­φα­νί­στη­κε ἡ ἀρά­χνη λέ­γον­τάς της: «Ἄν­τε λοι­πόν, κα­τέ­βα!» Ἀλ­λὰ ἡ μύ­γα ἦταν πο­λὺ ἔξυ­πνη γιὰ νὰ ξε­γε­λα­στεῖ καὶ τῆς ἀπάν­τη­σε «Πο­τὲ δὲν χα­μη­λώ­νω σὲ μέ­ρη ὅπου δὲν βλέ­πω ἄλ­λες μῦ­γες, καὶ στὸ σπί­τι σου δὲν βλέ­πω κα­μιὰ ἄλ­λη μύ­γα». Ἔτσι, ἀπο­μα­κρύν­θη­κε πε­τῶν­τας, ὥσπου ἔφτα­σε σὲ ἕνα μέ­ρος ὅπου ὑπῆρ­χε ἕνα πλῆ­θος ἀπὸ μῦ­γες.

Διαβάστε περισσότερα »
Αναρτήθηκε από oikoparaxenos στις 8:45 π.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες Πολιτισμός, Τέχνη

"Ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται"

 

  Υπογράφηκε μνημόνιο Λιβύης – Τουρκίας για έρευνες σε 4 θαλάσσια οικόπεδα.

Απανωτές έρχονται οι φάπες από Λιβύη μεριά. Η Ελλάδα άφησε χώρο και χρόνο στην Τουρκία να προχωρήσει την διείσδυσή της στην Λιβύη, αφού δεν αντέδρασε όπως όφειλε μετά την υπογραφή του Τουρκολυβικού Μνημονίου το 2019 που "έκλεβε" μεγάλο θαλάσσιο χώρο από την Ελλάδα υπέρ της Λιβύης και της Τουρκίας. Ακολούθησαν και άλλα γνωστά, ώσπου τις προάλλες μάθαμε ότι η φιλική προς την Ελλάδα κυβέρνηση της Ανατολικής Λιβύης υπό τον στρατάρχη Χαφτάρ που εδρεύει στην Κυρηναϊκή (Βεγγάζη, Τομπρούκ) σκέφτεται και αυτή να αναγνωρίσει το Τουρκολυβικό Μνημόνια του 2019. Πριν υπάρξει ουσιαστική αντίδραση από εδώ,πέραν της εξαγγελίας για την επιτήρηση των νοτίων συνόρων της χώρας από πλοία του Πολεμικού μας Ναυτικού (με πρόσχημα την αποτροπή των παράνομων μεταναστευτικών ροών από την Λιβύη προς την Κρήτη), έφτασε και το τελευταίο νέο.


Διαβάστε περισσότερα »
Αναρτήθηκε από oikoparaxenos στις 8:25 π.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες Ενέργεια

8ο ΘΕΡΙΝΟ ΒΙΒΛΙΟΣΤΑΣΙΟ

1__12__13__ΙΟΥΛ

vivliostasio2025-afisaA3-no names_F.png

ΙΟΥ

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΚΥΨΕΛΗΣ

 


Φτάσαμε λοιπόν στο 8ο Θερινό Βιβλιοστάσιο!

Από την πρώτη στιγμή που συναντηθήκαμε στη Σύμπραξη Εκδοτικών Εγχειρημάτων, βαθιά μας επιθυμία ήταν να πραγματοποιήσουμε μια γιορτή βιβλίου στο κέντρο της μητροπολιτικής Αθήνας.

Να δημιουργήσουμε έναν τόπο συνάντησης και επικοινωνίας, έναν χώρο όπου οι ιδέες θα κυκλοφορούν ελεύθερες και ανενόχλητες αποτελώντας αντικείμενο συζήτησης και διαλόγου.

Σε πείσμα των καιρών, συνεχίζουμε να πιστεύουμε ότι το βιβλίο παραμένει ένα επικίνδυνο πολιτισμικό αγαθό που μπορεί να αγγίξει τις εσώτερες χορδές μας, να μας κινητοποιήσει, να μας φέρει σε επαφή με το μη γνώριμο, με το νέο, να μας ωθήσει να χτίσουμε νέες κοινότητες, να αποτελέσει αφορμή αναστοχασμού και δημιουργικής εξέλιξης, να διευρύνει τις ρωγμές μιας αλλόκοτης πραγματικότητας. Και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενες και χαρούμενοι που εδώ και χρόνια μοιραζόμαστε αυτό το όραμα με όλες και όλους εσάς, και χτίζουμε από κοινού αυτή την αναζήτηση.

Έτσι, και το φετινό καλοκαίρι, σας καλούμε να στήσουμε μαζί τη γιορτή μας. Να συναντηθούμε και να συζητήσουμε για βιβλία, για λογοτεχνία και για θεωρία, να ανταλλάξουμε ιδέες και προβληματισμούς, να δραπετεύσουμε από την καθημερινότητα της πόλης, και να αφουγκραστούμε έναν διαφορετικό πολιτισμό, στους αντίποδες των κυρίαρχων αφηγήσεων.

Σας περιμένουμε την Παρασκευή 11, το Σάββατο 12 και την Κυριακή 13 Ιουλίου, στη Δημοτική Αγορά Κυψέλης (Φωκίωνος Νέγρη 42) για το 8ο Θερινό Βιβλιοστάσιο!

Μείνετε συντονισμένες για την ανακοίνωση του προγράμματος συζητήσεων και εκδηλώσεων, αλλά και όλων των καλών που ετοιμάζουμε φέτος!

Μια όαση βιβλίων στην καρδιά του καλοκαιριού!

 

Η Σύμπραξη Εκδοτικών Εγχειρημάτων

 

Ώρες λειτουργίας:

Παρασκευή 11 Ιουλίου: 15:00 - 23:00

Αναρτήθηκε από oikoparaxenos στις 8:22 π.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες Εκδηλώσεις-βιβλία

Κυριακή 29 Ιουνίου 2025

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ

 Στα πλαίσια της μαθητείας που έχω αρχίσει στο ηλεκτρονικό εμπόριο, έφτιαξα κατάστημα μέσα στην πλατφόρμα Etsy, που πουλά διάφορα είδη δώρων, διακόσμησης για το σπίτι, χειροτεχνήματα, έργα τέχνης κ.λ.π. μικρών παραγωγών και χειροτεχνών. Έχω βάλει για πώληση (σαν ψηφιακά αρχεία μόνο) κάποιες ακουαρέλες μου και αργότερα ίσως βάλω και σκίτσα και φωτογραφίες. Μπορείτε να τα δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο: https://atelierphysis.etsy.com

και ο λόγος που σας παροτρύνω είναι πως ο αλγόριθμος της πλατφόρμας ανεβάζει προς τα πάνω στη σειρά ανάρτησης τα καταστήματα που δέχονται πολλές επισκέψεις, (έστω και χωρίς πώληση), που έχουν πωλήσεις, θετικές κριτικές από τους πελάτες τους, που μαζεύουν ακολούθους, θαυμαστές κ.λ.π. Στην πλατφόρμα μπαίνετe είτε από τον υπολογιστή σας (Etsy.com) είτε κατεβάζοντας στο κινητό σας την εφαρμογή Etsy. Οπότε σας παρακαλώ κάντε εγγραφή, κάντε κλικ και δείτε μία-μία τις εικόνες (και τις 5 !) γίνετε ακόλοθοι και πατείστε καρδούλες. Ευχαριστώ πολύ!


--
 Γιώργος Βλοντάκης
Αναρτήθηκε από oikoparaxenos στις 8:19 π.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Σάββατο 28 Ιουνίου 2025

Καταγγελία και Δήλωση Συμπαράστασης στο μέλος της Πολιτικής Πρωτοβουλίας, Δημήτρη Γιαννάτο

 Η Πολιτική Πρωτοβουλία καταγγέλλει απερίφραστα την αδικαιολόγητη - χωρίς διαφάνεια και θεσμικά κριτήρια - παύση του φίλου και συντρόφου μας Δημήτρη Γιαννάτου, από θέση ευθύνης και τη μετακίνησή του σε άλλη Μονάδα του νεοσύστατου Εθνικού Οργανισμού Πρόληψης και Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων (Ε.Ο.Π.Α.Ε), ο οποίος από 1η Φεβρουαρίου 2025, συγχώνευσε - αλλά στην ουσία εξαφάνισε - όλα τα υφιστάμενα έως τότε, Προγράμματα Απεξάρτησης στην Ελλάδα (Κ.Ε.Θ.Ε.Α, 18 ΑΝΩ. ΑΡΓΩ, ΟΚΑΝΑ, κ.α)

Η υποβάθμιση και η «απομόνωσή» του, η απαξίωση της επιστημονικής και εργασιακής εμπειρίας του, δεν μπορεί να ιδωθεί ως μια ουδέτερη υπηρεσιακή πράξη. Σχετίζεται και με τον ρόλο του ως Γραμματέας του Συλλόγου Εργαζομένων Ε.Ο.Π.Α.Ε, με την αντίθετη επιστημονική και κοινωνικοπολιτισμική άποψη και θέση του, ενάντια στην ίδρυση του Ε.Ο.Π.Α.Ε με όρους «αποικιοκρατικής» καταστροφής και όχι κοινωνικής και επιστημονικής συναίνεσης και αποτελεί για ε

Διαβάστε περισσότερα »
Αναρτήθηκε από oikoparaxenos στις 6:13 π.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες ΑμΕΑ, κοινωνία, Πολιτισμός, πρόσωπα

Η ελληνική ηλεκτρική ενεργειακή αγορά μοιάζει με μια καλοστημένη σκακιέρα

 του Στέφανου Σταμέλλου 

Όλα δείχνουν ότι στον χώρο της ηλεκτρικής ενέργειας παίζεται η ΜΕΓΑΛΗ στημένη παρτίδα! Στην ενεργειακή σκακιέρα είναι οι  μ ι κ ρ ο ί  και μεσαίοι παραγωγοί ΑΠΕ -ιδιώτες, ενεργειακές κοινότητες, αγρότες- που πιέζονται από τις περικοπές παραγωγής, τις καθυστερήσεις της σύνδεσης στο δίκτυο -γιατί δεν υπάρχει ελεύθερος ενεργειακός χώρος- και την οικονομική ασφυξία. Και είναι οι  μ ε γ ά λ ο ι  «παίκτες» του καρτέλ -όμιλοι, που είναι και παραγωγοί και προμηθευτές- αυτοί που κρατούν και ελέγχουν το παιχνίδι. Εκμεταλλεύονται το στημένο στα μέτρα τους target model και το χρηματιστήριο ενέργειας καθορίζοντας την τιμή της KWh, έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν ρεύμα -από και προς- με τις διασυνοριακές διασυνδέσεις και επηρεάζουν την πολιτική καθορίζοντας τον σχεδιασμό.

 

Τι παίζεται στην πραγματικότητα; Το παιχνίδι οδηγείται προς την  σ υ γ κ έ ν τ ρ ω σ η  ισχύος και τον πλήρη έ λ ε γ χ ο : Οι μεγάλοι ελέγχουν τα δίκτυα, τις αγορές και τη ροή πληροφορίας. Οι μικροί παγιδεύονται ανάμεσα σε επενδύσεις, που δεν αποδίδουν, και υποσχέσεις,

Διαβάστε περισσότερα »
Αναρτήθηκε από oikoparaxenos στις 6:10 π.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες Ενέργεια

Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

Πράγματα που δεν είναι βολικά

 


 

Πράγματα που δεν είναι βολικά  

Η δημοτική ιδέα ενός κήπου

txarka.ilustracion | La Región

1. Καταδικάζοντας τους αθώους. 

Σε αυτές τις πόλεις κυριαρχίας των αυτοκινήτων, όπου η θερμότητα ενώνεται με το τσιμέντο, χρειαζόμαστε ψηλά, ώριμα  δέντρα. Δέντρα που να πληρώσουν για όλες τις εκπολιτιστικές αμαρτίες της ανθρωπότητας. Το κόψιμο των παλιών δέντρων και η μη δημιουργία νέων χώρων αστικού πρασίνου διαιωνίζει την έρημοποιήση και επιταχύνει την  αβίωτη πόλη.

2. Θορύβος.

Όπου ο κηπουρός,  ιερό  επαγγέλμα, έχει γίνει ένας ρομποτικός χειριστής που χειρίζεται καταχθόνιες θορυβώδεις  συσκευές και εργαλεία.

3. Επιλογή ακαταλλήλου είδους. 

Μέχρι χθες, οι κήποι ήταν η πολύπλευρη έκφραση ευαίσθητων ψυχών. Σύνθετοι πράσινοι χώροι και μικρές "ζούγκλες" με καλοσχεδιασμένα παρτέρια που καταπραΰνουν την ψυχή και ζωντανεύουν το μυαλό. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε μικρούς τσιμεντένιους κήπους με κλωνοποιημένα, καχεκτικά δέντρα κλαδεμένα σαν πεκινουά.

Διαβάστε περισσότερα »
Αναρτήθηκε από oikoparaxenos στις 9:50 π.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες αστικός χώρος, Ελεύθεροι χώροι, κοινωνία

Πέμπτη 26 Ιουνίου 2025

Διεπιστημονικό μάθημα “Βιώσιμες Λύσεις για την Προστασία της Μεσογείου”

 


Ένα διεπιστημονικό μάθημα με θέμα “Βιώσιμες Λύσεις για τα Ζητήματα Θαλάσσιας Προστασίας που Αντιμετωπίζει η Μεσόγειος” μόλις ολοκληρώθηκε στο ανατολικό Αιγαίο, στο ερευνητικό σκάφος “Τρίτων” και τις ερευνητικές βάσεις του Ινστιτούτου Αρχιπελάγους στη Σάμο και τους Λειψούς. Το μάθημα αυτό αποτελεί μέρος προγράμματος σπουδών του College Year in Athens, με φοιτητές από κορυφαία ακαδημαϊκά ιδρύματα των ΗΠΑ και υλοποιείται σε συνεργασία με το Διεθνές Σχολείο της Θάλασσας του Ινστιτούτου Αρχιπέλαγος.

Με επίκεντρο την αυξανόμενη πλαστική και μικροπλαστική ρύπανση που επηρεάζει όλα τα επίπεδα των θαλάσσιων οικοσυστημάτων, αυτή η εκπαιδευτική ερευνητική αποστολή έδωσε στους φοιτητές την ευκαιρία να αποκτήσουν πρακτική εμπειρία σε μεθόδους δειγματοληψίας στο ανοιχτό πέλαγος, καθώς και εργαστηριακές δεξιότητες για την προσδιορισμό της περιεκτικότητας σε μικροπλαστικές ίνες. Η εκπαίδευση επικεντρώθηκε επίσης στην περιβαλλοντική πολιτική και στην επικοινωνία της επιστήμης, με στόχο την κατανόηση και διάδοση των ανησυχητικών επιπτώσεων της πλαστικής ρύπανσης στην ισορροπία των θαλάσσιων οικοσυστημάτων. αλλά και και στη δημόσια υγεία.

Το Διεθνές Σχολείο της Θάλασσας αποτελεί ίσως την πιο σημαντική και δύσκολη δράση του Ινστιτούτου Αρχιπέλαγος,

Διαβάστε περισσότερα »
Αναρτήθηκε από oikoparaxenos στις 6:32 μ.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες Διάφορα, ζώα, κοινωνία, πρόσωπα

Οι εκδόσεις Βακχικόν με τον Ζοζέ Λουίς Πεϊσότο στο 4ο Φεστιβάλ Χανίων

 

 

Αν δεν μπορείτε να διαβάσετε το newsletter πατήστε εδώ.


 

Οι εκδόσεις Βακχικόν με τον Ζοζέ Λουίς Πεϊσότο στο 4ο Φεστιβάλ Χανίων

 

Οι εκδόσεις Βακχικόν συμμετέχουν στο φετινό 4ο Φεστιβάλ Βιβλίου Χανίων που θα λάβει χώρα από την Τετάρτη 25 έως την Κυριακή 29 Ιουνίου 2025  στην όμορφη πόλη της Κρήτης.

Στο φεστιβάλ θα παρευρεθεί, ο Πορτογάλος συγγραφέας μας Ζοζέ Λουίς Πεϊσότο με το βιβλίο του Μου πέθανες που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Βακχικόν, σε μετάφραση της Ζωής Καραμπέκιου.

Το αφήγημα του Ζοζέ Λουίς Πεϊσότο θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο των εναρκτήριων εκδηλώσεων του Φεστιβάλ την Τρίτη 24 Ιουνίου στο Θέατρο «Μίκης Θεοδωράκης», 18.00 - 19.00, σε μία εκδήλωση που συνδιοργανώνουν το Φεστιβάλ ΛΕΑ και οι εκδόσεις Βακχικόν.

Διαβάστε περισσότερα »
Αναρτήθηκε από oikoparaxenos στις 3:34 μ.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες Πολιτισμός, πρόσωπα

ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΩΝ


 

Αναρτήθηκε από oikoparaxenos στις 3:29 μ.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΡΑΝ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ

 

Το σιωνιστικό κράτος του Ισραήλ αποτελώντας την αιχμή του δόρατος της ιμπεριαλιστικής συμμαχίας των Δυτικών δυνάμεων, των ΗΠΑ και των ακολούθων τους στην Ευρώπη, επιτέθηκε στην Ισλαμική Δημοκρατία του Ιράν από αέρος αλλά και με εκ των έσω δολιοφθορές και προσπάθεια διάβρωσης της εθνικής του ασφάλειας. 

Χρησιμοποιώντας την από δεκαετίες δικαιολογία κατά του πυρηνικού προγράμματος του Ιράν, για δήθεν προστασία της κρατικής οντότητας του Ισραήλ, στην ουσία οι Σιωνιστές θέλουν να εδραιώσουν την αποικιοκρατική τους ηγεμονία στην περιοχή. Μέσω αυτής της ηγεμονίας θέλουν να επιβάλουν την απόλυτη κυριαρχία του Αμερικάνικου οικονομικού - στρατιωτικού συμπλέγματος για πολιτικό και οικονομικό έλεγχο. Είναι αυτό που οι Σιωνιστές και ο Δυτικο-ΝΑΤΟικός άξονας ονομάζουν, μια "Νέα Μέση Ανατολή".


Η πτώση της κυβέρνησης του Ιράν, η διάλυση της χώρας, ο διαμελισμός του, καθώς και η εξαφάνιση του Παλαιστινιακού λαού από την περιοχή είναι ο προφανής στόχος. Αν πέσει το Ιράν, αυτό θα είναι χτύπημα για την Παλαιστινιακή Αντίσταση. Αν πέσει το Ιράν, θα έρθει και η σειρά της φτωχής αλλά ηρωικής Υεμένης. Θέλουν να εξαφανίσουν αυτούς που αντιστέκονται στα σχέδια τους,

Μετά την καταστροφή της Γάζας και την εξόντωση του λαού της, το διαμελισμό της Συρίας, την εξασθένηση της Χεσμπολάχ στο Λίβανο, το κράτος του Ιράν παρέμεινε η κύρια δύναμη του Άξονα Αντίστασης στην περιοχή.


Διαβάστε περισσότερα »
Αναρτήθηκε από oikoparaxenos στις 3:25 μ.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες Διάφορα

Λάμπρος Παπαδημητράκης 1948-2025

 



Σίγησε η πιο σεμνή “φωνή” του ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ
Ο βραβευμένος αγωνιστής σκηνοθέτης
ΛΑΜΠΡΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ
έφυγε για το αιώνιο ΦΩΣ

Ο Λάμπρος Παπαδημητράκης, δεν είναι πια εδώ. Ο σεμνός άνθρωπος και αγωνιστής του αντιδικτατορικού αγώνα πέρασε στο αιώνιο φως το πρωί της Παρασκευής, νικημένος από την καρδιά του σε ηλικία 77 ετών, σκορπίζοντας θλίψη στους οικείους του και στους συντρόφους της νιότης του. Μίας νιότης που αφιερώθηκε στους αγώνες για Ελευθερία και Δημοκρατία.

Για την Ελευθερία και τη Δημοκρατία στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Ο Λάμπρος Παπαδημητράκης από τα νεανικά του χρόνια βρέθηκε στην πρωτοπορία των αγώνων. Συμμετείχε στις μαθητικές κινητοποιήσεις του 1963 – 1964, ενώ στα χρόνια της χούντας βρέθηκε στο αντιδικτατορικό φοιτητικό κίνημα. Όταν άρχισαν να δραστηριοποιούνται οι τοπικοί φοιτητικοί σύλλογοι ανέλαβε την Προεδρία του Συλλόγου Χίων Φοιτητών, ο οποίος υπήρξε από τους πλέον δραστήριους της περιόδου.

Ανήσυχο πνεύμα, δημιούργησε θεατρικές ομάδες, και ανέβασε παραστάσεις στο θεατρικό σανίδι. Κορυφαία υπήρξε η παράσταση του 1973 «Το έπος του βασιλιά Υμπύ» του Πέτρου Μάρκαρη, μια υπαινικτική και σκληρή κριτική της δικτατορίας.

Στις 14 Νοεμβρίου 1973, όταν ξεκίνησε η κατάληψη του Πολυτεχνείου που εξελίχθηκε σε αιματοβαμμένη εξέγερση και κατεστάλη με βία,  βρέθηκε στην πρώτη γραμμή. Λόγω των κινηματογραφικών και ραδιοφωνικών του γνώσεων έβαλε τα σωστά θεμέλια στο Ραδιοφωνικό Σταθμό του Πολυτεχνείου. Μαζί με την Τόνια Μοροπούλου, τη Μαρία Δαμανάκη, τον Δημήτρη Παπαχρήστο και τον Στέλιο Βίο, μέσα από τους 1.050 χιλιόκυκλους κατάφεραν να ξεσηκώσουν τον Λαό της Αθήνας και όχι μόνο. Παράλληλα η Κινηματογραφική Ομάδα ΚΙΝΟ, την οποίαν ίδρυσε με τον Κώστα Ζηρίνη και άλλους, κατέγραψε όσα διαδραματίστηκαν εκείνες τις συγκλονιστικές ώρες.

Το υλικό αυτό μας έδωσε την ταινία – ντοκουμέντο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΗΜΕΝΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΟΥ ’73.

Η χούντα κατέρρευσε στις 23 Ιουλίου 1974 και ο Λάμπρος Παπαδημητράκης επέλεξε όπως και πολλοί άλλοι, να μείνει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και να συνεχίσει τον αγώνα του.  Η Ελλάδα κέρδισε την Ελευθερία της αφήνοντας την Κύπρο να πέσει.

Αυτή η ευθύνη βάραινε στις αποφάσεις του.


Έζησε για πολλά χρόνια στην Κύπρο με την σύντροφό του, Κυπρία σκηνοθέτιδα ΘΕΚΛΑ ΚΙΤΤΟΥ.

Ιδρύσανε την ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗΣ ΚΥΠΡΟΥ και τρέξανε παντού για τη Διαφώτιση του Κυπριακού Λαού. Παράλληλα μαζί με άλλους ιδρύσανε το ιστορικό βιβλιοπωλείο ΤΑ ΟΚΤΩΒΡΙΑΝΑ, το πρώτο Ελληνικό βιβλιοπωλείο στο νησί, το οποίο δραστηριοποιείται μέχρι σήμερα στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ.

Στη συνέχεια ο πάντα ακούραστος ΛΑΜΠΡΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ υπήρξε, μαζί με τους Κώστα Κύρρη και Νεοκλή Σαρρή, βασικό στέλεχος του ιστορικού Α΄ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ στην Λευκωσία (1994).  Και πρωτεργάτης του Β΄ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ στην Χίο (1997).

Συνεργάτης στην ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΟ ΚΟΥΡΔΙΣΤΑΝ (1996), ιδρυτικό μέλος της ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΠΟΙΚΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ (2006), του Ομίλου ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ (2008), της πρωτοβουλίας ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ (2010), επικεφαλής της Κυπριακής συμμετοχής στο ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΖΑ (2010) και πρωτεργάτης στις ΣΠΙΘΕΣ ΚΥΠΡΟΥ (2011).

Σημαντική υπήρξε η προσφορά του στην Κινηματογραφική Τέχνη, στην Ελεύθερη Ραδιοφωνία, στους δύσκολους αγώνες των Ελλήνων Σκηνοθετών και στην Εκπαίδευση νέων κινηματογραφιστών.

Εκτός από την συμμετοχή του στις ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΗΜΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ’73,  στον Κινηματογράφο μάς έδωσε την μικρού μήκους ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, που κέρδισε το Βραβείο Κριτικών Κινηματογράφου το 1973. To 1976, σε συνσκηνοθεσία με την ΘΕΚΛΑ ΚΙΤΤΟΥ, δημιούργησαν την πολυσυζητημένη ταινία ΚΥΠΡΟΣ Η ΑΛΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, κερδίζοντας δύο μεγάλα Βραβεία στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Η ταινία είχε μια μεγάλη σταδιοδρομία στην Ελλάδα, όπου ξεπέρασε τις 500.000 θεατές μέσα από το παράλληλο κύκλωμα. Στην Κύπρο η ταινία απαγορεύτηκε και χρειάστηκαν 8 χρόνια πολιτικών και δικαστικών αγώνων για να προβληθεί. Έκτοτε η εμβληματική αυτή ταινία προβάλλεται με μεγάλη επιτυχία σε Αφιερώματα, σαν μια Κραυγή Ελευθερίας του Κυπριακού Ελληνισμού και μια τολμηρή ανατομία του Κυπριακού Ζητήματος .

Σημαντική είναι επίσης η ταινία μυθοπλασίας ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ του 1990, βασισμένη στο ομώνυμο διήγημα του πρωτοπόρου Κυπρίου πεζογράφου ΝΙΚΟΥ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ.

Εργάστηκε για πολλά χρόνια ως εξωτερικός συνεργάτης στην ΕΡΤ. Γύρισε συνολικά περίπου 80 ταινίες, με τις 40 να έχουν γυριστεί στην Κύπρο.

Οργάνωσε ήδη το 1975 το  Α΄ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ και το 2016 το μεγάλο ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ.

Με την πείρα που αποκόμισε από το «ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ, ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ» και από πολλούς άλλους μικρούς Ραδιοφωνικούς Σταθμούς, ίδρυσε μαζί με τον Αλέξη Πετρόπουλο τον Τηλεοπτικό Σταθμό ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΟΣ (1996) με παραρτήματα στην Χίο και στην Λέσβο και στη συνέχεια μαζί με τον Κώστα Νικολαϊδη τον Tηλεοπτικό Σταθμό ΩΜΕΓΑ στην Πάφο της Κύπρου (1997).

Υπήρξε εκ των ιδρυτών της συνδικαλιστικής κίνησης ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΚΦΡΑΣΗ στα πλαίσια της Εταιρείας Ελλήνων Σκηνοθετών. Για 18 χρόνια δίδαξε ΣΕΝΑΡΙΟ, ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ και ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ στις Κινηματογραφικές Σχολές Σταυράκου και Χατζίκου καθώς και στο Πανεπιστήμιο του Αιγαίου.

Το 2003 η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ τον τίμησε « για την συνολική καλλιτεχνική, κοινωνική και πολιτική του προσφορά ».  

ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥ Η ΜΝΗΜΗ

Αναρτήθηκε από oikoparaxenos στις 3:21 μ.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Νεότερες αναρτήσεις Παλαιότερες αναρτήσεις Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης κινητού
Εγγραφή σε: Αναρτήσεις (Atom)

Έργο της Κυριακής Δραγομένη

Έργο της Κυριακής Δραγομένη
Η καταλυτική δράση των οικολογικών οργανώσεων. "ΚΛΙΚ"στη φωτο

ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ

ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ
Στη Βουλγαρία, οι ανεμογεννήτριες είναι ελάχιστες - και αυτές μάλιστα είναι τοποθετημένες σε χερσαίο, πεδινό έδαφος....ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΠΕΤΡΕΣ

ΠΕΤΡΕΣ
Απλώς πέτρες, αλλά τόσο καλαίσθητες....ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

Έτσι εμπλουτίζουν το αστικό τοπίο

Έτσι εμπλουτίζουν το αστικό τοπίο
Στις βουλγαρικές πόλεις του Εύξεινου εμπλουτίζουν το αστικό τοπίο με διατάξεις όπως αυτή, που παράγει ήχους με το φύσημα του ανέμου..ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

Σαλβατόρ Νταλί

Σαλβατόρ Νταλί
Του ερωτισμού σου τα οράματα....ΚΛΙΚ τη φωτο

ΕΤΣΙ ΗΘΕΛΑΝ ΤΑ ΑΙΟΛΙΚΆ ΤΟΥΣ !

ΕΤΣΙ ΗΘΕΛΑΝ ΤΑ ΑΙΟΛΙΚΆ ΤΟΥΣ !
Πριν μερικά χρόνια, η εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ" δημοσίευε αυτό το σκαρίφημα (ευτυχώς μόνο !) μιας ομάδας πανεπιστημιακών στην Θράκη, που φαντασίωναν με αυτό το τρόπο την παρανοϊκή εξέλιξη της αιολικής ιδέας : Αεμογεννήτριες παντού, σήμερα στα Μετέωρα και αύριο στην Ακρόπολη !

Με το τρόπο του Γ.Σ

Όσο προχωρεί ο καιρός και τα γεγονότα, ζω ολοένα με το εντονώτερο συναίσθημα πως δεν είμαστε στην Ελλάδα, πως αυτό το κατασκεύασμα που τόσο σπουδαίοι και ποικίλοι απεικονίζουν καθημερινά δεν είναι ο τόπος μας αλλά ένας εφιάλτης με ελάχιστα φωτεινά διαλείμματα, γεμάτα μια πολύ βαριά νοσταλγία.


Πηγή: Γιώργος Σεφέρης - Μέρες Γ΄


Συμβαίνουν εις τας Σερβίας......

Συμβαίνουν εις τας Σερβίας......
Με αυτό το τρόπο ενημερώνουν τους υποψηφιους πελάτες μιας χαρτοπαικτικής λέσχης ότι απαγορεύεται η οπλοφορία εντός της αιθούσης..

Ανθρωπολογία της παρακμής

Το πέρασμά μου από διάφορες θέσεις της δημόσιας, της επαγελματικής και της κοινωνικής ζωής, με έπεισε για την ύπαρξη μούτσων που θέλουν να γίνουν καμαρότοι ακόμη και τότε που το καράβι βυθίζεται. Αισθάνομαι υποχρεωμένος να κοινοποιήσω αυτή την αλήθεια στον κάθε ένα που μπορώ να επηρεάσω και που προβληματίζεται για την ανθρωπολογία της παρακμής.

Λίστα ιστολογίων

  • dasarxeio.com
    Επίσκεψη στο Γεωπάρκο του Ψηλορείτη στη μνήμη της Γεωργίας Μ. Ξυλούρη
    Πριν από 1 ώρα
  • What's new
    Communities working in concert
    Πριν από 2 ώρες
  • Newsroom | naftemporiki.gr
    Στο κάδρο του σκανδάλου ΟΠΕΚΕΠΕ ο πρωθυπουργός – Γνώριζε την κακοδιαχείριση καταγγέλλει η αντιπολίτευση
    Πριν από 5 ώρες
  • Δασαμάρι S.O.S.
    Το πρόγραμμα «ANTINERO»
    Πριν από 2 ημέρες
  • Γη και Ελευθερία.
    Σύρος.
    Πριν από 6 ημέρες
  • oikoniki
    Η αθέατη μάχη της ενέργειας: Πληροφόρηση ή προπαγάνδα;
    Πριν από 1 μήνα
  • Πόλεις και Πολιτικές
    «Παλιόχωρα Καταλαγαρίου : Διάλογος Ιστορίας και Τοπικής Ανάπτυξης»
    Πριν από 1 μήνα
  • Define Normal
    Ο βραχόκηπος με το όνομα Ναυτίλος στο κτήμα Συγγρού
    Πριν από 1 μήνα
  • art noise
    National Gallery of London
    Πριν από 5 μήνες
  • Painting of the Day, Daily Oil Paintings by Delilah
    Bee and Christmas lights
    Πριν από 7 μήνες
  • ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
    Παράταση ζωής
    Πριν από 1 χρόνια
  • Υμηττός - Υψίπολις
    ‘’ΕΞΗΜΕΡΩΣΗ’’ του ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΠΑΠΑΜΑΡΚΟΥ
    Πριν από 5 χρόνια
  • archaeopteryx
    Τα πολλά αιολικά και φ/β αυξάνουν (πολύ) το κόστος του συστήματος. (Τα λίγα, το αυξάνουν λιγότερο). Φάτε μάτια ψάρια...
    Πριν από 5 χρόνια
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ
    SOS! Με υπογραφή του Υπουργού Περιβάλλοντος κου Χατζηδάκη καταστρέφεται το ΓΕΩΠΑΡΚΟ ΣΗΤΕΙΑΣ
    Πριν από 5 χρόνια
  • GREEK FORESTS
    ΟΙ ΡΥΠΟΙ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ ΦΘΑΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΕΜΒΡΥΟ.
    Πριν από 5 χρόνια
  • arts
    Αν η Αθήνα: Ομαδική εικαστική έκθεση στον Ιανό
    Πριν από 6 χρόνια
  • Agrokarma
    Πριν από 7 χρόνια
  • Archetype: To πιο ενημερωμένo 'περιοδικό' για αρχιτέκτονες
Εμφάνιση 5 Εμφάνιση όλων

Με ενδιαφέρουν

http://www.monumenta.org/



https://eepf.gr/el



http://www.eduportal.gr/


http://omilosfi.gr/


https://www.facebook.com/polikmag/


www.urbanpoint.gr/


https://apopeirates.blogspot.com/




http://greekarchitects.gr


http:/

http://ophioussa.blogspot.com/

/prasinoi.gr/category/sta-media/

http://www.nomosphysis.org.gr/



http://www.topontiki.gr/


www.pezoporia.gr



http://antigoldgr.org/

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (654)
    • ►  Ιουλίου (10)
    • ▼  Ιουνίου (98)
      • Εθνική Τραγωδία το δημογραφικό της Ελληνικής Περιφ...
      • Τζέϊμς Θέρ­μπερ (James Thurber): Μιὰ ἀρ­κε­τὰ ἔξυ­...
      • "Ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται"
      • 8ο ΘΕΡΙΝΟ ΒΙΒΛΙΟΣΤΑΣΙΟ
      • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
      • Καταγγελία και Δήλωση Συμπαράστασης στο μέλος της ...
      • Η ελληνική ηλεκτρική ενεργειακή αγορά μοιάζει με μ...
      • Πράγματα που δεν είναι βολικά
      • Διεπιστημονικό μάθημα “Βιώσιμες Λύσεις για την Προ...
      • Οι εκδόσεις Βακχικόν με τον Ζοζέ Λουίς Πεϊσότο στο...
      • ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΩΝ
      • ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΡΑΝ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ
      • Λάμπρος Παπαδημητράκης 1948-2025
      • Δη­μή­τρης Τού­λιος: Μᾶς δια­γρά­ψα­τε ἀπὸ τὸ φέη­...
      • ΦΟΡΟΥΜ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΗΚΟ – «Η Κύπρος στο σ...
      • ΤΟ ΕΚΚΡΕΜΕΣ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ 2ΟΝ ΜΕΡΟΣ
      • ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ [στα αγγ...
      • Συγκέντρωση των Συνταξιούχων της Εμπορικής Τράπεζα...
      • Ἀλέξανδρος Ρασκόλνικ: Ἀποχαιρετισμὸς στὰ ὅπλα
      • 1941 Γερμανική Εισβολή. Η Μάχη των Οχυρών
      • Η «σχεδία» του θέρους και του βυθού
      • Η «Ροή» και ο Εξωραϊστικός Σύλλογος «Μποφίλια» για...
      • ATHENA INTERNATIONAL OLIVE OIL COMPETITION 2025
      • Διαβάζουμε Λογοτεχνία και Ποίηση
      • Homo socius, Homo creator[1]
      • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΣΙΓΗ
      • Πυρηνική απειλή ο Μητσοτάκης!
      • Ἕκτωρ Μπαρ­ρέ­το (Héctor Barreto) Ἡ ἀρ­ρω­στη­μέ­...
      • Καραϊσκάκενα, ο θρύλος
      • 1941 Γερμανική Εισβολή. Η Μάχη των Οχυρών
      • Μα­νό­λης Σα­μω­νά­κης Ἡ Σο­φία
      • ΓΙΟΡΤΗ ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΚΙΑΣ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ.
      • Νησιά σε κίνδυνο: σε αναζήτηση του μέτρου Ημερίδα...
      • Το εκκρεμές του θεάματος
      • Ασύμβατα με την Ειδική Περιβαλλοντική Μελέτη της π...
      • Gosta Heliner : Η χρησιμότητα του άχρηστου
      • Μπού­λη Ἀν­δρε­ά­δου: Τὸ ἀβγό
      • ANOIXTH ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ στο 6ο Φεστιβάλ Σύγ...
      • Σούζαν Αμπουλχάβα: «Δεν θα μας σβήσετε, όσους από ...
      • Εὐ­θύ­μιος Λέν­τζας: Τὸ πα­ρά­πο­νο
      • Προστασία των Κοραλλιών στα Βαθιά Νερά - Ορόσημο γ...
      • 5η ημέρα σύγκρουσης με ανταλλαγή πληγμάτων μεταξύ ...
      • Δασικές πυρκαγιές: εκσυγχρονισμός και συμμετοχή τω...
      • ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΝ ΕΙΡΗΝΙΚΟ
      • Ἀλέ­ξαν­δρος Ρα­σκόλ­νικ: Οἱ Μοῖ­ρες
      • Συγκέντρωση των Συνταξιούχων της Εμπορικής Τράπεζα...
      • Rhodes Street Food Festival: Η Ρόδος γιορτάζει τις...
      • Προσεγγίζοντας πλευρές του τεράστιου ζητήματος της...
      • Ευρωπαϊκό Βραβείο Πολιτιστικής Κληρονομιάς / Βραβε...
      • Αυξημένα μέτρα ασφαλείας στην Πάφο-Να χαμηλώσουν ο...
      • NICEPARTY
      • Εξορμήσεις του Ομίλου Φίλων Βουνού και Θάλασσας
      • Γιώργου Παπαγιαννόπουλου : Ζήτημα Δημοκρατίας
      • Στού­αρτ Ντίμ­πεκ (Stuart Dybek): Φῶτα
      • ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΣΤΟ ΙΡΑΝ
      • Λογοτεχνικός Περίπατος: Φιλίπα Λεάλ και Ζοζέ Λουίς...
      • Δέ­σποι­να Καϊ­τα­τζῆ-Χου­λιού­μη: Ὑπέ­ρο­χο κα­λο...
      • «Ενεργειακές Κοινότητες» Ακαρνανικών: Το Υπουργείο...
      • 13-15 /6. Πεδίον του Άρεως
      • Ο λαϊκισμός της ΔημοτικήςΑρχής Κω για φράγμα στον ...
      • Αγορά Μεζονέτας; Να το Ξανασκεφτείτε!
      • Κλιματική Κρίση: Πώς θα προσαρμοστεί η θαλάσσια ζω...
      • Καί­τη Παυ­λῆ: Νεκρὴ φύση
      • Το γαίδουράκι που κουβαλούσε την πλάτη του τον πόλεμο
      • ΑΚΡΙΒΕΙΑ , ΤΡΟΦΗ , ΚΑΙ ΆΛΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΡΏΝΕ
      • ΚΥΡΑ ΑΛΙΓΙΖΑΚΗ
      • Σπάζοντας πράγματα στη δουλειά
      • Ο άνθρωπος. Προσδιορισμός και προορισμός
      • Ρί­τσαρντ Μπρό­τιγ­καν (Richard Brautigan): Χνούδι
      • Ο Ζοζέ Λουίς Πεϊσότο και η Φιλίπα Λεάλ στο 17ο Φεσ...
      • Εξορμήσεις του Ομίλου Φίλων Βουνού και Θάλασσας
      • Ζήσης Κοτιώνης, ομιλία στο Τρίτο Πρόγραμμα, Σάββατ...
      • ΤΑ ΙΧ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ
      • Για την Παγκόσμια ημέρα Περιβάλλοντος 5 Ιουνίου 2025
      • Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος: Παραλίες ωοτοκίας τ...
      • Βιβλιοκριτική – βιβλιοπαρουσίαση της Μαριάνας Τσίχ...
      • Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 2025’’:Η περιβαλλοντ...
      • ΔΙΑΦΟΡΑ
      • ΗΜΕΡΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΟΣ : ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΕΡΧΟΝΤΑΙ
      • Ποιος πληρώνει την... αδιαφάνεια στην αγορά ενέργε...
      • Σύγχρονα δάκρυα και ύμνοι περιηγητών για τον Υμηττ...
      • Ποιητές της Παλαιστίνης
      • Δημήτρης Ψαθόπουλος: Άγνωστες λέξεις
      • CITRONNE Gallery - Athens : ΑΛΕΚΟΣ ΚΥΡΑΡΙΝΗΣ
      • Σο­φία Βα­σι­λειάδου: Ὁ Λε­κές
      • Λειψυδρία, μια παγκόσμια απειλή
      • Η φυλακή του Τάσου Θεοφίλου.*
      • Μαίρη Μπουσνάκη :Μοιάζουμε μ΄ ένα δεμάτι στάχυα
      • Oι Συνταξιούχοι : Όχι στη Γενοκτονία στη Γάζα
      • Τηλέμαχου Χυτήρη, "Το ταξίδι"
      • ΡΟΥΜΕΛΗ 14-15/6 και ΤΖΟΥΜΕΡΚΑ 5-7/7 : οι δύο επόμε...
      • Η Ροή πάει Νέα Φιλαδέλφεια !
      • ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΡΑΚΤΙΚΟΙ
      • Σινά: Το Κάιρο προσγειώνει την Αθήνα και αδειάζει ...
      • Η αλλαγή είναι κοινωνική απαίτηση – Το ΠΑΣΟΚ πρέπε...
      • Οι ελληνικές «κερκόπορτες» σε Αιγαίο και Μεσόγειο
      • Εγκλήματα χωρίς τιμωρία
      • Κώ­στας Ποῦ­λος: Τὸ ἀκρι­βῶς ἀν­τί­θε­το
    • ►  Μαΐου (134)
    • ►  Απριλίου (102)
    • ►  Μαρτίου (101)
    • ►  Φεβρουαρίου (121)
    • ►  Ιανουαρίου (88)
  • ►  2024 (1208)
    • ►  Δεκεμβρίου (126)
    • ►  Νοεμβρίου (111)
    • ►  Οκτωβρίου (105)
    • ►  Σεπτεμβρίου (94)
    • ►  Αυγούστου (48)
    • ►  Ιουλίου (89)
    • ►  Ιουνίου (103)
    • ►  Μαΐου (98)
    • ►  Απριλίου (130)
    • ►  Μαρτίου (110)
    • ►  Φεβρουαρίου (103)
    • ►  Ιανουαρίου (91)
  • ►  2023 (873)
    • ►  Δεκεμβρίου (108)
    • ►  Νοεμβρίου (101)
    • ►  Οκτωβρίου (73)
    • ►  Σεπτεμβρίου (88)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (62)
    • ►  Ιουνίου (72)
    • ►  Μαΐου (67)
    • ►  Απριλίου (64)
    • ►  Μαρτίου (68)
    • ►  Φεβρουαρίου (68)
    • ►  Ιανουαρίου (65)
  • ►  2022 (868)
    • ►  Δεκεμβρίου (76)
    • ►  Νοεμβρίου (96)
    • ►  Οκτωβρίου (84)
    • ►  Σεπτεμβρίου (92)
    • ►  Αυγούστου (39)
    • ►  Ιουλίου (79)
    • ►  Ιουνίου (74)
    • ►  Μαΐου (65)
    • ►  Απριλίου (59)
    • ►  Μαρτίου (70)
    • ►  Φεβρουαρίου (68)
    • ►  Ιανουαρίου (66)
  • ►  2021 (882)
    • ►  Δεκεμβρίου (90)
    • ►  Νοεμβρίου (96)
    • ►  Οκτωβρίου (95)
    • ►  Σεπτεμβρίου (85)
    • ►  Αυγούστου (64)
    • ►  Ιουλίου (72)
    • ►  Ιουνίου (69)
    • ►  Μαΐου (66)
    • ►  Απριλίου (58)
    • ►  Μαρτίου (64)
    • ►  Φεβρουαρίου (57)
    • ►  Ιανουαρίου (66)
  • ►  2020 (956)
    • ►  Δεκεμβρίου (77)
    • ►  Νοεμβρίου (70)
    • ►  Οκτωβρίου (63)
    • ►  Σεπτεμβρίου (63)
    • ►  Αυγούστου (52)
    • ►  Ιουλίου (89)
    • ►  Ιουνίου (94)
    • ►  Μαΐου (85)
    • ►  Απριλίου (89)
    • ►  Μαρτίου (83)
    • ►  Φεβρουαρίου (98)
    • ►  Ιανουαρίου (93)
  • ►  2019 (1184)
    • ►  Δεκεμβρίου (108)
    • ►  Νοεμβρίου (97)
    • ►  Οκτωβρίου (93)
    • ►  Σεπτεμβρίου (84)
    • ►  Αυγούστου (58)
    • ►  Ιουλίου (79)
    • ►  Ιουνίου (116)
    • ►  Μαΐου (141)
    • ►  Απριλίου (123)
    • ►  Μαρτίου (100)
    • ►  Φεβρουαρίου (101)
    • ►  Ιανουαρίου (84)
  • ►  2018 (1160)
    • ►  Δεκεμβρίου (117)
    • ►  Νοεμβρίου (141)
    • ►  Οκτωβρίου (107)
    • ►  Σεπτεμβρίου (114)
    • ►  Αυγούστου (77)
    • ►  Ιουλίου (76)
    • ►  Ιουνίου (81)
    • ►  Μαΐου (99)
    • ►  Απριλίου (72)
    • ►  Μαρτίου (100)
    • ►  Φεβρουαρίου (93)
    • ►  Ιανουαρίου (83)
  • ►  2017 (706)
    • ►  Δεκεμβρίου (62)
    • ►  Νοεμβρίου (94)
    • ►  Οκτωβρίου (96)
    • ►  Σεπτεμβρίου (57)
    • ►  Αυγούστου (27)
    • ►  Ιουλίου (49)
    • ►  Ιουνίου (40)
    • ►  Μαΐου (62)
    • ►  Απριλίου (56)
    • ►  Μαρτίου (65)
    • ►  Φεβρουαρίου (54)
    • ►  Ιανουαρίου (44)
  • ►  2016 (665)
    • ►  Δεκεμβρίου (60)
    • ►  Νοεμβρίου (62)
    • ►  Οκτωβρίου (49)
    • ►  Σεπτεμβρίου (61)
    • ►  Αυγούστου (48)
    • ►  Ιουλίου (42)
    • ►  Ιουνίου (47)
    • ►  Μαΐου (64)
    • ►  Απριλίου (59)
    • ►  Μαρτίου (63)
    • ►  Φεβρουαρίου (51)
    • ►  Ιανουαρίου (59)
  • ►  2015 (705)
    • ►  Δεκεμβρίου (63)
    • ►  Νοεμβρίου (60)
    • ►  Οκτωβρίου (81)
    • ►  Σεπτεμβρίου (63)
    • ►  Αυγούστου (52)
    • ►  Ιουλίου (42)
    • ►  Ιουνίου (65)
    • ►  Μαΐου (49)
    • ►  Απριλίου (62)
    • ►  Μαρτίου (75)
    • ►  Φεβρουαρίου (45)
    • ►  Ιανουαρίου (48)
  • ►  2014 (548)
    • ►  Δεκεμβρίου (40)
    • ►  Νοεμβρίου (52)
    • ►  Οκτωβρίου (56)
    • ►  Σεπτεμβρίου (46)
    • ►  Αυγούστου (36)
    • ►  Ιουλίου (41)
    • ►  Ιουνίου (40)
    • ►  Μαΐου (38)
    • ►  Απριλίου (44)
    • ►  Μαρτίου (54)
    • ►  Φεβρουαρίου (51)
    • ►  Ιανουαρίου (50)
  • ►  2013 (423)
    • ►  Δεκεμβρίου (40)
    • ►  Νοεμβρίου (38)
    • ►  Οκτωβρίου (40)
    • ►  Σεπτεμβρίου (34)
    • ►  Αυγούστου (22)
    • ►  Ιουλίου (33)
    • ►  Ιουνίου (28)
    • ►  Μαΐου (50)
    • ►  Απριλίου (37)
    • ►  Μαρτίου (34)
    • ►  Φεβρουαρίου (31)
    • ►  Ιανουαρίου (36)
  • ►  2012 (308)
    • ►  Δεκεμβρίου (29)
    • ►  Νοεμβρίου (30)
    • ►  Οκτωβρίου (38)
    • ►  Σεπτεμβρίου (27)
    • ►  Αυγούστου (21)
    • ►  Ιουλίου (18)
    • ►  Ιουνίου (23)
    • ►  Μαΐου (28)
    • ►  Απριλίου (33)
    • ►  Μαρτίου (43)
    • ►  Φεβρουαρίου (16)
    • ►  Ιανουαρίου (2)
  • ►  2011 (7)
    • ►  Νοεμβρίου (1)
    • ►  Σεπτεμβρίου (1)
    • ►  Ιουλίου (2)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Μαρτίου (1)
  • ►  2010 (1)
    • ►  Νοεμβρίου (1)

Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Λεονάρντο Ντα Βίντσι
Με την ευκαιρία της έκθεσής του στην Αθήνα......ΚΛΙΚ στη φωτο

Dirt road, της Delilah

Dirt road, της Delilah

Βουλγαρία, Εύξεινος Πόντος

Βουλγαρία, Εύξεινος Πόντος
Ένας τρόπος για να ρυθμίσουν τις ακτές...Το ύψος του κτιρίου ανυπόφορο...ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΝΤΕΡΣΟΥ ΟΥΖΑΛΑ

ΝΤΕΡΣΟΥ ΟΥΖΑΛΑ
Πολύτιμο το έργο του Βλαντιμίρ Αρσένιεβ, έδωσε την έμπνευση στον Ακίρα Κουροσάβα να γυρίσει ένα αριστούργημα...Τώρα κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Στοχαστής

Με τον αξέχαστο Ευθύμη Παπαδημητρίου

Με τον αξέχαστο Ευθύμη Παπαδημητρίου

ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ

ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ
Είναι τοποθετημένος σε ένα από τα υψώματα της Επτάλοφης Ρώμης, στη Βίλα Μποργκέζε

ΤΙΒΕΡΗΣ

ΤΙΒΕΡΗΣ
Ο Τίβερης στη Ρώμη δεν είναι μικρός ποταμός. Η κάπαρη πάντως μπορεί να ξεφυτρώνει μέσα από τις πέτρες που τον περιβάλλουν

Δια χειρος Pino Pandolfini

Δια χειρος Pino Pandolfini
Στη Video Art...

Σασπένς στις αποδράσεις...

Σασπένς στις αποδράσεις...
Παλαιοκώστας, και μην τον είδατε...

Στέφανος Ρόκος

Στέφανος Ρόκος
Μια πόλη υπό διαστημική απειλή; Ίσως...

ΠΑΛΕΡΜΟ

ΠΑΛΕΡΜΟ
Γίγαντες- δέντρα κοσμούν τον βοτανικό κήπο του Παλέρμα, προαναγγέλοντας τον ερχομό της Αφρικής...

Φωτογραφια

Φωτογραφια
Με το τρόπο του Δημήτρη Βερούχη

ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ- ΝΑ EIΣΑΙ ΟΙΚΟΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ

ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ- ΝΑ EIΣΑΙ  ΟΙΚΟΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ
.

ΘΟΔΩΡΟΣ 1931-2018

ΘΟΔΩΡΟΣ  1931-2018
Ο Θεόδωρος Παπαδημητρίου γνωστός απλά ως Θόδωρος, υπήρξε σημαντικός Έλληνας γλύπτης με διεθνή αναγνώριση.

Φαίδων Πατρικαλάκις, 1935-2017

Φαίδων Πατρικαλάκις, 1935-2017
Εξωφυλλο του βιβλιου που δεν μπορεσε ο ιδιος να απολαύσει, γιατι στο μεταξύ τον βρήκε ο θάνατος....Κλικ στην εικονα

Δημιούργημα της VIVART

Δημιούργημα της VIVART
Είναι εκτεθειμένα τόσο μακριά (Γιανίτσι της Εύβοιας) πλην όμως δείχνουν κοντινά με τα πιο γνήσια αισθήματά μας

ΤΣΟΥΧΤΡΑ, του Γιάννη Στρούμπα

ΤΣΟΥΧΤΡΑ, του Γιάννη Στρούμπα
"Μόλις τη βγάλαν στην ακτή με την απόχη . - Τεράστια σαν ταψί, --γαλάζια και λευκή. –Αν και τεμαχισμένη πια –ριγώ και μόνο στη θωριά της--------Όπως αρμόζει άλλωστε---σε μια γαλανόλευκη

Laszlo Koday

Laszlo Koday
"¨ομορφο άγγιγμα".

Τόσο τρυφερό !

Τόσο τρυφερό !

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ
Η νεολαία έχει ανάγκη από είδωλα, αλλά αυτή η εξαρτησιακή σχέση θα μπορούσε να είναι πιο καλαίσθητη

ΤΟΠΙΟ

ΤΟΠΙΟ
Βικέντιος Μποκατσιάμπης

Μουσείο στο Ελληνικό

Μουσείο στο Ελληνικό
Η φωτογραφία έχει μόνο μουσειακή αξία, οι "επιβάτες" απλώς ανέρχονται σε ένα παροπλισμένο τζάμπο που "κείτεται" στο παλιό αεροδρόμιο Ελληνικού, δίπλα στο (διεκδικούμενο) μουσείο της Ολυμπιακής....ΚΛΙΚ στην ΕΙΚΟΝΑ

ARCHAEOPTERYX

ARCHAEOPTERYX
Εγκαθιστούν ανεμογεννήτριες στα ευρυτανικά βουνά, αυτοί, οι άσχετοι, οι υπαλληλίσκοι των αεριτζήδων. ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΑΤΑΚΙ

ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΑΤΑΚΙ
Υπέροχο γατάκι, αλλά και το ματάκι της δεν πάει πίσω.....

ΩΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΕΠΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟΝ

ΩΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΕΠΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟΝ
Το ένα πρόβατο λέει στο άλλο : "Ησύχασε σου λέω! Για ντους μας πάνε !"

ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΚΛΕΟΠΑΣ


Τι κακιά μετάλλαξη έπαθε ο πίθηκος και προέκυψε το είδος μας;

Έ, κύριε Δαρβίνε;

«ΟΚΤΩ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ», περιοδικό ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΟΖΑΝΗΣ, τεύχος 176-177

Γιάννης Κουνέλης, 2017

Γιάννης Κουνέλης, 2017
Ανώνυμο έργο του, 2003

Με αφορμή τον θάνατο του Κρίστοφερ Λη

Lee
Συντάσσω ποίημα υπό απειλή
Σαν σε έργο τρόμου του Κρίστοφερ Λή
Σαν τρομοκρατημένος και από άλλους Lee –
Π.χ από τον καρατίστα μαχητή Μπρους Λη –
ή απ’ τον Νότιο στρατηγό, επίσης Λη

Εις τον ορίζοντα δεν βλέπω τη ζωή καλή
Από διαπραγματεύσεις αναμένω τη χαριστική βολή
Για την Ελλάδα δε, αλοί και τρισαλοί!
Για τα άτομα, άγνωστη η μοίρα η τρελή
Το μόνο βέβαιο, πως επιπλέουν οι φελλοί
ΓΙΑΓΚΟΣ ΡΑΠΤΗΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ
«Ο Ράμφος δεν είναι καθηγητής στο πανεπιστήμιο κι όταν μιλάει δεν μιλάει για να υπερασπιστεί τον θεσμό από τον οποίον βιοπορίζεται. Μιλάει για να υπερασπιστεί τις απόψεις του. Είναι καθαρόαιμος διανοητής και την αξιοπιστία του την αντλεί από την ίδια του τη σκέψη. Να είστε βέβαιοι πως αν ήταν καθηγητής πανεπιστημίου θα τον αντιμετώπιζαν με σεβασμό και δέος, καθότι η ωραία μας επαρχία τα σύνδρομά της δεν τα ξεπερνάει με τίποτε».ΤΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΛΙΚ στην ΕΙΚΟΝΑ

Φωτογραφιζω- αρα υπαρχω !

Φωτογραφιζω- αρα υπαρχω !
Μου την δίνει αυτή η παρανοϊκή εμμονή στην φωτογράφηση των πάντων....Η σύγχρονη φωτογραφοποιϊα έχει καταστρέψει την παλιά, που ήταν πρωτίστως ανθολόγηση και επιλογή των πλάνων...

Λολοσίδης Γιώργος

Λολοσίδης Γιώργος
.

ΤΟΤΟΣ FOR EVER

ΤΟΤΟΣ FOR EVER

Στέφανος Σταμέλλος

Στέφανος Σταμέλλος
Ο γνωστός ορειβάτης Στέφανος Σταμέλλος, σε ένα μεγάλο οδοιπορικό του στις ακτές του Μαλιακού, συναντά έξω από ένα εξοχικό αυτή την πινακίδα.... 'Ηθος Μαφίας, που προφανώς παραμένει ατιμώρητο για πολύ καιρό - κατά πως δείχνουν οι σκουριές...

Eνός λεπτού σιγή για τον Λουκάνικο

Eνός λεπτού σιγή για τον Λουκάνικο
Ήταν ο πιο αγαπητός σκύλος στο χώρο των αντιμνημονιακών ζωόφιλων. Θα μας λείψει - κάπου θα θέλαμε να του προσφέρουμε ένα πλούσιο γεύμα και να τον πάμε βόλτα στη πλατεία Συντάγματος

«Η τσούσκα», του Κάρολου Τσίζεκ

«Η τσούσκα», του Κάρολου Τσίζεκ
Σ΄ένα ουγγρικό, θυμάμαι οβελιστήριο, - Μια πιπεριά, που μοιάζει με καρδούλα, - Μα αν τη γευτείς, σου κατακαίει τα ούλα - Μου έκανε τη μπουκιά σωστό μαρτύριο - Μ’ έχουν και τα φιλιά σου έτσι ρημάξει - Μου άναψες μια φωτιά, που θα με κάψει

Αγαθόν το εξομολογείσθαι....

Αγαθόν το εξομολογείσθαι....
Ο εκδότης ισχυρίζεται ότι «ο δρόμος για την οικολογική κόλαση είναι στρωμένος με τριαντάφυλλα», πράγμα που με βάζει σε σκέψεις : Υπάρχει οικολογική κόλαση- κοντολογίς ένας «άλλος κόσμος» όπου οι διάβολοι βασανίζουν τους αμαρτωλούς με βιοδιασπώμενα μαστίγια και καζάνια από ανακυκλωμένο σκραπ μετάλλων ; Πάντως εύχομαι το βιβλίο να είναι διαφορετικό από τους ισχυρισμούς του εκδότη…

ΗΛΙΑΣ ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ 1946-2013

ΗΛΙΑΣ  ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ 1946-2013
Νηφάλιες - κάτω από τη στάχτη - του χινοπωρινού ουρανού - νανουρίζουνε ανάλαφρα - τον ίσκιο των ονείρων τους - σαν αδελφούλες δίδυμες - που ψιθυρίζουνε στον άνεμο – μέσα απ’ τα στάχυα («Λίμνες της Χαλκιδικής», από τη ποιητική συλλογή «Στροφή»)

Βρες χρόνο...



Βρες Χρόνο για Δουλειά – / Αυτό είναι το
Τίμημα της Ευτυχίας
Βρες Χρόνο για Σκέψη – / Αυτό είναι η Πηγή της Δύναμης
Βρες Χρόνο για Παιγνίδι – / Αυτό είναι το Μυστικό της Αιώνιας Νιότης
Βρες Χρόνο για Διάβασμα – / Αυτό είναι το Θεμέλιο της Γνώσης
Βρες Χρόνο να είσαι Φιλικός – / Αυτό είναι ο Δρόμος προς την Ευτυχία
Βρες Χρόνο για Όνειρα – / Αυτά θα τραβήξουν το Όχημά σου ως τα’ Αστέρια
Βρες Χρόνο ν’ Αγαπάς και ν’ Αγαπιέσαι – / Αυτό είναι το Προνόμιο των Θεών
Βρες Χρόνο να κοιτάς Ολόγυρά σου – / Είναι πολύ σύντομη η μέρα για να είσαι
εγωϊστής
Βρες Χρόνο να Γελάς – / Αυτό είναι η Μουσική της Ψυχής
Βρες Χρόνο να είσαι Παιδί – / Για να νιώθεις Αυθεντικά Ανθρώπινος

ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ

Μη-οπτικό τοπίο

Μη-οπτικό τοπίο
Υπάρχει ένα βιβλίο που ασχολείται με αυτούς που προσλαμβάνουν το τοπίο από άλλα, μη οπτικά ερεθίσματα…. Είναι το "Non-Visual Landscape: Landscape Planning for People with Vision Problems" γραμμένο από δυο Έλληνες της Αγγλίας, , την Αγγελική Κοσκινά και τον Νίκο Χασάναγα . ΚΛΙΚ στην εικόνα

Ιστορίες "Μπονζάϊ", Χ. Δάλκος

Ιστορίες "Μπονζάϊ", Χ. Δάλκος
Ο ήρωας του Χρίστου Δάλκου στο αφήγημα Μπονζάϊ ( τίτλος,«Τον Σαουδάραβαν», στο περιοδικό ΠΛΑΝΟΔΙΟΝ),κομίζει αποδείξεις περί του ότι οι Αρχαίοι «Είχαν προβλέψει το χτύπημα στους δίδυμους πύργους" Αλλά μετριοπαθώς σημειώνει : «…..αυτά δεν τα λέω εγώ, , τὰ λένε ὁ Πυθαγόρας και ο Πλάτων…»(ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ)

Ετικέτες

  • Αερ (2)
  • Αεροπορικά (56)
  • ΑμΕΑ (8)
  • ανακύκλωση (32)
  • αστικός χώρος (743)
  • Διάστημα (55)
  • Διάφορα (349)
  • Δοκίμιο (194)
  • Εκδηλώσεις-βιβλία (1805)
  • Ελεύθεροι χώροι (565)
  • Ενέργεια (441)
  • Ενέργεια ζώα (10)
  • ζώα (505)
  • Θεωρία (362)
  • ιστορία (1262)
  • κοινωνία (2582)
  • Κύπρος (35)
  • μεταξύ σοβαρού και αστείου (255)
  • Μνημεία (110)
  • Οργανώσεις-συλλογικότητες (1354)
  • Παραγωγή-περιβάλλον (1176)
  • Πολιτισμός (2857)
  • πρόσωπα (1433)
  • Τέχνη (3276)
  • τεχνολογία (494)
  • τοπίο (585)
  • τουρισμός (373)
  • υγεία (361)
  • Φύση (1001)
  • φυσικό περιβάλλον (658)
  • χιούμορ (15)

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
oikoparaxenos
Ιστολόγιο για την οικολογία και τον πολιτισμό.....
Προβολή πλήρους προφίλ

Αναγνώστες

Θέμα Ταξίδια. Από το Blogger.