Ημέρες ορειβασίας

Ημέρες ορειβασίας

Σάββατο, 16 Μαΐου 2015

Όχημα με υδρογόνο και κυψέλες καυσίμου (FUEL CELLS).




Το μοντέλο αυτό λέγεται MIRAI, που σημαίνει ΜΕΛΛΟΝ στα ιαπωνικά , μετά  δε από 20 χρόνια έρευνας και δοκιμών, παρουσιάσθηκε για πρώτη φορά στις 14/12/2014 στην Ιαπωνία.
Πριν λίγες ημέρες το ΜΙRΑΙ παρουσιάσθηκε και στις ΗΠΑ.
Η ΤΟΥΟΤΑ έχει ήδη 1.500 παραγγελίες και το περασμένο έτος επένδυσε 165 εκατομμύρια δολάρια για να τριπλασιάσει την παραγωγική ικανότητά της

Το κόστος του MIRAI στην Ιαπωνία είναι  62.150 δολάρια.
Αυτό το φθινόπωρο θα αρχίσει να πωλείται σε επιλεγμένες αντιπροσωπείες στην Καλιφόρνια για  57.500 $ και θα είναι διαθέσιμο για leasing με 499 $ ανά μήνα, για 36 μήνες.
Η εταιρεία έχει στόχο να πουλήσει 3.000 οχήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες μέχρι το τέλος του 2017.

Τα βασικά μέρη του οχήματος :  

1: Δεξαμενή υδρογόνου
2. Σύστημα ροής αέρα
3. Μονάδα Ελέγχου
4. Μπαταρία (για χρήση κατά τη διάρκεια της ανάφλεξης και της επιτάχυνσης.)
5. Ηλεκτροκινητήρας
6: Κυψέλες καυσίμου

Περί  αναλυτικής λειτουργίας των κυψελών καυσίμου,  ΕΔΩ.

To MIRAI έχει δύο δεξαμενές υδρογόνου, ενισχυμένες με ίνες άνθρακα, χωρητικότητας 5 κιλών υδρογόνου σε πίεση 10.000 psi, από όπου τροφοδοτούνται οι κυψέλες καυσίμου.
Το γέμισμα στο πρατήριο διαρκεί 3-5 λεπτά και η αυτονομία είναι στα 550 χιλιόμετρα περίπου.
Με γεμάτες τις δεξαμενές, το Mirai μπορεί να παράγει αρκετή ηλεκτρική ενέργεια για να τροφοδοτήσει ένα μέσο σπίτι για περίπου μια εβδομάδα!!
Αποδίδει ισχύ 100 KWs ,  προσφέρει την ίδια οικειότητα με  ένα βενζινοκίνητο όχημα, τα δε  καυσαέριά του  αποτελούνται μόνο από υδρατμούς (νερό) !!

ΠΗΓΗ : ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ  ΑΠΟΨΕΙΣ http://envthink.blogspot.gr/2015/05/fuel-cells.html#more

Σχετικά
Κώστα Λάμπου, «Ποιος φοβάται το υδρογόνο»;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου